Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot - tulkitsetko koskaan toisen henkilön elämään kuuluvia asioita?  (Luettu 6309 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« : 20.12.2005 23:22:55 »

Ystävääni on kohdannut elämässä iso kriisi. Yritän ystävänä olla avuksi kuuntelemalla ja olemalla läsnä. Käytettävissä. Mutta jotenkin olo on niin riittämätön.

Haluaisinkin katsoa korteista, mitä tuleva hänelle lupaa. Näkyykö siellä käännettä parempaan. Mutta voiko niin tehdä? Ilman hänen lupaansa ja läsnäoloaan?

 Undecided  Undecided
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 20.12.2005 23:27:37 »

Haluaisinkin katsoa korteista, mitä tuleva hänelle lupaa. Näkyykö siellä käännettä parempaan. Mutta voiko niin tehdä? Ilman hänen lupaansa ja läsnäoloaan?

 Undecided  Undecided

Voi. Tosin saatat epähuomiossa lätkiä itsellesi jos asianomainen ei kerta ole paikalla. santa_sad
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.2005 23:41:49 »

Niinkö?? No, sitten on parempi etten lähde leikkimään asialla.  Undecided
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #3 : 20.12.2005 23:57:40 »

Kiitos Keho!  smitten

Tarkoitatko siis, että voin olla iloinen ja positiivinen hänen seurassaan ja siten tuoda meille molemmille helpotusta? No, sitä ehkä jo toivottavasti onnistuinkin tekemään...

Ja lähettämään hänelle rakastavia ajatuksia ja Valoa? Ehkäpä voin yrittää sitäkin.  Smiley

Hassua. Yritin lähettää sairaalle sukulaiselleni tässä yhtenä iltana parantavaa energiaa. Ei minulla kyllä mitään parantavia kykyjä ole tai muutakaan. Mutta kun tiesin, että kipuja on ja sairautta, ja tunsin oloni eräänä iltana kovin voimakkaaksi (henkisesti siis) niin yritin lähettää kovasti parantavia aaltoja tai energioita tai jotain... Mutta eivät olleet kivut ja vaivat hellittäneet.  Cry
Ehkä sitä pitää koettaa useamman kertaa???
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #4 : 21.12.2005 21:48:55 »

Kiitos Keho!  smitten

Pidän sanasi mielessäni ja yritän lähettää rakastavia ja parantavia ja voimaa antavia energioita rakkailleni.

Ihanaa joulunodotusta!  santa_smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2005 12:51:46 »

Hei!

Itse taroteja ja riimuja käyttävänä en KOSKAAN katso toiselle mitään, jos tämä ei itse pyydä sitä tai anna siihen lupaa. Usein minulta saatetaan kysyä ihan huvikseen tulkintaa, jos joku näkee pakan kädessäni. Luotan siihen, että kuka tahansa pystyy simppelisti katsomaan tarotteja, joten yleensä teen katsomisen yhteistyönä kysyjän kanssa:

Pyydän kysyjää sekoittamaan pakan (sekoitan tosin itse, jos hän välttämättä niin haluaa). Sen jälkeen hän antaa pakan minulle. Siunaan sen, pyydän siltä apua siihen ongelmaan jota kysytään. Annan kysyjän itse nostaa pakasta kortin. En usko sattumaan, joten sieltä nousee taatusti se oikea kortti, nostinpa sen minä tai hän itse. Mieluiten tietenkin hän itse, sillä silloin ennustus on enemmän käsinkosketeltava hänelle itselleen. Katsomme yhdessä mikä kortti sieltä tuli. Lukaisen tekstin nopeasti läpi ja annan tämän jälkeen tulkinnan luettavaksi myös kysyjälle. Pyydän häntä kiinnittämään huomiota erityisesti niihin kohtiin tekstissä, jotka puhuttelevat häntä eniten. Lopuksi keskustelemme asiasta ja annan siihen vielä omia näkemyksiäni. Tarvittaessa nostamme vielä lisää kortteja ns. tukikorteiksi.

Tämä tekniikka on toiminut omalla kohdallani ja minulta kysyneiltä ihmisiltä. Minusta itsestäni on mukavampaa tarottien tavoin antaa vinkkejä ja neuvoja kuinka asiat pitäisi hoitaa ja annan kysyjän itse oivaltaa asioita ja päättää siitä mitä tekee tai jättää tekemättä. Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: