Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 11. huone  (Luettu 37631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« : 29.11.2005 22:01:25 »

Kertokaapa nyt viisaammat mitä korostunut 11. huone voisi ilmaista? Itselläni siellä pluto-venus-onnenpiste-yhtymä??
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2005 00:02:26 »

Ahh, hauska tavata muitakin 11.huoneen uhreja! Wink No ei, 11.huone on tosi kiva huone. Mun mielestä ainakin! Cool Itse olen tosi iloinen, että Aurinkoni ja Marsini ja muistaakseni jokin asteroidinikin on päätynyt juuri sinne.

Pluto 11.huoneessa viittaisi minun arvailujeni mukaan potentiaan olla varsin dynaaminen ryhmänjohtaja, joko jossain yhdistystoiminnassa tai sitten ihan vaan tuttavapiirissäsi. Ehkäpä sinulla on myös vaikutusvaltaisia kontakteja. Yhteiskunnalliset asiat ja humaanit arvot lienevät myös tärkeitä, Toisaalta tässä saattaisi olla kysymys myös...äh, miten sen nyt selittäisi....hmmm... Jotain sen tyyppistä, että sielusi kasvuun liittyisi jotenkin olennaisesti se, että et odota hyväksyntää muilta, vaan valitset itse tiesi ja päämääräsi. Tavallaan kasvat ymmärtämään, että sinun ei tarvitse olla niinkuin muiden. Oliko tässä selityksessä nyt mitään järkeä?

Venus 11.huoneessa viittaisi mielestäni suosiolliseen seuraelämään. Paljon tuttavia ja toimintaa ympyröissä, joissa omat arvosi ovat esillä. Saatat myös saada paljon hyötyä tuntemiesi ihmisten kautta. Olet sosiaalisilta taidoiltasi taitava. Ehkäpä myös taiteellisuus on jollain tapaa esillä ystäväpiirissäsi...

Onnenpiste-ekspertti en ole, mutta olettaisin, että onnenpisteen sijainti ei ainakaan vähennä venuksen myötävaikutusta 11.huoneen teemoihin. Ryhmätoiminta ja ystäväpiiri ovat sinulle ominta aluetta.

Konjuktiot tuonevat lisää poweria edellämainittuun. Dramatiikkaa ja tunnetta sitoutuu sosiaaliseen elämääsi entistä enemmän ja venuksen mukana olo korostaa taiteellisia valmiuksia.

Älä nyt vaan sano, että vihaat ihmisiä, kammoat ihmisjoukkoja ja että taide on turhaa. Cheesy
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2005 09:46:29 »

Itselläni on 11.huoneessa stellium. Aurinko, kuu, mars ja venus  Smiley
Nuo kaikki siis oinaassa 11.huoneessa. Olen iloinen että planeetat ovat kasautuneet tuohon huoneeseen sillä se lievittänee oinasmaista itsekkyyttä.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 30.11.2005 14:54:29 »

Juu, ryhmätoimintaa ja ihmisiä  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2005 16:56:40 »

Hei,

Minulla on 11. huoneessa vain  pluto  aspect_con  ceres  vaaka mutta tuo Apachen kuvailu Plutosta siellä osui ja upposi kyllä.  Smiley

Sen sijaan lähipiiristä löytyy kaksi todellista 11. huone -ihmistä. Avomiehelläni siellä on stelliumissa  merkurius  kaksosetaurinkovestavenuspallas ja  jupiter  harka sekä vielä erikseen  chiron  aspect_con Lilith  oinas .

Isosiskolla taas stelliumissa  aurinkovenus ja  mars  skorpioni sekä  uranus ja  merkurius  vaaka . Kaikki nämä kahdeksan asteen sisällä..

Molemmat ovat hyvin seurallisia - tosin hieman eri tavoin. Avomies viihtyy paremmin isossa jengissä ja sisko taas yhden-muutaman hyvän ystävän kesken. Tähän voi toki vaikuttaa myös sukupuolierot, mutta kartoillakin on eroja, esim. avomiehellä on ilmakolmio ja Kuu Vesimiehessä.

Sisko jaksaa pitää (minun mielestäni) ihan kummallisesti yhteyttä kaikkiin lapsuuden kavereihimme tai satunnaisiin tuttuihin, vaikkapa ulkomaalaisiin, jotka ovat olleet joskus meidän lukiossa vaihto-oppilaana. Ja lähtee mielellään istumaan iltaa ja vaihtamaan kuulumisia jonkun ihmisen kanssa, jota ei ole nähnyt vuosiin. Minusta tuollainen on yleensä lähinnä vaivaannuttavaa ja keskityn mieluummin niihin erittäin hyviin ystäviin. Tällä tavalla hänen korostunut 11. huoneensa mielestäni näkyy, vaikka hän osaakin olla yksin ja pienemmässä porukassa huomattavasti avomiestäni paremmin.

Kumpikaan ei kyllä ole ollenkaan järjestöihminen - piirre, joka 11. huoneeseen ja Vesimiehiin liitetään. Molemmilla on arvot ihan kohdallaan, mutta eivät he ole niitä, jotka jaksaisivat nähdä vaivaa ja nousta barrikadeille tärkeänäkään pitämiensä aatteiden puolesta. Avomiehellä varmaan tähän liittyy tuo vahva härkävaikutus ja sisko taas sekä Aurinko- että nousevana Skorpionina ei varmaan ikinä haluaisi osoittaa niin selkeästi tunteitaan..  :Smiley

Onko muita vahvoja 11. huoneen omaavia, jotka eivät tunne kiinnostusta järjestötoimintaan tai yhdistyksiin?

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Cleo
Vieras
« Vastaus #5 : 30.11.2005 17:05:05 »

No, minulla on  venus, vesta, pluto-stelliumi, joista  pluto on vielä väljässä yhtymässä Uranukseen.
Enkä ole järjestöihmisiä, josko kylläkin sekä isommissa että pienemmissä ryhmissä perään ihmisoikeuksia y.m. ja olen toisinaan varsinainen paasaaja ja heikkojen puolustaja. Sanallisesti siis.
Mutta olen lukenut joskus, että nimenomaan  uranus kys. huoneessa voisi aiheuttaa haluttomuutta sitoutua mihinkään ryhmään..mahdollisesti alitajuista pelkoa identiteetin menetyksestä?
Kaikki yllämainitut planeetat ovat myös vahvasti aspektoituneita, etenkin Uranus.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #6 : 30.11.2005 18:35:11 »

Linn, sanoit ettei 11.huone-läheisesi jaksaisi nousta barrikadeille tärkeinä pitämiensä asioiden takia. Vaikuttaakohan merkki ja se mitkä planeetat 11.huoneessa on? Itse olen aika kiihkeä puolustamaan tärkeinä pitämiäni asioita, ihmisoikeuksia mm.
Johtuisikohan sitten oinaasta 11.huoneessa? Toivoisin joskus olevani erilainen, etten ottaisi niin kiihkeästi kantaa kaikkiin tärkeinä pitämiini asioihin  Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 30.11.2005 18:51:19 »

Artemis,

Varmasti. Tosin avomiehellä huoneen kärki on myös Oinaassa.. Planeettakokoelmakin on aika monipuolinen, mutta ehkä se on tosiaan tuo härkävaikutus, joka häntä tavallaan laiskistaa. On hän minun mukanani joskus tullut johonkin mielenosoitukseen ja oli yliopistossa jonkinlainen oppilaiden edustaja jossakin elimessä (en tunne englantilaisten yliopistojen systeemeitä niin hyvin) - tosin muiden yllyttämänä ja valitsemana. Mutta ei tosiaankaan mikään maailman aktiivisin maailmanparantaja ja keskusteluun osallistuja.

Siskolla voisi ehkä vielä vaikuttaa tuo huoneen kärki diplomaattisessa Vaa'assa. Ei halua olla liian vahvasti jotakin mieltä, ettei loisi epäsopua?

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #8 : 30.11.2005 19:00:14 »

Juu, ehkä se on se vaaka ja härkä  Smiley
11.huone on mielestäni kiva huone kaikinpuolin. Luulen että 11.huoneen ansiosta mm. Mielikuvitukseni on hyvin rikas ja hullujakin idoita pulppuaa toisinaan.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 30.11.2005 19:51:16 »

Minustakin se on kiva huone, niin kuin Vesimies on kiva merkki ja Uranus kiva planeetta.  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #10 : 30.11.2005 21:04:05 »

Minulla on vesta ,juno , pallas ja alasolmu 11.huoneessa ,karttani on alapainotteinen ja ac-dc linjan yläpuolella  ainoastaan  kuu yhtymässä deskiin .11.huoneen kärki on oinaassa mutta pikkuasteroidt ovat härässä . Olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ,pidän ryhmistä , Sisäisen soturin mukaan opinläksynäni tälle elämälle on tehdä oikeutta omalle itselle , tehdä sitä mikä itselle on oikein . 5.huoneessa onkin sitten tavaraa
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #11 : 16.10.2006 22:21:35 »

Pöh, nyt vasta huomasin...
Eli kun 11.huone kerran on uudistusten huone, niin minulla se huone on typötyhjä.
Eli viisaammat, onko siis niin, että minulta puuttuu täysin kyky uudistaa omaa elämääni, vai olenko aivan hakoteillä tämän suhteen ?
 uglystupid2
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12 : 16.10.2006 22:45:32 »

Minulla 11:sta huoneessa on Lilith ja onnenpiste  Wink .Huoneen kärki on kaksosissa.Osaisiko joku kertoa minulle miten tämä kokonaisuus pitäisi tulkita ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 17.10.2006 00:03:43 »

Siellä asustaa Chiron.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #14 : 17.10.2006 07:33:16 »

Minullakin tuo huone on tyhjä, paitsi huoneenkärki  jousimies ssa siellä on..  Huh

Kertoo kyvystä uudistaa omaa elämääsi silloin kuin näkökantasi ei saa yleistä hyväksyntää. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, jonka löydät pienistä edistyksellisistä piireistä ja yhteisöistä etsimässä oikeutusta olemassaololleen.

Hmm.. minusta minulla on kyllä ollut kykyä uudistaa elämääni silloin kuin se ei saa yleistä hyväksyntää ja oikeastaan tuntuu, että juuri sitä olen tehnyt läpi elämäni...  Huh
Miten tuo huoneenkärki sitten lienee vaikuttavan ?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: