Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KESÄ - Miten vietät kesäsi - töissä - opiskellen - lomaillen .....  (Luettu 25337 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #15 : 06.06.2007 19:09:42 »

Siirsin tuolta uusi yleinen ... tännehän tämä kuuluu .... yksi kesäinen päivä .... smitten

Cheesy ....... iiik ja aaahhhhh ...olipas olipas HHHAUSKA päivä ......  2funny viisi lasta ja kolme aikuista ....aurinkoa taivaan täydeltä .... sopivasti vauhtia ja vatsan nipistelyä  huikeita korkeuksia ja vauhdin hurmaa - leppeää vilvoittavaa tuulta .... eläimiäkin .... jännitystä naurua pieniä harmin kyyneletäkin ... ja taas hymyä ja kikatusta ... ja lopulta viiden tunnin jälkeen ~ viisi suhteellisen väsynyttä  Tongue  lasta ja kolme melkoisen väsynyttä  crazy2 aikuista ~kuitenkin kaikki väsyneitä mutta ihka onnellisia   Cheesy ..... semmoinen se oli tämä päivä ~päivä Tykkimäen huvipuistossa - joka on ihan tuossa naapurissa - pyörällä polkaisten 10 minuutin päässä näiltä kotinurkilta ..... ohhoijaa ja nyt maistuu suihku ja lepo.....  välillä tällaistakin hauskaa -   smitten


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 06.06.2007 19:15:12 »

Minä vietän kesäni näin yllättävästi Pöljällä, 30km pohjoiseen Kuopiosta. Olen täällä käymässä ystäväni luona ja löysimme viikon alussa yllttäen hänen äitinsä kuolleena ulkohuussista. Ystäväni ei pärjää yksikseen täällä isossa talossa maalla, jossa on paljon tekemistä, joten lupauduin muuttamaan tänne hänen seuraukseen, kunnes hän saa jonkun toisen henkilön tänne avukseen.

Kesä menee yli 100v vanhaa taloa remontoidessa ja siivotessa, kasvimaata, puutarhaa ja eläimiä hoitaessa. Ystäväni lähtee ensi kuussa Tuskaan Helsinkiin ja mie varmaan lähden Hesaan myös. Tuskassa soittaisi kaksi kaverin bändiä, mutta en tiedä, ehdinkö ostaa enää lippuja, kun tämä muuttohärdelli hyppää näin yllättäen eteen ja kiskoo loputkin rahani xD No, toivotaan parasta!

Menemme saman ystäväni kanssa näillä näkymin myös Hämeenlinnan keskiaikamarkkinoille katsomaan turnajaisia ^_____________^ Mie varmaan itken onnesta siellä! Olemme jo miettineet millaiset keskiaikaiset asut laitamme päällemme - minulta mukaan lähtee myös miekka Cheesy

Mutta siis, hommia puurtaessa tämä kesä nyt yllättäen meneekin. Sinänsä aika hauskaa, että ystäväni äidin kuoltua hän jätti minulle mahdollisuuden toteuttaa muutaman haaveni - saan asua vanhassa talossa (haave 1) maalla (haave 2) järven rannalla (haave 3) ja huoneessa, johon majoitun, on vanha takka (haave 4).

Kiitoksia siis edesmenneelle äidille!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 06.06.2007 19:50:14 »

Surullista, AthaMaarit, mutta niin kotoisen tuntuista! Kyllä maalla on mukavaa...vaikka joskus vähän yksinäistä. Nyt tuntuu, että raskiiko jättää ystäviä, jotka ovat nuppuja avaamassa, toinen kin omenapuu, morsiusangervorivistö tuossa tien vieressä, monta muuta kukkaa.

Mutta on ne pikkumatkatkin mukavia!

Kunhan ukkoni ei vain niittäisi pois kaikkia lajeja heinämoskaa ohentaessa!  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #18 : 07.06.2007 14:15:47 »

Minä olen työttömänä kesän, mutta saanpa ainakin harrastaa mielin määrin! Nyt on jo pari uutta öljymaalausta aloitettuna ja suti heiluu ahkerasti päivittäin. Yksi muotokuva tilauskin tuli, joten hommaa kyllä on ainakin näin luovuuden puolella!  Wink Toki muistan myös nauttia ystävistäni ja lämpöisistä päivistä rannalla tai terassilla.  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #19 : 08.06.2007 13:20:05 »

...tämän henkisissä ....
..maisemissa ~sielunmaisemissa vietän kesääni, mihin milloinkin tämä " uusi tila ja hih  Cheesy taso Cool "  minua johdattaakaan eli ~mihin paikkaan milloinkin " sieluni tätä maisemaansa tahtokaan luoda ja vaikka  viivähtää siellä sitten  joko vain pienen hetken tai jopa pidempään... Kiss ....

...eli annan uuden tuulen puhaltaa ja katson mihin SE purttani kuljettaa ~ KIITOS RUSALKALLE ...purteni hyvänä hengettärenä on ....... Rusalkan " Hengetär" linkissä https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10411.msg144493#msg144493

... aivan ihanat tuulet alkoivat puhaltaa sielussani ja sydämessäni ja ympärilläni - tämän RUSALKAN   viestin myötä ..... se oikein täytti jokaisen soluni - ja tietoisuuteni - avaten oven " seacred saecred gardeniini" - eli Pyhään luomisen puutarhaani jossa asustaa jumalattereni ja sisäine lapseni ~ja yhdessä he päättivät  tehdä matkaa , innostuen kiinnostuen, tutkien ja tutustuen, - ihmetellen ja kummastellenkin - antautuen kaikelle sille kokemukselle mitä Kesä tarjoaa ja tarjoilee...  Wink  - ja katsotaan sitten miten matka jatkuu tyyliin päivä vain ja joskus vain hetki kerrallansa..  Kiss  ... eli jotain uutta jotain vanhaa jotain pyhää ja jotain hyvin arkista - ja paljon paljon uutta ja tietenkin  PALJON SINISTÄ.....

http://www.elisanet.fi/suomenrentoutusterapia/kuvat/veda_taide.jpg
klikkaa kuvaa niin saat tunnelmaa.... Wink

... itse olen jo 90-luvun lopulla osallistunut Veda-taide koulutukseen sekä I että II-vaiheisiin yht.npv. intenssiivistä sisäistämistä ja kokemista - ja kyllä se avasikin lisää aivan uusia ulottuvuuksia -  avasi tietä Luovuuden jumalattaren kotisijoille - eli omaan ytimeen jonka kautta maalata eli kertoa ja ilmentää sisimpänsä tarinoita - maalata tai piirtää tai muotoilla savesta .... tai ommellla - miten kukakin itseään luo - tai tanssien ja liikehtien .... kirjoittaen ja tarinoiden - kyllä sanoillakin saa luoduksi mitä sielukkaimpia sisimpänsä tarinoita - kun antaa niiden pulputa ja liikkua vapaasti - kuin  auringonsäteet veden pinnalla ....

Että kyllä aion tehdä käsilläni kaikkea joka saa ilon kuplimaan...  Cheesy

Ja näin se on mennyt - että toissapäivänä huvipuistossa .... eilennä pyöräretkellä ja varpaita uittamassa kosken kuohuissa......  smitten

http://www.bmi-graphix.de/main/vol4/images/wall/summer.jpg


 
Cheesy  Kiss  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 14:34:05 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #20 : 08.06.2007 13:24:07 »

Minä olen työttömänä kesän, mutta saanpa ainakin harrastaa mielin määrin! Nyt on jo pari uutta öljymaalausta aloitettuna ja suti heiluu ahkerasti päivittäin. Yksi muotokuva tilauskin tuli, joten hommaa kyllä on ainakin näin luovuuden puolella!  Wink Toki muistan myös nauttia ystävistäni ja lämpöisistä päivistä rannalla tai terassilla.  smitten
.....  Kiss  Cool tunnelmissa ..... t.aaviisuinen eikun ihanaa kesää-  crazy2  angel
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 14:04:01 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 08.06.2007 17:46:13 »

Minä vietän kesäni näin yllättävästi Pöljällä, 30km pohjoiseen Kuopiosta. Olen täällä käymässä ystäväni luona ja löysimme viikon alussa yllttäen hänen äitinsä kuolleena ulkohuussista.

Ai kauhea..!  Sad
Anteeksi, mutta kaiken surullisuuden keskelläkin,
minua alkoi naurattaa tuo ajatus kuolla
nyt ulkohuussiin kesken toimituksen. Grin

 Embarrassed
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #22 : 08.06.2007 18:03:55 »

Töitä, töitä, töitä...
heinäkuun puolivälissä alkaa sitten kauan odotettu loma..
4 vk, AAAAAAAHHHH.. enkä edes ajattele koko työpaikkaa..

(http://i171.photobucket.com/albums/u297/animallvr10141/beach.png)
Juoksennellaan rannalla ja käydään Ähtärissä ja Särkänniemessä.. jos jaksetaan..
Siinä se,, vain oleskellaan ja nautitaan!! Ilman stressiä..
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #23 : 08.06.2007 18:14:36 »

Anteeksi, mutta kaiken surullisuuden keskelläkin,
minua alkoi naurattaa tuo ajatus kuolla
nyt ulkohuussiin kesken toimituksen. Grin

Eikös ihmisen peräsuoli tyhjene joka tapauksessa kuollessa? Sikäli käytännöllistä kuolla huussiin.

- Varsinaiseen aiheeseen. Minä olen töissä tämän kesän. Yleensä matkustelemme, mutta tämä kesä on vähän erilaisempi, ollaan töissä ja matkustellaan korkeintaan viikonloppuja Suomessa ja käväistään pikareissulla Ruotsissa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #24 : 08.06.2007 19:18:32 »

Joo, kyllä suoli ja/tai rakko tyhjenee kuollessa, ihan totta.

Onhan se aika huvittavaa päättää päivänsä ulkohuussissa, mutta edesmennyt äiti olikin humoristi Grin Surusta täällä ei pahemmin ole tietoa, vaan olemme nauraneet äidin jutuille ja hautaustoimituksille vedet silmissä Cheesy

Äiti itsekin hiimailee täällä talossa ja ilmoittelee itsestään koputuksilla, naputuksilla ja askelilla. Äidin tuntien ja tyttärien juttuja kuunnellessä olen aivan saletti, että äiti on vain hyvillään, ettei täällä kukaan sure vaan otetaan huumorilla ja heitetään kimpassa huulta äidin poismenosta. Hän varmaan kalauttaisi meitä päähän, jos murjottaisimme täällä! 2funny
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #25 : 08.06.2007 19:36:56 »

LOMA! Sellainen tosiaan alkoi 31.5 kun koulun kesäloma alkoi, mutta eihän sitä kerkii laakereillaan lepäillä. Parikin projektia työllistää heinäkuun loppuun asti ja sen jälkeen koittaa 2 vkon loma ennenkuin koulu taas alkaa.  Cool

Kesä on kesä ilman täyttä 4vkon lomaakin, ihanaa!!!  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #26 : 08.06.2007 22:59:29 »

... tämä päivä ~päivä Tykkimäen huvipuistossa ...

Hei "Arkiviisu"


Selvisit kuitenkin hengissä,
vaikket ole enään lapsen kengissä.



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #27 : 08.06.2007 23:05:02 »

Minä vietän kesäni näin yllättävästi Pöljällä, 30km pohjoiseen Kuopiosta.
Kesä menee yli 100v vanhaa taloa remontoidessa ja siivotessa, kasvimaata, puutarhaa ja eläimiä hoitaessa. ...
... Sinänsä aika hauskaa, että ystäväni äidin kuoltua hän jätti minulle mahdollisuuden toteuttaa muutaman haaveni - saan asua vanhassa talossa (haave 1) maalla (haave 2) järven rannalla (haave 3) ja huoneessa, johon majoitun, on vanha takka (haave 4)....

Hei "AthaMaarit"

Ikävä asia tuo ystäväsi äidin kuolema. 
Hänen kauttaan pääset kuitenkin toteuttamaan haaveitasi.

Antoisaa kesää sinulle ja ystävällesi.



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #28 : 08.06.2007 23:08:46 »

Minä olen työttömänä kesän, mutta saanpa ainakin harrastaa mielin määrin! Nyt on jo pari uutta öljymaalausta aloitettuna ja suti heiluu ahkerasti päivittäin.

Hei "Tulikukka"


Nauti kesästä ja maalaamisesta.


(http://www.crochetville.org/forum/images/smilies/painting.gif)


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #29 : 08.06.2007 23:13:07 »

heinäkuun puolivälissä alkaa sitten kauan odotettu loma...
Juoksennellaan rannalla ja käydään Ähtärissä ja Särkänniemessä.. jos jaksetaan..
Siinä se,, vain oleskellaan ja nautitaan!! Ilman stressiä..

Hei "Sissis"

Kivaa yhdessäoloa poitsun kanssa.
- rannalla, huvipuistossa, kotona, mummolassa jne. jne.



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: