Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 287582 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #90 : 22.02.2007 23:16:55 »

Mulla on samantapainen koru kuin Jinxillä. Tongue Tämä on rakkaan mummovainaani kultainen vihkisormus, johon on kaiverrettu päivämäärä 1.10-38. Siis tietty sisäpuolella lukee toi päivä. Grin Pidän tätä sormusta oikean käden nimettömässä, aitaa olla samankokoiset sormet kuin mummollanikin. Nyt kun en pidä enää omia kihla- ja vihkisormuksia, tämä mummon sormus on ainut koru, mikä on aina päällä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #91 : 23.02.2007 00:56:04 »

Rakkain koruni on paksu sileä sormus
joka on 18k kultaa. Se on siis todella paksu
ja on "antiikkia". Sormus on lähempänä 100 vuotta
vanha ja on kuulunut äidin isän sedälle,
vihkisormuksena(tai jotain sinne päin).
Se on kulkeutunut pitkän matkaa
joltain tädiltä mummolleni, sitten
äidilleni joka pienenti sormusta sopivaksi)
ja päätyi lopuksi minun vasemman käden keskisormeen.
(Tulevaisuudessa voisin kuvitella antavani sen tyttärelleni, jos saan joskus...
siis lapsen  2funny)

No mitäs tämä kertoo minusta?


Ilmaisit itse aika lailla sen meidän suuren biologisen velvollisuutemme ja vastuumme jälkeläisten tuottamisesta, ei siinä naurut auta. Se on meillä veressä ja ytimissä. Näin varmaan tunnet sinäkin joskus.

Hm. Että korutkin voivat osoittaa tätä!!! Mikä energia ja tahto niissä onkaan! Ja kuitenkin ne ovat vain materiaa. Vai onko muuta!? Varmaan Jinx sinä tiedät sormuksestasi, että on siinä jotain mystistä, muutakin kuin pelkän kullan lumous. Sinulla on siinä sukusi leima!

Tohditkos vastustaa tuon sormuksen sanomaa!? En kuitenkaan tarkoita maalailla mitään pilviä tai kurimuksia. Jinxillä on oma tahto jos sormuksella on omansa.
Elät tätä maailmaa tässä ja nyt! Eikö?!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #92 : 23.02.2007 01:02:53 »

Mulla on samantapainen koru kuin Jinxillä. Tongue Tämä on rakkaan mummovainaani kultainen vihkisormus, johon on kaiverrettu päivämäärä 1.10-38. Siis tietty sisäpuolella lukee toi päivä. Grin Pidän tätä sormusta oikean käden nimettömässä, aitaa olla samankokoiset sormet kuin mummollanikin. Nyt kun en pidä enää omia kihla- ja vihkisormuksia, tämä mummon sormus on ainut koru, mikä on aina päällä.

Niinpä. Olet samalla lailla kihloissa sukuperinteesi kanssa kuin Jinxikin. Sainkin tuossa päivällä kiertokirjeen s-postiini, jossa kerrottiin aika kauniisti siitä kuinka asiat kulkevat meidän ohitse, matkat, työt, miehet, liitot. Ja ne Sisaret (äidit, tyttäret, mummut, ystävät) pysyvät, ovat kasvattamassa, tukemassa. Heitä ei sovi unohtaa. Ei mummoasikaan! Tuosta päiväyksestä tulee muuten numero 4. Sehän on tasapainon luku ja raivaa tieltään esteet ja barrikaadit. Joten anna suukko sormuksellesi!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #93 : 23.02.2007 11:13:41 »

Joo, elikkä siinä menee sellaisia kiekuroita,ehkä voisi kuvata köynnöksen tyyppisesti. Smiley Toivottavsti tämä selkeytti.
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #94 : 23.02.2007 13:42:58 »


Esmiraldalta lainattua:
"Mukava yhdistää näitä konkreettisia ja henkisiä asioita keskenään ja laajentaa niiden näkymiä. Täältä löytyy mielenkiintoisia asioita."

-kyllä allekirjoitan sanasi 150 % ainakin itse yllätyin juuri tästä konkreettisten ja henkisten asioiden yhdistämissestä - ilmankos tälle pituutta tulikin ...tuli mieleen Lapinlahden Lintujen vanha - hyvä biisi "...lisää pituutta heti - tai ainakin isommat tuolit"... 2funny
Lainaus
Esmiralda
Hei visionääri!
Tottakai intuitio ja Kuutar! Kerroit aika lailla itsestäsi, en itse voi enempää!... Olisipa kiva, kun sinäkin loisit noita visioita, kun tässä on niin kauniita kuvauksia elämän ja olemisen symboliikasta!
Smiley
No-kun kysyit Wink  - tuleepahan tämäkin "osio" valmiiksi itselleenkin... eli:
Kiitos ESMIRALDA.. .mielenkiintoinen oivallus "humahti" tietoisuuteni kun luin tekstiäsi - eli "hyvinpä tunnistit henkisen olemukseni - tämän näkymättömän eli energisen-hengen olemukseni...eikä siltä voi välttyäkään että se näkyy tai sen toiset tunnistaa se kun on läsnä kaiken aikaa...ja siinäpä se onkin viisaus että "mitä visioi ja  mitä luo - mitä antaa itsestään tähän aineelliseen maailmaan - mitä tekee näkyväksi kun kaikesta luomastaan - jopa sanoista ja ajatuksista on otettava vastuu - kuten kirjoitit sinäkin..


Lainaus
Esmiralda
 "Ja eteerisyys sen kun kasvaa! Kuinka vahvasti olet toimimassa fyysisenä persoonana?!! Kuinka vahvasti henkisenä?"
Smiley
- Molemmat yhdessä!!! Sehän se on  aurinko kaksoset tie se yhdistäminen Smiley  - välillä vaihdellen - tilanteen mukaan - ja siinä tarvitaan mm. "hyvät jalat"  eli ja vahvat juuret ELI kunnon maadoitus . Toisinsanoen jalat vahvasti maassa - suorastaan syvällä ÄitiMaan kristallisylin uumenissa ja pää pilvissä IsäTaivaan-Luojajumalamme Hengen alku lähteellä - ja nämä molemmat energiat virtaa sitten sydämeen ja yhtyy siellä tasapainoiseksi - että vaikka "välillä lentääkin" niin juuret on ja pysyy aina maassa - eli yhteys" arkeen "ja ympäröivään maailmaan realiteetteihin-  elämään täällä maaplaneetalla säilyy...matka se on ollut tämäkin - aikanaan sitä tuli heilahdeltua laidasta laitaan kunnes " yhteys keskustaan vahvistui" ja liikkuminen laidasta laitaan ja yläs ja alas - alkoi sujua suht. tietoisesti...

Lainaus
Esmiralda

"Ihana juttu tuo otsariipus! Sellaisesta minäkin tykkäisin.  .....Mutta tämä on siis selvää mystiikkaa. Olet varmaan huomannut, että ympäristösikin pitää sinua hieman mystisenä persoonana. "

Smiley
Olen tämän" mystiikan" kanssa "tehnyt töitä" huh hikipisaroita ja kyyneleitäkin vuodattanut-runsaasti - joskus aikaa sitten ensin vain  sitä ihailin-kaukaa, sitten pelkäsinkin, uudelleen kiinnostuni - aloin tutkia ja tutusta- kunnes yhenääkin "mystisen mystisyys hävisi-katosi" eli mystisyydestä hävisi draama -  kun ymmärsin että näin on.... eli on elementtejä ja tasoja joita ihmiset eivät yleensä näe ja kuitenkin ne on totta - ja jokaisella on tässäkin "se oma galleria oma näkymättömän maailma - eli missä maisemissa liikkuu"...ja nyt  se maailma on  arkeani yhtälailla totta ja läsnä kuin seisominen Anttilan kassajonossa - ja silti  "sen maailman" elävyys-henki säilyi ei se kadonnut- oikeastaan päinvastoin -nyt vasta olen alkanut sitä tuntemaan ja kokemaan  - kun lakkasin luulemasta - ja aloin kuulemaan tai näkemään "sitä" ilman omia uskomuksiani....itse koen että ympäristöni pitää minua ihmisenä kuka kulkee omaa tietään - huomioiden kyllä muitakin - mutta en tee sitä itseni enkä toistenkaan kustannuksella - ne on itselleni pyhät asiat -olemisen oikeutuksen kunnioittamista... ja kyllä varmasti joskus ajattelvat , että "eivät kaikkea minussa tai tekemisissäni ymmärrä eikä tarvitse ymmärtääkään ei aina voikkaan"....sekin on ollut hyväksyttävä - puolin ja toisin.   

Intuitioni ja energiaherkkyyteni kanssa on vain ollut opeteltava elämään - näin se on ollut ihan pikkutytöstä asti - että näen , aistin, kuulen , ymmärän , koen, tunnen ja tunnistan usein sellaista mitä toiset eivät - esimerkiksi kun on paljon ihmisiä " niin vain koen eli näen mitä heidän välillään tapahtuu ns, sanojen takana - eli millaiset todelliset energiat liikkuu -suhteessa heidän sanoihin....SE ON iso lahja - ymmärrän kyllä , mutta on tämän lahjan kanssa joutunut todellisen koulun käymään - että miten sitä hiljentää, tai jopa laittaa kokonaan päältä....aiemmin uuvuin helposti - enkä juurikaan pitänyt suurista tapahtumista esm "hengen ja tiedon messut" sai oloni ihan ylösalaisin .. MUOK: ja olin kuin imuri ja meni monta aikaa että paikkaili rajojaan - sikäli kun niitä silloin tunnisti - ja kasasi eli eheytti itsensä takaisin että mikä on omaa ja mikä muiden... JA myöhemmin vasta ymmärsi että niin kävi"oppia ikä kaikkinensa" Smiley  nyt en ole vuosiin käynytkään ko. tapahtumassa -taitaa olla 8 -vuotta edellisestä käynnistä.. silloin oli niin innoissaan hakemaan ja etsimään - tätä omaa polkuaan  Shocked


Lainaus
Esmiralda
"En osaa ollenkaan kuvitella toimialaasi, jos et sitten ole vaihtoehtohoitajana.?"

Smiley
....NYT olen oppinut hyväksymään tämän lahjani ja suhtkoht tasapainoisesti elämään SEN kanssa - että tämä siitä vaihtoehtohoitajan työstä - tuntui mukavalta lukea siitä olen "toistaiseksi haaveillut vain"....."oikeana työnä" tein reilut parikymmentä vuotta sekä päiväkodissa, esiopetuksessa, että kriisityössä - lastensuojelusta huumeyksikköön... JA tuo lahjani toisaalta auttoi toisaalta uuvutti JA lopulta uuvutti ...on muuten tässä kohdin elävä esimerkki  a r k k i t y y p p i e n  https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13803.0 toiminnasta eli oma sovittelija-auttaja-parantaja at.  otti liian ison tilan ja sai minut huolehtimaan muiden asioista niin että unohdin oman hyvinvointini ja tilanne oli tarkistettava perin juurin- ja nyt olen tässä muutoksen paikalla...innokkaana jälleen..



smitten
Kiitos Esmiralda - hieno kokemus tämä....symboleitahan nämä korumme ovat ja kertovat - meille ja muille mielenkiintoisia tarinoita - ja ihan hyvä pysähtyä joskus katsomaan "miten toiset minut näkee tai kokee"....
smitten  Cheesy  smitten t. Rakkaudenliekki
« Viimeksi muokattu: 24.02.2007 08:37:57 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #95 : 23.02.2007 14:52:13 »

Itselläni on hopeinen suomi-leijona riipus jossa on hopeinen sydämenpuolikas jossa on mieheni nimi  smitten en ole rasisti vaan suomi leijonan tarkoitus on kunnioittaa sodassa kaatuneita ja veteraaneja smitten

Kyllä minustakin Suomi-Leijona kuvaa myös itsenäistä, vahvaa persoonaa.
Eikö tämä symboli rakentunutkin joskus Suomen itsenäisyyden ajoilta?
Suomi halusi erottua kartalta.

Kuin myös ihmisen tarve persoonana...korut ovat oiva kaveri osoittamaan tätä eriytyvää luonteenpiirrettä. Vaikka etsimme samanlaisia, ihailemme salaa erilaisia ja luomme sen itsestämmekin, usein tiedostamattakin. Koska siinä on vahvuutemme. Sillä voimalla taas yhdistymme...

Upeeta ja asiaa  smitten itseasiassa ihailen sellaisia karkeita ihmisiä sellasia nahkapäitä ja kovakasvosia niissä on jotenkin voimaa smitten itse olen vahva persoona henkisesti niin tykkään olla samankaltaisten seurassa Smiley silti rakastan suvaitsevaisuutta ja erilaisuutta ja hempeitä ihmisiä, ja itse en tekisi pahaa kärpäsellekkään smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #96 : 23.02.2007 21:34:41 »

Joo, elikkä siinä menee sellaisia kiekuroita,ehkä voisi kuvata köynnöksen tyyppisesti. Smiley Toivottavsti tämä selkeytti.

Katselin tribalkuvioita, eli jonkinlaista arabitaidetta:


(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:imHiEG24GLgecM:http://jobau.free.fr/divers/Tatoos/tribal/Tribal%25200046.jpg)



Ametistille halusin sanoa, että ymmärtäisin uskollisuuden merkitsevät sinulle paljon, olet sitä myös varmaan itsekin. Tuo kukka ja tribalkuvio jäi mieltäni kiehtomaan. Tiedätkö itse miksi pidät siitä? Onko sinulla taipumusta romantisointiin? Mikäs sen mukavampaa, virittää ympäristö kauniimmaksi.  smitten
« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 21:44:27 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #97 : 23.02.2007 21:57:08 »

Heissam kaikki.

Lukioikäisenä teetin itselleni vuorikiteestä kaulakorun, riipuksen. Ketjun mentyä kulutuksessa rikki ostin toisen vuorikiteen(tosin valmis koru). Sen ketjun mentä rikki en ole oikeastaan käyttänyt koruja. Paitsi nyt kun löysin mustasta onyx kivestä tehdyn ovaalin muotoisen yksinkertaisen korun. Ketju on pelkkää narua mutta silti se on mielestäni ihana. Ja on minulla vielä Kalevalan karhu koru jota joskus käytän.
Arkena en kyllä yleensä enää pajoa koruja käytä. En edes kelloa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #98 : 23.02.2007 22:15:42 »

Minä käytän oikeastaan vain hopeaa ja tribal-kuvioita. Mitä lie minusta kertoo?

Minulla on myös tribal-tatskoja. Ei mikään perinteinen Kauris, joka pukeutuu klassiseen jakkupukuun ja kalliisiin koruihin.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #99 : 24.02.2007 01:03:28 »

Onpas ketjusi kasvanut metsis! Cheesy

En salannut kuin vähän alkua näin unisena,mutta vastaan ensimmäisenä mieleen tulleen.
Ajankohta on sellainen,että olen joko pistänyt syrjään tai antanut pois paljon koruja,koska eivät tunnu enää hyvältä pitää.Koruilla on siis tärkeä merkitys.Jotain ne viestittävät ihmiselle.

Koru joka minulle on tärkein roikkuu kyllä auton peilissä. Grin
Se on pienen pieni unisieppari nahkanauhassa.
On turvani ja iloni autoillessa.Siinä se siilaa pois harhailevat ajatukset ja saa keskittymään ajoon. Wink

Ei vainkaan.On aitoa intiaanien käsityötä ja siro ja kaunis kuin mikä!
Kaulaan otan sen siitä välillä,kun autosta nousen.
On kuin se olisi osa pukeutumista,lämpöä tuova villapaita. smitten
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #100 : 24.02.2007 01:07:44 »

Tribal koruissa on myos "pahaa silmaa suojeleva kuvio".
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #101 : 24.02.2007 12:48:46 »

Ilman mitään mielikuvia tässä, kun olen vieläkin unenpöpperössä. Nukuin koko viime viikon unet kassaan ja velat pois. Ihanaa!

Mutta jäin miettimään noita eri kulttuureissa syntyneitä kuvioita intiaanikulttuuria myöten, sehän lie kaikkein maan läheisin. He tunsivat suurta vetovoimaan äitimaahan ja tiesivät olevansa sen lapsukaisia, eivät halunneet sitä koskaan omistaa eivätkä turmella, kuin eivät oikeastaan muutkaan 'alkuihmiset' Mikä riivattu meihin teollistuneen kasvualustan ihmisiin on oikein mennyt?!!!

Irlantilaisissa kuvoissa on myös tuollaista toistensa lomitse kulkevaa tasapainoilevaa kiemuraa. Mutta miten on suomalaisen korun. Meillä on paljon sydäntä, eläimiä jne.

Osaisko joku kertoa enemmänkin kalevalaisista koruista? Niillähän on vahvaa symboliikkaa myös. Miksi joku ei tykkää kalevalaisista koruista?

Tässä yksi tyypillinen sellainen: (http://tbn0.google.com/images?q=tbn:7R9XnmQCUcKMQM:http://www.kalevalakoru.se/instancedata/kalevalakoru/productimages/display/498.jpg)
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #102 : 24.02.2007 13:16:39 »

Minun on tällähetkellä hopeinen irlantilainen kelttikoru nimeltään Ystävyyden pisara aqvamariini-kivellä. Harmi etten osaa liittää tähän kuvaa, mutta se löytyy kelttikorut.com:ista kuten niin monta muutakin ihanaa korua. (Ei ole tarkoitus sitten mainostaa!!!)
Oikeastaan en edes pidä tuosta aqvamariinin sinisestä värinä muuten, mutta tässä korussa se on aivan ihana!!! Smiley





Ihana juttu! En voi olla henkäisemättä, vaikka en vielä katsonutkaan linkkisi tuotoksia. Mutta olen aina pitänyt Irlannista. En tiedä miksi. Sain yhden viikon kierrellä siellä ja ihastuin. Eniten ihailin irlantilaisissa sitä sinnikästä itsenäisyyttä olla 'minä'. Amerikkalainen kulttuuri ei näkynyt siellä sillä tavon kuin meillä. He pitävät kiinni omastaan.

Siksi näen sinut ihmisenä, joka tekee niin kuin itse tahtoo, ei niin kuin muut odottavat ja toivovat sinun tekevän. Osaatkohan rakentaa unelmista todellisuutta, et pelkästään jää hillumaan unelmien varaan? Siksi unelmainen sininen tuntuu sinusta oudolta.

Olethan lukenut kirjan 'Aram Cara' kelttiläisestä viisaudesta ja ystävyydestä?
Jos et, niin suosittelen  smitten

Olen yrittänyt noita unelmiakin toteuttaa, vaikka hankalaa se välillä on. Miksi toiset vaan menee ja tekee, pääsevät sisälle kouluihin tai työpaikkoihin kun itse saa taistella siitä pienestäkin?! Kaippa sillä joku tarkoitus on.
Tuo Aram Cara on vieras kirja, pitääpä perehtyä kun ehtii! Jostain syystä kelttiläisyys ja mm. kelttiläisten horoskooppi osuu ja uppoaa minuun.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #103 : 24.02.2007 14:13:28 »

Minä käytän oikeastaan vain hopeaa ja tribal-kuvioita. Mitä lie minusta kertoo?

Minulla on myös tribal-tatskoja. Ei mikään perinteinen Kauris, joka pukeutuu klassiseen jakkupukuun ja kalliisiin koruihin.  Wink


Olen miettinyt pikkuisen tuota tribal-kuviointia. Arabikulttuurissa islamilaisuuden kauttahan ei saa kuvailla ihmisen tai eläimen fyysistä olemusta. Mutta tuollainen ornamenttitaide kukoistaa parhaimmillaan ja sinne taiteilijakin pystyy symboloimaan monenlaista sanomaa. Toisaalta voi ajatella, että tuo symboliikkataso laajentaa fyysisen elementin henkissyyttä. Myös tekee sen arvoituksellisemmaksi. Olisiko vähän niinkuin toisen tason kuvausta, toisen tason suurempaa vapaata tilaa. Vain islamilainen taitelijia voisi tästä kertoa.

Kaurisenergian olemuksen jo paremmin tuntiessa voinkin päätellä tätä 'toista tasoa' jossa sinäkin lie painiskelet omalla laillasi. Ja maarankan kaurisläheisyyden vuoksi tottakai se on hopea jonka avulla nouset vähän tästä fyysisen maan pinnalta ilmoihin.

Hyvä juttu! Nuo käytännölliset jakkupuhut ynnä muut sinun klassisuuden merkit, sinne on hyvä kätkeä itämaista symboliikkaa, koska se kiehtoo sinua. Lisääkin toivon siihen jakkupukuun; tyttömäisen hempeää yksinkertaista liehuketta missä on pikkuhauskoja paljetteja tai hopealankoja. Jos saan... coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #104 : 24.02.2007 14:14:51 »

Sanokaa jo muutkin jotakin !!!!

Miksi te minun annatte pyöriskellä ja riehaantua mielin määrin?!!! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: