Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 53550 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 11.01.2008 23:55:29 »

Ei meille miehille sattuisi olemaan vastaavaa testiä? Tein läpällä tuon naisille suunnatun testin ja sain tulokseksi "viileä tyylittelijä". Cool

Mies?

Missä sinulla on  mars? Se voisi kertoa jotain.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
selkälokki
Vieras
« Vastaus #16 : 12.01.2008 00:02:53 »

glamkissa paukahti miulle.
No, en ehkä ihan itseäni tunnistanut kuvauksesta...Naisellisuudesta toki tykkään, mutta eläinkuosit ei kyllä ole miun juttu. Ainakaan vielä, mielihän voi kyllä muuttua joskus. Itselläni  venus kauris ja  kuu skorpioni . Venus lojottaa ykkösessä, mutta en ole huomannut mitään uskomatonta tenhoa itsessäni. Ehkä se sitten näkyy vaikka siinä, että tykkään, että kotini on oman näköiseni ja hemmottelee minun silmää.
Olen kahdenlainen pukeutumisessa, useimmiten olen mukavissa vaatteissa ja ehkä hieman huvittavia hattuja saatan käyttää.
Mutta välillä tykkään vetäistä korkkarit jalkaan ja olla nainen.  Joskus epäilen, etten ole oikeasti  kuu skorpioni , kun se tuntuu niin vieraalta. Ei se taida tulla esiin edes pukeutumisessa...En verhoudu mustaan nahkaan tms.. :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 12.01.2008 00:18:56 »

Mutta välillä tykkään vetäistä korkkarit jalkaan ja olla nainen.  Joskus epäilen, etten ole oikeasti  kuu skorpioni , kun se tuntuu niin vieraalta. Ei se taida tulla esiin edes pukeutumisessa...En verhoudu mustaan nahkaan tms.. :Smiley

 Grin Odotas vaan -  kuu skorpioni ovat hyvin seksuaalisia.

Tosin  venus kauris voi olla varsin rauhallinen. Neutraali tyyli, ehkä vähän vanhoillinen, semmoinen mikä herää vasta myöhemmin henkiin.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #18 : 12.01.2008 00:22:56 »

Minulle tuli rokkistara, ei kyllä ole kovin ominta tyyliä.. kuu ja  venus härässä, mutta en koe siltikään pukeutumistyylini yhdistyvän härän merkkiin. Suosin selkeitä linjoja pukeutumisessa, puhtaita, myös kirkkaita värejä,ei turhia hörhelöitä, mutta jotain näkyvää täytyy asukokonaisuudesta löytyä. Vaatteiden istuvuutta katson ensisijaisesti, mikä sopii juuri omalle vartalotyypille. Vaikka vaate olisi kuin nätti hengarissa, voi se päällä muuttua kamalaksi tiskirätiksi/koltuksi jos se ei sovi omalle vartalotyypille. Bisnestyyli kiehtoo myös, mutta rennompana versiona. Tuoksuista kiehtovat raikkaat, puhtaat tuoksut ei niinkään makeat, tunkkaiset, hedelmäiset tuoksut.. Jos tyylini pitäisi johonkin yhdistää niin ehkä eniten on oinasmaisuutta  aurinko oinas, toisaalta pidän myös kalliista asusteista ( kuu venus harka), mutta eivät ole välttämättömiä minulle.

Pitänee lisätä vielä, että  askendentti neitsyt saaattaa osaltaan vaikuttaa myös tyyliini. Pesen vaatteeni aika usein, pelkkä tuulettaminen ei riitä, vaikka vaate ei olisikaan likainen. En voi laittaa vaatetta myöskään päälleni, jos siitä löytyy pienikin lika tai se on ryttyinen/karvoissa. Omistankin teippiharjan (jotka tulevat pitemmän päälle muuten aivan helkkarin kalliiksi), jolla aina rullailen vaatteeni läpikotaisin ennen ulos lähtöä Grin. Toisaalta saatan jättää vaatteeni lattialle lojumaan päiviksi, enkä välttämättä viitsi imuroida usein, joten tietäähän sen sitten, missä kunnossa ne ovat kun poimin ne lopulta lattialta. Tässä näkyy myös hauskasti tuo  askendentti neitsyen ja  aurinko oinaan ristiriitaisuus Grin
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 00:29:11 kirjoittanut N222 » tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #19 : 12.01.2008 00:55:04 »

Rikas tyttörukka = Venus leijona  Grin aika karseita osa niistä releistä..
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #20 : 12.01.2008 02:11:42 »

Rockprinsessa minustakin.Enkä myöskään yhtään ihmettele.
Kun luin kuvausta hiusten laitostakin.
Ei mitään suoraa jakausta,eikä "tiukkaa"kampausta,vaan hiukset hieman hapsottaen,vahalla,suihkeilla (joita käytänkin),hieman tupeerausta,jakausta hieman sivuille jostain ja sitten sinne tänne.

Normaalissa mitoissani tiesin juuri mitä halusin ja mitä ostaa,
nyt en osaa ostaa mitään,koska sama tyyli ei oikein istu nyt.
Farkut tosi rakkaat ja nuo dieselit minulle sopiva merkki.
Niistä löytyi aina sopiva malli.

Venukseni Jousimiehessä,joten en tiedä miten se sopii analyysiin.
Sen vähän minkä olen nyt oppinut,niin miksi ei? Smiley
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #21 : 12.01.2008 09:03:06 »

Rockprinsessa minustakin.Enkä myöskään yhtään ihmettele.
Kun luin kuvausta hiusten laitostakin.
Ei mitään suoraa jakausta,eikä "tiukkaa"kampausta,vaan hiukset hieman hapsottaen,vahalla,suihkeilla
Täällä  Smiley rockailen 2funny
 aurinko  kaksoset  venus rapu  kuu  oinas ja nousu  leijona

... ja ihan sopiva on tämä hiustyyli ~esmes  :Smiley muuttobuumissa kun ei oikeastaan ehdi muuta KUIN suihkaus sinne ja toinen tänne ja kymmenpiikkisellä hapsottaa- ja menox  2funny

Mun "pelastus" on " Bed Head "/ TIGI / Masterpiece /Hairspray JOKa "luo hiuksiini taideteoksen joka kestää koko päivän ~Voila!  " Cheesy ...  ja toinen "pelastaja on" Goldwellin Double Boost - "hiukset pystyyn nostattava" vaahto joka suihkutetaan ja taas pörrötetään  2funny ... näillä on menty jo pari viikkoa  smitten

Mulla on tämän härdellin ajan ollut tärkeimmät asiat  koko ajan repussa - no mikä sinne nyt mahtuu Wink harmi  Embarrassed kun ei ole läppäriä ... no kuitenkin nämä kaksi putellia on aina matkassa, sekä kollageenivoide ( on tarkoitettu silmänympärysvoiteeks, mie laitan sitä myös huuliin - ei punat leviä, minä kun tykkään aika tummista väreistä ~tumman punaisesta ja luumunvärisestä   Cheesy i) 
Shocked pitää rypyt suorassa   Grin ja valokynä  angel tässä on ollut viimeaikojen meikit -  smitten
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 17:33:48 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #22 : 12.01.2008 10:03:43 »

Viileä tyylittelijä  Shocked  Grin

Olipas pakko tehdä toisen kerran ja vähän miettiä mennyttä aikaa..
ennen äidiksi tuloa.. ja tuli Rockprinsessa.
Sanoisin, että kun näitä kahta sekoittaa sopivasti,
niin totuus on siinä sopassa.

mulla  venus  neitsyt
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #23 : 12.01.2008 11:28:36 »

Tein tuon joskus aikaisemmin ja silloin tuli joku "Viileä tyylittelijä" tms jota hieman ihmettelin ja nyt tulikin Rockprinsessa, mikä sen kuvauksen perusteella, kyllä kuulosti lähempänä olevan omaa "tyyliäni", vaikken yilpäätään itse ajattele minulla olevan mitään tyylisuuntausta, saatika tyyliä.  Wink
Pukeudun tilanteen mukaan ja arkivaatetus on sellaista farkut (takataskujen pitää olla oikeassa kohdassa ja leikkaukset yms, että ne kelpuutan) tai jotkut 'sametista' tehdyt 'farkut' ja yläosa sitten vaihtelee mielialojen mukaan Indiska tyyppisestä erilaisiin trikoopaitoihin ja neuleisiin.
Juhliin (häät, hautajaiset, tms) yleensä pukeudun "jakkupukuun", joko hameella tai housuilla. Heh, minulla eri tilaisuuksia varten musta, musta-liituraita, hiekanväri, harmaa, beige, v.pun ja v.sin. Joihinkin tietty sopii hameeksi tai housuiksi joku eriparia oleva värikkäämpi ala-osa tms.
Kenkiä olen kovasti keräillyt, mutta lopun viimeksi en arjessa pidä kuin muutamaa eriä. Laukuista pidän myös ja niitä tulee osteltua aina joskus. Silti yleensä minulla arjessa se yksi, mitä aina laahaan mukanani.
Hiukset... nooh.. kyllä ne kait voisi sopia vaikka rokkiprinsessalle. Tosin ne ei ole pörröiset, mutta ehkä väri ja raita tyyli sopii siihen...

Ei minulle niin tärkeää enää ole mitä päälleni pistän, mitä joskus on ollut. Ainakaan nykyään en enää osta merkin perusteella mitään... tosin jokin merkki on sellainen, joka tekee oman maun mukaista niin sitten... tietty laatukin hiukan on se josta maksan senhetkisen valuuttatilanteen mukaan, jos silloin sattuu kiinnostamaan.
Ja kuten tuolla aiemmin on käynyt, ilmi kotona rötkötän vaikka sitten paita väärinpäin.  laugh
Koko ajan vähennän turhaa tälläämistä ja laittamista... mielummin rötkönmukavaa ja vähän omituista, kuin joku "tämä nyt sattuu olemaan muotia tai tyylikästä muka" vaatetus.
Harvoin oikeastaan suoranaisesti muodin mukaan ostankaan, vaan itselle tulee aina joku mielikuva, minkätyyppiseen vaatteeseen haluaa pukeutua ja sitten etsin niin lähelle kuin kaupasta löytyy..
Huih, kun tuli pitkä repostus..

 venus  kalat 2.huoneessa 
Venus Kaloissa
Sinulla on hallussasi rakkauden suurimmat salaisuudet ja siksi rakastuminen on sekä sinulle että kulloisellekin kumppanillesi unohtumaton elämys. Eroottisuus tihkuu jokaisesta solustasi silloin kun olet rakastunut.

Ja varmaan sitten myös vaatteidenkin läpi.... joten hengittäviä materiaaleja kehiin...  Grin
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
selkälokki
Vieras
« Vastaus #24 : 12.01.2008 11:51:01 »

Mutta välillä tykkään vetäistä korkkarit jalkaan ja olla nainen.  Joskus epäilen, etten ole oikeasti  kuu skorpioni , kun se tuntuu niin vieraalta. Ei se taida tulla esiin edes pukeutumisessa...En verhoudu mustaan nahkaan tms.. :Smiley

 Grin Odotas vaan -  kuu skorpioni ovat hyvin seksuaalisia.

Tosin  venus kauris voi olla varsin rauhallinen. Neutraali tyyli, ehkä vähän vanhoillinen, semmoinen mikä herää vasta myöhemmin henkiin.  Wink

Joo, kyllä se takuulla on enemmä tuo  venus kauris joka näkyy, ja onhan nousukin kauriissa...Jospa sitten eläkemummona räväytän  kuu skorpioni esiin, papat ovat pökerryksissä päivätansseissa! Cheesy Grin
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #25 : 12.01.2008 11:56:53 »

Rockprinsessä täällä myös.

Mieleltäni olen 100 prosenttinen rockprinsessa, ja muutama vuosi sitten se olisi varmasti näkynyt ulkonäössäkin, mutta meni testi 'paljastamaan', että ei rokkius ole mihinkään kadonnut.

Tykkään paljon vaatteista, kengistä, laukuista, hajuvesistä, meikeistä, mutta kuningas mammona hieman rajoittaa niiden haalimista.
Tykkään tälläillä itseäni uloslähtiessä, ja harvoin menen edes kauppaan ilman meikkiä, ja verkkaritkin jää kotiin.

Ihanaa puhetta näin lauantai-aamuna, olen tänään lähdössä rokkikeikalle Wink
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #26 : 14.01.2008 13:49:21 »

Rockprinsessan sain, enkä yllättynyt. Tosin tuo prinsessa-sana ei muuten mielestäni kuvaa minua millään tavoin. Tongue Pikemminkin pukeutumiseni on poikamaista farkkutyyliä, hameita käytän hyvin harvoin, koska ne tuntuvat niin "rajoittavilta" ja epäkäytännöllisiltä. Nuorena olin myös niin laiha, etten kokenut hameiden sopivankaan minulle. Nykyisin, kun tuota lihaa on jo jonkin verran kertynyt luiden ympärille, niin olen löytänyt jopa sellaisia hamemalleja jotka itselleni kelpuutan. Grin Mutta ihan kotoisaksi tunnen oloni farkuissa ja t-paidassa, joka voi olla vaikka bändipaita tai jollain tapaa "erikoinen", hauska teksti tai kuva tms.

Minulla venus oinas ja kuu vesimies, tarkasti sekstiilissä keskenään 1. huoneessa. Venuksella lisäksi väljä oppositio Plutoon, kolmio Neptunukseen sekä neliöt Saturnukseen sekä AC-DC-akseliin. askendentti kauris ilmeisesti hieman rajoittaa ja tummentaa tuota Oinas-Vesimies-linjaa, samoin Saturnuksen neliö Venukseen. Mutta Oinaaseen liitettävästä punaisesta väristä pidän ja sitä löytyy hiuksista, vaatteista, kengistä ja laukuista - ei kuitenkaan koskaan kautta linjan. Noin muuten voin allekirjoittaa aika paljon esim. tuosta Mirjamin tekstistä, olenhan myös aurinko kalat. Kuten monilla Kalat-vaikutteisilla, kenkiä löytyy minultakin enemmän kuin kaappeihin mahtuu. Ei auta, vaikka joskus raaskin joitain myydä kavereille tai viedä kirpparille, ostan seuraavalla viikolla uudet, "kun tuli tilaa"... :Smiley

Työn puolesta on kaappiin kerääntynyt myös jakkupukuja (mustaa, harmaanruskeaa, harmaata, tummansinistä...tylsää), joita yritän piristää värikkäillä topeilla/paidoilla. Kalat-aurinko tuo ehkä rakkauden myös lilaan ja violettiin väriin, jota myös löytyy niin vaatteista, kengistä kuin laukuistakin. Tyylini taitaa siis loppujen lopuksi olla sekoitus Venusta, kuuta, askendenttia ja aurinkoa - riippuen siitä, missä seurassa ollaan, eli mikä on eniten esillä. Smiley Vaatteiden merkeillä ei varsinaisesti ole mitään väliä eikä varsinkaan laukkujen, tai jos on, niin pikemminkin niin päin etten ottaisi tiettyjen merkkien vaatteita/laukkuja vaikka saisin ilmaiseksi. Tiettyjä lemppareita toki on kertynyt sillä perusteella, että on satunnaisesti ostanut ja hyviksi havainnut. Niin, ja koruja en pidä kuin kaulassa, nekin saavat olla mielellään käsityönä tehtyjä tai muuten persoonallisia, kuitenkin hillittyjä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #27 : 14.01.2008 19:25:34 »

Viileä tyylittelijä
 venus on vaa'assa, yhtymässä plutoon ja 6.huoneessa.
Surkuttelen aina sitä että mulla ei ole ikinä rahaa kivoihin vaatteisiin, rahat menee käytännöllisempiin asioihin. Yhtymä plutoon ehkä lisää mustan värin rakkauden?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #28 : 14.01.2008 23:19:51 »

Rockprinsessa  coolsmiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #29 : 15.01.2008 13:48:39 »

Wau Elwyn, Venus Jouskarissakaan ei kyllä selitä tuota kaikkea! Grin Löytyykö kartaltasi ykköshuoneesta tai MC:ltä jotain mielenkiintoista? Smiley Tai Venuksen aspekteista?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: