Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaudet kartalla?  (Luettu 9066 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kauris06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« : 03.08.2007 15:27:51 »

Osaako joku kokeneempi kertoa, että näkyykö sairaudet mitenkään kartalla ja jos näkyy, niin miten niitä voi tutkailla?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2007 18:12:50 »

Kuudetta huonetta ainakin kannattaa katsoa, mitä siellä on ja missä merkissä on huoneen kärki  Smiley
tallennettu
kauris06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #2 : 03.08.2007 21:43:45 »

Katselin omaa syntymäkarttaa ja 6. huone on aika pieni ja kaksosissa, mc eli (nousumerkin) laskumerkki on huoneessa, eikä sieltä löydy muita planeettoja, onko hyvä merkki?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.2007 22:24:17 »

Osaako joku kokeneempi kertoa, että näkyykö sairaudet mitenkään kartalla ja jos näkyy, niin miten niitä voi tutkailla?
Hei "kauris06"

(http://www.teosofia.net/kuvat/astro.gif)

http://www.teosofia.net/muut/pc-astro.htm


 smittenElämänilo    smitten



« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 22:31:45 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Atomi
Vieras
« Vastaus #4 : 17.08.2007 15:52:00 »

Tulkitaanko tätä niin, että kun mulla on kuutoshuoneen kärki oinaassa, niin on vikaa korvien välissä? Tai siis suurin uhka?   Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2007 19:27:24 »

Tulkitaanko tätä niin, että kun mulla on kuutoshuoneen kärki oinaassa, niin on vikaa korvien välissä? Tai siis suurin uhka?   Grin

Tuskimpa.

Eli jos 6. huoneen kärki on Oinaassa, niin sitä hallitsee Mars, joten katso Marsin sijainti ja aspektit.  Sekä tietysti 6. huoneessa olevat planeetat.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Atomi
Vieras
« Vastaus #6 : 18.08.2007 18:27:07 »

Eli jos 6. huoneen kärki on Oinaassa, niin sitä hallitsee Mars, joten katso Marsin sijainti ja aspektit.  Sekä tietysti 6. huoneessa olevat planeetat.
Mars huoneessa 2 yhtymässä aurinkoon ja Venukseen, kolmiossa Plutoon ja Uranukseen ja sekstiilissä Chironiin. 6. huone itsessään on aivan tyhjä. Näissä ei nyt minun havaintoni mukaan ole kyllä haasteellisia aspekteja, mutta voisiko Uranus-sekoittaja tai Pluto-muutoksentekijä sotkea terveyttä?   Huh
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 19.08.2007 10:28:25 »

Mars huoneessa 2 yhtymässä aurinkoon ja Venukseen, kolmiossa Plutoon ja Uranukseen ja sekstiilissä Chironiin. 6. huone itsessään on aivan tyhjä. Näissä ei nyt minun havaintoni mukaan ole kyllä haasteellisia aspekteja, mutta voisiko Uranus-sekoittaja tai Pluto-muutoksentekijä sotkea terveyttä?   Huh

Mutta silloinhan Mars ei tee todellakaan tee huonoja aspekteja.

Etkö sitten ole terve? Entä ASC? Tekeekö se neliöitä tai oppositioita?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.08.2007 10:52:04 »

Mietin sitäkin, että jos sairaus tai synnynnäinen ongelma on jotenkin karmaan kuuluvaa, niin kannattaa varmaan katsoa myös alasolmun sijaintia, miksei yläsolmuakin.

Itselläni 6. huone on tyhjä, kärki on Jousimiehessä. Olen periaatteessa umpiterve, mutta jos minua joskus jokin vaivaa, niin vaivat ovat yleensä hyvin Skorpionimaisia. Mietin, mistä tämä johtuu, mutta ainakin alasolmuni on ko. merkissä ja Skorpioni on myös hallitseva merkkini. Minulla on mm. sattumalta löydetty synnynnäinen gynekologinen ominaisuus, jonka takia esim. lasten saaminen on epätodennäköistä.

Toinen heikko kohtani on iho, joka liitetään Kauriin merkkiin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.08.2007 11:12:39 »

Pitipä testata yo. pohdintaa toisella potilaalla...

Eräs tuttavani (Au-AC-Vaaka) on nyt joitakin vuosia kärsinyt vaikka millaisista terveysongelmista. Kuudes huone on tyhjä, kärki Kaloissa.

Suurin osa hänen vaivoistaan ovat huonojen elämäntapojen ja onnettomuusalttiuden yhdistelmää. Hallitsevaksi merkiksi hänelle näyttäisi tulevan Vesimies. Nyt hänellä on välilevyongelma sekä nurin mennyt nilkka, joka on 1.5 vuoden potemisen jälkeen äitynyt niin pahaksi, että jopa jalan amputointi on ollut varteenotettava vaihtoehto. (HUI!) Nilkathan olivat Vesimiehen hallitsemaa aluetta..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 20.08.2007 12:12:35 »

Kyllähän kuutoshuoneen painotus kertoo, että yksi elämän tärkeistä teemoista voi jollain tapaa olla terveys ja siihen liittyvät asiat. Ei se välttämättä tarkoita, että itse sairastaisi, ihminenhän voi esim. tehdä töitä terveyteen liittyvällä alalla, joku läheinen voi sairastaa jne. Kuutoshuonehan liittyy myös työntekoon, moraaliin ym. Mutta yksi vaihtoehto on tosiaan se, että joutuu tekemisiin terveysasioiden kanssa omien terveysongelmien kautta. Sehän se parhaiten "pakottaa" ottamaan niistä selvää! Smiley

Astrologisilla kesäpäivillä Lahdessa luennoi juuri lauantaina englantilainen astrologi Sue Tompkins, joka on myös homeopaatti ja kertoi symboliikaltaan todella osuvia esimerkkejä potilaidensa sairauksien ja karttojen yhteydestä toisiinsa. Eivätkä ainoastaan omat, vaan myös vanhempiemme sairaudet voivat näkyä karttamme symboliikassa. Kysymys on siis teemoista, joiden ilmeneminen elämässä on kuitenkin enemmän tai vähemmän kiinni myös omasta suhtautumisestamme ja teoistamme, esim. siitä miten hyvin hoidamme itseämme oikealla ruokavaliolla, liikunnalla jne.

Esim. itselläni kuutoshuoneen kärki (kärki on se kohta josta huone alkaa, huoneiden kärkien asteluvut on yleensä merkitty karttaan) on Ravun merkissä ja siellä sijaitsee Saturnus, joka ei ehkä heti tunnu kaikkein mukavimmalta planeetalta ko. huoneessa noin niin kuin terveysnäkökulmasta. Mitään isompia terveysongelmia ei kuitenkaan ole koskaan ollut, ainoastaan hammaslääkärillä olen joutunut ravaamaan ja hampaat ja luustohan liitetään Kauris/Saturnus-teemaan. Samoin satunnaisia iho-ongelmia on joskus ollut ja ihohan liittyy myös Kauris/Saturnukseen, kuten Lilli totesi. Näitä olikin erityisesti silloin, kun progressiivinen kuu liikkui Kauriin merkissä ja kuuhan on muutenkin kuutoshuoneeni hallitsija. Tämänkaltaisia "linkkejä" symboliikassa kannattaa siis etsiä ja tietysti kuutoshuoneen planeettojen aspektit kertovat osaltaan jotain. Itsellänikin Saturnus tekee muutaman neliön, mutta aurinkoon (elämänvoima) sillä on kolmio, mikä ilmeisesti myös terveyden kannalta on hyvä juttu.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Atomi
Vieras
« Vastaus #11 : 20.08.2007 12:29:50 »

Mars huoneessa 2 yhtymässä aurinkoon ja Venukseen, kolmiossa Plutoon ja Uranukseen ja sekstiilissä Chironiin. 6. huone itsessään on aivan tyhjä.    Huh
Mutta silloinhan Mars ei tee todellakaan tee huonoja aspekteja.
Etkö sitten ole terve? Entä ASC? Tekeekö se neliöitä tai oppositioita?
Teoreettisesti olen terve, mutta esim. jatkuva selkäsärky vaivannut jo murkkuiästä lähtien ja lihaskipua jo parikymmentä vuotta. Naureskelinkin tuossa äsken itsekseni, että liekö sitten kyse ASC neliö Jupiteriin, kun Jupiter on laajenemisen planeetta ja minä olen liikalihava nykyisin.  Cheesy  Nuorena tosin olin urheilija, mutta viimeiset kymmenen vuotta olen vain laajentunut eikä laihduttaminen tunnu tuottavan mitään tulosta. Ylipaino johtaa korkeaan verenpaineeseen jne., mutta olen yhä "diagnoosivapaa".  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #12 : 24.08.2007 20:29:48 »

Selkäsärky voi olla myös psyykkistä: jokin asia tuottaa liikaa stressiä, jolloin reagoimme selkäkivuilla.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #13 : 25.08.2007 15:25:32 »

Merkurius, uranus, venus, pluto ja yläsolmu 6. huoneessa. Ikäni olen ollut terve, paitsi nyt on toinen lonkka alkanut vaivaamaan silloin tällöin. Johtunee tuosta venuksesta, karttani on muutenkin vaaka ja venus painotteinen. Kärki leijonassa ja aurinko siellä 7. huoneessa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14 : 25.08.2007 19:22:48 »

Minä olen terve kuin pukki.

6. huoneen kärki Skorpparissa, jonka hallitsija  pluto ei tee yhtään huonoa aspektia. 6. huoneessa taas  neptunus ja  aurinko, tosin  aurinko liki DC:llä.

Ja jos nyt jotain ongelmaa pitää etsiä, niin se on -yllätys yllätys- mielenterveys. Lapsena äiti iskosti päähäni ajatuksen, että olen huonompi kuin muut, joten se vaikutti kovasti lapsena ja nuorena, jolloin kärsin allergioista. Mutta muutettuani pois kotoa kaikki allergiat hävisivät.

Joskus pahimman työstressin aikaan selkäni oli kipeä, mutta nykyisin osaan pitää puoleni jos minulle yritetään laittaa liikaa töitä.

Tosin olen loukannut nilkat, polvet ym. mutta niistä olen toipunut.

Muistan kun olin synnyttämässä ensimmäistäni, ja kätilö puhui jostain kipukäyrästä, niin mieheni sanoi että tämä nainen sitten ei valita turhasta ja hänen kipukynnyksensä on todella korkea. Mitä sitä suotta pienistä valittamaan...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: