Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrologia ja entiset elämät  (Luettu 13819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 12.01.2006 22:54:35 »

Tuolla entiset elämät-ketjusssa oli maininta että syntymäkartalta vois myös saada jotain osviittaa asiaan. Eli laskusolmulla aspekteineen olisi tässä sitten merkitystä..
Tietääköhän joku valaista asiaa, antaa linkkejä tvs näihin EE-juttuihin? Ja ovatko jotkut planeetat/asteroidit tvs myös jollain tavalla juonessa?

Nopeasti ajateltuna vaan tuosta omasta laskusolmusta Leijonassa 11. huoneen kärjellä tulee mieleen että joku johtaja tvs. sitä olisi oltu. Ehkä vielä sotahahmo, koska se on kolmiossa Marsiin. Eikä mikään kiva sotahahmo, koska Saturnukseen on löysä neliö.. Siksiköhän sitä on niin pasifisti nykyään..
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2006 22:58:35 »

Kirjahyllyssä odottaa kirja Saturnuksesta ja entisistä elämistä,
Hienoja artikkeleita löysin kyseisestä aiheesta oli mm. väitetty että oma  askendentti olisi edellisessä elämässä ollut merkittävässä asemassa edellisen elämän kartassa...huh vaikeasti ilmaistu. Siinä neuvottiin myös kääntämään omaa karttaa niin että 12 huoneen kärki olisi askendettina ja se olisi sitten kutakuinkin edellisen elämän kartta. Ja kuudennesta huoneesta saa tuolloin vihjeitä siitä mikä oli kuolin syy.
Kuu on yksi jonka sanotaan kuvaavan menneitä elämiä.

Nämäkin löytyvät tuolta jostain.... internetistä  2funny
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #2 : 12.01.2006 23:19:47 »

kiitos boboo nopeasta vastauksesta..
..nettihän on sen sortin heinäsuova, että satutko muistamaan sivustoa?

Noista vinkeistäsi päätellen tämä sotaherra-juttu senkun voimistuu sillä kuu on Oinaassa. Kutoshuoneen kärki on oinaassa, jos tarkoitit että sitten kun kartta on käännetty siihen 12.huoneeseen, sitten katotaan kutonen?
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.2006 23:27:12 »

juuri näin, lähdenpä etsimään sitä sivua.....
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2006 23:40:30 »

http://www.angelfire.com/ca2/rosemurray/Pastlive.html

tuossa on yksi linkki
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #5 : 12.01.2006 23:43:38 »

Kyllä oot varsinainen tehopakkaus  Smiley
Ehottomasti käyn tutustumassa vähän tämänhetkistä vireämmällä päällä

Kiitos ihan mahottomasti  Smiley Smiley
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #6 : 13.01.2006 01:30:06 »

Tosta linkn tekstihän saa käsityksen, että kahdeksas huone voisi suoraan vihjata kuinka tulee kuolemaan Huh

No, minulla on kasissa sellaista tawaraa, että sillä perusteela minut kyllä todellakin ammutaan sänkyyn (mut ei omaan), kuten jossan vitshoroskoopissa skorpista kerrottiin.  2funny
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.01.2006 08:48:16 »

Kiitos Boboo upeasta linkistä!  smitten Aivan uusi tuttavuus tuo sivusto, mutta tosi mielenkiintoista asiaa.

Mikä on muuten sen kirjan nimi, jossa kerrotaan Saturnuksesta ja entisistä elämistä? Olisi mukava päästä lukemaan.
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2006 09:34:05 »

se on englannin kielinen, ja niitähän riittää tästä aiheesta vaikka kuinka.
Tämä oma on
Astrology and your past lifes explore Past Reincarnations Trough Saturn´s Placement in Your Chart

Jeanne Avery

Ajan puutteen vuoksi tuo on vielä jäänyt tuonne hyllylle odottamaan. Englanti ei minulla ole niin hyvin hallussa joten tarvitsen sen lukemiseen rauhallisen ympäristön.  Smiley Sen verran olen selaillut että tässä on kerrottu Saturnuksen sijaintien merkityksiä sekä aspektien merkityksiä

No mutta jotten ihan teitä jätä kylmiksi niin tässä olisi linkki jossa kerrotaan Saturnuksesta ja karmasta, eihän se ihan sama asia ole mutta noista voi itse päätellä syitä miksi näin on.

http://www.astralis.it/saturno2.htm
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006 09:55:35 kirjoittanut boboo » tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #9 : 13.01.2006 10:14:15 »

Lyhensin tuosta kirjasta tuon oman Saturnus tekstin jos jollakulla sattuu olemaan sama asema.

Saturnus viidennessä huoneessa tai Kauris hallitsemassa 5 huonetta

5 huonee kuvastaa elämässä riskienottoa. Riskiä rakastua, perustaa perhe, sijoittaa osakkeisiin tai ilmaista älyään. Saturnus aiheuttaa sen että ihminen saattaa tukahduttaa tai kieltää luovuutensa, tarpeensa saada lapsia tai romanttisen luonteensa. Viivyttely, pelko tai ylilyövä arvostelu ja täydellisyyden tavoittelu saattavat lieventää nautintoa joka kumpuaisi edellämainituista asioista.

Ihminen tällä saturnuksen sijainnilla luonnollisesti etsii lähelleen kumppanin joka edustaa turvallisuutta romanttisissa tilainteissa. Hän valitsee itselleen kumppaniksi ihmisen johon hän voi tukeutua ennemminkuin kiihkeän ja hilpeän tyypin joka vie häneltä jalat alta. Varsinkin naiset huomaavat että heidän suhteet lapsiinsa kuvastavat vastuuta joka estää heitä ilmaisemasta omaa itseään.
Karman näkökulmasta katsottuna tähän pelkoon voi olla syy. Edellisessä elämässä suurta tuskaa on voinut tuoda mukanaan itsensä ilmaiseminen, lasten saaminen..... ja jotkut epäröivät käydä tätä tuskaa uudelleen läpi.

****************************

Mä olen edellisessä elämässä varmaan ollut Narri tai vähintäänkin joku hullu tiedemies jota kukaan ei ymmärtänyt, kun tässä elämässä väärässä oleminen on niin vaikeeta. Romanttisissa tilanteissä minä räkätän kuin harakka, mitähän sekin kertoo menneistä  Undecided
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.01.2006 18:45:21 »

Kiittää ja kumartaa jälleen Boboo! Tuo kirja täytyy ostaa kun vain näkisi sen jossain vaikka käytettynä. Astrologi (ja monta muutakin asiaa hallitseva) Anne Hietanen on kerran katsonut kartastani menneitä elämiä ja käsittääkseni hän käytti siihen paljolti juuri Saturnuksen asemaa...

Siitä olen nyt vielä ulalla, että miten tuo menneiden elämien selvittäminen Saturnuksen asemasta sitten eroaa Laskusolmun tulkinnasta? Vai kertoisivatko ne vain samaa tarinaa hieman eri kanteilta katsottuna...  Shocked Mitä mieltä olet Boboo, meneekö tuo äsken kirjoittamasi Saturnus-tulkinta yhtään yksiin karttasi Laskusolmun merkin ja huoneen sanomien kanssa...
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2006 18:52:38 »

sen verran tiedän omasta entisestä elämästä että se on eletty eliittiseurapiirissä. Noususolmuni on härässä ja lasku skorpparissa ja olikohan huone 5.
Itse olen järkeillyt että noususolmu kertoo usean elämän kestävästä karmasta kun taas Saturnus juuri tähän elämään tuodusta karmasta joka on selvitettävä.
Omalta kohdaltani kuunsolmut ovat kertoneet ympäristöstä jossa olen elänyt ja Saturnus taas "laadusta"
mutta mitä muut ovat mieltä noin yleisellä tasolla?
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #12 : 15.01.2006 22:38:25 »

hei boboo ja muut
kävin tuon astralis-linkin tsekkaamassa ja tottakai mulla on Saturnus kasissa. Eli edellisessä elämässä on ollut yritystä puhdistaa karmaa, mutta huonolla onnella. Joten tässä elämässä pitäisi ymmärtämäni perusteella jatkaa tätä työtä. Eli tähän elämään on tullut karmaa selvitettäväksi ihan roppakaupalla.

Sen puolesta puhuu sitten tuo aiempi linkki. Ensinäkin Pluto 12.huoneessa..

Ja sitten jos sen kartan kääntää yhdellä huoneella taaksepäin niin näyttää vielä karmavelkaisemmalta:
-Nousuna Neitsyt ja AC:n lähellä Pluto.
-Laskusolmu Leijonassa siirtyy 12.huoneen kärjelle
-Kasihuoneen kärkenä Oinas ja konjuktoimassa Kuuta. Oppositiossa Uranus.
(Kuolema äkillinen, tunteita pelissä? Väkivaltainen kuolema, koska 8.huoneen hallitsija Mars?)
-Kutoshuoneen kärjellä Veskarissa sitten noususolmu, samassa huoneessa Aurinko ja Merkkari.
Ja jos ymmärsin tuota reinkarnaatio-pistettä laskea niin se osuu kiinteisiin merkkeihin, joko yhtymään, oppositioon tai neliöön nykyiseen Saturnukseeni.

Mitäköhän sitä on tullut hommailtua??  Huh
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #13 : 27.10.2008 11:32:51 »

 Nostin tätä kun aihe kiinnostaa. Toivottavasti kiinnostaisi muitakin  laugh

 Itselläni on Erkki Lehtirannan Henkinen astrologia -opus jossa käydään myös tätä asiaa läpi. Noista reinkarnaatio/karma -pisteistä en olekaan kuullut joten pitääkin käydä niitä tsekkaamassa.

 Erkki sanoo että planeetat tulisi tulkinnallisesti siirtää seuraavaan huoneeseen jos ovat alle 3 asteen päässä. Ja että tulisi käyttää Porphyry-huonejakoa.

 12. huone on aika tärkeä tietenkin, kun karman huoneeksi kutsutaan. No olen varmaan aika kiitettävästi sekoillut jotain kun Karman herra  saturnus siellä kököttää kera  kuu. Yksi hauska juttu on tullut jo eteen sillä  kuu 12. huoneessa indikoisi että edellisessä elämässään on ollut nainen,  mars siirtyy Porphyry-huonejaolla 12. huoneeseen kertomaan että olen ollut edellisessä elämässäni mies.
 Ja  merkurius 8. huoneessa taas kertoo että seksuaalisten roolien suhteen on tapahtunut joku syvä sekaannus  Grin!  ...mä en tahdo tietää  Wink

 Jossain mainittiin että perääntyvät planeetat syntymäkartalla kertovat jotain karmasta?




 
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #14 : 27.10.2008 14:43:47 »

Voihan sitä tuijottaa alasolmua, Saturnusta, 12.huoneen kärkeä jne...

Mutta yksittäistekijöiden sijaan kokonaiskuvalla on enempi merkitystä, muutenhan tolkuttomalla määrällä ihmisiä olisi tismalleen sama karma ja se ei kauheasti auta henkilökohtaista kehitystä.

Yksi hyvä keino on analysoida progekarttoja, missä Ascin ja ulkoplaneettojen, varsinkin Pluton sijainnit kuvaavat alitajuisten tekijöiden vaellusta huoneesta toiseen, sillä solmujen tavoin ne päätyvät progressiossa hitauttaan edeltäviin huoneisiin toisin kuin sisäplaneetat, ja varsinkaan ulkoplaneetta ei yleensä kerkeä vaihtamaan huonetta kuin korkeintaan kerran elämässä, eli henkilö ei ns. pysty hyppäämään elämien yli.

Progekartoilla myös aspektit ovat merkittäviä, esim. minulla on nyt ja ainakin seuraavat sata vuotta Auringon neliö MC:lle ja Mars neliö ascille, sanotaan että siinä on karmaa joka on myös niin perustavanlaatuinen osa psyykettä, ettei häviä ajan kanssa eikä kirveelläkään. :Smiley

Perääntyviä ulkoplaneettoja ei toisaalta kannata ottaa erityisen vakavasti, koska nehän perääntyvät vuodessa suunnilleen puolet ajasta (ja taas, ajatelkaa millaisella määrällä väkeä olisi sen perusteella taas sama karma - epäkäytännöllistä ja tylsää.) Sen sijaan retromerkurius tai retrovenus on henkilökohtaisempi juttu.

(Muunmuassa tällaisiin tuloksiin tulin puuhasteltuani vuosikaudet aiheen parissa algoritmien, biologian, historiankirjojen ja sukututkijoiden avulla, sen mukana ainakin karisi aihetta usein ympäröivä semiuskonnollinen, täysin tarpeeton leima.)
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: