Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ajatuksen voima  (Luettu 43598 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #45 : 28.07.2016 08:58:51 »

No niin. Nyt tuli niin vahva uni, että päivä menee silmät ymmyrkäisinä.. Näin tämän ystäväni nimen hautakivessä. Syntymä ja kuolinpäivät olivat metallisessa laatassa.  Itkin haudalla.
 Muistotilaisuudessa muistin hänen veljensä joka ei ollut kolmessakymmenessä vuodessa muuttunut lainkaan ja kertoi juuri kihlautuneensa.
Lähtiessä joku laittoi minulle viestin kännykkään koskien ystävääni, mutta päätin lukea viestin vasta poistuttuani muiden seurasta.
Ehdin vilkaista viestiä ja siinä oli sana kaipaus ja muuta tekstiä. siksi päätin lukea viestin omassa rauhassani.
Mutta sitten herätyskello soi ja jouduin palaamaan epätodellisen tuntuiseen arkeen..

tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #46 : 13.08.2016 11:00:13 »

Mielenkiintoisia ajatuksen voimia on ollut ilmassa viimepäivinä Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #47 : 13.08.2016 12:27:38 »

Oikeastaan viimeiset seitsemän vuotta olen harjoitellut tätä, prosessoinut asioita kirjoittamalla ja jollain tavalla rakentanut koko minä-kuvaa uudestaan sitä kautta. Tossa kuukausi sitten tuli hyvin selkeästi tietoisuus siitä, että mun pitäisi raivata elämääni tilaa uusille asioille ja ihmisille, jonka jälkeen käteeni osui KonMari - Siivouksen elämänmullistava taika. En tiedä edesauttoiko asioita se, että oon niin pitkään halunnut päästä eroon tietyistä ajatusmalleistani, mutta kun visioin kirjan ohjeen mukaan itselleni elämää, jota haluan elää ja kirjoitin ne paperille, viikkoa myöhemmin niistä oli toteutunut 50%  smitten Vieläkin ollaan toki vaiheessa, mutta valoa on jo tunnelinpäässä. Ehkä eniten yllätti se voima, jolla nuo asiat sitten lähti tapahtumaan eli kannattaa todellakin olla tarkkana sen suhteen, mitä toivoo/ajattelee, sillä vaikka esim. aikaiset aamuhetket yksin nautittuna on ihania, ne ei ole sitä kun oot valvonut kolmeen yöllä, kun aivot ei suostu rauhoittumaan, vaan "marittaa" kaikkea ja koko ajan  Grin Mutta jos siis haluaa käytännössä testata ajatuksensa voimaa ja positiivisessa hengessä, niin eiku kokeilemaan  smitten
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #48 : 13.08.2016 21:32:44 »

Voi Kyllikki,  mulle on käynyt ihan samalla tavalla tuon Konmari kanssa. Ihan hirvee ylikierroksilla päässä ja yhtäkkiä kaikkea on alkanut tapahtua muuallakin kuin vain vaatekaapissa. Siis koko elämä ottanut vauhtispurtin, tämä on ihan omituista sillä normaalisti enimmäkseen haahuilen ja haaveilen ja eteen asioissa aika verkkaisesti. Myös sosiaalinen elämä on vilkastunut. Ei se mitään vilkasta ole edelleenkään, mutta muutos on melkoinen erakolle
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #49 : 14.08.2016 01:11:53 »

Mä oon yrittäny jo monta päivää ruveta tuono, kaikenkattaaan puhdistukseen...noh, josko mä nyt sitten olisin ajatellut sitä tarpeeksi, että saan sen tehtyä.
Konmaritukseen EN ala, inhoan kaiknemaailman juttuja, joihin kaikki on hurahtaneet Cheesy
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #50 : 14.08.2016 21:10:20 »


Minäkin olen tutustunut KonMarin taikaan. On ihmeitätekevä menetelmä. Kunhan pääsen vauhtiin asiassa, niin kaikkea tapahtuu, odottamatontakin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #51 : 15.08.2016 21:00:52 »

KonMarin taika toimi taas;

Katselin viikonloppuna ihan vaan aikani kuluksi nettikaupoista uusia puhelimia, kun tuo nykyinen käy hetkittäin kärsimättömän luonteeni päälle vähän isommalla vaihteella. En päässyt asiassa puusta pitkälle ja nopeasti lakkasin yrittämästäkin, ajatellen että se sitten tulee sillä hetkellä nenän eteen, kun tarve on. Unohdin koko asian, kunnes tänään tyttäreni otti veljensä kanssa jotain tuossa pihassa yhteen ja hänen puhelimensa tippui maahan ja näyttö rikki. Ensimmäinen ajatukseni oli, että jaha, saan tilata sen uuden luurin  Cheesy Lähdin sitten kaupoille ja kolusin myymälän tarjonnan läpi, päätyen melko nopeasti ratkaisuuni, tietämättä siitä oikeastaan yhtään mitään sen enempää kuin merkin ja mallin, mutta kun lopulta sain palvelua, kyseistä mallia ei ollut heillä ja sitä tulisi ehkä parin viikon kuluttua. Mutta tärkeämpää olikin se, mitä myyjä kertoi hinta-laatusuhteesta ja vahvisti näin sitä mielikuvaa, joka minullakin jo oli.. eikä siis kuitenkaan päässyt tekemään kauppoja siitä. Tilasin nyt illalla kyseisen puhelimen netin kautta ja luultavasti saan sen pikemmin, kuin tuon myymälän kautta ja tyttäreni saa iloa uusvanhasta luuristani  smitten On tää niin hienoo  angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: