Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmahoroskooppi  (Luettu 11248 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« : 16.02.2007 00:32:10 »

Kuuluukohan tämä kysymys edes tänne. Olen tässä miettinyt että miten se entinen elämä näkyy tuossa syntymäkartassa? onko siihen joku ohjelma olemassa vai täytyykö sitä ihan itsekseen tutkia? itseä kiinnostas tosi paljon tuo tutkiminen omasta kartasta.

Onko kukaan tutkinut omaa karttaa ja saanut siitä jotain entistä selvää?

Vaan olipa vaikeasti selitetty  Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.02.2007 09:17:43 »

kyllähän entiset elämät kartallasi näkyy. parhaimmillaan niitä voi kuulemma nähdä jopa 7 kappaletta(riippuu kai ihmisestä että minkä verran).

TaruTuulia ainakin osaa tämän homman jospa kauniisti vaikka häneltä kysyisit niin josko vaikka ehtisi/haluaisi auttaa.
tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.02.2007 11:12:21 »

Hei vaan!

Lyhyesti; mitään ohjelmaa tähän ei ole olemassa. Suomessa kurssitusta aiheesta antaa ainakin Erkki Lehtiranta; katso sivut www.smilingstars.fi. Käsittääkseni Astro-Seppo on myös pitänyt jotain kursseja esoteerisen astrologian tiimoilta.
Suomalaisia muita alan "guruja" ovat mielestäni Jukka Viertomanner, http://www.konsankartano.net/hoitola/jviertomanner.html ja Maija Urmas, Maija Urmaksen kotisivut ovat osoitteessa www.maijaurmas.com
Näillä kahdella viimeksi mainitulla on tapana antaa tulkinta cd:lle ja kyllä sitä juttua sitten tuleekin; 90 minuutin verran. Saksalaiset astrologit ovat tehneet uraa uurtavaa työtä myös tämän parissa. Lyhyttä tietä tähän aiheeseen ei ole, eikä oikopolkuja; uskon itse, että myös selvänäköä tarvitaan henkilöltä paljon, sillä valmiista kaavioista ei elämät selviä, eikä näy. Astrologia onkin enemmän kainalosauva ja kuvat nousevat kartalta. Asteluvut kertovat aikakausista ja projektiot eläinradalla paikoista. Tämän verran osaan valottaa tässä asiaa...Kuulemiin  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 11:17:34 kirjoittanut TaruTuulia » tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Absintti
Vieras
« Vastaus #3 : 16.02.2007 11:22:18 »

Olen teettänyt itselleni karmatulkinnan Erkiltä ja Maijalta ja samoja teemoja niiltä löytyy, suosittelen kovasti, joskaan mitään imartelevaa tarinaa karmatulkinta ei koskaan ole ja sen kuultuaan/luettuaan pitää kyetä ravistelemaan menneen peikot hartioiltaan ja jatkamaan tätä päivää.
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.02.2007 13:27:12 »

sen kuultuaan/luettuaan pitää kyetä ravistelemaan menneen peikot hartioiltaan ja jatkamaan tätä päivää.

Erittäin hyvin sanottu. Karmatulkintaa tilatessaan pitää todella ensinnäkin uskoa sielun vaellukseen ja sisäistää se asia; myöskin kannattaa varautua siihen, että se voi viedä todella syvälle sysimustaan yöhön hetkeksi, joten sitä ei ole tarkoitettu mielestäni nuorille tai pelkästään uteliaille, vaan ainoastaan tosi etsijöille. Ikähän on täysin suhteellinen käsite, mutta jotain heittääkseni uskoisin, että alle 25 v. ei kannattaisi näitä edes pohtia.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #5 : 16.02.2007 13:51:44 »

itse uskon että meri jollain tavalla liittyy minuun vaikka asunkin kaukana merestä. Olen aina rakastanut merta. Jännä sinänsä. Keski-amerikka myös, en kyllä tiedä miksi. Onhan näitä. En minä leikkimielellä kysele. Kaikki johtuu aina jostakin.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #6 : 20.02.2007 15:36:06 »

Itse olen 18-vuotias ja minulla on karmahoroskooppi.. Tosin en pidä sitä kovin osuvana, sillä jo kaksi elämää on kumoutunut regressio-terapiassa ja vastaavissa.
Ei fyysinen ikä mitään merkitse, vaan se henkinen valmius.
Jos ei kestä totuuksia itsestään ja menneisyydestään TAI ei todella usko sielunvaellukseen niin ei kannata vaivautua. Itse en usko "karmaan" karman kaikissa merkityksissä. Enemmänkin siihen, että sielun pitää oppia vähän kaikenlaista, en niinkään sitä, että jos joskus olen tapannut, minut tapetaan. Koska uhrihan voi olla muullakin lailla. Ymmärtäkööt ken ymmärtää Cheesy

Pitäisi tilata kyllä varsinaisempikin karmahoroskooppi, tämä nykyinen on siis ihan osuva joiltain kohdin, mutta epäilykset heräsivät kun tripeillä tuli erilaista tietoa. Saas nähdä Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2010 23:36:39 »

Eikös Lilith ja sitten tuo laskusolmu kerro jotain edellisistä elämistä ja saturnus jotain karmasta? Jos nyt oikein olen ymmärtänyt....
Mulla Lilith sekä kuun laskusolmu kummatkin härässä. Yhtymässä  mars sekä  keskitaivas ...  saturnus  kalat yhtymässä  kuu

Osaako joku kertoa mitä tarkoittaneee?  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.08.2010 00:20:24 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #8 : 28.07.2010 07:02:07 »

Tokihan se ainakin sillä lailla näkyy että kartta ja me itse olemme itsessään jo menneiden elämien "tulos" ja kartan haasteet ja "lahjat" ovat seurausta aiemmin eletystä.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #9 : 10.08.2010 15:02:52 »

kyllä sieltä löytyy vaikka mitä kartalta, kannattaa perehtyä ensinnä tuohon esoteeriseen astrologiaan. sopivien transiittien yhteydessä verhoa raotetaan helpommin, ja regressiotekniikoita harjoittaessa voi tulla hyvinkin selkeitä kuvia. kartalta pystyy näkemään muille teemat, mutta itse en saa selkeitä vastauksia kun omista elämistä, ja niitäkin oon etsinyt vuosia. mutta kyllä tuo varoituksen sana on paikallaan, moni nuori ei ole kuitenkaan niin kypsä kun kuvittelee (ei kyllä moni vanhakaan) pahin tämän elämän fobia voi hyvinkin paljastua edellisen elämän kuolinsyyksi ja kun sen 'elää' uudelleen, se voi olla karmea kokemus. totuudet omasta itsestä, millainen on on pahimmillaan ollut ja mitä tehnyt voivat olla järkyttäviä. kun ne vielä on tässä elämässä lätkäisty peilinä päälle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: