Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastauksia Jumalalta  (Luettu 74392 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 13.02.2007 13:41:37 »

Mitäs konsteja keksitte vastausten saamiseksi yläkerrasta? Itselle tulee mieleen:

*regressiomatkat sielun tasolle (terapia)

*"kanavoitu" tai muu välitetty tieto (A Course in Miracles, NDWalsch, Eileen Caddy, Michael kirjat jne)

*rukoukseen vastaus hyväksyttävä sellaisena kuin elämä ilmenee?

*jotkut kysyvät gurultaan meditaatiossa tai kirjallisesti

muuta? (ei enkelikortteja, riimuja ja tarottia vaan suoraa viestiä Jumalalta)

 Cheesy
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 14:08:57 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.02.2007 13:54:42 »

no jos tarottia ja enkelikortteja ei hyväksytä niin silloin itselläni toimii parhaiten meditaatio.ja tietenkin hyväksyn aina elämän sellaisena kuin se minulle vastaan tulee...uskon siihen että kaikella mitä elämmässä tapahtuu on jokin suurempi tarkoitus tapahtui sitten hyvää tai huonoa.mutta uskon kuitenkin enenpikin siihen että vastaus ei tule "jumalalta" siinä tarkoituksessa kuin se moni saattaisi ymmärtää vaan pikemminkin muuten jostain tuolta ylhäältä.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.02.2007 13:59:55 »

no tuota minä en ehkä usko tuohon jumalaan siinä sen sanan varsinaisessa merkityksessä minkä sillä moni taitaa mieltää. uskon pikemminkin johonkin korkeampaan voimaan joka löytyy meistä kaikista itsestämme ja ympäristöstämme.jokaisella on varmasti ne omat tapansa päästä lähimmäksi tätä ja minä saan ainakin meditaatiossakin hyvinkin selkeitä vastauksia...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 13.02.2007 14:00:49 »

Siis saat viestit Yliminältäsi. Minä en saa tiettyihin kysymyksiin vastauksia ilman esim. regressiota. En ainakaan toistaiseksi meditaatiossa. Olisi kiva jos Yliminä sitten puhuisi kuten KJK kirjojen jumaluus.  Wink

Entäs ne jotka uskoo? Olen kuullut että hiljentyminen ja rukous. SILTI ne eivät riitä minulle. Ainakin jos pitää olla maan tasolla, sielun ääni ei kuulu kuten tuolla valossa.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 14:02:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #4 : 13.02.2007 14:45:49 »

> Mitäs konsteja keksitte vastausten saamiseksi yläkerrasta?

Paastoaminen ja puhdistautuminen..
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #5 : 13.02.2007 14:49:57 »

REHELLISYYS. Tunne on se voima, joka puhdistaa ja kertoo totuuden sinusta itsestä. Tunteiden rehellisyyteen tarvitaan ROHKEUTTA. Rohkeutta tuntea. Tämä ei ole dramatiikkaa vaan se tunne on se pieni ääni, pieni viiru joka koskettaa jossakin ruumiin koukeroissa, sydämen kohdalla.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.02.2007 14:55:17 »

yulunga

Tunne on se voima, joka puhdistaa ja kertoo totuuden sinusta itsestä. Tunteiden rehellisyyteen tarvitaan ROHKEUTTA.

tuo oli todella hienosti sanottu.

samoin kuin tuo rehellisyys.jos et uskalla olla rehellinen itsellesi on oikeita ja kattavia vastauksia mahdoton löytää. ainakin minun mielestäni.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2007 14:57:20 »

> Mitäs konsteja keksitte vastausten saamiseksi yläkerrasta?

Paastoaminen ja puhdistautuminen..
Hiljentyminen kuuntelemaan  angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 13.02.2007 15:48:36 »

Itselläni tulee välillä kausia, jolloin minkäänlaista vastausta ei vain yksinkertaisesti tule. Ei meditoimalla, ei riimuilla, ei taroteilla. Riimujen, tarotien ym. välineiden viestit ovat ihan höpöhöpöä juuri sillä hetkellä. Tällä tavoin minulle halutaan sanoa, että tiedän kyllä itse, mitä tehdä. En voi aina kääntyä ylemmän tahon puoleen, kun minun on päätettävä asioita. Minun täytyy ottaa myös oma vastuu, mennä virran mukana rohkeasti.

Joskus saan vastauksen myös ystävältä. Pieni puhelinsoitto ja asia kirkastuu kummasti.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 13.02.2007 15:59:10 »

Jospa kysymys koskee teoreettisia seikkoja kaikkeuden alusta ja lopusta, sieluja, ulottuvuuksia. Nämä on joskus kirjoissa, mutta jos hakee omakohtaisia vastauksia itse koettuihin asioihin, henkilöihin, ja niin edelleen. En halua vain lukea muiden saamia vastauksia vaan tuntea että Jumala vastaa juuri minulle, ja kertoo. Tai kertoo miksi en saisi tietää.

Minähän sen lopulta selvitän koska kysymykseni ovat minun, mutta teen sen yhteistyössä esim. korkeammassa ulottuvuudessa olevien olentojen, sielujen, kenties "Jumalan" kanssa. En koe normaalitietoisuudessa pääseväni sinne, kokemaan myös voimakkaita energioita jne. En tullut ajatelleeksi että regressiossa voisi ehkä pyytää pääsyä Jumalan luo, jonnekin sellaiseen tilaan, jossa vastaukset on pakko saada mieltä jo vuosia askarruttaviin juttuihin. Jos saisin selvästi tietää, ok tämä alkoi tästä näin ja meni noin ja sen tarkoitus oli se, ei tarvitsisi kysyä no valkeneeko se joskus. Kaikki tietohan on olemassa nyt.

Kysyisin tietoa sielujen jakautumisesta, ja siitä mihin täsmälleen palataan, henkimaailman tasot jne.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 16:06:57 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #10 : 13.02.2007 16:03:24 »

> Mitäs konsteja keksitte vastausten saamiseksi yläkerrasta?

Paastoaminen ja puhdistautuminen..
Hiljentyminen kuuntelemaan  angel smitten

Hiljentymisestä en sinällään ole huomannut apua. Enemmänkin siitä että kuuntelee sisäistä ohjausta. Huomaa törmäävänsä esim. samaan asiaan kahdesti. Sisäinen ohjaus oli jo aiemmin, mutta silloin siihen ei välttämättä tarttunut.
Puhdistautuminen parantaa merkittävästi ohjauksen laatua. Smiley
Ei tarvi enää hakata päätä seinään väärien asioiden kanssa.
Jos jostain asiasta haluaa tietää niin ohjaus tulee melkein heti.. vaikkapa suoran asiaan johtavilla google-hakusanoilla päähän. Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 16:06:33 kirjoittanut Lake » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 13.02.2007 16:08:01 »

En halua ulkokohtaista tietoa, vaan tietoa siitä mikä on kenenkin rooli elämässäni, keiden kanssa olen matkannut ja onko tietty päämäärä, kun on kohdattu, eli mitä Jumala asialla tarkoitti vai tarkoittiko. Halusiko Jumala minun toimivan tietyllä tavalla ja minkä piti olla tehtävä, ei arvailujen vaan "Jumalan viestin" mukaan. Eli eniten askarruttaa sielujen jakautuminen, sen alkusielun/perheen johon kuulun, ja loppupiste.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 16:09:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 13.02.2007 16:08:42 »

Olen huomannut, että yhteys toimiikin niinpäin, että minä en ole se joka kysyy ja pyytää, vaan se joka vastaa ja vastaanottaa. Niin se elämä etenee. Elämä kysyy ja minä vastaan joka hetkeen valitsemalla miten.
 smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #13 : 13.02.2007 16:21:38 »

ONPA IHANA AIHE smitten

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 15:08:42Kirjoittanut: *Inanna* 
Lainaus
Olen huomannut, että yhteys toimiikin niinpäin, että minä en ole se joka kysyy ja pyytää, vaan se joka vastaa ja vastaanottaa. Niin se elämä etenee. Elämä kysyy ja minä vastaan joka hetkeen valitsemalla miten.

Niinpä -"Elämä kysyy ja minä vastaan joka hetkeen valitsemalla miten." smitten  Kiss  smitten kiitos viestistä *Inanna* !


Tähän täytyy oikein pysähtyä - vaan sitä ennen kerron yhden tapahtuman joka kertoo yhden niistä tavoista joilla itse saan viestiä - vastauksia Jumalalta - tai miten itsekukin Häntä nimeää - se toimii niin kuin vastaukset Enkeleiltä-Arkkienkeleiltä - oppailta- Kristusminältä, Mestareilta, ...en oikeastaan enää niitä "erottele" kun kaikki kuitenkin tulee samasta Luojalähteestä-alkulähteestä...

..jollain lailla "aihe aina kertoo itse mistä vastaus tulee"...itse hain vuosia vastausta siihen, että mistä löydän ja tunnistan SEN OIKEAN vastauksen...sitten päätin alkaa uskoa niihin - vastauksiin joita sain...yksi varma on se että niissä vastauksissa ei ole koskaan ristiriitaa oman sisimmän eikä kaikkeuden hyvän kanssa  -vaan ne aina resonoi sisimpään...ei aiheuta ristiriitaa - niissä on SE JOKIN - joskus itkettää joskus naurattaa tai tulvahtaa täyteen iloa, rauhaa, tyyneyttä - uskoa, toivoa Rakkautta - se on kuitenkin varma-että ne koskettaa... ja itselleni ne tulee sekä isoina paketteina eli jokin valtavan iso asia tulee yllättäin tietoisuuteni tänne arkielämän tasolle ja sen ymmärtää alusta loppuun ...tai sitten pieniä ihania jokapäiväisiä vihjeitä viestejä- musiikin, kirjoitusten, lehtien kautta, ohimennen kuultuna toisten puheissa, luonnossa - jokin eläin tulee lähelle-vaikka lintu tai orava ja samassa tulee jokin ajatus , tai pienenkin huokaisurukouksen jälkeen avaa silmänsä tai nostaa päänsä ja katse kohtaa jonkin viestin - vaikka tähdenlennon tai auringon loiston, tai jonkun ihmisen kuka jotenkin puhuttelee tai ... ...tai vaikka peppilotan kautta saadusta tarot-viestistä. smitten ..oma kokemukseni on että viesti valitsee sellaisen reitin joka on ihmiselle itselleen ominainen...eli minulle tulee joskus kumma tarve avata radio tai televisio tai vaihtaa kanavaa, tai soittaa jolekulle tai lähettää tekstiviesti tai...ja juuri sillä hetkellä jotkin sanat tai kuvat tai ääni sieltä koskettavat JA MONASTI SAAN VIESTIÄ LASTENLASTENI KAUTTA - he vain yllättäin sanovat tai kysyvät jotain joka kolahtaa-3 ja 5vuotiaat.... ajattelen ettei viestin perille tulo tapa tai muoto tee toista viestiä tärkeämmäksi kuin toista...eli ei tarvitse olla mitään järisyttäviä kokemuksia ja "valaistumisen Hetkiä" kun viesti tulee...

...VAIKKA niin kun minulle tänään kävi että yhtäkkiä yhdessä roskiksessa ollut paperi alkoi "vetämään puoleensa" ja kas siinä luki " huolehdi itsestäsi ja ympäristöstä"...tai niinkuin nyt kun tätä kirjoitan alkoi soittimesta soida " Rakkauden liekki loistakoon-johdattakoon tiesi aurinkoon - pimeän yön poistakoon-ilon maljat ylitsesi vuotakoon../Petri Laaksonen... smitten
Tätä on oikein kuulosteltava..kiitos ^Soul´s Adventure^ angel...tällaisia ajatuksia täällä nyt smitten 

« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 16:46:26 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 13.02.2007 16:23:16 »

Hieno katedraali ja kiitos!

Rakkaus siihen vastaukseen varmasti kuuluu ja se että se tuntuu oikealta, mutta vastaus on ensin saatava.

 Cheesy heh, kuulinkin täällä eräiltä että vaatia täytyy! Esim NDWalsch laittoi kysymykset ja vastaukset paperille. No jos aikoo kokea korkeita olentoja, siinä voi olla tehokasta olla sielun maailmassa, ikäänkuin ei kehossa. (?)
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 16:25:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: