Äänestys
Kysymys: Lempivärisi?
Sininen - 9 (18%)
Punainen - 5 (10%)
Vihreä - 8 (16%)
Ruskea/beige - 0 (0%)
Lila/violetti - 8 (16%)
Hopea/harmaa - 0 (0%)
Kulta - 0 (0%)
Musta - 2 (4%)
Valkoinen - 3 (6%)
Rosa - 6 (12%)
Oranssi - 7 (14%)
Keltainen - 2 (4%)
Äänestäjiä yhteensä: 45

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Äänestys  (Luettu 11113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« : 12.08.2007 14:16:51 »

Eli, mikä on sinulle tärkein väri? Miten värit vaikuttavat sinuun? Värit ovat itselleni hyvin tärkeitä, värien yhteen sommittelu on täysin luontaista mulle, asiassa kuin asiassa  Cheesy Ei niinkään ulkonäköseikkojen vuoksi, mua vaan häiritsee tosi paljon jos värimaailma ei soinnu.

Huomasinpa myöskin, että teini-iästä lähtien punainen oli osa pukeutumista, se oli lempivärini. Sinistä en voinut sietää... Nyt taas muutama vuosi sitten ikään kuin "löysin" sinisen, punaisen jäädessä taka-alalle. Silti ykkönen on vihreä  smitten
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2007 15:26:30 »

Kaikkien elämänvaiheiden ja värivaiheiden jälkeen yksi on ja pysyy - ja vahvistuu: valkoinen.

Siihen on ikuinen jano.

Valoa ja lämpöä kaikillen tasapuolisesti.  smitten

Venny
 aurinko kaksoset, nousu  leijona
Punainen Kristallinen Taivaanvaeltaja
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2 : 12.08.2007 17:41:27 »

Nykyisin kaikki värit näkyvät kauniina, mutta vihreä on ollut kestosuosikki. Joskus en voinut kertakaikkiaan sietää keltaista, mutta nyt se on mukana kuviossa tasapuolisesti muiden värien kanssa. Vielä on yksi pahis ja se on tummanruskea. En kertakaikkiaan keksi omassa elämässäni sille värille mitään sijaa. Ehkäpä se johtuu siitä, etten tarvitse maadoitusta tässä elämässä. Muilla siedän ruskeankin värin kunhan minun ei tarvitse sitä itselleni ottaa.    Smiley
tallennettu
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3 : 12.08.2007 17:54:20 »

Rosa edelleen, vaikka puolukan punainen ja kulta ovat myös ihania.
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #4 : 12.08.2007 19:31:13 »

Kyllä tuo keltainen taitaa olla!! Mutta riippuu myös asiasta/esineestä, esim. en uskoisi ikinä laittavani keltaisia housuja jalkaani..
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 12.08.2007 19:59:43 »

Mulla on nyt menossa Valkoinen kausi - johtuneeko kesästä  :Smiley
(eikun hammasvalkaisuun  Grin

Myös Roosa on iki-ihana  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #6 : 12.08.2007 20:35:38 »

Keltainan, keltaoranssi, vihreä(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:LOYwiGhs6BafFM:http://www.codeman.fi/photo/akukka.jpeg)

Ei kylläkään keltaista vaatteissa mutta vihreää kylläkin
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 12.08.2007 22:24:07 »

Vihreä on lempivärini ja lähes tasoissa on ruskea.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #8 : 13.08.2007 18:33:32 »

Valkoinen
hopea
roosa

tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #9 : 13.08.2007 18:59:04 »

Minulla sinänsä ei ole mitään lempiväriä. Voisi sanoa, että jokaisesta väristä löytyy sävy- syvyys- ja kirkkausaste, joka kiehtoo.  Smiley

Värien tai niiden yhdistelmien puhuttelevuus kiehtoo. Harmonia tai kontrastit esim. Kokonaisuus.
(http://www.designersguild.com/uk/store/images/books/In_ThinkPink.jpg)
(http://www.designersguild.com/products/designersguild/fabricandwallpaper/granparadiso/gParadiso_04.jpg)
http://bodieandfou.blogspot.com/2007_03_01_archive.html

Värisilmäni ja värimielitettyni hipoo hyvin liki Tricia Guildia. Tosin pelkistetymmin.
Vaatteeni ja sisustukseni värit löytyy helposti hänen värimaailmastaan...
Siis värit ja sävyt ja kontrastit ja harmoniat. Minun sieluni "syö"ja hyväilee värejä ja sävyjä...  Cheesy
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #10 : 13.08.2007 19:12:59 »

Lempi värini on sininen.  smitten Lapsena pidin eniten punaisesta. "Teininä" musta, valkoinen ja eri harmaan sävyt olivat parhaita. Smiley Sitten tuli sininen... Nyt olen tosin huomannut että on alkanut ottaa päähän kun kaikki vaatteet ovat sinisiä, ja kaappiin onkin ilmest5ynyt taas yllätys yllätys.....   punaisia vaatteita. Nut musta, valkoinen ja harmaan sävyt ovat aina pysyneet tärkeinä, mutta edelleen tuo sininen on ykkönen! smitten  smitten  smitten
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #11 : 13.08.2007 20:04:49 »

Äänestin vihreää,mutta oikeastaan kaikki värit ovat minulle tärkeitä.
Limestä kuusen vihreään.Roosasta hehkuvan tummanpunaiseen.

Entinen sisustusvärini,joka oli ihan must,oli sininen.Makuuhuoneeseeni oli sinisen eri sävyjä käytetty ja ripaus kultaa,sekä kelta-oranssi aurinko plafondi.
Muutamia vuosia sitten käytin paljon mustaa,mutta sekin on jäänyt pois.En silti vierasta sitä,eikä se ole minulle synkkyyden ja surun väri,vaan sopivasti käytettynä tuo vahvasti myös muut värit esiin.
Pidän myös violetista,mutta en käytä sitä sisustuksessa,enkä vaatetuksessa.Ja tietysti valkoinen! smitten

Tulikohan mainittua kaikki värit? Huh Grin
No,jokaisella oma paikkansa ja tehtävänsä.
tallennettu

tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #12 : 13.08.2007 20:47:36 »

Ennen luulin ettei ole muita värejä kuin SININEN mutta nyt vanhemmiten siihen rinnalle on tullut myös punainen ja keltainen ja turkoosi smitten
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #13 : 13.08.2007 23:11:25 »

SININEN on aina ollut lempivärini; taivaansininen, vedensininen, jäänsininen... sininen. Silti kotoani ja vaatekaapistani ei juurikaan löydy sinistä väriä. Hassu juttu, jota en ole tullut aikaisemmin ajatelleeksi  Huh

Valitsen värejä pitkälti intuition pohjalta - mikä milloinkin tuntuu oikealta, mitä väriä mihinkin tilanteeseen kaipaan ja tarvitsen. Loppujen lopuksi olen tosi tarkka värien symmetriasta ja yhteensopivuudesta, mutta vaistonvaraisesti. Kauneus on katsojan silmässä  Wink

Olen  aurinko vesimies, johon usein yhdistetään juuri tuo lempivärini.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #14 : 14.08.2007 10:44:22 »

Rakastan punaisen energiaa  smitten Sitä vaan ei itse sillon jaksa, kun mieli järkkyy... silloin saattaa järki loppua  buck2 Punaista käytän paljon, mutta jos tiedän etukäteen jonkin tilanteen muodostuvan hankalaksi "puen" mielikuvissa punaista päälleni ja ehkäpä oikeasti punaiset alusvaatteet, mutta näkyville sinistä tai turkoosia.
Käytän värejä tietoisesti ja huomaan myös ihmisten kodin tai asusteiden värit suhteessa kyseiseen henkilöön ja nämä huomioit ovat osa ns.ensivaikutelmaa  Wink
Eniten kiusaa kun sisustus tai ko. hlö on suoraan pintatrendin mukainen... jää kysymysmerkiksi kokonaisvaikutelma  Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: