Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taiteilijan/luovan henkilön 5 huone...  (Luettu 37595 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« : 22.01.2007 21:21:21 »

Mun opettajan (taide-alaa) 5 huoneesta löytyy: saturnus skorpioni, merkurius skorpioni, aurinko skorpioni, pallas skorpioni, neptunus vaaka, kuu vaaka, juno vaaka Muissa huoneissa ei tällaista painoitusta. Enpä yllättynyt kun tän kartan näin. Niin on luova ja taiteellinen ihminen. Jänskää eikö totta?  Wink laugh ( tää pyörittelee päätään...)
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.01.2007 12:19:00 »

Juuh, juuri nämä löydökset tekevätkin astrologiasta niin kiehtovaa, vuosi vuodelta innostavaa.  Smiley

Muuten, kun opettajasi planeetat ovat Neitsyessä ja Vaa´assa, uskaltaisin melkein arvailla, että hänen oma tyylinsä (se jolla tekee taidetta) ei ole kovinkaan boheemi vaan enemmänkin säntillinen ja perinteisiä kauneusarvoja noudattava?
tallennettu

Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2007 12:30:33 »

Niin, tarkoitit skorpionia ja vaakaa kun on paljon?! No tuota, hän on arkkitehti ja aika tarkka on omalla tyylillään, mutta korostaa persoonallista tapaa luoda ja visioida. Oiskohan se, että mars on vesimiehessä, yksi syy siihen että hakee myöskin erilaisuutta?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 23.01.2007 12:31:55 »

Muuten, kun opettajasi planeetat ovat Neitsyessä ja Vaa´assa, uskaltaisin melkein arvailla, että hänen oma tyylinsä (se jolla tekee taidetta) ei ole kovinkaan boheemi vaan enemmänkin säntillinen ja perinteisiä kauneusarvoja noudattava?

Tarkoittanet skorpparia? Wink Se antaa todella paljon syvyyttä, intensiivisyyttä sekä elämän sfäärien ja erityisesti omien tunteiden tunnustelua taiteen kautta. Smiley Todennäköisesti taide on hänelle todellinen "passion" ja ehkä myös näin ollen elämän yksi suurimpia rakkauksia.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #4 : 23.01.2007 12:36:21 »

Kyllä. Sanoi tuossa taannoin että hän piirtää aina kun on luppoaikaa. Ikää hänellä jo päälle 50 ja pitkän uran jo tehnyt arkkitehtinä ja silti jaksaa innostua ja piirrellä luonnoksia ihan huvikseenkin. Voih, viivan olomuodostakin hän voisi luennoida vaikka kuinka!!! Cheesy
Todella on intohimoa ko. hommaan!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.01.2007 12:41:12 »

Äsh, lukihäiriökö iskenyt vai mikä!  crazy2 (*Harkitsee tätä menoa astrologian harrastuksen lopettamista tai ainakin silmälasien ostamista*).

Kiitos huomautuksesta, planeetat ovat siis Skorpionissa, joka ei viittaa säntillisyyteen vaan tosiaankin vahvaan tahtoon ja kykyyn kulkea omia polkujaan ja toteuttaa omia visioitaan. Passion oli hyvä sana tässä yhteydessä. Ja Mars Vesimiehessä varmasti tuo esille kaipuun yksilölliseen ja erilaiseen kädenjälkeen, joskin voi siitä jonkinlaista ristiriitaista kahden eri motiivin välillä tasapainoiluakin seurata (luomisen tuska?).
Mars-Vesimieshän on siten merkkitasolla neliössä Skorppariplaaneettoihin, joskin onneksi kolmiomerkissä Vaaka-Kuun kanssa.
tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #6 : 23.01.2007 15:32:38 »

Minulla 5. huoneessa  neptunus  skorpioni , Vtx  jousimiesjuno  jousimies ja  jupiter  kauris ja luulisin, että johtuu tuosta  neptunus  skorpioni että kaikenlainen luovuus on aina ollut elämäni intohimo  Smiley .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 23.01.2007 15:48:55 »

Öh... mul on 5.huone tyhjä?
Mutta en nyt ihan kädettömäksikään suostu katergorioimaan itseäni ja täysin mauttomiksi räpellyksiksi tekeleitäni  2funny
tallennettu
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #8 : 24.01.2007 12:05:37 »

Meikäläisellä kanssa tuo luova homma on lähellä sydäntä, mutta ei oikee kärsivällisyys riitä Smiley Musiikkia haluaisin tehdä kunnolla, koruja jne mutta on itteensä kohtaan ehkä liian kriittinen että kaiken pitäs sitten herättää sitä ihastusta mutta tuollasta on mulla huoneessa viisi, mitäs meinaa?  vesta vaakapluto vaakajuno  skorpioniuranus skorpioni ...
tallennettu
Redwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2007 16:20:36 »

Sama tilanne kun sulla Mike, että luovuus on osa itseä, mutta itsekriittisyys estää "kunnon" harrastamisen kirjoittamisen osalta.

Mulla tosin on 5 huoneessa pallas kaksoset ja  mars kaksoset

Mitähän ne mahtavat viisaammille kertoa?

 smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 24.01.2007 20:00:55 »

Itsellani on Pallas ja kuunsolmu Jousimiehessa ja Ceres kauriissa- ja kirjoitan niin etta kyna sauhuaa ja myos maalaan ja olen myynnyt kirjojani ja maalauksiani- niin ja 5:s huone on Kauriissa.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #11 : 24.01.2007 20:07:43 »

Minulla on vitoshuoneessa  kuunsolmu ja  pallas härässä.

Ehkä tuo venuksen alainen härkä tuo sitä esteettistä värisilmää ja tietynlaista "härkäpäisyyttä ja pikkutarkkuutta" kun taas kuunsolmu tuo taiteeseeni jonkinlaista syvyyttä ja kohtalokkuutta. Pallas taas tuo visioita, intuitiokykyä, uteliaisuutta, neroutta ja täydellisyyteen pyrkimistä.

Vaikka monesti olenkin hiljainen itsestäni ja epävarma taidoistani, en ole koskaan vähätellyt taiteellista lahjakkuuttani. Kuviksen ope sanoi lukiossa että pääsisin ihan varmasti TAIKkiin, jos vaan hakisin.

Jostain syystä taide ei kuitenkaan tule olemaan minulle työ, ainakaan ennen kuin saan sen yhdistettyä johonkin henkiseen (taideterapiaa esim.). Pidän sen mielelläni opiskelun ja muun elämän ulkopuolisena intohimona, syvyyteni ja nerouteni ainoana purkukeinona. Muuten olenkin sitten ulos päin henkisesti blondi.  Grin
« Viimeksi muokattu: 25.01.2007 14:27:21 kirjoittanut Irish » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 25.01.2007 01:22:17 »

Itsellani on Pallas ja kuunsolmu Jousimiehessa ja Ceres kauriissa- ja kirjoitan niin etta kyna sauhuaa ja myos maalaan ja olen myynnyt kirjojani ja maalauksiani- niin ja 5:s huone on Kauriissa.


Aika jännä! Minullakin on Pallas ja kuunsolmu 5. huoneessa mutta molemmat ovat härässä. Myös kirjoittelen ja maalaan kuten sinäkin Diamond. Ovatkohan kauris ja härkä samantapaisia. Minä ainakin ihmettelen tiettyä pitkäjännitteisyyttä, sitkeyttä ja luovaa halua, mikä kuitenkin on ilmennyt vasta kypsemmässä iässäni. Nuorempana enemmänkin kaahailin siellä sun täällä nauttien kaikista pikkulahjoistani, mutta ei koskaan oikeastaan mitään muuta syntynytkään kuin ilo pienistä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #13 : 25.01.2007 09:39:37 »

Luovuuden huone kertoo kyvystäsi olla kaikkialla oma luova itsesi. Täältä löytyy sisäinen lapsi. Planeetat 5.huoneessa ovat sinun avaimesi luovuuden lähteille tai se osa sinua, jolta vaadit liikaa näyttöä ja joka ei siksi pääse lainkaan toimimaan.
 Huh
Minulla tuo vitoshuone on tyhjä ja huoneen kärki  kaksoset :ssa.
 Liittyykö nyt tähän huoneeseen myös sitten tuo vastaavasti tuo 10.huone uran ja ammatin huone? ( neptunus skorpioni:ssa siellä)

Mietin vain, että kyllä minulla luovuutta löytyy, mutta se tosiaan tulee niin alitajuisesti vain tavallisen tekemisen kautta... jotenkin koen, että minulla vain on "silmää" teen mitä teenkin.
Kuitenkaan varsinaisesti en näprää mitään...


tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #14 : 25.01.2007 14:25:41 »

Esmiralda.. Kohtalotovereita ollaan!  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: