Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laskumerkki muissa ihmisissä?  (Luettu 29339 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 26.04.2010 16:36:06 »

Laskumerkki kuvastaa käsittääkseni usein sitä, millaisia ihmisiä vetää puoleensa ja millaisia piirteitä olisi hyvä itsessään kehittää. Minun elämässäni nämä kaksi ovat yhdistyneet: huomasin elämää pohdiskellessani, että monet laskumerkkini edustajat, oinaat, ovat puskeneet minua eteenpäin elämässäni niin luonteen kuin toiminnankin suhteen. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Elämäni ensimmäinen tärkeä  aurinko mars jaksoi aina tukea minua ja vahvistaa itsetuntoani. Hän oli tunteellinen ja temperamenttinen rämäpäätyttö, jolle itku, nauru ja raivo olivat kaikki yhtä luontevia. Täydensin häntä loistavasti  askendentti vaaka -tyyneydelläni. Hänen äitinsä kehui, että vaikutin hänen käytökseensä positiivisesti. Oma äitini taas oli järkyttynyt siitä, mistä olen oppinut karatepotkuja  Smiley

Toinen tärkeä  mars avarsi ajattelumaailmaani todella paljon, toi uutta haastetta paikoilleen junnaavaan ajatusmaailmaan. Hän myös pakotti minut pelkällä olemassaolollaan ottamaan enemmän vastuuta itsestäni ja elämästäni.

Kolmas tärkeä oinas valaa minuun jatkuvasti uskoa opiskelu- ja uravalintojen suhteen ja pitää huolen, etten ajattele itsestäni liian vaatimattomasti.

Lisäksi on ollut lukuisia muita vähemmän tärkeitä oinaita, jotka ovat haastaneet ajattelu- ja toimintatapojani pelkästään paikalle ilmestymällä. Toki muutkin merkit saattavat vaikuttaa niin, mutta nimenomaan oinaat osaavat homman. Luulenpa, että olen nyt käytännön kautta ymmärtänyt laskumerkin toimintatapoja.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1 : 26.04.2010 23:31:54 »

En tosiaan tiedä mitään teoriaa tästä, oman kokemuksen perusteella sanon Smiley Saattaahan  oinas olla myös anti- vertex, en vain tiedä, miten se katsotaan Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.04.2010 14:56:39 »

Itselläni laskumerkki on Kauriissa, ja vaikka paljon kyseisen tähtimerkin edustajia tunnenkin, niin omalla kohdallani olen havainnut olevani itse kaurismainen läheisissä ihmissuhteissa, ts. urakeskeinen vastuunkantaja, jolla ei ole koskaan varaa päästää asioitaan rempalleen. Usein olen tuntenut olevani parisuhteessa "mies talossa" pitämättä kuitenkaan tästä olotilasta. Tähän rooliin ovat ajaneet kuitenkin pakottavat olosuhteet.  Laskumerkin mukaista käyttäytymistä läheisissä ihmissuhteissa olen havainnut myös muiden ihmisten kohdalla, esim. ex-mieheni, joka oli  aurinko kuu askendentti merkurius oinas, oli parisuhteessa hyvinkin helppo ja miellyttämisenhaluinen ihminen  vaaka-DC:nsä mukaisesti. Siitä huolimatta hän on hyvinkin tyypillinen Oinas. Nykyinen mies, joka on moninkertainen  neitsyt, DC- kalat, antaa kyllä ensi alkuun vahvastikin kalamaisen, boheemin taiteilijan, vaikutelman parisuhteessa. Hän kyllä vetää myös puoleensa kaiken maailman siipirikkoja, joogaopettajia, tanssijoita ja hyvin hörhöytyneitä ihmisiä (itse taidan kuulua myös tähän joukkoon  :Smiley) DC:n symboliikan mukaisesti. Neitsyt-luonne tulee näkyviin hieman pidemmän tuntemisen jälkeen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.2010 15:45:21 »

Lilli,
just näin olen itsekin kokenut, olen parisuhteessa Dc merkkini mukaisesti hyvin neitsytmäinen, mieheni puolestaan on meidän suhteessa se romantikko Dc-kalat... ja nimenomaan parisuhteessa ilmenee nuo DC ominaisuudet...
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #4 : 27.04.2010 17:28:29 »

Tämä kyllä kieltämättä selittää itselleni aika hyvin tuota sosiaalista käyttäytymistäni, tuo DC  kaksoset nimittäin.  :Smiley Nopeasti vaihtuvat piirit ja viihdyn paikoissa missä on paljon keskustelua ja toimintaa. Pidän keskustelusta ja olen vaihtelunhaluinen, joten eiköhän tuo aika kaksosmaista ole.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #5 : 27.04.2010 18:16:07 »

Höh, huomasin, että olin ajatuksissani laittanut ekaan viestiini  mars jokaisen  oinas paikalle! Jokaisen  mars-merkin tilalla kuuluisi siis olla  oinas. Mä oon taas tosi keskittyneesti kirjoittanut Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #6 : 27.04.2010 18:23:37 »

Itselläni laskumerkki on Kauriissa, ja vaikka paljon kyseisen tähtimerkin edustajia tunnenkin, niin omalla kohdallani olen havainnut olevani itse kaurismainen läheisissä ihmissuhteissa, ts. urakeskeinen vastuunkantaja, jolla ei ole koskaan varaa päästää asioitaan rempalleen. Usein olen tuntenut olevani parisuhteessa "mies talossa"

Äitini, joka on askendenttirapu, keskitaivaskauris on myös juurikin urakeskeinen vastuunkantaja,
eikä hän anna asioiden päästä rempalleen, huolehtii välillä ehkä hieman
liikaakin välillä Ja tuntuu, että hän on meidän perheessä sekä nainen,
että mies talossa vaikka isä onkin häntä urakeskeisempi "työnarkomaani" :Smiley

Tämä kyllä kieltämättä selittää itselleni aika hyvin tuota sosiaalista käyttäytymistäni, tuo DC  kaksoset nimittäin.  :Smiley Nopeasti vaihtuvat piirit ja viihdyn paikoissa missä on paljon keskustelua ja toimintaa. Pidän keskustelusta ja olen vaihtelunhaluinen, joten eiköhän tuo aika kaksosmaista ole.

Allekirjoitan Smiley en kestä olla paikassa, missä ei ole ketään kenen kanssa
tarpeen tullen keskustella ja tahdon toimintaaaa! Tulen levottomaksi,
jos on tylsää. En suostu lepäämään kunnolla välttämättä edes kipeänä
vaan tunnun saavan siitä tylsyydestä jotain lisäenergiaa Cheesy
Mutta energiani saa tukahdettua hyvin myös, jos ei tarjota tarpeeksi
vaihtelevaisuutta tekemisiin buck2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #7 : 27.04.2010 18:43:26 »

Minulla on hyvin samanlaisia kokemuksia laskumerkistäni  jousimies kuin Violette kirjoittaa  oinas. Yleensä tunnen jouskareiden kanssa sielujen sympatiaa jo ennen kuin edes tiedän mitään kyseisen henkilön kartasta. Heissä on vain "sitä jotain"  Wink Kolme hyvää ystävääni on  aurinko jousimies. Kaikki ovat kulkeneet kanssani kappaleen matkaa juuri silloin, kun heitä (tietämättäni?) eniten kaipasin ja tosiaan puskeneet minua paljon pidemmälle ja korkeammalle kuin olisin itse uskaltanut kurkottaa - ihan vain olemalla olemassa ja huokumalla sitä ihanaa jouskarimaista voimaa, jota en aina itsessäni tunnista. Epäilemättä sitä on myös minussa, sillä pohjimmiltani olen voimakastahtoinen jääräpää  :Smiley

Ihailen  jousimies:n elämäniloa ja optimismia, jotka tunnistan kyllä myös itsessäni. Mutta siinä missä ilmavaikutteisena kehittelen asioita lähinnä ajatuksen tasolla, tulimerkki  jousimies tarttuu toimeen ja potkii minutkin liikkeelle - tulee ihan tarpeeseen  Grin

Jouskarimaisesti olen vapaudenkaipuinen, mutta silti periaatteellinen parisuhteessa, rakastan matkustamista, vieraita kulttuureja, yhteiskunnallisia asioita, uskontoja, psykologiaa ja urheilua... Kieltämättä jouskarimaista.  askendentti kaksoset -puoleni taas on juuri tuollainen levoton tohotin, joka pitkästyy helposti, jos on tylsää eikä osaa oikein olla tekemättä mitään - koskaan ikinä  :Smiley Laskumerkki aina välillä kokoaa sen hajanaisen energian.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28.04.2010 09:43:32 »

Minä puolestani en tunne yhtäkään laskumerkkini  kalat edustajaa. En ole koskaan törmännyt yhteenkään yksilöön.  Huh Mitäs siihen sanotte?

Mutta 90% kaikista tuntemistani ihmisistä/kavereista ovat neitsyt merkkisiä (minä itse nouseva neitsyt).
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #9 : 28.04.2010 10:27:55 »

Laskumerkistä kuulee vaikka mitä väitettä milloinkin, joten enpä ole yllättynyt, vaikka Eilethyia ei olisi ikinä tavannut sintin sinttiä, ahvenista puhumattakaan. Kalat ovat kyllä varsin harvinaisia, en minäkään tunne kuin pari-kolme.

Pohdin vielä DC oinas vaikutusta luonteeseeni. Jotkut väittävät, että laskumerkki ei välttämättä edes näy ihmisessä, vaan vahvistaa nousumerkin ominaisuuksia toimimalla päinvastoin. Minua on rehellisesti sanottuna ärsyttänyt suurin osa tuntemistani oinaista, jopa ystäväni Smiley Jos epämieluisin merkki pitää nimetä, minulta tulee vastaus apteekin hyllyltä: oinas! Tuntuu, että  aurinko oinas näkyy hyvin 95%:ssa tuntemissani oinaissa. Kaikenlaista tulisuutta, ylenpalttista itsevarmuutta, itsekeskeisyyttä ja kyynärpäätaktiikkaa.
   Kaikista eniten paheksun ihmisissä juuri oinaan tyypillisiä huonoja puolia Smiley Toisaalta ihailen myös rohkeutta, estottumuutta ja sitä, että tekee sen, minkä oikeaksi näkee, eikä pähkäile viittä tuntia pikkuasioita. Myös se, että uskaltaa olla rohkeasti sitä mitä on, eikä vaakamaisesti yritä aina miettiä: "Mitäköhän hän tahtoisi tänään kuulla?" Minusta tuntuu, että minulta vaaditaan iän myötä yhä enemmän oinasmaisia piirteitä. Ehkä ne alkavat minussa kohta näkyä. Pahimmillaan voin alkaa ärsyttää itseäni entistä enemmän Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mirka222
Vieras
« Vastaus #10 : 28.04.2010 17:10:25 »

Mulla on DC  kalat ja pikkuveljeni sekä parhaat ystäväni identtiset kaksoset ovat kaloja (ollaan tunnettu alle 1-vuotiaasta asti, selvä karmallinen suhde Shocked)...Lisäksi ystäväpiirissä on muitakin kaloja + heidän miehet ovat kaloja Grin..Ystäväporukassamme ovat muutkin pelkkää vesimerkkiä paitti allekirjoittanut..Kalojen avarakatseisuus, suvaitsevuus ja herkkyys on ihailtavaa...Toisaalta arjen asioiden hoitaminen voi olla joillekin yksilöille ylitsepääsemättömän vaikeaa..Jossain Sepon analyysissä luki, että kalojen boheemisuus vie joskus hermoni kireälle, mutta ei ole vielä ainakaan vienyt, koska en ole samassa taloudessa asunut, onneksi Grin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 28.04.2010 20:13:19 »

Laskumerkki kuvastaa käsittääkseni usein sitä, millaisia ihmisiä vetää puoleensa ja millaisia piirteitä olisi hyvä itsessään kehittää.

Laskumerkillä  skorpioni kyseessä on melko lailla Operaatio Kuinka pitää roskaväki loitolla tai ottaa niistä hyöty irti? :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 28.04.2010 20:29:56 »

Ihmissuhteissa taidan kyllä olla juuri se DESC  neitsyt -mukainen, ylianalyyttinen, varovainen ja kaikkea aivan liikaa miettivä, vaikka koko muun elämäni hoidankin sitten vähän kalamaisen huolettomasti, turha sitä huomista on murehtia.  Wink
Aurinko neitsyitä tunnen hyvin vähän, käytännössä en mitenkään merkittävästi. Nousumerkkejä monelta en tiedä, joten tämä eräs herra on elämäni ensimmäinen  askendentti  neitsyt ja varsin sytyttävä tapaus kyllä.  Grin

Totta kai laskumerkkiin liittyy aina myös ne seiskahuoneen planeetat, ja mulla onkin ehkä juuri se ristiriita että desc neitsyenä olen varsin varovainen, mutta tuo plutomars-yhtymä seiskahuoneessa taas pistää minut aina kaipaamaan jotain syvää (ja vaarallista?  Wink no, ainakin heittäytymistä kaipaa).
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13 : 28.04.2010 21:13:46 »

Rupesin muuten miettimään sitä, että tuo oma  jupiter tuolla DC:llä  aspect_opp askendentti lisää varmaan sitä vaihtelunhalua ja tuoreita piirejä ja kuvioita ihmissuhteissakin? Vai miten tulkitsisitte sen?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #14 : 28.04.2010 21:14:21 »

Hmmm... Eniten mua ärsyttävät ihmiset on usein naispuolisia leijonia (mun DC). Mutta entinen mies on  aurinko leijona , jossa tosin oli ihan liikaa sitä jellonaa ja ärsyynnyin hänestä tosi helposti... Nykyinen mies taas on  venus leijona ja varmaan just parisuhteessa se venus leijonamaisuus tulee eniten esiin. Sitä jellonaa on sopivasti siis eikä se ärsytä Grin Mutta  aurinko leijona :t saa mut yleensä näkemään punasta... Vaikka on niitä muutama poikkeus kyllä... Sitten muutamalla läheisellä ystävällä on IC leijonassa.

Mutta tuo, että itse käyttäytyisi DC:mäisesti ihmissuhteissa niin hmmm... Ehkäpä kyllä oonkin. Oikeestaan mua monesti ärsyttää itteni, kun huomaan kavereiden kanssa että mulla on taipumusta jotenkin hakea sitä muiden ihailua jutuillani, oon perso kehuille/imartelulle, järjestän draamaa jos sitä ei muuten ole ja flirttaankin aika paljon kun rakastan huomiota. Mutta tätähän en helpolla myöntäisi läheisilleni ääneen, koska olen viileen cooli nousu vesimies, joka ei alennu tällasiin tavallisten tallaajien tunteiluihin 2funny Ehkä mä siks ärsyynnyn niistä aurinko leijonista, kun en ite oo sinut omien leijonamaisuuksieni kanssa (se on se peili...)
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: