Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taloudelliset vaikeudet  (Luettu 16546 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 12.01.2006 15:12:01 »

Onko kellään muulla vastaavia ongelmia? Tää elämä tuntuu nyt kyllä yhdeltä suolta raha-asioiden suhteen. Pelkkää vastoinkäymistä ollut jo pari vuotta, helpottaakohan tämä ikinä?
Ja joojoo, tiedän että vähälläkin tulee toimeen ja on mulla katto ja ruokaa ja vaatetta, mutta ymmärtänette varmaan pointtini? Kyseessä ei ole ylisuuret lainat tms. koska lainaa ei ole, mutta muuten aina tulee takkiin jostain. No kuten olen ennenkin kertonut, olen yrittäjä enkä firmaa perustaessani ajatellutkaan että tämä helppo tie olisi. Nyt jotenkin vaan tuntuu että meikäläisen kuppi on taas tulvinut yli, ja toivoisin että joskus minulla olisi tilanne ettei tarvitsisi laskujen eräpäiviä sumplia tai laskea kaupassa ruokaostosten yhteissummaa, että riittääkö käteinen vai ei. Tämä vie kaiken energian  Undecided. Ja tuntuu etten edes saisi toivoa itselleni parempaa rahatilannetta, suuri osa maailmasta kun näkee nälkää  Shocked.

Parempia aikoja odotellessa...
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2006 15:33:39 »

Tuttu tunne ja tilanne tuo senttien venytys kaupan kassalla Wink

Tämä on kovin kaksipiippuinen juttu - köyhyys Suomessa. Itse olen tottunut siihen syntymästäni saakka. Haastava ja opettavainen "elämäntapa" se on kuitenkin. Se että EI OLE velkoja, tuntuu joskus siltä kuin olisi rikkaampi kuin moni tavaran keskellä elävä, korviin asti velkaantunut - he saattavat NÄYTTÄÄ rikkailta, mutta yhtälailla venyttävät euroja lainojen maksuun.
Ollaan edelleenkin kiitollisia siitä mitä meillä on sensijaan että haikaillaan siitä mitä ei ole. Voihan sekin sitten joskus tupsahtaa omallekin kohdalle, kuka sitten mistäkin unelmoi... :Smiley

Suomessa kun ollaan, niin jo nämä viisi vuodenaikaa ovat rikkaus! laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 12.01.2006 15:35:08 »

Minä uskon että raha tulee luokse, kun luopuu juuri noista ajatuksista että "en minä ansaitse, kun on niin paljon minuakin köyhempiä.."

Raha nyt vain kuluu ihmiselämään. Sen kanssa pitää löytää tasapaino. Ei saa olla tuhlailevainen, muttei myöskään kitupiikki. Itselläni on ollut aina ihmeen hyvä tuuri raha-asioissa, vaikka olen vähätuloisesta perheestä, enkä ole juuri töitä tehnyt (opiskelija vasta). Äitini sanoo hyvän tuurini johtuvan siitä, että olen aina pistänyt rahan kiertmään murehtimatta siitä, tuleeko se ikinä takaisin. Älä ole epätoivonen! Luota elämään ja siihen, että saat ihme sattumien kautta juuri ne summat mitä mihinkin tarvitset...!

Jostain sitä rahaa tulee aina, vaikka loppukuusta meikäläisenkin tili on lähes aina uhkaavan lähellä nollaa! Wink

Tämä on varmaan tätä nousujouskariasennetta! Grin
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.2006 15:39:21 »

Niin Ippuska, tottahan sinä puhut. Silti kaipaisin vakaamman talouden tuomaa turvallisuutta, en kaipaa kuuta taivaalta. Minäkin olen lapsesta asti niukkaan tottunut (siis verrattuna "valtaväestöön") ettei tämä sinänsä ole uutta, nyt vaan mennään pohjamudissa. Tai siltä minusta ainakin tuntuu. Ehkä täältä ei sitten voi olla suunta kuin ylöspäin... Tongue.

valonkantaja:
tuota minäkin olen päässäni pyöritellyt, että mitä ajatella. Välillä todella matelen kuin maanmatonen "ei tästä mitään tuu, ei todellakaan" ja välillä taas kovasti haaveilen maallisista asioista. Jos sais tuon en-ansaitse-ajatuksen jotenkin romukoppaan...
Tällä hetkellä tuntuu että käytti sitä rahaa säästäväisesti tai joltain osin tuhlailevasti, silti se loppuu aina kesken.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 12.01.2006 15:50:44 »

Rikkaus on meitä kaikkia varten. Niin henkinen, kuin fyysinen rikkaus!

 smitten
tallennettu
Itse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #5 : 12.01.2006 22:45:12 »

Minä uskon että raha tulee luokse, kun luopuu juuri noista ajatuksista että "en minä ansaitse, kun on niin paljon minuakin köyhempiä.."

Raha nyt vain kuluu ihmiselämään. Sen kanssa pitää löytää tasapaino. Ei saa olla tuhlailevainen, muttei myöskään kitupiikki. Itselläni on ollut aina ihmeen hyvä tuuri raha-asioissa, vaikka olen vähätuloisesta perheestä, enkä ole juuri töitä tehnyt (opiskelija vasta). Äitini sanoo hyvän tuurini johtuvan siitä, että olen aina pistänyt rahan kiertmään murehtimatta siitä, tuleeko se ikinä takaisin. Älä ole epätoivonen! Luota elämään ja siihen, että saat ihme sattumien kautta juuri ne summat mitä mihinkin tarvitset...!

Jostain sitä rahaa tulee aina, vaikka loppukuusta meikäläisenkin tili on lähes aina uhkaavan lähellä nollaa! Wink

Tämä on varmaan tätä nousujouskariasennetta! Grin

Tuo on varmasti totta
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2006 22:58:43 »

Tuttuakin tutumpi aihe.On ollut aikoja kun ei tiedä mistä rahat ruokaan seuraavana päivänä.Jostain aina tulivat.Elämäni on koostunut vaiheista rahaa runsaammin/jatkuvaa penninvenytystä.
Jälkeenpäin ajatellen taisi opettaa minulle suhtautumista rahaan ja miten sitä käyttää.
Kierrätys on tosiaan rahassakin tärkeä.Saat ajatella,että ansaitset jo helpomman ja vakaamman elämän taloudellisesti.Itseasiassa sinun pitääkin uskoa siihen.Ja kun se on kohdallasi totta,muista tämä tilanne ja auta niitä jotka silloin tukeasi tarvitsevat.Se raha tulee kyllä aina takaisin.

NYTHÄN ON SE RUNSAUDEN VUOSI  smitten  smitten  smitten
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #7 : 12.01.2006 23:12:19 »

ei olla rahoissa kylvetty ei..
joskus on ollut niin tiukkaa että alta pois. Muistan joskus aikoinani, kun sain kelan tätiltä kuulla, että kahden viikon päästä tulee at tilille, niin huusin koko toimiston tärisevästi että 7 markkaa riittääkin ihan pirun hyvin sinne asti.
Välillä on joutunut lainaamaan kavereilta ja sitten kun rahaa viimein oli, kaikki meni takaisinmaksuun. Ja miten kauhealta tuntui odottaa sitä hetkeä, kun tuli kotiin ja ovelle oli kertynyt karhuja. Ja mikä helpotus ihan vain siitä, ettei ollut tullut mitään postia.

Lisäksi olin naimisissa elinkautisessa velkakierteessä olevan kroonisen tuhlarin kanssa, joka "poltti" niin omansa, lähisukunsa kuin minunkin vähät roponi ja silti elettiin kädestä suuhun, vaikka kumpikin kävi töissä. ( Että tässä yksi syy monista miksi ylipäätään erosimme)

Nyt olen kuitenkin oppinut säästämään sekä pitämään sellaista yksinkertaista kirjanpitoa ja budjettia. Ja huomaan, että kunhan olen tarkkana, niin jotain ihan pikkiriikkistä on jäänyt laskujenmaksun ja ruokamenojen yms jälkeen säästöönkin.
Silläkin olen päässyt pitkälle että tulevaa kuuta miettiessäni maksimoin menot ja minimoin tulot..
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2006 00:30:23 »

Hei Ystäväin

Oiskos tästä mitään apua tai potkua elämänmuutokselle.


http://www.nicehouse.fi/omahuone/elamanvo/aarre.htm   angel

http://www.nicehouse.fi/omahuone/fengshui/index.htm   smitten



Ajatuksesta se muutos alkaa


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Leeloo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #9 : 13.01.2006 00:43:05 »

Tässä teille kaikille, jotka olette raha-asioitanne murehtineet! Ja myös muille!  Smiley

Kirjoitinkin jo tuonne kirjasuosituksen Joseph Murphyn kirjasta Alitajuntasi voima. Olen kokenut sen kirjan todella muuttaneen elämääni - jopa parempaan suuntaan!

Kirjan perusajatuksia ovat "lyhyesti":

"Niin taivaassa kuin maan päällä." Taivas tässä siis tarkoittaa meidän alitajuntaamme. Joten: se mitä ajattelet tai sanot tietoisessa mielessäsi, muuttuu todellisuudeksi elämässäsi. Klassinen esimerkki on, kun ihmisen tietoinen mieli ohjelmoi alitajuntaan, että jos hän tekee pahaa, hän joutuu helvettiin. No, kun ihminen sitten tekee jotain, mistä hänen omatuntonsa sanoo, ettei niin pitäisi tehdä, toteutuu ”helvettiin” joutuminen jo tässä elämässä. (tai jos ei tässä niin sitten seuraavassa) Otetaan esimerkiksi, että joku vaikka ryöstää pankin. Tähän on tietenkin syynä pankkiryöstäjän vahingollinen ajatus, oikeastaan manaus, että hänen on pakko varastaa tullakseen toimeen. (hän on ohjelmoinut ajatuksen alitajuntaansa, joka uskollisesti toteuttaa kaiken, mitä ”pomo”, eli tietoinen mieli käskee) Pankkiryöstäjä siis tietää koko ajan tekevänsä väärin, ja koska hänen alitajuntaansa on ohjelmoitu edellä mainitut asiat, lopulta käy niin, että pankkiryöstäjä jää kiinni, ja joutuu ”helvettiin”, eli vastuuseen teostaan, todennäköisimmin vankilaan. Mutta mitäpä, jos rosvo ei heti joudukaan kiinni? ”Helvetti” on silti luotu, sillä hän joutuu jatkuvasti pelkäämään kiinni jäämistään ja kärsii todennäköisesti syyllisyydestä, varsinkin jos yhden rikkeen takia joutuu syyllistymään muihinkin, kuten valehteluun. Jos näinkään ei tapahdu, esim. rosvon äkillisen kuoleman takia, ”helvetti” voi siirtyä seuraavaan elämään. Tämä on siis yksi tulkinta siitä, miksi jotkut ihmiset, varsinkin lapset näyttävät kohtaavan jatkuvia vastoinkäymisiä ja sairauksia elämässään. Ja kun kerran vastoinkäymisten putki on luotu, siitä on vaikea päästä ulos, jos ajattelee jotain tyyliin ”aina minä epäonnistun” tai ”aina minua kiusataan tai piinataan ilman syytä”.
Ja nyt palaamme takaisin raha-asioihin! Kysypä itseltäsi, rahaongelmainen, ajatteletko jatkuvasti ajatuksia tyyliin ”se on liian kallis”, ”rahani ovat aina lopussa” tai ”liiketoimeni epäonnistuvat aina”. Ehkäpä näissä ajatuksissa piilee syy ongelmiisi? Tämä pätee myös muihin elämänalueisiin, varsinkin kun kyseessä ovat pelot. Esim. jos mies pelkää, että nainen pettää häntä, hän herkemmin vetää puoleensa naista, joka niin voi tehdä. Myös lastenkasvatuksen ottaisin tässä esille, sillä mielestäni sellaiset ihmiset, jotka jatkuvasti sanovat lapselleen ”olet liian pieni”, ”olet tuhma” tai jotain vastaavaa, rajoittavat huomattavasti lastensa kykyjä ja onnistumisen kokemuksia, tuoden vain pahaa oloa syytämällä negatiivisia affirmaatioita heille. Tiedätte varmaan ihan omasta kokemuksestanne, kuinka paljon lasta ärsyttävät moiset kommentit. Luulenkin, että he hämärästi käsittävät niiden vahingollisuuden.

Mutta miten sitten negatiiviset affirmaatiot (alitajunnalle annetut käskyt, asetukset tai jonkin asian vahvistuslauseet) voi kääntää myönteiseksi ja parantaa elämänsä laatua? Syöttämällä alitajuntaan positiivisia affirmaatioita! (näin toimii esim. NLP ja hypnoosi) Pidä huolta siitä, että toistat vain positiivisia lauseita ja ajatuksia, kuten ”Minulla on oikeus olla onnellinen.”, ”Käytän rahaani viisaasti ja oikeudenmukaisesti. Raha kiertää jatkuvasti elämässäni. Luovun siitä ilolla ja se palaa luokseni lisääntyneenä ihanalla tavalla.” ja ”Onnistun täydellisesti.”. Koska toista ihmistä ei voi muuttaa, esim. parisuhteensa parantamiseksi voi käyttää affirmaatiota ”Arvostan kaikkea, mitä mieheni tekee ja säteilen rakkautta ja hyvää tahtoa häntä kohtaan koko päivän. Päivä päivältä parantuneen asenteeni avulla parisuhteemme muuttuu toimivammaksi ja miellyttävämmäksi.”.
Positiivisten affirmaatioiden tekemisessä on kuitenkin pari sudenkuoppaa, joihin ei kannata kompastua. Ensinnäkin vahvistuslauseiden tulee olla preesensissä, eli aivan kuin ne olisivat totta jo nyt, tyyliin ”Rakastan itseäni sellaisena kuin olen.”. Lauseesta ”Huomenna herään heti, kun kello soi.” ei välttämättä saa samaa hyötyä, sillä alitajunnalle on vain tämä hetki. Parempi lause olisi ehkä ”Herään (aina) heti, kun kelloni soi.”. Nyt tiedätte varmaan muuten, miksi henkilö, joka sanoo ”Aina jos olen juonut illalla kahvia, valvon unettomana aamuyöhön.” kärsii ongelmastaan.
Affirmaatioiden tulisi myös olla kirjoitusasultaan positiivisia. Esimerkiksi jos korkeushyppääjä ennen hyppyään ajattelee ”Älä pudota rimaa.” tai ”Et saa pudottaa rimaa.”, todennäköisesti rima putoaa, kun taas jos hän ajattelee ”Ylitän riman.”, hän todennäköisesti onnistuu. Tämä johtuu siitä, että mielikuvitus on niin voimakas. Kun ihminen ajattelee ”Älä pudota rimaa.”, hänen mielikuvituksensa näkee riman putoavan, kun taas ihmisen, joka ajattelee ”Ylitän riman.” mielikuvitus näkee onnistuneen ylityksen, jonka mukaan alitajunta toimii. (tätä itse asiassa huippu-urheilijat tekevät!) Sitä paitsi kukapa haluaisi affirmoida lausetta ”Älä sitten riko sitä arvokasta perintövaasia, tai suutun.” lapselleen, joka mielikuvituksessaan näkee vaasin rikkoutuvan ja vihaisen äitinsä, ja jonka alitajunta sitten uskollisesti toteuttaa näkymän. Miksi myöskään sanoa jostakin asiasta ”Niin ei voi tehdä.” tai ”Ei se onnistu.”? Sillä aikaa kuitenkin joku muu saa sen onnistumaan! Negatiivista lausetta ei siis koskaan kannata sanoa loppuun asti, vaan se kannattaa kääntää positiiviseksi. Jos muuten jostakin negatiivisesta asiasta on pakko puhua, kannattaa se tehdä menneessä aikamuodossa. Lause ”Tietokoneen kanssa on ollut/oli ongelmia.” ei ole negatiivinen affirmaatio, toisin kuin ”Tietokoneen kanssa on ongelmia.”.
Affirmaation ei myöskään tule olla konditionaalissa, esim. "Jos olisin muistanut/ollut enemmän/saanut päättää..." tai ”Haluaisin olla kuuluisa näyttelijä.”. Kyseinen affirmaatio ainoastaan kertoo alitajunnalle menetetystä tilaisuudesta tai, että ihminen haluaa haluta jotain, ei käske sen toteuttaa sitä. Myöskään lause "Yritän näytellä paremmin." ei toimi, sillä sekään ei tuo alitajunnalle käskyä toimia vaan toteaa vain yrittämisen haluamisen. Affirmaatio ”Olen kuuluisa näyttelijä.” ei välttämättä toimi, jos tietoinen mieli ja mielikuvitus taistelee sitä vastaan tietäen sen olevan sillä hetkellä valhetta. Samoin on lauseen ”Olen rikas.” laita,  jota ei kannata toistella, ellei todellakin tunne asian olevan niin. Lause ”Päivä päivältä näyttelen paremmin ja saan ansaitsemaani kiitosta.” voisi toimia paremmin. Kannattaa muuten varoa, mitä pyytää, esimerkiksi jos joku pyytää kuuluisuutta, kannattaa eritellä, minkälaista sen haluaa olevan, jos ei halua tulla kuuluisaksi jostain vähemmän mukavasta asiasta.
Kokemukseni mukaan affirmaatioiden voimaa lisää myös se, jos ajattelee, että affirmoitava asia tapahtuu kaikkien (osapuolten) täydelliseksi parhaaksi. Eikä todellakaan pidä olla muille kateellinen mistään, sillä hyvää onnea ja menestystä kyllä riittää jokaiselle. Pahimmillaan kateus ja huonojen asioiden toivominen muille tuokin ne itselle…

No niin, tässä nyt oli aimo annos neuvoja menestymiseen ja hyvinvointiin, toivottavasti niistä on teille apua. Kehotan maltillisesti odottamaan hyviä tuloksia, sillä jos on vuosikausia affirmoinut itselleen vain negatiivisia asioita, niiden korvaaminen positiivisilla voi viedä tovin, mutta on todellakin sen arvoista! Ei muuta kuin kärsivällisesti ja ajatuksella toistelemaan elämää muuttavia lauseita! Suosittelen muuten ehdottomasti hommaamaan mainitsemani kirjan, siitä saa tietenkin paljon yksityiskohtaisempia ohjeita kuin minulta. Ja osoitteesta www.positiivarit.fi voi tilata tuekseen ilmaisen Ajatusten aamiaisen, joka tuo mukanaan aina kannustavia ajatuksia.
Vielä kerran onnea ja menestystä kaikille!   smitten
tallennettu

Ole sitä.
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #10 : 13.01.2006 00:48:26 »

Ihana idea tuo aarrekartta. Olen visuaalinen ja tykkään kaikista julisteista, tauluista ja sen sellaisista.

  smitten Ja kaikille maailmassa toivotan rahaa niin paljon, että ruokaan, vaatteisiin, ym. perustarpeisiin ja mitä ne maksaa ei edes tarvitse kiinnittää mitään huomiota. smitten smitten



  smitten Muistetaan syödä terveellisesti, harkita miten käyttää aikaa ostoksiin ja hankitaanko tarvittavaa vai näytettävää smitten
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006 00:51:28 kirjoittanut saai » tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2006 01:22:03 »

Kokemukseni mukaan affirmaatioiden voimaa lisää myös se, jos ajattelee, että affirmoitava asia tapahtuu kaikkien (osapuolten) täydelliseksi parhaaksi. Eikä todellakaan pidä olla muille kateellinen mistään, sillä hyvää onnea ja menestystä kyllä riittää jokaiselle. Pahimmillaan kateus ja huonojen asioiden toivominen muille tuokin ne itselle…


Kiitos "Leeloo"

Ihanaa, mahtavaa, ihastuttava kirjoitus ja täyttä totta joka sana; annat paljon ajateltavaa.

 coolsmiley

Tuota juttua opiskelen jo viidettä vuotta, eli avioerostani saakka ja opiskeluni jatkuu yhä. 

Nykyisin elämäni hymyilee ja voin päivä päivältä yhä paremmin ja paremmin ja näin on. 

Rahani riittävät kaikkeen tarpeelliseen mitä tarvitsen.

Positiivisella elämänasenteellani tulen pärjäämään itseni ja muiden kanssa ja opin sitä kautta elämästäni koko ajan uusia ihania asioita ja tapaan positiivisesti ajattelevia ihmisiä.

Autan mielelläni apuani tarvitsevia.

Iloitsen myös muiden menestyksestä elämässään.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #12 : 13.01.2006 09:57:27 »

Hei te kaikki ihanaiset!

Nyt aamusella tämän ketjun luin, ja kylläpä tulin hyvälle tuulelle  smitten. Ehkä tässä on askel myönteisempään jo otettu, nimittäin Ajatusten Aamiaisen tilasin sähköpostiini ennen joulua  Smiley.
Mietin juuri että mistä nämä masentavat asenteeni ovat lähtöisin, ja heti tuli mieleen äitini ja anoppini. Joskus tuossa opiskeluaikana vuosia sitten sanoin rehvakkaasti tyyliin "ostan sitten ok-talon kun valmistun" tms., koska luulin heti työllistyväni ja saavani mukavaa palkkaa...pöh, muut ihanat suunnitelmat silloin valmistuttuani oli, nimittäin rakas tyttäreni syntyi. Anyway, aina kun sanoin näistä ok-haaveista, äitini hieman halveksivaan sävyyn naurahti että odota nyt rauhassa, älä nyt tempoile ja siskonikin ärähti jotain "mikä sä luulet olevasi"...tms. No ehkä liian itsevarmasti niitä asioita puhuinkin, mutta nuo kommentit saivat minun myös sulkemaan suuni, kun tuntui että mistään ei saa haaveilla.
Ja "kumma" kyllä, tyttäreni syntymän jälkeen asumiskuviot meni täysin mönkään monella tapaa...  Embarrassed No sieltä sitten valopilkku ilmestyi ja pääsimme asumaan tähän nykyiseen asuntoon..

Ja anoppini on pitkäaikaistyötön, hyvin henkinen ihminen kyllä, mutta hänen asenteensa maalliseen mammonaan on melko kielteinen ja hän jatkuvasti hokee miten pienellä tulee toimeen. Toisaalta ihan viime viikkojen aikana hänenkin asenteessa on tapahtunut pienehkö muutos...johtuukohan se tästä vaurauden vuodesta ja energioista (minäkin olen sen Hopeasulan viestin lukenut)?

Kiitos teille olemassaolostanne  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Ozzette
Vieras
« Vastaus #13 : 15.01.2006 15:11:32 »

Hmmm... Totaalinen rahanpuute on aivan hirveää !! Itse olen sen TÄYSIN kokenut. Mutta odotan ja tiedän jo saavani sitä pian. Nyt vielä täysin synkkää... Lompakossa ja tilillä ei lainkaan rahaa,eikä ole myöskään ruokaa... Noh,leipää kyllä pikkuisen... Syönkin tänään sitä. Ei kai vähempi ruoka pahitteeksikaan ole. Luojan kiitos,kissallani sentään on !! Siitä olenkin AINA pitänyt huolen,että vaikkei itselläni ruokaa olisikaan,niin kissallani ON !  smitten Nyt viikolla pitäisi rahojen jo tulla...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #14 : 15.01.2006 17:02:01 »

Hei "Ozzette"   smitten


Hmmm... Totaalinen rahanpuute on aivan hirveää

Ajatus, että on rahapuhla ... lisää sitä ... ajattele positiivisemmin:
Saan rahapulaani apua tmv.


Mutta odotan ja tiedän jo saavani sitä pian.

Tämä on jo positiivinen ajatus.   smitten
Hyvä.


Nyt vielä täysin synkkää...
Lompakossa ja tilillä ei lainkaan rahaa,
eikä ole myöskään ruokaa...


Ajattle synkkyys pois. 
- kuvittele rahan virtaamista kukkaroosi, auttavia ihmisiä ympärillesi jne.
- kuvittele runsaita terveellisiä ruoka-annoksia edessäsi


Nyt viikolla pitäisi rahojen jo tulla...  Shocked

Muuta tätäkin ajatusta positiivisemmaksi:
- saan riittävästi rahaa tarvittaviin hankintoihini tmv.


Jos olet työtön:
- Ajattele: saan minulle parhaiten sopivan työpaikan jne.   smitten

Jos olet opiskelija:
- Ajattele: haluan ansiotyöhön, jotta saan taloudellisen tilanteeni korjatuksi  smitten


 smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: