Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edelliset elämät syntymäkartan mukaan?  (Luettu 14126 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« : 11.12.2006 20:34:16 »

Kysynkin teiltä kokeneemmilta, että onko mahdollista saada tietoonsa edelliset elämät tähtikarttansa perusteella? Smiley
Itse teetin ilmaiseksi eräällä astrologi-harjoittelijalla tälläisen "edelliset elämät"-homman. Hän teki sen tarkan syntymäaikani ja -paikkani mukaan. Mukana oli myös karmatulkintaa.
Eli siis kuinka uskottavana voisin pitää tätä? Onko kaikki tähtiinkirjoitettu, vai voiko olla mahdollista, etteivät  kaikki elämäni ole menneet tämän mukaan?
Itse pidän siis karttaa hyvänä ja karma tuntuu olevan kohdalleen. osa elämistäkin tuntuu jotenkin tutuilta,mutta kaikki eivät. Voisiko siis olla mahdollista, että sieluni onkin livahtanut välillä jonnekin ihan muualle riippumatta siitä, mitä "kohtalo" on määrännyt?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2006 21:39:54 »

Jaa a, tuo onkin mielenkiintoinen kysymys  :Smiley pitää ihan miettiä..
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2006 23:58:19 »

Enpä oikein usko että astrologisesta kartasta voi vetää suoria johtopäätöksiä siitä missä, milloin ja kenenä on elänyt. Tällöinhän ns. tähtikaksoset eli samaan aikaan samassa paikassa (sairaalassa tietenkin nykyään) syntyvät ihmiset olisivat eläneet täsmälleen samanlaiset edelliset elämät, ja se nyt olisi mielestäni jo naurettavaa. Onhan meillä varmasti kaikilla samankaltaisuuksia inkarnaatioissamme, mutta tuskin kukaan elää täsmälleen samassa rytmissä ja järjestyksessä läpi eri rooleja kuin joku toinen elää.

Mutta luonteesta voi toki tehdä johtopäätöksiä. Ja voihan joku erikoisempi seikka kartalla viitata johonkin erikoiseen luonteenpiirteeseen jonka on saanut erikoisesta elämästä.

Joidenkin alan harrastajien keskuudessa olen kuullut samansuuntaisia ajatuksia kuin itselläni on ollut astrokartografiasta, että em. kaltainen kartta viittaisi ed. elämiin. Esim. astro.com -sivulla (Astro Click Travel) pystyy laatimaan näitä astrokartografiakarttoja, ja niiden perusteella voi sitten zuumailla millaisia vaikutuksia osuisi vastaan jollakin tietyllä alueella jonne matkustaisi. Elikkäs olisivatko ne vaikutukset syntyneet siitä että on joskus elänyt siellä aiemmin...

Mutta en tiedä sitten onko tässä periaatteessa sen enempää järkeä kuin tavallisen nataalikartankaan esittämisestä jäykkinä henkilöhahmoina.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 12.12.2006 00:11:53 »

Kyllä syntymäkartasta pystyy näkemään paljonkin asioita edellisestä elämästä..mutta käsittääkseni nimenomaan vain YHDESTÄ, tätä edeltäneestä elämästä. Ja tietty sitten yleisesti ottaen karman kertymiä, tämän elämän oppiläksyjä sun muuta. Syntymäkartta voi siis olla hyvinkin tarkka opaskartta tätä edeltäneeseen elämään.

Suomessa tämä ns. henkisen astrologian suuntaus on ehkä vielä vähän uudempi juttu. Lyhyesti sanottuna ihan normaalissa syntymäkartassa huoneet saa siinä vähän eri merkitykset. Kun "normaali " astrologia pyrkii valottamaan sitä, miten asiat ovat nyt (tai tulevaisuudessa), niin henkisen astrologian näkökulmasta katsotaan asioita, että MIKSI asiat ovat nyt niinkuin ovat.

Olen juuri opiskelemassa henkistä astrologiaa..joten en osaa vielä kauheasti karttoja tulkita..ihan alkeita vain..mutta ehkä tuossa keväämmällä sitten.. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #4 : 12.12.2006 11:07:22 »

Laskusolmu - noususolmu -akseli on minulle ollut mielekkäin tapa lähteä edellisiä tutkailemaan. Lilith-asteroidia kannattaa tässä yhteydessä myös katsella Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #5 : 12.12.2006 15:02:47 »

Triton: Kaksoset eivät synny samaan kellonlyömään, vaan usein välissä on minuutteja parista pariin kymmeneen, siinäkin ehtii tulla eroa.
Riippuu ´tietenkin siitäkin MITEN syntyy. Keisarilla vai normaalisti. Mutta tuo ei täysin kumoa tätä tulkinta-hommaa Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #6 : 12.12.2006 22:00:42 »

Triton: Kaksoset eivät synny samaan kellonlyömään, vaan usein välissä on minuutteja parista pariin kymmeneen, siinäkin ehtii tulla eroa.
Riippuu ´tietenkin siitäkin MITEN syntyy. Keisarilla vai normaalisti. Mutta tuo ei täysin kumoa tätä tulkinta-hommaa Smiley

Triton varmasti tarkoittikin tähtikaksosta, joku syntyy varmasti jonkun toisen kanssa samaan aikaan samassa sairaalassa. Tai muuten lähistöllä niin, että kartat ovat samanlaiset.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #7 : 13.12.2006 00:06:56 »

aaa... tosin sekin on aika marginaalitapaus.
Sairaaloita, akseleita, kellonaikoja ja päiviä on niin paljon. Totta kai voi syntyä samaan aikaan samassa paikassa, mutta niin ei tapahtu niin paljon, jotta sillä voisi kumota tähtikarttaan perustuvat edelliset elämät.

Ja kuten sanoin, niin itse olen ymmärtänyt, kaikki ei mene kuten tähdissä sanotaan. Siis vaikka sanottais, että Synnyt seuraavaksi vuonna 2130 siperiaan, niin ei välttämättä tapahdu. Sielujen kulku on niin vaihtelevaa.

Sister of night: Tuosta henkisestä astrologiasta täytyykin ettiä lisää tietoa! kuulostaa kiehtovalta Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #8 : 13.12.2006 00:15:29 »

Tsekkaappa www.smilingstars.fi 
Siltä sivulta löytyy ainakin jonkun verran tietoa.. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #9 : 14.12.2006 20:18:33 »

Juu, tarkoitin tähtikaksosia. Ja vaikka näitä syntyisi koko ihmiskunnan historian aikana vain yksi ainoa pari, niin mielestäni he ovat se kynnyskysymys sille voimmeko laatia nataalikartasta niin tarkkoja edellisten elämien luetteloita että voimme sanoa missä maassa, milloin ja vaikkapa missä duunissa ihminen on ollut. Kuten taisin kuvaillakin, niin näiden tähtikaksosten on pitänyt olla identtiset elämiltään jo ed. elämissäkin, mikäli hyvin tarkat selostukset voidaan nataalikartasta laatia.

Olen erittäin skeptinen kaiken maailman "Edgar Caycen edellisten elämien horoskooppeja" yms. kohtaan, koska minulla on muistikuvia ed. elämistäni ja koskaan ne eivät mene niinkuin joku systeemi minulle väittää että niiden pitäisi mennä. Luotan omiin muistikuviini enemmän kuin ulkoa annettuihin väitteisiin, perustuivat ne mihin systeemeihin hyvänsä.

Jos kartaltani joku näkee noita rooleja mitä minä itse muistan niin hyvä. Mutta jos minulle tullaan heittämään että "Vaaka-noususi asteessa se ja se kertoo että olit nunna vuonna 1731 Ranskassa" niin unohtakoon koko jutun. Kun en ollut...

Tietty vapaamuotoisuus siis ok, liian tarkasti määritellyt väitteet ei.

 Wink
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #10 : 14.12.2006 20:47:06 »

Siis vaikka olisi identtiset edelliset elämät tähtien mukaan niin ne eivät todellisuudessa ole, koska sielu ei mene niinkuin tähdissä sanotaan. Sen olen jo monesti maininnut.
Tähdistä näkee yllättävän paljon.. intiaaniheimothan ja muut alkuperäiskansat ovat lähes aina sanoneet, että "tähdet kertovat menneisyytemme, nykyisyytemme ja tulevaisuutemme"
Ja alkuperäiskansoilla on ollut jotain niin kiehtovaa tietoa, mitä nykyihminen ei voi koskaan ymmärtää Smiley

mihin kuiten tuokin liittyi.. en tiedä.
Suuntaviivojahan astrologiset entiset elämät ovat ja ihminen tuntee sisällään mikä on totta ja mikä ei.. Pitäisi joskus käydä oikealla meediolle selvittämässä asiaa, niin näkisi oliko kartta paikkaansa pitävä vai ei. Innolla odotan kun sellaiselle pääsen Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #11 : 14.12.2006 21:28:20 »


Suuntaviivojahan astrologiset entiset elämät ovat ja ihminen tuntee sisällään mikä on totta ja mikä ei..

Näin nimenomaan myös henkisen astrologian näkökulmasta. Tuskin nyt kukaan pystyy kartasta katsomaan tarkkoja ammatteja, vuosilukuja tai maita, mutta suuntaviivoja ammatista, edellisen elämän olosuhteista, karmaveloista, joskus myös kuolintavasta yms. kartasta voi kyllä nähdä.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: