Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 9. huone  (Luettu 18314 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« : 04.07.2007 11:29:34 »

Onks täällä ketään jolla 9. huone ois horoskoopissa täynnä planeettoja? Oisko ketään jolla Pluto ja Uranus Leijonassa, oli huone mikä tahansa?

Kattelin tuolta aiemmasta ketjusta Pluton merkitystä, lähinnä 1. huonetta, ja totesin samalla et ei siel tainnu olla ku yks jolla Pluto Leijonassa. En sit viittiny sinne vastata, kun siin sanottiin et ketjuun ei oo 120 päivään kirjotettu, et voit alottaa uuden ketjun.

Eli löytyykö kohtalotovereita, ja mites noin muuten, tarkottaa jos 9. huoneessa on Jupiter, Uranus ja Pluto Leijonassa?   Kiss
tallennettu

.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 07.07.2007 20:33:25 »

Ei ole minulla, mutta mieleen tulee 9.huoneen hallitsemat asiat eli ulkomaat, korkeampi koulutus, lakiasiat...

Pluto 9.ssä voisi viitata jollain lailla panostusta ulkomaan kontakteihin, samoin Jupiter 9:ssä, vähän samaa Uranus siellä ja Uranus tuo mukanaan omaperäisyyttä. Ulkomailla seikkailua?

Nuo planeetat Leijonassa kertovat vain, mitä ikäluokkaa henkilö on.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2007 21:38:19 »

Kiitos vastauksesta!!

Jatkan kielten opiskelua ja matkaesitteiden pläräämistä  smitten



tallennettu

.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 07.07.2007 21:52:34 »

Eikun käy asiaan eli mene ulkomaille hankkimaan niitä Uranuksen kertomia erikoisia kokemuksia, Jupiter siellä taas pitää huolen siitä että hyviä ne ovat!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #4 : 08.07.2007 01:00:16 »

No täällä  aurinko, merkuriussaturnusjupiter ja päälliskauppaa vielä  juno ysissä, tosin neitsyen merkissä.

Ulkomailla ollaan juu ja koulutus ikuisuusprojekti  Wink
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 08.07.2007 17:09:53 »

Onks täällä ketään jolla 9. huone ois horoskoopissa täynnä planeettoja? Oisko ketään jolla Pluto ja Uranus Leijonassa, oli huone mikä tahansa?

Hei "body electric" 

9. Huone on tyhjä

Huone 11. uranusleijona
askendentti pluto 28´ leijona 10´
 


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #6 : 13.07.2007 17:54:41 »

mulla  mars  uranus ja  pluto 9.huoneessa ulkomaat aina kiinnostaneet ei vaan ole tullut reissattua.koulussa maantieto lemppariaine. olen ajatellut jo vuosikausia että nainenkin löytyy varmaan sieltä.  Smiley
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #7 : 14.07.2007 09:01:07 »

Olen teidän Avoimien, rohkeiden ja uutta oppivien vastakohta huone 9 asioissa kaiketi....

huone 9  saturnuskaksoset ) on mulla.
Ehkä mulle sopisi muiden auttaminen näissä asioissa kuin itse kokeminen.

Toisaalta - käyn ulkomailla harvoin, hengellisyys tuntuu tosi vakavalta ja mun ei parane mokailla oikeuslaitoksen tai korkeakoulujen kanssa...oon aika tiukkis näissä teemoissa.

Kuitenkin mulla  jupiter skorpioni  aspect_con  neptunus jousimies  huone 3  aspect_opp tähän. Eipä siten onnikaan tule ilman jonkin asteista 9. huone vakavuuttakaan? Eli huone 9 jäykkyyden olen tavallaan joutunut aina hyväksymään.

Olenkin viimevuodet ajatellut että josko se "onni" lisääntyisi jopa tämän saturnus paksukaisen turvin. Paksukainen - sellaiselta se minusta tuntuu. Suurentelee kaikkia henkisyys teemoja (ei arjen järkeä mukana), on kaavoihin kangistunut ja tylsä. Pahimmillaan joku globalisaatio tekee meistä muukalaisia omassa maassa tai pakottaa pois kotipesästä... Niin en ole näissä asioissa kovinkaan valoisa!  Wink

Lisää kommentteja huone 9:stä, kiitos...
Tämä huone on mullekin (synkistelystä huolimatta) tarkeä!
 
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 14.07.2007 11:05:11 »

Veljelläni on 9. huone hyvin edustettuna. Sieltä löytyvät  aurinko ja  chiron  kalat :sta, sekä  jupiter mars  vesimies:stä.

Niin korkeakoulut kuin ulkomaatkin liittyvät häneen, mutta mielestäni ei yhtään sen enempää kuin monella muulla, joilla ko. huone on tyhjä.

Kerran tuijottelin urakalla astrotheme.fr-sivuston julkkiskarttoja, ja silmiini pisti Euroopan kruunupäiden karttojen voimakas 9. huone. Tuli vain mieleen, voisiko tähän huoneeseen ns. kultalusikka suussa syntymisen, erityisesti jos Aurinko majailee siellä.

Minä nimittäin pidän veljeäni jonkin sortin Hannu Hanhena. Hän on käytännössä saanut kaiken, minkä on halunnut - ei tosin mitenkään ilmaiseksi tai töitä tekemättä, mutta kuitenkin varsin helposti. Hän on tällä hetkellä 45-vuotias, eikä hän ole muistaakseni kokenut mitään katastrofaalista koko elämänsä aikana.

Hän on luultavasti kunnollisin mies, minkä tunnen ja kaiken lisäksi vielä hauska tyyppi.  Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #9 : 14.07.2007 12:54:43 »

 Smiley Jaa, no en ainakaan omalta osaltani voi suoraan vahvistaa tota kultalusikkaa! Tavallaan olen tosi onnekas, ammatillisesti koen olevani menestynyt, eli työ jota teen oon mukavaa ja haastavaa (vaikka palkkaa saisi kyllä tulla enemmän  Wink ). Kotimaassa kyllä ensin takkusi uran alku ja vastoinkäymisiä oli vaikka muille jakaa - tavallaan se kuitenkin kuuluu asiaan??? Neliö-ihmisenä osaan arvostaa vastoinkäymisten läksyjä ja ottaa opikseni? Toisaalta olen kuitenkin aina ajan kanssa saanut sen mitä olen halunnut  Smiley

Olen kolme kertaa elämässäni muuttanut pitemmäksi aikaa (yli puoleksi vuodeksi) ulkomaille ja näistä kahtena kertana perhepiirissä on muuttoani seuraavien päivien aikana tapahtunut toisena kuolemantapaus, toisena vakava loukkaantuminen... Tosin mun aurinko-merkurius-saturnus-jupiter-juno stelliumia ysissä neliöi myös kuu  kaksoset seiskahuoneessa.

Muuten musta hauska juttu, että Mondonkin nimimerkki on just mondo, eli maailma/maapallo  Grin Sopii hyvin ysihuoneen teemoihin.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2007 13:54:19 kirjoittanut Yussra » tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 14.07.2007 13:23:35 »

Minulla on  uranus  leijona, mutta huoneessa 2 ja 9. huoneesta löytyy Venus ja Merkurius  Smiley.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #11 : 14.07.2007 16:37:36 »

Minulla on 9. huoneessa  venus aspect_con merkurius aspect_con MC  kauris. Ei siis suurempaa tungosta, mutta hyvin aspektoitunutta  Wink Ja Merkuriushan on aksendenttini hallitsija.

9. huoneen asiat ovatkin aina olleet sydäntä lähellä niin työssä kuin vapaa-aikana. Opiskellut olen paljon, mm. matkailua, viestintää ja kieliä. Vieraat kulttuurit ovat kiinnostaneet aina, ja ulkomaillakin olen asustellut. Nykyinen työni ei liity millään tavalla 9. huoneen teemaan, mutta huomaan kaipaavani juuri sitä... kansainvälisiä kontakteja, syvällistä pohdiskelua ja tutkimustyötä. Ilmankos sitten vapaa-ajallani luen, opiskelen ja matkustelen. 9. huone ei jätä rauhaan Wink

Kultalusikkaan en ole valitettavasti törmännyt, kiitos  aspect_opp saturnus:n  :Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #12 : 14.07.2007 17:41:42 »

Minulla on 9.huone tyhjä mutta  merkurius on siinä aivan huoneen kärjellä,  vesimies ssä tehden hyvät aspektit mm.  aspect_tri jupiter. Minulla on vähän sama kuin Minervalla että ulkomaat ja kielet ovat aina kiinnostaneet, olen paljon matkustellut, opiskellut ja työskennellyt ulkomailla, vaikka varsinainen koulutukseni ei siihen viittaakaan. Eniten kiinnostaa Saksa, Itävalta, Sveitsi ja Ranska. Yhdysvalloista ei pitänyt yhtään kun siellä kävin.

Kansainväliset asiat ja syvällinen pohdiskelu kiinnostaa minuakin.

Eli voi sitä tyhjällä 9. huoneellakin noita asioita toteuttaa! Itse odotan jo syksyä vesi kielellä, sillä saan työssäni toteuttaa itsenäisesti ulkomaan vientikauppaan liittyviä projekteja aivan alkaen kohdemarkkinoiden analyysistä... Hih, ja koska 2008 Jupiter tulee Aurinkoni päälle niin enköhän pääse matkalle sitten vaikka työni puolesta...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #13 : 14.07.2007 17:47:33 »

Itse odotan jo syksyä vesi kielellä, sillä saan työssäni toteuttaa itsenäisesti ulkomaan vientikauppaan liittyviä projekteja aivan alkaen kohdemarkkinoiden analyysistä... Hih, ja koska 2008 Jupiter tulee Aurinkoni päälle niin enköhän pääse matkalle sitten vaikka työni puolesta...  Wink

Kuulostaa unelmatyöltä  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #14 : 30.07.2007 22:27:31 »

Hei!

minulla aurinko, chiron, juno ja merkurius harka 9.huoneessa
mars ja venus  oinas 9.huoneessa

Kielet, erilaiset kulttuurit ja matkustelu on kiinnostanut aina, matkustelu erityisesti sen takia että siitä oppii niin paljon. Henkiset asiat ja uskonnot samalla tavalla, luen niistä mielelläni ja haluan oppia.

Olen asunut ulkomailla yli puolen vuoden jaksoja kahteen kertaan elämäni aikana, ja ulkomaille mieli halajaa edelleen.. harvemmin poden koti-ikävää missään, joten tuntuu vähän siltä kuin olisin syntynyt asumaan ulkomailla.

Koulutukseni liittyy myös tavallaan kieliin ja viestintään! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: