Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC:n ja MC:n merkkien erot elämässä  (Luettu 10479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« : 26.07.2006 18:20:45 »

Mie oon huomannu omassa elämässäni semmosen että mie oon kotona kauhean  hallitseva, itsenäinen, Oinasmainen, se on Ic- merkkini ja työssä taas hyvin sosiaalinen Vaaka, Mc-merkkini.


Joskus tuntuu kuin olisin kaksi eri ihmistä, työssä aivan erilainen, sovitteleva ja pohtiva, kotona ja yksityiselämässä itsenäinen, kaiken määräävä…

Näkyykö teillä muilla tämä Ic: n ja Mc:n ero ja miten?
« Viimeksi muokattu: 14.10.2009 17:28:44 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.07.2006 18:53:53 »

on tarkoituksenmukaista että ne ovatkin vastamerkeissään ja tyyten erilaiset,koska ic on unen ja lataumisen huone ja paikka ,,jotta viimestään siellä pystyt vaikka unen välityksellä käsittelemään "päivän" ongelmat ja pystyt taas toimimaan mc:llä,
itseasiassa ihan samat merkit itellä,
mutta
tästä on ollut niin laaja ja kattava keskustelu aiemmin etten jaksa uudelleen pohtia,
pohtikaa te,jotka ette ole vielä pohtineet
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.07.2006 19:00:39 »

Näistä onkin ollut puhetta jo aikaisemminkin. Tässä linkkejä keskusteluihin:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=561.0

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=4633.0

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=4516.0

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=2503.15

Itse koen ainakin solmut ja MC-IC -akselin hyvinkin eri tavoin ja eri tarkoitushan niillä onkin, mikä varmasti selviää yo keskusteluista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #3 : 26.07.2006 19:48:34 »

hmm no täytyy sanoa, että mc merkkini vesimies on aika hämäräksi jäänyt kuten myös tuo ic leijona. muutenkin nämä akselit ovat meikäläiselle vähän...  idiot2

mutta tuosta noususolmusta ja laskusolmusta...

 kuunsolmu ravussa 12. huoneessa ja laskusolmu siis 6. huoneessa kauriissa

Noita solmuja kuvastaa mielestäni elämässäni hyvin se, että se Kauris 6. huonesolmu on välillä ihan kiehumassa raivosta itseeni kun en sitten MILLÄÄN voi olla käytännöllinen tai toimia järkevästi. vaan aina pitää hötkyillä ja hetkuilla mutupohjalta ja miten sattuu.

Esimerkiksi jos olen menossa aamulla aikaisin töihin ja tiedän, että en jaksa tiskata huomenna ja tiskivuori huutaa keittiöstä ja minulla olisi tänään hyvää aikaa tiskata ja sitten mennä ajoissa nukkuun niin mitä tapahtuu. Minä roikun koneella kahteen asti, tai luen jotain tai katselen telkkaria tai lähden ulos. Tiskit jäävät tiskaamatta ja aamulla kiroan kun olen niin väsynyt.

 tickedoff

Se toinen puoleni sitten taas sanoo, että hei c´moon sä oot ihan liian ankara ittelles ei se nyt niin vakavaa oo...

Tämä on hyvin noususolmu vs. laskusolmu tyyppinen keskustelu pääni sisällä.
Esimerkiksi.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.07.2006 20:06:54 »

tuo sijaistoiminta ei tartte liittyä edes kuunsolmuihin ,kuulostaa niin perin tutulta..
toisaalta mullakin alasolmu on saturnuksen kans kimpassa mutta yläsolmu huolettomassa leijonassa elikkä hyvinhän me opitaan olemaan sokeita tiskivuorille kun elämässä on paljon luovempaakin toimintaa,
toisaalta se tiskaaminen sitten selventää ja puhdistaa samalla omiakin ajatuksia,ihan niinkuin ikkunoidenpesu.maalima on taas kirkkaampi katsella,
Sophia Loren käyttää ikkunanpesua apuna  masennukseen..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #5 : 26.07.2006 20:11:36 »

Nikki!
Kävinpä katsomassa noita Lillin laittamia ketjuja, ja huomasin että olit laittanut aika osuvaa tekstiä mulle siitä noususolmu-veskarista. En vaan ollut nähnyt vastaustasi aiemmin joten suurkiitokset tulkinnastasi  (parempi myöhään jne)  angel angel

Sieltä pomppas lisäksi se juttusi  saturnus huoneessa 8 (kyllä joo se pimennyssyntymäkin pitää paikkansa!) ja se 8 kyljellään. Sattumako tuo uusi nimimerkkini siis sitten?  idiot2 idiot2
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 26.07.2006 20:36:50 »

Oon muuten kanssa kuullu tosta ikkunoiden puhtauden/likaisuuden yhteydestä masennukseen. Siitä huolimatta se ikkunanpesu aina vähän jää...  Embarrassed

Ei hemmetti joko se Kuu on vaihtanu Neitsyeen kun rupeen taas miettiin tällasia.
 Huh hmph.

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.07.2006 20:41:21 »

enpä vielä ite käynyt ketjuilla ,joten en kaikkee muista,
mutta tuosta uudesta nimimerkistäsi(jota en sinuun olisi yhdistänyt ilman ajatusta,vähän samaa mieltä kuin elämänilo,että sekaisin teistä menee,to denay identity..?)
siis nimimerkistäsi tuli mieleen ruotsinkieli,en tiedä mitä itse olet ajanut takaa mutta,
lem-jäsen,raaja/siitin
nisch-seinä,muuri syvennys,komero
      oma paikka,markkinarako
      ekolokero
skata-harakka
    ..eli harakalla jalka oven välissä,niinkö?

ja lilja,kyllä kuu on vielä lämpimässä,luovassa,rakastavassa leijonassa,
halitulijallaa sinulle,
sanotaan vaan että:morgen,morgen,nur nicht heute,sagen immer faule leute..
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 26.07.2006 21:15:13 »

Ah no hyvä sittenhän voin unohtaa tiskit ja likaiset ikkunat ja olla vain luova, sydämellinen ja rakastava itseni.

 smitten

Kylläpäs nyt kielet muuten tänään ovat tulleet esille... aamulla pähkäilin espanjaa ja nyt tuo saksa... morgen on aamu, leute ihmiset... sagen varmaan sanoa... äh. mina ei ymmarra.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 26.07.2006 21:34:18 »

ensinnäkin Lemniskata,
anteeksipyyntöni jos mielikuvani loukkasi,olen näitten mielikuvieni orja näemmä,numerologisesti tuo nimimerkkisi on kuutosta,rakkautta,rakkautta,luovuutta,taidetta,kotia,syntymää ja kuolemaa,
ehkä yleissivistyksessäni on barbaarinen aukko...

"huomenna,huomenna,ei vielä tänään,sanovat aina laiskat ihmiset"
siis bitte auch deutch,
rakastan kieliä,piti tulla kielenkääntäjä/opettaja minusta mutta ammuu kuuluu huomeniksi työpaikalla..
muuten minä ostin tänään andrea bocellin Amore cd:n,
että more amore kielillä,les feuilles mortes..momentos..
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #10 : 26.07.2006 22:03:45 »

Enhän minä noin pitkää rimpsua jaksa opetella kun meillä päin riittää pelkkä
"manjana" 2funny  Wink

Miksi ihmeessä sinusta ei tullut kielenkääntäjää? Se on yksi mahdollinen työ jota tulevaisuudessa haluaisin tehdä. Kuu menee 3. huoneessa ilmankos näitä kieliä nyt tulee vastaan...  laugh

sano niille että määäää  Grin Jotain kieltä kai sekin.  Huh  smitten

"kuolleet lehdet" heh ranskaa sentään hiukan osaan minäkin.  Cool
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 26.07.2006 22:12:41 »

määääpäs sanon itelleni että määpäs eukkosein koisimaan,ehkä ensin amorea kuunnellen,
muuten kielenkääntäjähaaveilija,missä onkaan sinun jupiter ja kuka 9 huoneessa lymyilee? 3 huoneessa opit vasta enklannin alkeet ja kontinkieltä?
nippanappa pysytään aiheen mc:llä...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #12 : 26.07.2006 22:17:00 »

Nikki
Lemniskata on äärettömyyden sumboli kuten kyljellään makava kasikin.. Wink

Tuosta Bocellista tuli mieleen, että meikäläinen kuunteli tänään piiitkästä aikaa Piafin l`amour-kamaa
« Viimeksi muokattu: 26.07.2006 22:42:08 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 26.07.2006 22:25:11 »

Ei kyllä tää on jo aiheen laskevaa solmua...  2funny Sorry, vastaan vielä tähän ja sitten palataan aiheeseen.  Embarrassed  police

Jupiter majailee Skorpionissa ja 6.huoneessa... ei varmaan kauheasti tekoa kielten kanssa...

9. huoneessa ei taida olla yhtikäs mitään. Ellei sitten Vesta... en muista. 9. huoneen kärki Vesimiehessä.

Englanti sentään on ainoa kieli, jossa olen päässyt paljon alkeita pidemmälle.  Huh

Olishan niitä kieliä ihana osata, mutta vaatii vähän liikaa pänttäämistä, kärsivällisyyttä ja "olen idiootti" tunnetilan sietokykyä...
nicht so gut...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 26.07.2006 23:14:17 »

Lemniskata
"ekologinen lokero ikuisuudessa"
mistä tuo sana tulee?
muuten kun tuolla pohdit tatuointeja ja olet kelttien symboliikasta kiinnostunut (muistaakseni) niin tuosta kuutosesta tuli mieleen rakkaudensolmu,tai sitten ystävyydensolmu,
rakkaudensolmu sisältää myös hannunvaakunan,ja jossain haannunvaakuna esiintyy kaksosten merkkinä,
tai sitten irlantilaisten kolmispiraali,elämällä ei ole alkua eikä loppua,
ite kannan kaulassani äiti-velho-neitsyt spiraalia,
ja noita solmuja maalasin taannoin sängynpeittooni

lilja
laske ainakin tuo idioottisolmu käsistäs,hömppäiita,
kuutoshuone,työ ,ura,konkreettinen muoto,plutomaisen syvä ymmärrys filosofiaan,
vesta-vihkimys saada läpivalaisu vesimiehen aikaan,kielen symboliikkaan,
ulkomaille uranus viepi,idealisti-filosohvin

vastapäätä mc:llähän on pitkäjänteinen härkä,kärsivällisyyttä pitäisi löytyä,
itsepäistä eteenpäin puskua,ehkä työ pitää olla konkreettista,
maanläheistä taidetta

muuten,
olen viime päivinä pohtinut sanaa sivistys,
mitä se oikeestaan pitää sisällään,
sivistyssanat ovat enimmäkseen peräisin kreikan kielestä,
eipä täälläkään paljon tulkattaisi jumalattaria ilman heitä,
muuten,
telkkarissa on menossa barbaari-kuningas Attilasta elokuva
oiskohan meikäläiselle asiaa..
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: