Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 53542 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 11.01.2008 20:16:42 »

Millainen tyyli sinulla on? Kuinka tämä kaikki näkyy Venuksessasi? Tai oikeammin: Millainen Venus sinulla on ja kuinka tämä näkyy tyylissäsi?

Tässäpä hauska testi:

http://www.nelonen.fi/tyyliassari/testi.html

No, minähän olen ilmiselvä rockprinsessa!  Smiley Jos olisi tullut jokin muu tulos, niin jopas olisi ollut kummallista!  Wink Sellainen minä olen.

Minulla on  venus Vesimiehessä, eli varsin uudistusmielinen, ehkä boheemi, joidenkin mielestä erikoinen.  venus sijaitsee 10. huoneessa, eli tyyli on minulle erittäin tärkeä asia varsinkin "julkisuudessa" eli siis työelämässä. Minulle on tärkeää, että saan pukeutua "omannäköisiin" kuteisiin, ja joku violetti jakkupuku olisi minulle kauhistus.  Cheesy

Toki myös  kuu vaikuttaa tyyliin. Se taas minulla on Ravussa, joka onkin sitten luonnollinen. En kuitenkaan voisi kuvitellakaan tanssivani hiluliluvei kansallispuvussa, en ikinä, vaan tuo ehkä ilmenee niin että kotona olen varsin normaali.

Entä teillä muilla? Mikä on tyylisi, millainen Venus?

« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 20:21:59 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2008 21:37:58 »

Minä olin mukamas viileä tyylittelijä, Venus on mulla Härässä, omassa merkissään. Ihan tyylitietoinen en kyllä ole, vaikka luojan kiitos iän myötä hiukan enemmän kuin ennen. Wink
Tykkään tunikoista ja farkuista, naisellisista vaatteista ja mekoista, pitäisin jos kriittisyydeltään vartaloni ne sallisi.  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2008 21:49:19 »

Hahaa, olin viileä tyylittelijä Cheesy

Voiko  venus -neitsyttä askendentilla osuvammin kuvailla...

Tosielämän vaatevalintani eivät kyllä ole ihan yksi yhteen testiin valmiiden vaihtoehtojen kanssa.  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.01.2008 21:51:04 »

Tyyliassarin testissä minustakin tuli rockprinsessa.

Henkilökohtaisesti koen olevani jonkinlainen miehen ja naisen sekoitus ja se näkyy myös ulkomuodossa. Astrologisesti olen  venus rapu aspect_con askendentti.  Suosin aika pelkistettyä ja klassista tyyliä, jossa tietyllä tapaa yhdistyy niin miehekkyys ja naisellisuus. Minulta löytyy siis runsaasti hyvin leikattuja ja naisellisia muotoja korostavia jakkuja. Materiaaleista suosin silkkiä, samettia pellavaa, pitsiä, nahkaa, väreistä mustaa, valkoista, punaista ja violettia ja jos asu paljastaa povea, niin hyvä on.  laugh. Yleensä en käytä lainkaan koruja, mutta jos niitä on, niin ne saavat olla näyttäviä. En varsinaisesti käytä goottityylin vaatteita, mutta periaatteesa pidän niistä kovasti. Sellaiset barokkityylin kuosit ovat sisustuksessa nyt muodissa ja ne kolahtavat kovasti.

Minusta tämä kaikki ei ole välttämättä kovin rapumaista vaan enemmänkin skorpparityyliä. Se on nimittäin hallitseva merkkini, joka tuntuu puskevan läpi joka asiassa. Hiuksiani en sentään mustaksi värjää, ne ovat kastanjanruskeat.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2008 22:00:07 »



rockprinsessa täälläkin  Cheesy
ei todellakaan ole aamuisin aikaa vääntää tukkaa, kun on muutakin tekemistä  Grin



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2008 22:21:37 »

En varsinaisesti käytä goottityylin vaatteita, mutta periaatteesa pidän niistä kovasti. Sellaiset barokkityylin kuosit ovat sisustuksessa nyt muodissa ja ne kolahtavat kovasti.

Minä muuten voisin olla gootti (jos tilanne olisi toinen), itsekin pidän sen tyylisistä vaatteista.

Yleensä valitsen pohjaväriksi aina mustan, siihen yhdistän näyttäviä koruja ja metallisävyjä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 11.01.2008 22:49:56 »

Hei Ystäväin

Tein testin kahdesti
* eka kerralla olin rikas tyttörukka
ja
* toisella kerralla glamkissa.

venus saturnus juno skorpioni

Venuksen vaikutus näkyy
kodissani ja taloyhtiömme pihamaalla

Pidän kaikenlaisista kauniista asioista
- tavaroiden ei tarvitse olla kalliita,
riittää kun ne ovat kauniita

Pukeutuminen
- riippuu tietysti mihin olen menossa eli
tilanteeseen sopiva pukeutuminen

Kenkien tulee olla mukavat ja kivan näköiset

Käsilaukku kuuluu vakiovarusteisiini

Hiukset ovat kasvojen kruunu;
ne pitää olla hyvin leikatut ja kammatut

Meikkiä laitan joka päivä



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 22:53:13 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 11.01.2008 22:53:20 »

Hahaa, olin viileä tyylittelijä Cheesy

Voiko  venus -neitsyttä askendentilla osuvammin kuvailla...

Tosielämän vaatevalintani eivät kyllä ole ihan yksi yhteen testiin valmiiden vaihtoehtojen kanssa.  Wink

Pitkästä aikaa  pluto  smitten  Kiss  angel  Cheesy  Grin  Smiley  Wink

t.aaviisuinen
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 11.01.2008 22:57:25 »

Elämänilo, muistan sinut varsin hyvin kun tapasimme.  Smiley

Sinusta huokui tietty tyyli ja huoliteltu olemus, mutta jotenkin Pluto näkyi läpi kaikessa. Tumma, meikattu.

Ex-paras ystävättäreni muuten on Vaaka, ja hyvin samantyyppinen sinun kanssasi. Oikein glamouria kaikessa mitä tekee, hiukset aina mustat ja laitetut, ja ilman meikkiä ei ole asiaa edes grillille.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 11.01.2008 22:58:44 »

Millainen tyyli sinulla on? Kuinka tämä kaikki näkyy Venuksessasi? Tai oikeammin: Millainen Venus sinulla on ja kuinka tämä näkyy tyylissäsi?

Tässäpä hauska testi:

http://www.nelonen.fi/tyyliassari/testi.html

No, minähän olen ilmiselvä rockprinsessa!  Smiley Jos olisi tullut jokin muu tulos, niin jopas olisi ollut kummallista!  Wink Sellainen minä olen.

Minulla on  venus Vesimiehessä, eli varsin uudistusmielinen, ehkä boheemi, joidenkin mielestä erikoinen.  venus sijaitsee 10. huoneessa, eli tyyli on minulle erittäin tärkeä asia varsinkin "julkisuudessa" eli siis työelämässä. Minulle on tärkeää, että saan pukeutua "omannäköisiin" kuteisiin, ja joku violetti jakkupuku olisi minulle kauhistus.  Cheesy

Toki myös  kuu vaikuttaa tyyliin. Se taas minulla on Ravussa, joka onkin sitten luonnollinen. En kuitenkaan voisi kuvitellakaan tanssivani hiluliluvei kansallispuvussa, en ikinä, vaan tuo ehkä ilmenee niin että kotona olen varsin normaali.

Entä teillä muilla? Mikä on tyylisi, millainen Venus?



Minä myös Rocktrinsessa ....  smitten
 venus  rapu ja  kuu  oinas ...
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 23:00:53 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 11.01.2008 23:02:53 »

Pluto, kiva kuulla sinusta todellakin pitkästä aikaa! Ja ollaanhan mekin tavattu.  Wink

Arkiviisun ja ks:n kanssa ei olla tavattu, joten käsitykseni teistä perustuu antamiinne arviointeihin.

Hmm. Harmi kun testissä on harvoja vaihtoehtoja.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 11.01.2008 23:14:18 »

"rikas tyttörukka" -täällä...heh, enpä sanoisi. Mulla venus  skorpioni ja kuu  kalat....enemmin pukeudun ehkä urheilullisesti koska kävelen paljon ja käyn salilla. Ihan jos lähen messuille tms laitan kyllä naisellista päälle mutta en ole mitenkään "tyttömäinen" tyyliltäni. Käytän vahvoja värejä (liila, marjapuuro, tummansininen jne), en kuitenkaan mustaa. Assari ei ainakaan mun kohdalla osunu oikeaan.  Sad
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 11.01.2008 23:17:11 »

Elämänilo, muistan sinut varsin hyvin kun tapasimme.  Smiley

Sinusta huokui tietty tyyli ja huoliteltu olemus, mutta jotenkin Pluto näkyi läpi kaikessa. Tumma, meikattu.

Hei "Kaurisenergiaa"


Minäkin muistan hyvin sinut Astro-meetistä.
- sinulla oli hyvin pernoonallinen oma tyyli,
joka sopi hyvin silloisen avatar kuvasi kanssa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #13 : 11.01.2008 23:22:01 »

Ei meille miehille sattuisi olemaan vastaavaa testiä? Tein läpällä tuon naisille suunnatun testin ja sain tulokseksi "viileä tyylittelijä". Cool
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14 : 11.01.2008 23:46:32 »

Hei "Kaurisenergiaa"

Minäkin muistan hyvin sinut Astro-meetistä.
- sinulla oli hyvin pernoonallinen oma tyyli,
joka sopi hyvin silloisen avatar kuvasi kanssa

Joo, olen kuullut tuosta.

Nykyisin, kaikkien hurjien kokemusten jälkeen, tyylini on enemmän tuota nykyistä kuvaani vastaava. - Pakko iskeä lujaa jos meinaa selvitä, ne on ne Kauriille pistetyt ristit -  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: