Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 117969 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« : 23.02.2006 00:42:57 »

Mikä merkki hallitsee sinun kartallasi keskiyötä, imum coelia ja miten se näkyy/toteutuu elämässäsi?
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2006 00:50:15 »

Mulla IC on Oinaassa, mutta ei harmainta havaintoakaan, miten se vaikuttaa. Mistähän semmoisen tiedon löytäisi  Shocked  Shocked  Shocked
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 23.02.2006 00:54:35 »

Keskiyöni on Ravussa.  rapu Tekeeköhän se sitten minut tosi herkäksi tjtn.  idiot2 Tai ns. herkkähipiäiseksi...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2006 09:02:07 »

Ic neitsyessä. Eikös Ic kuvaa kotia myöskin? Kotioloissa olen tarkka siisteydestä, olen ylisiisti  :Smiley Olen ehkä kotona jopa erakkomainen, viihdyn hyvin omissa oloissani. Mitäs muuta se Ic olikaan?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 23.02.2006 09:03:19 »

Elämänilo olikin laittanut tälle sivulle noista huoneista.
Turvallisuutta kaipaan myöskin, liekö neitsyttä sitten?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 23.02.2006 12:17:25 »

Heh, IC on kartallani kaksosissa. Tällä hetkellä minulla on käytössä kaksi puhelinta ja kaksi tietokonetta. Ja arvatkaa vain, pursuilevatko kirjahyllyt...

Toinen kotiin liitettävä asia kartallahan on kuu. Siihenkin on minulla yhtymässä Merkurius. Olen muuttanut lapsuudenkotoa lähdön jälkeen säännöllisesti parin vuoden välein ja joskus mietin, olisiko parempi liittyä johonkin karavaaniin että ne "kotimaisemat" vaihtuisivat jatkuvasti. Grin

IC:hän on MC:n vastakohta eli saman akselin toinen pää. Kun MC on kartan korkein ja näkyvin kohta, on IC taas alin ja näkymättömin. Se symboloi siis sitä puolta mitä ilmennämme yksityisesti, ei-julkisesti - siis myös kotia ja perhettä, joiden huoneen (eli nelosen) se aloittaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #6 : 23.02.2006 13:06:08 »

Leijona ärisee minun IC:lläni, mikä lienee ihan hyväkin, muuten voisin olla liian "nysverö"  Cheesy.
Mielelläni minäkin kuulisin lisää IC:n luonnehdintoja, en oikein osaa soveltaa miten Leijona käyttäytyy kotona , paitsi tietysti haluaa suojella perhettään ja on semmoinen kissaemo...kynnet piilossa  Grin.
Mutta minkänäköinen on Leijonan luola sitten, se kiinnostaisi! Näyttäväkö? Mielellään, mutta hyvällä maulla, ainakin toki omasta mielestään  Wink.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #7 : 23.02.2006 13:49:47 »

IC löytyy kaloista.
Se näkyy hyvinkin selvästi nyt aikuisena, kun kodista on tullut ERITTÄIN tärkeä paikka. Nuorempana asustelin kommuuneissa ja matkustelin.

Kotona haluan ylläpitää rauhaisan, hyväksyvän fiiliksen yllä. Ajatukset liikkuu paljon filosofisissa ja henkisissä jutuissa. Tunteita pitää ja saa näyttää, julkisesti kun pitää olla niin cool!  keskitaivas neitsyt aspect_con pluto   Cool
Yksin pitää saada olla paljon, vain siten voin ehjätä itseni taas maailman kohtaamaan. Olen onneksi oppinut vetäytymään omiin oloihini muunkin perheen läsnäollessa.

Sisustuksessa näkyy paljon itämaista vaikutetta värien ja muotojen saralla. Mieluusti vähän hämärää, kynttilöitä ja pistevaloja. Usein palaa aromalampussa fiiliksen mukaisia öljyjä. Siisteydestä tykkään myös.  Ja tietty musiikkia...

Kotiini en mielelläni kutsu kuin sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voin olla täysin rennosti oma itseni. Muuten voimat loppuu hetkessä. Voin henkisesti pahoin, kun joskus on pakko ottaa vastaan pakollisia sukulaisvisiittejä, velvollisuuskohtaamisia omalla reviirilläni.   buck2 Mutta nekin voi joskus olla ihan kasvattavia kokemuksia.

Nythän Uranus liikuskelee kalojen merkissä, 10:ssä asteessa. Lähenee IC akseliani, odotan kiinnostuneena, mitä tuleman pitää!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 23.02.2006 14:34:45 »

Auringonkukka, tuntuisi että leijona Ic:llä olisi avoimet ovet kotiinsa  Smiley
Juhlia, paljon ystäviä istumassa iltaa, lämmin fiilis jne.. Eräällä ystävälläni on leijona Ic ja hänen luokseen saa mennä milloin vain. Hän rakastaa kestitä vieraita ja pöydät notkuvat aina tarjoiltavaa  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 23.02.2006 14:37:20 »

ic oinas
pirttihirmu,tyrannosaurus,minä määrään missä kaappi seisoo tyyliin
just tytär sanoi eilen että KYLLÄSTYTTÄÄ,eiköhän muuteta järjestystä
mitä meillä tapahtuu pari kertaa vuodessa isossa mittakaavassa,huusholli on pari päivää kuin tsunamin jäljiltä..ainakin tulee siivottua nurkkia myöten ja tehtyä inventaariota,enkä minä osaa tehdä mitään kohan on tyyliin vaan:any job,big or small,do it well,or not at all! joten aikaa kuluu hommaan ja just kun totut uuteen sänkysi paikkaan niin eikun uusiksi!!!
niin tyttären KUU on oinaassa,että hyvät, aloitteekkaat ja äkkipikaiset tunne-eväät minä sille oon pakkiin väsännyt..
oinas on johtava tuli,sehän selittää paljon
meillä on tarkoituksenmukaisen sotkuista,minun taholtani,työt on näkyvillä ,ja jatketaan kun keretään,mikä rassaa taas siistiä tytärtäni
siis sotkuista mutta PUHDASTA,viikkosiivous tehdään ja pölypunkit lentää oinasmaisen rivakasti pihalle,petivaatteet ulkoili niillä kovilla pakkasilla ainakin vuorokauden ennen kuin päästin takasin sisälle...
spontaanisuus kuuluu myös kuvaan,siivouspäivä ei oo just tietty päivä
ja pullataikina nousee silloin kun siltä tuntuu,joskus iltayhdeksältäkin..

eli siis jos huoneen teema on oikeestaan SISÄINEN TURVALLISUUS
niin minun sisäinen turvallisuus tulee vaihtelusta,
siitä että ELÄMÄ ON LIIKETTÄ,rolling stones...
meillä käy vähän vieraita,mistä se johtuu..ai kysyt vielä...
hyvät ystävät kyllä,ja enhän minä pälä-pälä-seuraa kaipaakaan..
ehkä oinas puolustaa reviiriään niinku leijonakin,eivät tule vieraat kollit nurkkiin kuseksimaan..
sisäinen turvallisuus on siis helpointa kokea fyysisessä kodissa,
voi olla oma itsensä
nummela teemaa tämän huoneen:turvallisuuden tunne
ja silloin siihen liittyy kaikkea sitä mikä antaa ihmiselle turvallisuutta:
tietysti siis koti,lapsuuden kotiolot,suhde äitiin,perhe-elämä
ja harrastukset kotona
kiinteä ja peritty omaisuus
ennakkoluulot-tapa suojella itseään
elämän loppu ja alku-kohtu-
maanviljely ja maaseutu
       tuo maaseutu on minulle tärkeä,multaa pitää löytyä käännettäväksi ja muokattavaksi,oinaan innolla keväällä siemeniä maahan,oinaan merkki keväällä
antaa elämän jatkuvuuden tunteen kun krookukset puskee läpi roudan ja jään,
on turvallista tietää että elämä jatkuu ja uusi kierto alkaa..
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #10 : 23.02.2006 15:32:05 »

Artemis, aika hyvin kuvailtu! Vaikka olenkin välillä tarkka ketä päästän ja haluankaan lähipiiriini ja kotiini, tahdon että juhlat ovat onnistuneet ja mahat on pullollaan ja välillä päätkin  Cheesy
Voileipäkakku ja täytekakku eivät ole mitenkään harvinaisia kahvipöydän koristuksia ihan sunnuntaivieraitakin varten.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 23.02.2006 16:03:06 »

Sitä arvelinkin  Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #12 : 23.02.2006 16:10:31 »

Siis en mitenkään ole tän alan ekspertti ja oikeastaan juuri siksi halusinkin vähän viritellä keskustelua aiheen ympärille...jospa vaikka tässä samalla oppisi ja oivaltaisi jotain itsekin Wink

Omalla kartallani keskiyötä pitää hallussa vesimies

Sikäli mikäli mitään olen ymmärtänyt, niin tuo tarkoittaisi jotakuinkin jotain sellaista, että kotini ja yksityinen minäni on vesimiehen kaltainen...olenko oikeassa Huh Jos sitten tuolta kannalta lähtee asiaa tarkastelemaan, niin kotonamme jotakin sellaista vesimiesmäistä voisi olla esimerkiksi se, että meillä on älyttömästi lemmikkejä (2 koiraa, 4 kissaa, marsu ja kani ja kaikki nämä siis minun, mieheni ja alle pari vuotiaan tyttäremme kanssa vain hiukan reilumman kokoisessa kaksiossa). Käsittääkseni veskaria pidetään yleensä eläintenystävän merkkinä. Jonkun mittapuun mukaan "huushollauksemme" saattaa toki olla myös jotenkin tavallisesta poikkeavaa (joskaan emme itse todellakaan näin ajattele). Olemme koko perhe kasvissyöjiä, meillä ei ole autoa, kierrätämme ahkerasti, emmekä kuulu kirkkoon edes nimellisesti. Vaikka en varsinaisesti koe, että olisimme mitenkään poliittisesti aktiivisia meillä on kyllä paljon aatteita, joiden mukaan pyrimme elämään: mm. ihmis- ja eläinoikeuksien tasavertainen kunnioittaminen, ylikansallisten riistoyhtiöiden boikotointi (Coca-cola, McDonald's, Nestle jne) sekä luonnon ja ympäristön säästäminen ja arvostaminen. Missään nimessä en myöskään tätä itse allekirjoita, mutta voisipa joku jopa kutsua arvojamme radikaaleiksi ja kapinallisiksikin. Äänestämme vasemmistoliittoa, liputamme seksuaalisen tasa-arvon puolesta, kannatamme siviilipalvelusta ja inhoamme muutenkin kaikkea tasapäistämistä. Kyseenalaistamme monet perinteiset konservatiiviskristilliset arvot ja ahdasmieliset käsitykset. Käytämme vaihtoehtohoitoja ja luontaislääkitystä mielummin kuin koululääketieteen kemikaaliantimia. Laittaisimme tyttäremme mieluusti steinerkouluun tavallisen sijasta ja kirjahyllyt pursuavat romaanien ja satukirjojen lisäksi astrologiaa, vyöhyketerapiaa, shamanismia, noituutta, riimuja, tarotteja ja yliluonnollisia ilmiöitä käsitteleviä opuksia. Sisustuksessa suosin selkeitä linjoja ja muotoja ja olen tarkka värien harmoniasta (varmaan  vaaka-vaikutusta), mutta tykkään lisätä aina joukkoon jotain erikoista ja yllättävää; kumiankka kirjahyllyn päälle posliinikoiran sijaan tai jouluvalot sängynpäätyyn keskellä kesään kimaltelemaan. Kotonamme soi lähes taukoamatta jonkinlainen musiikki ja seinille on ripustettu runsaasti sekä omakutoista että ostettua tai lahjaksi saatua taidetta, ei kuitenkaan ikinä mitään kallista tai prameilevaa, vaan lähinnä pop-henkisiä julisteita, valokuvia jne. Tekstiileissä ja pienissä yksityiskohdissa voi usein nähdä oman "luovuuteni" kädenjäljen, sillä värjään ja painan kankaita yms...mutta en kyllä tiedä liittyykö tämä taas mitenkään vesimieheen. Joka tapauksessa voisi kai sanoa, että yleisilme on aika nuorekas, jopa moderni ja kuitenkin vähän erikoinen ja epätavallinen. Olemme kiinnostuneita pikemminkin alakulttuureista kuin korkea kulttuurista, mulla ja miehelläni on tatuointeja ja lävistyksiä, olen ollut nuorempana punkkari, gootti ja hippi enkä kai vieläkään ihan perusmammalta näytä, joskaan ei enää myöskään ole mikään erityinen tarve ulkonäöllä ja tyylillä (jotka ei kai kyllä välttämättä niin enää kuulukaan tän IC:n piiriin) erottua massasta.

Vesimiehen kotona kai pitäisi kuulua loputon ystävien ja tuttavien puheesorina, mutta eipä meillä nykyisin kyllä enää niin kauhiasti ihmisiä ramppaa Sad. Toisaalta tämä ei ole kyllä ihan oma valintani ja kärsin siitä hiukan, mutta eihän tämä olekaan vain minun kotini vaan myöskin mieheni, tyttäreni ja vieläpä näiden kaikkien karvaistenkin perheenjäsenten ja heidänkin ehdoillaan on mentävä Undecided. Itse kyllä kaipaan aika ajoin kovastikin niitä aikoja, kun kutsuttiin harva se päivä kavereita kylään, istuttiin iltaa laittamiani herkkuja napostellen (tässä tuli usein esille kyllä se MC-leijona, koska oli tärkeä aina päästä myöskin vähän pätemään ja edustamaan emännöinti/kokkaustaidoillani, sisustussilmälläni jne Embarrassed Grin), ehkä hiukan viiniä/siideriä siemaillen, musiikkia kuunnellen, pelejä pelaillen ja ehdottoman varmasti kiihkeästi jutustellen ja väitellen. Toisaalta kyllä vaikka nautinkin tällaisten pitojen pitämisestä ja ihmisten kutsumisesta kotiimme, suhtaudun kyllä äärimmäisen vakavasti kodin yksityisyyteen, koska koti on minulle myös paitsi paikka tavata ystäviä ja sukulaisia niin ennen kaikkea paikka, jossa vapautua viimeisistäkin ahdistavista sovinnaisuuden kahleista, joita yhteiskunta, työelämä jne yksilölle asettaa. Tarvitsen ehdottomasti aikaa olla myös omissa oloissani itsekseni täysin omiin ajatuksiini ja visioihini uppoutuneena tai muutun tosi kireäksi ja kärsimättömäksi muita ihmisiä kohtaan. Siksi en voi sietää mitään yllätysvisiittejä tai tilanteita, joissa joudun olemaan muodollinen ja sovinnaisen kohtelias omassa kodissani.

Tuossa nyt juttuja, joita tuli mieleen. Mikä niistä sitten lopulta on vesimiehen vaikutusta ja mikä ei, siitä kuulisin mielelläni muidenkin kommentteja. Loppujen lopuksi vesimiestä en kuitenkaan niin läheiseksi merkiksi tunne, että olisin sen ominaisuuksiin ja piirteisiin sen perusteellisemmin perehtynyt.

Sitten semmoinenekin tuli mieleen, että voisiko tuo  vesimies-IC heijastella myöskin sitä, että lapsuuteni tärkein ihminen ja yhä edelleen suuri esikuvani ja roolimallini, lähestulkoon voisi sanoa että äitini paikan ottanut isoäitini on aurinkomerkiltään vesimies, jossain määrin ehkä hyvinkin tyypillinen sellainen? Eikös tämän IC:n pitäisi myös liittyö jotenkin lapsuuden kokemuksiin jne...vai olenko käsittänyt ihan väärin Huh Myös isäni on  aurinko- vesimies, mutta hän on lähinnä loistanut poissaolollaan koko elämäni joten tuskinpa noita vesimies vaikutteita ainakaan siitä suunnasta olen ammentanut.

Kiintoisana yksityiskohtana mainittakoon, että tyttäreni on taas kuumerkiltään  vesimies ja eikös  kuu kartalla kuvasta myöskin äitiä ja suhdetta äitiin? Kuulostaa jotenkin loogiselta, että hän kokee minut vesimiesmäisenä, jos kerran yksityinen minäni (siis IC) on vesimies, eikö :Smiley. Tämä ei kylläkään ole oma oivallukseni, vaan erään ystäväni tietoisuuteeni saattama.

Mites muilla? Löytyykö yhteyksiä omasta IC merkistä lapsuuden vaikuttajiin tai oman jälkikasvun (tai ehkä kumppanin) kartoille?

tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #13 : 23.02.2006 16:40:48 »

pirttihirmu,tyrannosaurus,minä määrään missä kaappi seisoo tyyliin
just tytär sanoi eilen että KYLLÄSTYTTÄÄ,eiköhän muuteta järjestystä
mitä meillä tapahtuu pari kertaa vuodessa isossa mittakaavassa,huusholli on pari päivää kuin tsunamin jäljiltä..ainakin tulee siivottua nurkkia myöten ja tehtyä inventaariota,enkä minä osaa tehdä mitään kohan on tyyliin vaan:any job,big or small,do it well,or not at all! joten aikaa kuluu hommaan ja just kun totut uuteen sänkysi paikkaan niin eikun uusiksi!!!
---
viikkosiivous tehdään ja pölypunkit lentää oinasmaisen rivakasti pihalle,petivaatteet ulkoili niillä kovilla pakkasilla ainakin vuorokauden ennen kuin päästin takasin sisälle...
spontaanisuus kuuluu myös kuvaan,siivouspäivä ei oo just tietty päivä
ja pullataikina nousee silloin kun siltä tuntuu,joskus iltayhdeksältäkin..
----
nummela teemaa tämän huoneen:turvallisuuden tunne
ja silloin siihen liittyy kaikkea sitä mikä antaa ihmiselle turvallisuutta:
tietysti siis koti,lapsuuden kotiolot,suhde äitiin,perhe-elämä
ja harrastukset kotona
kiinteä ja peritty omaisuus
ennakkoluulot-tapa suojella itseään
elämän loppu ja alku-kohtu-
maanviljely ja maaseutu

Oi olikin nikki laittanut väliin niin herkullisen viestin, että pakko vähän kommentoida...

Siis voi vihtahousu kuin kuulostatkin omalta äidiltäni Shocked. Mun lapsuus, siis se vähä minkä siitä vietin kotona hänen luonaan (yleensä olin mummolassa, leirillä, kavereilla jne) oli mun näkövinkkelistä lähinnä elämistä ikuisen muutoksen kourissa. Harva se päivä vaihto huonekalut paikkaansa ja makuuhuoneita jaettiin uudelleen. Ei varmaan yhtäkään semmosta kämppää ollut, jossa ei jokainen meistä perheejäsenistä olisi kokeillut kerran kutakin asunnon huonetta nukkumiseen kylppäriä, keittiötä ja vessaa lukuunottamatta. Verhoja ja päiväpeittoja vaihdettiin jatkuvasti, mattoja myös ja yleensäkin kaikki minkä vain sai irti lattiasta, seinästä tai katosta muutti ainakin kerran kuukaudessa paikkansa toiseen. Muutettiin myös usein, joten vaihtuipa huonekalujen ja huone järjestyksen lisäksi aina aika ajoin myös asunto, kaupunginosa tai jopa kaupunki ja sitä myöten sitten päiväkodit koulut ja kaverit uglystupid2

Siivous oli meillä aina myös tommosta rivakan perusteellista. Pesukone pesi pyykkiä yötä päivää ja imuri surisi vähän väliä. Tiskitkin tiskattiin välittömästi ja jopa kypyhuoneen viemäri desinfioitiin ja rassattiin meidän kotona vuodessa useammin kuin keskiverto huushollissa ehkä 10 vuoteen. Meillä ei taatusti pölypunkit tai muutkaan ökkömönkiäiset juhlineet, mutta silti useimmiten kodin yleisilme oli kuitenkin pikemminkin sotkuinen ja sekava kuin siisti. Siellä täällä kaappiin pääsyä odottelevat, säntillisesti viikatut ja tahrattoman puhtaiksi pestyt pyykkikasat tai keskeneräisen suursiivouksen kourissa tursuilevat komerot jotenkin aina onnistui vesittämään sen harmonisen, luokseen kutsuvan siisteyden ja viihtyisyyden, jota itse olisin kaivannut.

Valitettavasti äitini tarkka synt.aika ei ole tiedossani, joten en voi hänen IC sijaintiaan tarkistaa, mutta oma kuumerkkini ainakin on  oinas, joten jos näillä on yhteyttä, niin kuin tuossa edellä jo tulin miettineeksi, niin kukapa tietää Wink :Smiley

Vaikka itse siis kovastikin kärsin tuosta ainaisesta muutosten kourissa elämisestä lapsuudessani, niin mekin kyllä olemme, syystä tahi toisesta, päätyneet muuttamaan asuntoa ja jopa kaupunkia useampaan otteeseen niiden 7 vuoden aikana, jotka olemme mieheni kanssa olleet yhdessä. Aina kuitenkin vannon, että seuraavaan sitten jäämme lopullisesti, mutta vielä tuota lopullista seuraavaa ei kyllä ole eteen sattunut Grin. Huonejärjestystä meillä ei kuitenkaan vaihdella ja mööpelitkin saavat pysyä niillä sijoillaan, joihin ne kerran on minun tarkkaan harkittujen ohjeitteni mukaan aseteltu ja suorastaan kimpaannun, jos mies koittaa edes ehdottaa muuta.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #14 : 23.02.2006 16:44:18 »

IC Neitsyessä ja parhaiten se on ilmennyt niin, että olen aina yrittänyt muovata kotiani ja perhettäni jotenkin liian tarkasti idylliseksi ja järjestelmälliseksi siinä kuitenkaan onnistumatta  Grin.Myös neuvomisen haluni on ollut aivan liian suuri, mutta pari vuotta sitten kaikki muuttui kun otin asenteen, että kotini on sellainen kuin on ja muut perheen jäsenet osaavat kyllä omin voiminkin hoitaa asiansa ja se on heille vielä eduksi  :crazy2:Itselle on jäänyt aikaa ja mieliala on virkeämpi ja jos jotakin vaivaa joku sekasotku sanon kyseiselle henkilölle, että ei muuta ku toimeksi ja paikat kuntoon jos se sinua häiritsee  Grin Apua annan aina kuitenkin jos sitä kaivataan, mutta hillitymmin  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: