Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keski-iän kriisi  (Luettu 15336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 09.03.2007 13:49:12 »

Löytyykös foorumilta yli nelikymppisiä?

Alkaa nimittäin ikäkausitransiitteja pukata päälle, joiden yhteisvaikutus liitetään ns. keski-iän kriisiin. Niin kuin tässä ei olisi jo kriisiä ollut ihan tarpeeksi!  uglystupid2

Huhtikuulla alkaa  neptunus aspect_squ neptunus, kuin myös  uranus aspect_opp pluto. Ensi vuonna paukahtaa päälle myös  uranus aspect_opp uranus.

Nyt olen elämässäni tietynlaisessa nollapisteessä ja kaikki pitäisi aloittaa alusta (vastikään mennyt ohitse  uranus aspect_squ aurinko). Energiaa tällaiseen ei ole kuitenkaan ollut puolentoista viime vuoden kohtuuttomasta p**kakuormituksesta johtuen. Muutama kuukausi on ollut onneksi helpompaa ja osin jopa hauskaakin, mutta eipä taida tuo Neptunus liiemmälti virtaa antaa jatkoa ajatellen.

Jos on kokemuksia jaettavaksi yo. transiiteista, niin kiitollisena niitä lueskelisin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.03.2007 14:41:01 »

muistathan että sana kriisi sisältää alkuperäisessä tarkoituksessaan
nimenomaan mahdollisuuden..
noista transiiteista,
ovat jo aika taakse jäänyttä elämää,
ehkäpä tuo  uranus aspect_opp pluto toi äidin yllättävän kuoleman,
mutta pluto onkin  aspect_con ceres:een,
tuo  uranus aspect_opp uranus liittyi muistaakseni aikaan vähän ennen avioeroa,siis vahva itsenäistymistarve sinänsä,
mitä MINÄ ITSE haluan elämältä,
lähin ohimennyt on tuo  neptunus aspect_squ neptunus,
erosin kirkosta pari vuotta sitten mutta sitäkin enemmän olen kiinnostunut uskonnollisista asioista,hengellisyydestä,
jumaltaruista ja myyteistä,
suomen kansan pakanuudesta,unista ja taruista,
asioista pinnan alla,tuntemattomista virtauksista,
 neptunus skorpioni:a juu,
mikä niissä on kiinteää ja pysyvää,mikä harhaa,
unelmia haaveita,ja takaisin maan pinnalle,
sitä korostaa nyt lisäksi  neptunus aspect_squ merkurius,
 uranus aspect_opp vesta tällä hetkellä,
missä asioissa se vallankumouksen läpikäynyt minuus on nyt sitten läsnä
tällä hetkellä,oikeesti
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #2 : 09.03.2007 14:45:12 »

Löytyykös foorumilta yli nelikymppisiä?
....Nyt olen elämässäni tietynlaisessa nollapisteessä ja kaikki pitäisi aloittaa alusta
Jos on kokemuksia jaettavaksi yo. transiiteista, niin kiitollisena niitä lueskelisin.

Tervehdys Lilli  Smiley
Löytyyhän täältä - vaan pidemmälle en sitten pääsekkään - ei rohkeus riitä - nimittäin kokemusten jakamiseen transiittipohjalta...muuten kyllä kokemusta on...onneksi nyt jo hieman seesteisemmästä ajanjaksosta...joka on jo sitäkin, että kun on tarpeeksi "tornit kaatuneet" niin ulkoiset kuin sisäisetkin, niin ei enää heilahtele vaikka  millaiset tuulet tai transiitit tuivertaisi. Olen kaiketikin löytänyt sellaisen seestymispisteen että se tuo myös uutta asennetta oloon...tuo nollapiste on itse asiassa hieno paikka - ainakin täältä katsottuna, vaikka silloin kun se viimeksi kohdalle sattui, niin oli melkoinen kokemus. Itse en kokenut sitä niinkään pelkästään alusta alkamisena, vaan että mitäs  nyt  Shocked - kun" vanhat" ( tavat, tottumukset, uskomukset, työ, ihmis-suhteista iso osa....oma henkinen pohja...) oli jäänyt ja jätettävä taakse( siinä mielessä kyllä aloitettava alusta  Shocked), kun ne ei enää ns. pelittänyt eikä uudesta ollut vielä tietoa - se on melkoisen tyhjä, hetkittäin pelottavakin paikka, kunnes sai edes jalkojen alle lujaa maata..oikeastaan aikas kokonaan kaikki meni kyyllä "uusiksi"ravinnosta alkaen  Shocked  . Vaan sittenkin, lopulta se nollapiste oli ja on vieläkin tyhjyydessään täynnä mahdollisuuksia , rakentaa ja luoda itseensä ja ympärilleen itsensä näköistä oloa ja elämää - jossa on "kotonaanitsessään " eikä tarvi luimistella karussa... hiljaisuuskin sai aivan uuden ulottuvuuden kun ei tarvinnut enää "paeta" joskus kiusaaviakin ajatuksiaan-itseasiassa egon negatiivisia ajatuksia ja negatiivisia kokemuksia  smitten

jk. kyllä tuo karttani T-risti ja neliöiden paljous on ihan kiitettävästi ja toivon mukaan riittävästi jo itseäni ravistellut - kantapään kautta, kiveäkään kääntämäättä olen kulkenut...vaan nyt helpompaa-paljon helpompaa Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.03.2007 14:50:02 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 10.03.2007 21:32:13 »

Löytyykös foorumilta yli nelikymppisiä?

Alkaa nimittäin ikäkausitransiitteja pukata päälle, joiden yhteisvaikutus liitetään ns. keski-iän kriisiin. Niin kuin tässä ei olisi jo kriisiä ollut ihan tarpeeksi!  uglystupid2
Minä, Starainen
No, mulla tosiaankin on kriisiä kriisin perään, tietysti itse luotuja, suurimmalta osalta. Koen vain väliin, että olen alati myrskynsilmässä.
Transiitteja en ole nyt tsekannut vähään aikaan.
Motivaatio nollassa nyt  Undecided
Katson niitä tässä ja listaan ylös.

BTW: mulle tuli sellanen olo, että mitä mä niitä kartoja tutkin, ei mun elämä mihinkään muutu kumminkaan  Huh


tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #4 : 10.03.2007 22:00:28 »

Transiitteja en ole nyt tsekannut vähään aikaan.....Katson niitä tässä ja listaan ylös.

BTW: mulle tuli sellanen olo, että mitä mä niitä kartoja tutkin, ei mun elämä mihinkään muutu kumminkaan  Huh

Tervehdys Sinä Starainen ..kun luin kirjoitustasi putkahti ajatuksiini tämä Jadeanian "profiiliallekirjoitus" eli..."Elämän salaisuus ei piile siinä, mitä sinulle tapahtuu, vaan siinä mitä teet sillä mitä sinulle tapahtuu..."ajattelen että nollaenergiatkin on "sitä mitä minulle tapahtuu" ja sitä on syytä kuunnella...voihan olla että se juuri enteilee muutoksen alkua , ainakin, joka tarvitsee tilaa ja aikaa tullakseen kuulluksi...Ja sitäkin että joskus on vain pysähdyttävä, ja kuten kirjoitit tsekattava että mitä onkaan saanut aikaan  Shocked  buck2  Embarrassed  Cry  Kiss .... ? ? ?   ja kun on saanut siitä tarpeekseen lähtee uudelleen liikkeelle ...ja tietää mitä tekee sillä mitä minulle on tapahtunut...jotensakin näin... smitten
tallennettu
siipirikko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Rakkaus on ikuinen


Profiili
« Vastaus #5 : 10.03.2007 22:37:56 »

Hei!
Löytyyhän täältä toki yli nelikymppisiä. Minä olen jo kuusikymppinen ja kolmas keski-iän kriisi on menossa, vai onko kuusikympinen enään keski-ikäinen. Joka kriisi on ollut omanlaisensa. Neljänkympin kriisin koin alkaneen kun molemmat vanhempani kuolivat kahdenviikon välein. Olin nyt perheen vanhin sukupolvi nelikymppisenä. Viidenkympin kriisi iski kun lapset lähtivät pesästä ja perustivat omat perheet. Kuudenpympin kriisi on nyt menossa ja voin huonosti. Ajattelen usein, että tässäkö minun elämäni olikin? Onko minulla enään mitään annettavaa? Onko vielä opittavaa tai koettavaa, antaako elämä minulle enään mitään elämyksiä? Olen elämässäni myös tietynlaisessa nollapisteessä ja mietin minnepäin pitäisi lähteä? Ilon aiheitakin toki löytyy ja ne ovat ihanat lapsenlapsen, joita tapaan aivan liian harvoin, koska olen vielä työelämässä ja työ vie kaikki mehut minusta. Töissä en jaksaisi enää käydä, mutta eläkeikään on vielä viisi vuotta, joten on vain jaksettava päivä kerrallaan. Embarrassed
Löytyykö muita kuusikympisiä täältä?
tallennettu

Härkä
Nouseva Leijona
Punainen Itsevallitseva Käärme
Kukko
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #6 : 11.03.2007 00:56:32 »

Täällä yksi 65v, ja luopumisestahan on kysymys.
Tietoisuus tuo viisautta, viisaus tuo nöyryyttä ja nöyryys tuo rakkautta kaikkeen mitä on.
Ehkä on tässä iässä jo se aika tutkia rauhassa kuka on kaikkien niiden toisten tarpeiden täyttämisen jälkeen, mitä haluaa itse?

9-vuosi antaa mahdollisuuden päättää antaa itselle mahdollisuuden pitää itsestään huolta, kuka muu sitä puolestasi tekee???

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 11.03.2007 02:06:39 »

Olen kohta 47 ja täytyy sanoa, että sisäistä myllerrystä on ollut ihan tuhottomasti viimeiset vuodet! Jotenkin tuntuu, että on sellaisessa leijailevassa mielentilassa ja se mitä loppuelämältä haluaa on noussut tärkeimmäksi ajatukseksi  Cool. Transiitteja en tutkaile vaan olen täysin keskittynyt löytämään sen sisäisen "viisauden", että voisin olla tyytyväinen olooni !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Jasca
Vieras
« Vastaus #8 : 12.03.2007 15:25:30 »

Kyllä löytyy 40 v. täyttänyt täältäkin. Oikeastaan en keksi varsinaisia mittavia kriisejä elämääni, mutta olen jo monta vuotta miettinyt mitä hitsä tekisin loppuelämäni. Samaa duunia pukannu tähän asti ja vielä pitäs 20 vuotta duunata. Vaihtasko alaa vai rupeisko vaan elämäntapaintiaaniksi?  Wink

Transiiteista en riittävästi ymmärrä niitä tulkitakseni. Karttaa katsoessa en keksi muita kuin 
pluto  aspect_con  venus ja  mars
pluto  aspect_tri  uranus
uranus aspect_opp  pluto
En edes tiedä onko tapana laittaa transitoiva vai nataali planeetta ensin, mutta noissa on ensin transitoiva. Sen minkä ymmärrän, niin tämä kai aiheuttaa "tapahtumia" huoneiden 2. ( venusmars) ja 10. ( pluto) alueilla? Tanhuan mukaan 10. on uran ja ammatin huone ja jos Pluto lopettaa ja Uranus sekoittaa, niin tuo elämäntapaintiaanin elämä saattaa hyvinkin olla todellisuutta.   crazy2     coolsmiley
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #9 : 12.03.2007 16:27:23 »



Keski-ikäinen ilmoittautuu!

 Grin

Elämäntapaintiaanina on mielenkiintoista!

Uuden elämän etsimistä, työn ja muidenkin asioiden kanssa.

Nämä eivät minulle ummikolle juurikaan sano mitään...Mutta ehkä jollekkin  Wink

 pluto  aspect_squ  venus
 pluto  aspect_con  jupiter
 uranus  aspect_opp  saturnus
 uranus  aspect_squ  jupiter ja  kuu
 aurinko  aspect_squ  neptunus  chiron ja  askendentti

Kaikki menee jokatapauksessa "remonttiin"!



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #10 : 08.07.2007 00:10:18 »

Löytyykös foorumilta yli nelikymppisiä?
Alkaa nimittäin ikäkausitransiitteja pukata päälle, joiden yhteisvaikutus liitetään ns. keski-iän kriisiin. Niin kuin tässä ei olisi jo kriisiä ollut ihan tarpeeksi!
Huhtikuulla alkaa  neptunus aspect_squ neptunus, kuin myös  uranus aspect_opp pluto. Ensi vuonna paukahtaa päälle myös  uranus aspect_opp uranus.
Nyt olen elämässäni tietynlaisessa nollapisteessä ja kaikki pitäisi aloittaa alusta (vastikään mennyt ohitse  uranus aspect_squ aurinko). ...
Jos on kokemuksia jaettavaksi yo. transiiteista, niin kiitollisena niitä lueskelisin.
Siirretty kuunkierrosta
Hei "nikki"

Olen ollut yksikseni pidemmän aikaa
- en kaipaa seuraa - viihdyn yksin -

"Naisen kolmas ikä"

    kuu 10 jousimies 47'28"

Näkyykö se noissa transiiteissa


Saturnus saturnus Neliö  aspect_squ Keskitaivas keskitaivas   3.6.2007
Mars mars Oppositio aspect_opp Merkurius merkurius  3.6.2007
Jupiter jupiter Sekstiili aspect_sex Merkurius merkurius    9.6.2007
Mars mars Oppositio aspect_opp Aurinko aurinko   17.6.2007
Mars mars Kvinkunssi aspect_kvi Kuu   kuu   26.6.2007
Mars mars Kvinkunssi aspect_kvi Mars mars      29.6.2007

Mars mars Kolmio aspect_tri Nousumerkki askendentti   1.7.2007
Mars mars Oppositio aspect_opp Venus venus   5.7.2007
Mars mars Kvinkunssi aspect_kvi Merkurius merkurius   15.7.2007
Chiron chiron Kolmio aspect_tri Merkurius merkurius   15.7.2007
Mars mars Yhtymä aspect_con Keskitaivas keskitaivas   23.7.2007
Saturnus saturnus Sekstiili aspect_sex Aurinko aurinko   23.7.2007
Mars mars Kvinkunssi aspect_kvi Aurinko aurinko   30.7.2007

Koskahan tämä "prinsessa" lähtee "estraadille"
Hei "Lilli"

Täällä naisen kolmanteen ikäkauteen saapuva Nainen

Sain juuri luetuksi loppuun kirjan:
Jean Shinoda Bolen:
Jumalattaren aika - Naisen kolmas ikä


Tunnen eläväni elämäni parasta aikaa,
vaikka olenkin sinkku


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #11 : 08.07.2007 09:50:10 »

Täällä on kans yksi n.40-vuotias, parisen vuotta on mennyt enemmän tai vähemmän kaaoksessa: asumusero, silmät aukenivat asioiden ja ihmisten suhteen. Uusi työpaikka: mielenkiintoinen työ, mutta liikaa asioita opittavana yhdellä kertaa, samanlainen fiilinki kuin heitettäisiin uimataidoton järveen, että opi uimaan tai huku. Opettelen tavallaan kuuntelemaan itseäni, menestyksestä en tiedä.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 08.07.2007 11:10:41 »

jep, kriisiä pukkaa päälle, syksyllä tulee 45 v täyteen...ziisös!! kattelin tossa yx pvä oprahia, ja siellä oli meidän ikäisiä dowe mimmejä...kaikista upein oli kyllä se 70 v tumma nainen, että se oli upee. mutta se olikin jotenkin sisäisesti kehittynyt, ja vieläpä sinkku.
joten pitäisikö tässä alkaa harjottamaan jotain hiljentymistä ja alkaa sinkuksi??
eniten mua hirvittää vanheneminen ja sitä vastaa taistelen raivoisasti. mä en halua kurtistua, sairastua enkä varsinkaan joutua sairaalaan maakaamaan toisten armoille.
mulla ei edes ole kovia trans.kuvioita päällä, itseasiassa aika hyviä esim ura 120 mer, ura 120 sun, ura 120 ven ja tulossa ura 120 asc....mut mun mielestä niillä ei ole mitään vaikutusta mun elämässä. mäkin lähinnä pohdin mikä musta tulee isona? lähenkö opiskelemaan, vaihdanko työtä vai mitä hittoa tässä tekis?? mä en osaa päättää!ja pelottaaki...
sit pitäisi olla ja käyttäytyä kuten oikea aikuinen, millanen on oikea aikuinen?? välillä on tunne että on edelleen se epävarma 16-kesäinen...miehistä tai elämänkumppanista en edes jaksa haaveilla, koska totuus on niin toisenlainen, kait ne miehetkin on vaan ihmisiä mutta mulle pettymysten aiheuttajia. toisaalta en edes halua toista ihmistä ainakaan pysyvästi mun kotiin, mulla on omat tapani enkä halua niistä luopua. mutta osaisinko hiljentyä ja seestyä? ainakaan en tällä hetkellä, jotenkin tää kapinointi myös pitää mut "hengissä" ja elämässä kiinni.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Atomi
Vieras
« Vastaus #13 : 08.07.2007 20:28:20 »

Juu! Paha kriisi meneillään. Jotenkin pitäs keksiä mitä aikoo loppuelämällään tehdä. Jos meinaa vaihtaa ammattia, niin nyt ois viisainta laittaa toimeksi. Työpaikan vaihtamista olen suunnitellut jo muutaman vuoden, mutta ei ole onnistunut. Taas laitan hakemuksen vetämään yhteen paikkaan ja toisaalta toivon, etten saa sitä. Ota tästä nyt sitten selvää. Neuroottisen ämmän toilailua pitkin elämän polkua. Törmäilyä päin seiniä, kun pitäs vaan mennä eteenpäin. Hölmöläisen peiton jatkuuta. Miksi sitä ei jo tässä iässä voi uskoa, ettei auringonvaloa voi kantaa säkissä sisälle mökkiin?    tickedoff    idiot2     uglystupid2    crazy2
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #14 : 08.07.2007 20:32:50 »

Atomi, kaikkeahan on koettava jotta sitten vanhana kiikkustuolissa ei harmittele elämäänsä, ettei tiedä hölmöilystä mittään...
Sanoo

 Wink  Mateve  kaikkea kokeillut ja nyt niin tyyntä ja rauhaisaa...
tallennettu

mateve
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: