Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen huoneen planeetat  (Luettu 25236 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« : 27.10.2005 07:57:41 »

Millaisia planeettoja teillä on ekassa huoneessa?

Itselläni on siellä Neptunus ja olisi kiva tietää, mitkä asiat omassa elämässä saisi laittaa sen piikkiin. Olen  askendentti  skorpioni, mutta tuo neptunus on 1*  jousimies. Tanhualta saamassani analyysissa oli kerrottu planeettojen huonesijoituksesta vain marsiin asti.

Luin Nikulan kirjasta joitain tulkintoja, mutta olisi hauska saada synteesi siitä, mitä tällainen yhdistelmä mahdollistaa...
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2005 09:07:10 »

Neptunus ekasa huoneessa saattaa viitata esim. vaikeuksiin oman persoonan muodostamisessa, erilaisten "naamioiden" taakse menemiseen, meedion kykyihin tai vastaaviin ominaisuuksiin, psykosomaattisiin vaivoihin, korostuneeseen hyväntahtoisuuteen...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2005 09:20:15 »

mulla on ekassa huoneessa pallas ja kuu mitään muita planeettoja ei oo lainkaan! Mitäs tää meinaa? Huh
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2005 09:27:48 »

Apache! Smiley
Mitä uranus ykkösessä tarkoittaa??  smiley6600
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2005 09:41:29 »

Minulla ensimmäinen huone näyttää tältä.. askendentti vesimies,  kuu  vesimies,  vesta kalat  aspect_con  pallas kalat aspect_con  mars oinas aspect_con  jupiter oinas aspect_con  chiron oinas.
tallennettu
Chloe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #5 : 27.10.2005 09:53:02 »

Heip.
Minullakin on Neptunus 1. huoneessa ja toden totta, oman persoonan rakentaminen on ollut melkolailla tikkuista. Mitäs sitten jos sekä Neptunus että Asc ovat 1 huoneessa ja skorpionissa?
Miten sen voisi tulkita?
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.2005 09:58:41 »

Hei Gimmy

Olen myös noususkorppari ja Neptunus ykkösessä.  uglystupid2

Taitaa vaikuttaa päiväunelmointiin, mielikuvitukseen ym. On helppo aistia kanssaimmeisten fiilixiä, sen kun sais vielä halutessaan kytkeä pois päältä, olis kiva!!!
Sitten neppari ykköset yleensä hurmioituu musiikista ja taiteista keskimääräistä enemmän.
Voipi olla myös liiallista hurmioitumista nautintoaineisiin....
Ylipäätään kaikenlaista halua häipyä "arjesta".
Tuossa jotain mitä tuli mieleen, mites itse asian koet?
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.2005 10:24:15 »

Tongue Mulla kököttää Saturnus ekassa huoneessa minkä sanotaan kai tuovan vakavuutta ja totisuutta luonteeseen.
kaipa se tälleen Tuplavahingolle onkin ihan suotavaa tietyssä määrin, etenkin kun Oinas vielä kenkkuilee Kuussa.
Vakavasti ottaen, pitää paikkansa. Jos joku tietää enemmän infoa saturnus 1. huoneessa-asioista, niin kiinnostuneena lueskelen!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
tarjamj
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2005 10:34:10 »

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä yksinäinen Uranus 1. huoneessa tarkoittaa! Muut planeetat ovatkin sitten ahtautuneet 4- ja 5-huoneisiin, pari hassua planeettaa jossain muualla  Shocked.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 27.10.2005 13:54:19 »

aurinkopluto ykkösessä kököttää. Eräs tyyppi jolla on samaisessa asemassa  neptunus ja  uranus sanoi mulle kerran, että egoni on valtava. Mitäpä muuta se meinaisikaan. Huh
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #10 : 27.10.2005 14:31:42 »

Minulla on siellä Jupiter, nousevana planeettana. Luin, että se laajentaa henkisesti - mutta myös fyysisesti! Eli linjojen pitäminen on työn ja tuskan takana - tosin nyt kyllä kondiksessa (sen työn ja tuskan avulla)!  2funny 2funny 2funny
tallennettu

irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #11 : 27.10.2005 14:36:58 »

Mulla ei ole ykkösessä mittään. Pluto 2. huoneen alussa kyllä, ja nämä huoneiden rajathan kuulemma on vähän häilyviä.

Nikulan Astrologian ihmiskuvassa Uranuksesta 1. huoneessa sanotaan mm. seuraavaa: mahdollisesti varhaiskypsyyttä, kyky imeä uusia virtauksia, muotitietoisuutta, edistysmielisyyttä. Tykkää uudesta tekniikasta (onhan teillä jo uusimmat kamerakännykät?), nopeasti itseään ja maailmankuvaansa uudistava. Usein erikoistumista maun ja elämäntapojen suhteen. Intensiivinen ja lyhytjännitteinen. Vaikea hyväksyä niin maallista kuin taivaallistakin arvovaltaa. Kuulostiko tutulta? Mulla Uranus 3. huoneessa joten se ei liity tähän.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Tina
Vieras
« Vastaus #12 : 27.10.2005 15:21:38 »

Neptunus ekasa huoneessa saattaa viitata esim. vaikeuksiin oman persoonan muodostamisessa, erilaisten "naamioiden" taakse menemiseen, meedion kykyihin tai vastaaviin ominaisuuksiin, psykosomaattisiin vaivoihin, korostuneeseen hyväntahtoisuuteen...
Gimmy ja Synapsi, tässä vielä yksi noususkorpioni, jolla Neppari nousussa ja ykköshuoneessa. Tuo 'korostunut hyväntahtoisuus' hyppäsi heti silmiini. Sepä herkkää, kun annetaan nousuksi karttaympyrän veemäisin merkki. Eipä ihme, että ihmiset juoksevat kirkuen pakoon!

Synapsin luonnehdinnasta voin vain sanoa, että osui ja upposi. Arkeen ankkuroituminen ei kerta kaikkiaan onnistu. Onko teidän Neptunuksenne nyt transitoivan Nepparin tulilinjalla? Minulla paraikaa neliössä ja samalla yhtymässä muutamaan vesimiesplaneettaani. Oletteko alkoholisoituneet? Taiteellistuneet? Saaneet uusia lahjakkaita tuttavia? Herkistyneet, muuttuneet, pehmenneet...

... tai täysin seonneet? uglystupid2
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #13 : 27.10.2005 15:32:03 »

Christian: kiinnostukseni heräsi Cheesy Tuttavallani on nimittäin myös Jupiter ykkösessä (vieläpä yhtymässä AC:hen, mikä varmasti vahvistaa vaikutusta entisestään) ja hänessä se ilmenee toisinaan ääripäihin menemisenä. Liioittelua, provosointia, uskomatonta dramatisointia, kaikenlaista extreme-meininkiä... Niin hyvässä kuin pahassakin uglystupid2 2funny crazy2!Hänellä on tosin muistaakseni myös uranus ykkösessä, joka varmaan lisää kyseisiä piirteitä entisestään.Toisaalta tuo Jupiterin sijainti kai tuo optimistisuutta, avoimuutta, hyväntahtoisuutta jne.  Onkos sinulla mahdollisesti vastaavia piirteitä?

Almah: onpas sinulla aikamoinen lasti ykkösessä! asteroideja en valitettavasti katso tuntevani tarpeeksi hyvin, jotta niistä mitään uskaltaisin sanoa, mutta varmaan jostain keskustelusta löytyy se suomenkielinen asteroidisivusto, jossa asteroidien sijainteja on puitu tarkemmin. Mars ykkösessä antaa melkoisen energialatauksen ja lisäksi korostaa oinasmaisuuttasi entisestään! Kuu ykkösessä saattaa tehdä ihmisestä erityisen spontaanin, luonnonlapsimaisen, lyhytjännitteisen, alttiin ympäristön mielialoille, ailahtelevaisen...

Auringonkukka: mielestäni monet, joilla saturnus on ekassa huoneessa, vaikuttavat paljon ikäistään kypsemmiltä. Jotenkin tuntemillani tapauksilla on aina ollut taipumus oikein vetää vastuunkantoa vaativia tehtäviä puoleensa. Monilla jo lapsuudenkoti ollut aika vaativa. Tiettyä kaurismaisuutta näissä ihmisissä olen huomannut.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #14 : 27.10.2005 15:40:55 »

Tina

Ei oo vielä Neptunus neliö päällä, reilut 10 astetta vielä armonaikaa!
Oon vaihteeksi hulppeissa tunnelmissa, kun Pluto transitoi kolmiolla aurinkoa   2funny

Uteliaana odottelen, miten toi Neptunuksen neliö sitten aikanaan ilmenee. Kaloissa on merkuriusta sun muuta. Ja kohta alkaa Uranuskin siellä rymistellä. Eipähän käy tylsäksi.

Mitäs toi neliö on sinulle tehnyt? Onko mitään noita mainitsemiasi oireita näkynyt?
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: