Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaudet 6. huoneessa  (Luettu 13562 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 02.05.2006 18:53:38 »

Heippahei astrolaiset!

Kuten  tuossa jo aikaisemmin "varoittelinkin" niin nyt alan sitten riivaamaan teitä tietävämpiä tyhmillä ja loputtomilla kysymyksilläni, kun olen päässyt tämän astrologian opiskelun makuun. (Ja mielenkiintoista onkin, viime yönä tuli tuijoteltua karttoja aamun tunneille asti..)

Kysymykseni koskee nyt äippäni karttaa, ja nimenomaan tuota 6. huonetta. Kun käsittääkseni siihen kuuluu juurri esimerkiksi kaikki sairaudet, ravitsemuskysymykset, palvelu, työ yms.

Noh, tilanne on siis se, että äitini on oikea multiallergikko (keliakia, täysin maidoton ruokavalio, sokeri ei sovi kropalle ja muutenkin pitää syödä tosi varovaisesti) ja lisäksi hänellä on sitten kaikenlaista muutakin sairautta nivelkulumista selkävaivoihin.

Lisäksi hän on ainakin omasta  mielestäni liiankin ystävällinen , uhrautuvainen ja palvelualtis, valmis tekemään liikaa toisten puolesta (ja itse luulisin, että jotenkin tätä kautta myös kehittänyt noita sairauksia itselleen).

Niin eikö tuon kaiken tulisi näkyä jotenkin hänen 6. huoneessaan, mutta se mollottaa tyhjyyttään.

Mielipiteitä, visioita, mitä tahansa? Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan tietävämpien mielipiteitä ja näkemyksiä asiasta. Tuossa alhaalla hänen karttansa.

Kiittäen,
S smitten



Aurinko     18°     19'     Oinas     7. huone
Kuu    29°    35'    Kaksoset    9. huone
Merkurius    23°    0'    Kalat    5. huone
Venus    5°    11'    Härkä    7. huone
Mars    28°    29'    Jousimies    3. huone
Jupiter    21°    21'    Kaksoset    9. huone
Saturnus    7°    23'    Skorpioni    1. huone
Uranus    19°    4'    Rapu    9. huone
Neptunus    24°    53'    Vaaka    1. huone
Pluto    22°    42'    Leijona    10. huone
Chiron    27°    52'    Kauris    4. huone
Ceres    4°    28'    Vaaka    12. huone
Pallas    19°    58'    Leijona    10. huone
Juno    13°    42'    Leijona    10. huone
Vesta    24°    6'    Oinas    7. huone
Kuunsolmu    19°    35'    Kauris    3. huone
Vertex    4°    1'    Härkä    7. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti    14°    59'    Vaaka
2. Huone    8°    59'    Skorpioni
3. Huone    11°    55'    Jousimies
Keskiyö    22°    33'    Kauris
5. Huone    29°    15'    Vesimies
6. Huone    25°    55'    Kalat
Deskendentti    14°    59'    Oinas
8. Huone    8°    59'    Härkä
9. Huone    11°    55'    Kaksoset
Keskitaivas    22°    33'    Rapu
11. Huone    29°    15'    Leijona
12. Huone    25°    55'    Neitsyt
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.05.2006 19:20:45 »

Tervehdys,

ensimmäisenä tuli mieleen Kalat huoneen 6 kärkenä tai vahvasti aspektoitunut Neptunus ja äitisi karttaa vilkaistuani molemmat seikat toteutuivat. Lisäksi MC:n merkkinä on äidillinen Rapu, AC-merkkinä on miellyttävä Vaaka. Nämä seikat viittaavat lähinnä kuitenkin luonteeseen, eivät allergioihin.

Sitten huomasin myös tuon Saturnuksen ykköshuoneessa. Sehän voisi tuoda tullessaan sairaalloisen olemuksen, vaikkei ko. planeetta näin sijoittuneena aina sairautta tarkoitakaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 02.05.2006 19:40:57 »

Lilli sanoikin jo aika kattavasti asiasta.. olisko myös tuolla seikalla jotain osuutta asiaan että ykköshuoneessa majaileva Saturnus hallitsee Kaurista ja siinä merkissä äidilläsi on Chiron, haavoittunut parantaja?
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.2006 19:57:58 »

Hei,

Ja kiitos pikaisista vastauksista. Näin aloittelijalle nuo kärjet on vielä aika hepreaa...olen lähinnä yrittänyt keskittyä noihin huoneisiin, mitä ne edustaa ja planeettojen ominaisuuksiin. Mutta hitaasti tässä edetään.

Luontaisesti kärsimättömänä pitäisi vaan saada kaikki mahdollinen tieto heti.. Mutta kunhan pääsen eteenpäin, niin vastauksistanne on varmasti hyötyä.

Mitä tuo haavoittunut parantaja tarkoittaa..? tuo Chironhan oli yksi asteroidesista..liittyykö tuo siis jotenkin sen perusominaisuuksiin kartalla?
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.2006 20:40:12 »

no sattuipas jännästi, minä täällä keliaakikko, laktoosi-intolerantikko, reumaatikko jne......huh
minullakin 6 ihan tyhjä!
Mulla on 6 kärki oinas.
Chiron on 5 sessa, saturnus kaloissa 4 huoneessa.
niin, onko siihen mitään selitystä?
vai onko se vaan niin, että sitä ongelmissaan on ottanu niitä sairauksia ja ne ei sitten sen takia näy kartalta......ihmettelee hän???
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.05.2006 20:57:42 »

Yhdyn täysin palkein Lillin ja Enskan sanoihin vielä muutamia lisähuomioita kehään heittäen.

Siis tuo huoneen kärkihän tarkoittaa sitä, mistä merkistä kyseinen huone alkaa.Eli äitisi kartalla 6. huoneen kärki eli alku on 25,55 Kaloja. Kalathan on feminiininen eli passiivinen merkki ja 6. huoneen kärjellä se kertoo, että perusasenne terveyttä kohtaan (ja myös työtä kohtaan) on usein passiivinen. Ehkäpä voisit hienovaraisesti rohkaista äitiäsi vielä entistäkin aktiivisempaan toimintaan oman hyvinvointinsa edestä? Tosin maskuliinen ja aktiivinen Oinas-Aurinko varmasti osaltaan auttaa aktiivisuudessa, mutta ehkä voisit hieman rohkaista nimenomaan ottamaan aikaa itselleen ja oman terveytensa hoitoon?

Feminiinisten merkkien ollessa 6. huoneen kärjellä, henkilö on myös usein muita herkempi erilaisiin psykosomaattisiin sairauksiin, joihin ainakin itse laskisin niin etenkin allergiat - tosin oikeastaan _kaikki_ sairaudethan ovat alun alkaen psyykestä peräisin. Henkinen rasite näkyy sitten ihan tietyllä tavalla ensin aurassa, myöhemmin kyseistä kohtaa hallitsevassa elimessä. Astrologinen kartta kertoo kunkin heikoista elimistä.

Perinteisesti Kalat 6. huoneen kärjellä altistaa mm. seuraaville sairauksille: jalkavaivat, alttius tartuntataudeille, riippuvuudet (alkoholi, lääkkeet, huumeet), masennus, elinvoiman puute (feminiinisen merkin passiivisuus), immuniteetin heikkous, hiivasyndrooma, halvaantuminen.

Myös 6. huoneen kärjen merkin hallitsijaplaneetta on siis tärkeä. Sehän on äidilläsi siis Neptunus ja Neptunus liitetään juuri immuunijärjestelmän heikkouteen ja erilaisiin allergioihin. Äitisi kartallahan Neptunus on tärkeä, sillä se on kartan nouseva planeetta.  

Sanotaan myös, että jokin planeetta hankalassa aspektissa 6. huoneen kärkeen voi aiheuttaa voimakkaan alttiuden sairaudelle. Äitisi kartalla on paljon merkkien loppuasteiden (yli 20 astetta) planeettoja, jotka siis jokainen tekevät jonkinlaisen aspektin juuri 6. huoneen kärkeen (25 astetta Kaloja). Karttaympyrältä tilanteen ja aspektien hahmottaminen olisi paljon helpompaa kuin pelkästä luettelosta, mutta käyhän se jotenkin näinkin ja astrologiaa itsekin harrastavana voit tietysti tutkailla aspekteja vielä tarkemmin tahollasi.
Sen kuitenkin huomaan, että juuri tuo äsken mainittu Neptunus, 6. huoneen hallitsija, tekee Vaa´asta kvinkunssin 6. huoneen kärkeen ja tämä mielestäni on vahva merkki alttiudesta Neptunus-vaivoihin (allergiat jne..).

Kun äitisi allergiat liittyvät nimenomaan ruokaan, kannattaa myös tarkistella sekä Kuun (Ravun merkin hallitsija) että Cereksen sijaintia ja aspekteja. Asteroidi Cereshän liitetään juuri ravitsemukseen, ruoansulatusongelmiin, ruoka-aineallergioihin jne..

Luusto- ja nivelvaivat liittyvät enemmänkin Saturnukseen ja Kauriin merkkiin. Ja kuten Enska sanoikin, äidilläsi on Chiron juuri Kauriin merkissä. Kauriin merkissä ollessaan Chiron altistaa luusto-ongelmille ja perinteisesti Chiron liitetään allergiataipumukseen eli juuri äitisi ongelmat. Chironin altistamien sairauksien sanotaan johtuvan siitä, että ei malta noudattaa luonnon rytmejä vaan on ajautunut keinotekoisuuteen esim. ravinnon suhteen. Chironin symboliikan haavoittunut parantaja tarkoittaa juuri sitä, että on opittava ensin parantamaan omat haavansa voidakseen auttaa muita. Rapu-MC:nä äidilläsi voisikin olla taipumusta monenlaiseen muiden auttamiseen ja heistä huolehtimiseen - joskus oman hyvinvointisakin kustannuksella.

Edit: Siis tuo kaikki oli tarkoitettu Sister of Nightille. Olit täysikuu kirjoittanut viestisi samaan aikaan kanssani, joten sitä en ole kommentoinut, mutta myöhemmin ehkä. Nyt perhe vaatii palveluita.  Wink
« Viimeksi muokattu: 02.05.2006 21:00:14 kirjoittanut May » tallennettu

Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #6 : 02.05.2006 21:18:34 »

Kiitos May kattavasta vastauksesta!  smitten

Juuri tuo passiivisuus omaa terveyttä kohtaan on tällä hetkellä avainsana äitini kohdalla. Olen sen itse huomannut muista yhteyksistä. Esimerkiksi aina kun menen kotiin käymään, on äitini heti pyytämässä minulta reikiä juuri noihin nivelvaivoihinsa. Tietenkin haluan auttaa, koska äiti on kuitenkin mulle varmaankin rakkain ihminen maailmassa, mutta viimeaikoina mulle on tullut sellainen tunne, että en halua enää reikittää häntä, koska hänen pitäisi myös itse työstää sairauksiaan ja ongelmiaan ja kohdata niiden syyt, eikä vaan aina odottaa passiivisena minulta apua.

Tilanne on hankala, koska miten voin kieltäytyä auttamasta äitiäni, kun reiki kuitenkin aina (lyhytkestoisesti) auttaa. Olen myös yrittänyt sanoa, että on paljon asioita, joita hän itse voisi tehdä auttaakseen itseään...visualisointi, tai homeopatiassa käynti, mutta jotenkin hän ei saa aikaseksi, sanoo ettei uskalla kokeilla tai ei muuten vaan saa aikaiseksi. Ja sitten hän vaan vetää ties mitä lääkkeitä jne... Sad

Eli tuo passiivisuus on jotenkin avainsana, ja se, että hän odottaa että kaikki tehdään hänen puolestaan valmiiksi.  Lisäksi minusta tuntuu, että hän ei uskalla käsitellä tiettyjä tunteita, jotka liittyvät noihin sairauksiin ja niiden syihin. Kun itse kävin kamalan tunnemylläkän läpi homeopatiassa allergioistani parantuakseni, niin äitini sen kuullessaan sanoi heti, että "kannattaako sinun nyt  niitä ottaa jos tule noin paha olo" No tietystikin jatkoin hoitoa, mutta siinäkin vaan esimerkki hänen asenteestaan.

Mutta ehkä nyt kun mulla on näyttää jotain konkreettista tietoa, niin hänkin saisi vihdoin otettua tseään niskasta kiinni. Tosin eihän loppupeleissä kukaan muu voi auttaa häntä parantumaan kun hän itse, ja se on siitä asenteesta kiinni että hän haluaa ja uskaltaa.  Mutta tietysti haluan auttaa ja tukea.

Täytyy ehdottomasti printata ulos nuo teidän vastaukset, todella paljon hyödyllistä tietoa ja oppia  Smiley

Lämmöllä,
S smitten
« Viimeksi muokattu: 02.05.2006 21:20:50 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.05.2006 06:41:23 »

Huomenta Sister of Night!

Mahtaisitko saada äitiäsi osallistumaan Reiki-kurssille? Hän voisi tällöin innostua hoitamaan itse itseään, jolloin hoito ei olisi yksin sinun varassa. Jos yksin osallistuminen ei häneltä onnistu, voisithan mennä mukaan vaikka kertaajana. Useimmilla kursseillahan se on ilmaista. Tai toki voisit opettaa Reikiä äidillesi kotonakin ja jättää hänelle esim. sopivaa kirjallisuutta. Ehkä voisit myös hieman vihjaista, että tulevien kiireidesi takia et ehkä itse ehdi reikittää häntä enää kovinkaan usein.. ? Wink

Jotenkin tuli mieleen myös sellainen ajatus, että mahtaako äitisi olla - alitajuisesti - ottanut itselleen sairaan tai jopa jonkinasteisen marttyyrin roolin, jolla saa sitä huomiota ja välittämistä, jota ei tunne muuten tarpeeksi saavansa? Tällöinhän roolista irtipäästäminen voi olla vaikeaakin. Avainsana tosiaankin olisi aktiivisuus, itsestään huolehtiminen, oman ajan ottaminen, omien tarpeiden kuunteleminen, uhrautumisen lopettaminen jne.. Mutta helppoahan tässä on sanoa, käytäntö on toki paljon vaikeampaa.

Mukavaa kevättä äidillesi ja itsellesi! Kysele vain lisää aina kun siltä tuntuu ja kiva että olet itsekin kiinnostunut astrologiasta! smitten
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 03.05.2006 06:48:15 »

Täysikuu,

olen vielä aika noviisi terveysastrologiassa vaikka se kovasti kiinnostaakin. En siis osaa sanoa paljoakaan pelkästään noiden antamiesi tietojen perusteella. Perinteisesti Oinaan merkkiin 6. huoneen kärjellä liitetään alttiutta mm. kuume- ja tulehdussairauksiin, sappivaivoihin, virtsarakko-ongelmiin, pään alueaan vaivoihin, silmävammoihin. Oinaan impulsiivisuuden sanotaan myös altistavan erilaisille onnettomuuksille ja vammoille. Toisaalta muu kartta Aurinko-, Kuu- ja Ascendenttimerkkeineen voi kovastikin hillitä 6. huoneen tulisuutta.

Missä ja millaisissa aspekteissa on muuten karttasi Mars? Sehän on sinulla 6. huoneen hallitsija ja voisi antaa viitettä sairauksistasi tyhjää 6. huonetta selkeämmin?

Kyllä mielestäni kaikki alttiudet näkyvät kartalta, kun vain osaa katsoa - itse en välttämättä vielä osaa vaikka terveysastrologia kiinnostaakin.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #9 : 03.05.2006 06:55:20 »

Juu, kyllä pitää ainakin minun kohdallani paikkaansa nuo allergiat. Neptunus on 6.huoneessa ja allergioista olen kärsinyt koko elämäni. Myös tietynlainen huoli omasta terveydestä on koko ajan, luulotautisuus.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #10 : 03.05.2006 09:39:22 »

Heippahei May!  Smiley

Tuo reiki-kurssi voisi tosiaankin olla hyvä juttu hänelle. Pitääpä ehdottaa. Ongelma tuntuu juuri olevan se, että hän ei jotenkin saa itse mitään aikaiseksi eikä itsestään irti, vaikka periaatteessa onkin kiinnostunut kaikista vaihtoehtohoidoista. Olen mm. jättänyt hänelle lukemiseksi muutamia kirjoja, ja on hän niitä lueskellutkin mutta se viimeinen impulssi puuttuu.

Ehkä tuollainen kurssi olis hyvä, koska jotenkin sitä ainakin itse innostuu aina enemmän kun oppii yhdessä toisten kanssa. Kirjan kanssa kotona on kuitenkin aina vähän eri.

Kyllä, olen itse miettinyt hänen kohdallaan myös tuota sairaan ja marttyyrin roolia, ja varmasti jollain tavalla pitää paikkansa. Ja juuri se, että hän ei voi muka mitään tehdä kun on aina josartin kohdasta kipeä tai sairas. Ei hän juuri niistä ääneen valittele, mutta se on kuitenkin arkipäivässä ja sen toimissa läsnä.

Kiitos sinulle May, ja teille kaikille hyvistä kommenteista ja mielipiteistä. Noista saa itsekin potkua.

Ja todellakin, varmasti olen täällä taas kohta uusine astrologia-kysymyksineni.  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #11 : 03.05.2006 09:48:15 »

kiitos May! smitten

mars on 16 astetta 10` kaksoset 8 huoneessa. 8 kärki härässä. Siellä on myös venus, jupiter ja vertex.
Kyllähän tämä reumaattinen sairaus pitää yllä kuumetta ja tulehdusta koko ajan. Mun kaikki limakalvot on kuivat (virtsatiet, silmät....)ja pään alueen vaivat, mulla on aiemmin ollu niin hirveet päänsäryt että oksat pois. Ne on toivottavasti jo historiaa.

Muakin kiinnostaa todella paljon nää sairaus-jutut, koska me ollaan tosi sairas suku ja se että kuinka paljon me itse todella aiheutetaan nää ongelmat, kuinka ne vois estää......
tallennettu
Vinkuiita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #12 : 03.05.2006 10:38:54 »

Hei! Tämä nyt ei mitenkään liity 6 huoneeseen,mutta uskallan kysyä kuitenkin... Poikani sairastaa paksusuolentulehdusta, ihosairaus ja eilen sain tietää että hänellä on asperger/adhd. 7 vuotta olen jaksanut näitä pojan asioita hoitaa,mutta nyt tuntuu todella vaikealta. Jos joku viitsisi valaista mistäon kyse, poikani on syntynyt 220598 22.30 Tre.
Kiitos jos joku viitsii katsoa...
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.05.2006 12:49:01 »

Vinkuiita,

kyllähän poikasi kartalla näkyy nimenomaan olevan voimakas 6. huone, jossa yhtymässä Aurinko ja Mars oppositiossa Plutoon 1. huoneessa. Eli kyllä karttakin kertoo, että työ ja/tai terveysasiat ovat elämässä huomion kohteena ja vaativat paljon omaa panostusta (Pluto 1. huoneessa). Jonkinlaista vaikeuksien kautta voittoon kehityspolkuakin tässä voisi nähdä.
 
6. huoneen Härän hallitsijaplaneetta Venus onkin yhtymässä Saturnukseen, johon iho-ongelmat perinteisesti liitetään Neptunuksen ohella. Paksunsuolentulehduksesta en osaa sanoa mitään, sillä en muista, mihin eläinradan planeettaan tai merkkiin se voisi viitata. Jos muistan vielä kotona, pengon muistiinpanojani tuon osalta (kirjoitan tätä töissä).

Hermostolliset ongelmat, epilepsia, oppimisvaikeudet, Asperger, ADHD liitetään monesti Uranuksen (sähkö) ja Merkuriuksen (hermosto) vaikeisiin aspekteihin. Tämä löytyy poikasikin kartalta Uranuksen ja Merkuriuksen asteentarkkana neliönä. Myös kartan kaikkien planeetoiden ollessa horisontin alapuolella, tietty subjektiivisuus ja sisäänpäinkääntyneisyys voi lisääntyä.

Luettelin siis tässä sellaisia merkkejä, jotka VOIVAT viitata sairastumisalttiuteen. Toisaalta kartta ei ole tuomio ja joku toinen ihan samoilla kuvioilla ei välttämättä sairastu vaan kanavoi planeetoiden energiat toisin.
Ja myös poikasi kohdalla kartta ei tarkoita elinikäistä sairastamista vaikka ensimmäiset vuodet ovatkin olleet vaikeita. Monesti kartan hankalat kuviot aktivoituvat tietyn transiitin vauhdittamana ja toisaalta myös tilanne paranee, kun asennot tähtitaivaalla muuttuvat helpommiksi. Näin mm. oman lapseni kohdalla.

Joten masentua ei kannata vaikka raskasta varmasti onkin! Valoisampiakin päiviä on varmasti vielä edessä. Ja mielestäni teidän kannattaa myös harkita jonkinlaisia vaihtoehtohoitoja tukitoimeksi virallisen lääketieteen oheen, jos ette sellaisia vielä ole kokeillut! Jaksamista!  smitten
tallennettu

Vinkuiita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #14 : 03.05.2006 16:57:05 »

Voi kiitos kovasti May!! Olemme kokeilleet homeopatiaa vuosia sitten paksusuolentulehdukseen. Tehosi ja poikaa hoitava lääkäri aikoi kirjoittaa hänet ulos sairaanhoidon piiristä.  knuppel2  Jatkoin hoitoa ilman lääkärin tietoa,mutta suureksi suruksemme poikaa hoitanut homeopaatti nukkui pois. Nyt kun pojan "kokonaiskuva" on selkiytynyt, menen taas homeopaatille. Ei tähän mikään nykylääketiede auta. Hän on indigo lapsi ja ymmärrän hänen tehtävänsä. Hän kertoo menneistä elämistään ja on sanonut, ettei voi tulla enää maan päälle. Mutta jos voisi, tulisi liito-oravana.  smitten
On kertonut mitä meidän kissalle tulee tapahtumaan seuraavassa elämässä. Ja nämä asiat tulevat kaiken hölötyksen keskeltä, aivan kuin hän muuttuisi hyvin vanhaksi ja viisaaksi yhtäkkiä, selkeästi ja hyvin artikuloiden. Ja kun hän on asiansa sanonut taas tulee esiin tämä hölöttävä pikkutenava jonka jutuista ei saa tolkkua....
Aivan ihana tenava... Olen ymmärtänyt, että hänellä tulee olemaan hyvä elämä. Tämä "maallikkoäiti" on aina huolissaan lapsistaan, mutta onneksi olen jonkin verran tutustunut henkisiin asioihin jotenka tiedän missä meillä mennään...
Kiitos avusta!!   Smiley   Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: