Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa (tasajaolla) kuusi sijaitsee, ja ehkä muutama sana siitä miten sen koet?
1. huoneessa
2. huoneessa
3. huoneessa
4. huoneessa
5. huoneessa
6. huoneessa
7. huoneessa
8. huoneessa
9. huoneessa
10. huoneessa
11. huoneessa
12. huoneessa

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone  (Luettu 16409 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« : 13.07.2008 00:52:12 »

Teen edelleen tutkimusta astrokartan osoittimista,
ja törmäsin omituiseen juttuun -
tietyt huonesijainnit puuttuvat tutkimusmateriaalista täysin! Shocked

Kyselenkin nyt, että mikä mahtaakaan olla yleinen kuunhuone-jakauma astrolaisten syntymäkartoilla.

(Tasahuonejaon saa helpoiten valitsemalla astro.comin kartanteko optionssien house systemiksi equal)
Kiitos!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 13.07.2008 12:29:29 »

12. huoneessa täälläkin, julyette kirjoitti puolestani luonnepuolen  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.07.2008 12:39:17 »

Kuun huone 12:

Kiinnostusta mystiikkaan, luonne herkkä ja arka, työskentelee usein suljetuissa paikoissa. Huonoissa aspekteissa paljon rajoitukisa, syytöksiä, yksinäisyyttä ja syrjäyttämistä.

Pitääkö paikkaansa, olen vain utelias, kun käteeni tarttui tällainen Artemajoksen tiivis astrologian kirja?

Oma kuuni on huoneessa 2 kaloissa, jossa tämän kirjan mukaan on menestystä ammatissa ja raha-asioissa, huonoissa aspekteissa päinvastoin. Sanoisin, että ammateissa kyllä olen pärjännyt, mutta en ole tutustunut oikeastaan rahaan.  Grin

Mutta olen lähellä luontoa, luontoyhteys on minulle tärkeä sekä tässä, että ympärilläni avaruudessa. Ja arvostan itseäni ilman sitä rahaakin. Tässä on myös perimän voima tai haitta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #3 : 13.07.2008 13:00:43 »

Tasahuonejärjestelmällä kuu menee kahdeksanteen huoneeseen. Se onkin paljon osuvampi kun Placiduksen määrittämä seiskahuone.

Kiteytettynä:
*Kiinnostus kurkkia 'rajojen tuolle puolen', erityisesti kuoleman mysteeri kiehtoo.
*Itsetutkiskelu saa joskus melkein raadollisia piirteitä, KAIKKI kaivetaan esiin. Ja tutkitaan äärimmäisellä intensiteetillä, varsinkin niitä tummia sävyjä.
*Seksi ja valta-aihepiirit on ollut elämänkoulussa kait niitä pääaineita.
*Tarkka vainu ympäristössä vallitsevista olosuhteista ja fiiliksistä, varsinkin niistä, joita pidetään jemmassa.
*Alitajuisesti olen altistanut itseni kestämään ja elämään vaikeissa oloissa. Taidan pikkasen nauttiakin siitä.
 
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2008 13:10:36 »

Tasahuone-jako tarkoittaa, että ympyrä on jaettu 12 yhtä suureen (30o) sektoriin.

Esmiraldalla on tasajaolla nelosessa. Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5 : 13.07.2008 13:12:58 »

oon niin blondi ja vieläkin varmaan humalassa etten ymmärrä semmosta tasajakoa. mut nelosessa näkys olevan ja vesimiehessä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #6 : 13.07.2008 13:24:10 »

Ikitosi, saapiko udella mitkä huonesijainnit loistivat poissaolollaan tutkimuksessasi? Kiinnostaa kovasti :Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.07.2008 14:08:53 »

Placiduksella Kuu on 11. huoneessa, tasahuoneilla kympissä. Ensimmäinen mieleen tuleva ajatus 10. huoneesta  on lapsuudenkoti, jossa on korostettu työtä, työtä ja työtä. Itse olen tietysti ollut enemmän naimisissa urani ja muiden mielenkiinnon kohteideni kanssa kuin kenenkään miehen.

Placiduksen 11. huone sopii kuitenkin myös minuun - Vesimies-äiti, ystävyyden arvostus, kansainväliset ympyrät niin ystävä- kuin työelämässäkin, tiedesuuntautuneisuus, astrologian harrastelu  :Smiley.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #8 : 13.07.2008 14:42:30 »

^ mä taidan kyl kerätä huomiota aikalailla. joskus tahallaan ja usein tahattomasti. oon vaan aina ajatellu sen jousimiesmäiseks huomion haku-piirteeks. tiiä sitte.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Norna
Vieras
« Vastaus #9 : 13.07.2008 16:09:08 »

Kuun huone 12:

Kiinnostusta mystiikkaan, luonne herkkä ja arka, työskentelee usein suljetuissa paikoissa. Huonoissa aspekteissa paljon rajoitukisa, syytöksiä, yksinäisyyttä ja syrjäyttämistä.

Pitääkö paikkaansa, olen vain utelias, kun käteeni tarttui tällainen Artemajoksen tiivis astrologian kirja?

 Kyllä mä tosta löydän itseäni, vaikken kauhean arka kyllä enään ole. Aspekteja pitää tutkailla tarkemmin. Mut mitäs toi "suljetut paikat" käsittää? Mut kai mä olen työskennellyt suljetuissa paikoissa, jos siis se käsittää vaikka työtilat joihin vain asianomaisilla on pääsy jne.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.07.2008 16:20:20 »

Ikitodelta:

Lainaus
Tasahuone-jako tarkoittaa, että ympyrä on jaettu 12 yhtä suureen (30o) sektoriin.

Esmiraldalla on tasajaolla nelosessa.

Hm. Onpas mielenkiintoista. Sehän merkkaa myös menestystä kotiasioissa, jota kyllä koen. Ja asuinpaikan muutokset ovat taanneet minun ymmärrykselleni laajennusta. Tämäkin eräässä kirjassa. Mutta Downchild
löytää sieltä toden myös tietyllä tavalla:

Lainaus
Minä tulkitsen tän  kuu 4 tasahuone/merkkihuone siten, vähän vedisen kautta, että kun Kuu on valon heijastaja, niin kuu nelosessa korostaa sitä puolta...tuloksena on

"tunteiden heijastuksen kohde", eli voimakkaita tunteita herättävä ihminen johon peilataan kaikkea, ja joka itsekin peilaa ulos.

Sopii esiintyjälle ja muuhun sellaiseen jossa ollaan heijastuksen (huomion) kohteena. Huomiohan on tavallaan "valoa", joka tulee toisten mielistä, ja Kuu on tämän huomion kerääjä, ihan kuin aurinko luonnossakin heittää valoa ja kuu heijastaa sitä.

En tiedä kokeeko Esmiralda samoin, olevansa huomionkerääjä (sitä tietoisesti yrittämättään)...

En ole esiintyjä, mitä nyt työssäni joudun 'estraadilla' aina olemaan. Mutta pelästyn usein jonkinlaista vetovoimaisuutta, josta johtuu, että en jää huomaamatta, ja jolloin minulta odotetaan jotakin. Se hämmentää minua aina. Mutta hyvin sanottu tuo 'tunteiden heijastuksen kohde'. Ehkä minun pitää vain oppia olemaan, eikä yrittämäänkään mitään muuta, sillä silloinhan toimin parhaaksi ja sallin vain heijastaa sitä mitä parhaimmillani ja aidoimmillani voin olla. Siinä on varmaan haastetta muillekin, ehkä sinullekin Downchild. ...anteeksi, mutta kun tuo sinun nimimerkkisi kertoo jonkinlaisesta vähättelemisesta itseään kohtaan. KORJAA JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ!!!  Kun sinun tulisi luottaa siihen, mitä kaunista toiset sinussa näkevät ja antaa sen kauniin loistaa ensitästäkin kirkkaimmin.  Wink

Jos nyt tuohon kuunkin heijastamiseen on uskomista!?  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 13.07.2008 17:10:43 »

Lainaus
Mutta Downchild

hih, nyt kuulostaa siltä että minulla olisi Downin syndrooma Cheesy

Luit vaan hieman väärin, se on DAWNchild, ja dawn oli aamunkoitto...tälläinen pakana-läppä. Kun he odottavat aina aamunkoittoa Grin Cool

No, pikku krijotusvriheet ja lukihäröt ovat hauskoja silloin tällöin. Grin


Mutta siis, tuo kirjoittamani oli vedisestä astrologiasta luettua, en tosin muista mistä, joten en itse sitä keksinyt, mutta se sopi minuun. Mielenkiintoista jos sinäkin siitä löysit itseäsi tai omaa rooliasi kokonaisuudessa...

Eihän se aina helppoakaan ole, mutta toisaalta, ehkä niitä peili-ihmisiäkin tarvitaan, niin saadaan heijasteltua niitä tunteita ja ajatuksia, jotta löydettäisiin se, että ne lähteekin omasta mielestä... Smiley


muoks. lisättävä on, että kyllä itsekin olen heijastellut niin paljon toisiin itseäni, että kyllä se kulkee kahteen suuntaan...

Huh, huh, menipä pahasti vierestä!  Shocked  Hyvä kun korjasit ja luojalle kiitos, että sinulla on huumorin tajua!
 Grin Cheesy  Anteeksi kamalasti! Minä olen vähän tuollainen hosupekka. Minulla ei kylläkään tullut mikään syndrooma mieleen vaan tuollainen 'lasku'-juttu ja se onkin nousu! Hyvä näin!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
julyette
Vieras
« Vastaus #12 : 13.07.2008 18:01:31 »



Tohdinko tähän kysyä ihan off-topic....teillä kaikilla tasahuonejaolla vaihtaa Kuu toiseen huoneeseen, mutta minulla pysyy planeetat samoissa huoneissa kuin placiduksella, vain Mars vaihtaa kakkoshuoneesta ykköseen. Tarkistin asian astro.comissa ja vielä astrolog 5.4-ohjelmalla. Molemmat antavat saman tuloksen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 13.07.2008 19:47:53 »

kuu 9.huoneessa.

9 .huone
TOTUUDEN HUONE kertoo kyvystäsi suhteuttaa oma elämäsi suurempaan kokonaisuuteen hukkumatta filosofian tai uskontojen jätealtaisiin. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua joka ei koskaan lakkaa etsimästä paikkaansa maailmassa.
 :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14 : 13.07.2008 20:31:16 »

Sekä tasajaolla että placiduksella  kuu on 2. huoneessa..
julyette, sama homma.. Mulla on onnenpiste ainoa systeemi mikä kartassa vaihtaa huoneesta toiseen..

Jaa kuu kakkosessa rahaa..... Joo, tykkään rahasta, mutta missä ne kaikki on?  Cheesy
Tulevaisuudessa kenties..?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: