Sivuja: [1] 2 3 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy neuvoa Riimuilta  (Luettu 498035 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 22.09.2006 20:18:09 »



Olen tehnyt "töitä" riimujen kanssa vuosia, aina aika-ajoin.
Riimut ovat muinainen oraakkeli ja ovat vanhemmat kuin Uusi Testamentti.
Oraakkeleina ne toimivat samaan tapaan kuin tarotit. Ne palvelivat aikanaan viikinkien I Chinginä.
Kaksikymmentäneljä riimua ja yksi myöhemmin keksitty tyhjä-riimu kertovat sinulle ja minulle neuvoja kysyttäviin asioihin.

Voin nostaa pyynnöstäsi riimun sinulle ja koetan vastata mahdollisimman pian. Smiley
 
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 202


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.09.2006 20:19:25 »

Hei,

Voisitko nostaa minulle  smitten

Riimut kiinnostavat tosi paljon ja olen käynyt hipelöimässä niitä Unio Mysticassa, mutta en ainakaan vielä ole ostanut niitä.
Ehkä haluaisin tehdä itse ne.
Millaiset riimut sinulla on?
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2006 20:20:53 »

Ihanaa,

Voinko tiedustella, miten näkyy loppuvuosi sujuvan. Niin rakkauden kuin työn merkeissä?

Kiitos etukäteen,

 smitten
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.2006 20:24:52 »

Voisitko minullekin nostaa?  smitten
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 22.09.2006 20:45:52 »

Hei, voisitko kysyä riimuilta, että mistä tämän syksyn energioissa on kysymys? Kun olen ihan pihalla?  Huh
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 22.09.2006 20:53:29 »

Hei Hurma

Minä olen tehnyt riimuni itse. Ohuesta puunrungosta sahailtu ja hyvällä huopakynällä piirtäen kuviot. Kirjana minulla on Ralph Blumin Riimujen kirja.
Riimujen itse tekeminen tuo ne todella lähelle itseä ja minun ainakin on ollut hyvin luonnollista työskennellä niiden kanssa.

Riimu sinulle:
Tyhjä riimu; Se mitä ei voi tietää, Odin-jumala
Tyhjä on loppu, tyhjä on alku. Tämä on täydellisen luottamuksen riimu,joka näyttää sinulle yhden elähdyttävän hetken ajan kohtalosi hyvin läheltä. Kohtalosi joka yhä uudelleen nousee kuin feenikslintu menneen tuhkasta.
Tyhjä riimu voi ennustaa kuolemaa, mutta se kuolema on yleensä symbolinen ja voi viitata mihin tahansa osaan tämän hetkistä elämääsi. Minän kontrollin hellittäminen on äärimmäinen haaste hengen soturille.
Tässä se mitä ei voi tietää ilmoittaa sinulle että se toimii sinun elämässäsi.
Tyhjyydessä ovat kaikki mahdollisuudet vähentymättöminä. Samalla kertaa raskaana ja tyhjänä se käsittää kaiken olevan, kaiken mikä voi tulla olevaksi.
Tyhjän riimun nostaminen tuo pintaan syvät pelkomme.Epäonnistunko? Tulenko hylätyksi? Otetaanko kaikki pois? Ja kuitenkin tuo tyhjyys pitää sisällään meidän korkeimman hyvämme, parhaimmat mahdollisuutemme,hedelmällisimmät unelmamme.
Tämä riimu vaatii valmiutta ja sallivuutta, sillä kuinka voit kontrolloida sitä mikä ei ole vielä ottanut muotoa? Tämä riimu vaatiiusein hurjaa rohkeutta, lähestulkoon hyppyä tyhjin käsin tuntemattomaan. Sen nostaminen on uskosi selvä testi. Jossain mielessä tyhjä riimu edustaa karman polkua - kaiken tekemäsi summaa ja tämänhetkisen ja tulevan minäsi rajoja.
Samalla tämä riimu opettaa että vanhat´karman velat muuttuvat ja kehittyvät sinun muuttuessasi ja kehittyessäsi. Mikään ei ole ennalta määrättyä mikään ei ole väistämätöntä. Ja jos todellakin on asioita joita jumalat pitävät salassa, sinun tulee vain muistaa, että se mikä merkitsee on tuntemattoman luova voima.
Tyhjän riimunnostaja, rohkeutta: tyhjyydestä nousevat elämääsi muutoksen voimat! angel
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.09.2006 20:55:35 »

Pyydänpä minäkin kiitollisena riimua itselleni.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.2006 21:05:29 »

Täysikuu hei!
Mulla on tuo sama kirja ollut näköjään 18.3.1993 lähtien  Wink Smiley
Saviset riimut menivät rikki muutamassa vuodessa lapseni innokkaassa käsittelysssä ja sen jälkeen olen tehnytkin muutamat itse, en kuitenkaan saanut vielä mieleisiäni. Puu onkin ihana materiaali (kohta on ehkä sellaiset minullakin!)
Nyt kun muistutit, niin nostin itselleni riimun: 12. nousi  Cheesy
Riimut ovat mukavia tulkkeja smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.2006 21:09:19 »

Hei Abyatur

Hih, pussista aivan lensi sinulle Ise-riimu eli Mannaz:

Lähtökohtasi on oma itsesi. Vesi on sen sisin olemus. Selkeys, muuttumisen halu, on ainoa mikä nyt tehoaa. Ensisijaista on oikea suhde omaan itseesi, sillä siitä ovat lähtöisin kaikki mahdolliset oikeat ja hyvät ihmissuhteet samoin kuin suhde jumalalliseen.
Pysy vaatimattomana - se on oraakkelin neuvo. Kuinka suuret ansiosi lenevätkin, ole sovinnollinen, uskollinen äläkä pyydä liikoja, niin elämälläsi on oikea suunta.
Ole maailmassa mutta älä maailmasta. Se on pohjavirtana kaikessa. Älä kuitenkaan ole sulkeutunut, ahdas tai tuomitseva. Ole vastaanottavainen jumalillisille impulsseille tulevatpa ne sitten omasta sisimmästäsi tai ulkopuoleltasi. Pyri elämmän tavallista elämää epätavallisella tavalla. Muista aina tuleva ja mennyt, mutta keskity tämänhetkiseen.
Mitään muuta sinulta ei nyt vaadita. Tämä on huomattavan kasvun ja suunnantarkistuksen aikaa ja, kuten aina, suunta on tarkistettava ennen etenemistä.
Nyt ei ole aika kerjätä kiitosta aikaansaannosten vuoksi tai keskittyä tuloksiin. Tee työsi tyytyväisenä työn itsensä vuoksi. Tämä neuvo koskee niitä jotka alituiseen ajattelevat päämäärää, ei niitä jotka muutenkin muistavat että leikki tekee hyvää ja jotka osaavat uppoutua työhön koska se on heistä hauskaa. Siinä on hetkesssä elämisen salaisuus.  angel

Siinäpä sulle mietintää smitten

tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.2006 21:14:59 »

Kiitos täysikuu,
nyt tuntuu noita impulseja tulevan ... en tiedä mistä mutta tulee kuitenkin. Olen aina niihin luottanut ja luotan edelleen.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 22.09.2006 21:15:55 »

Very interesting.

Jos intoa riittää, niin nostatko minullekin riimun. Viimeisin vuosi on tuntunut siltä, ettei tästä elämästä selviä hengissä. Mittee hyö sanovat?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #11 : 22.09.2006 21:28:04 »

Pyydän minäkin riimua kiittäen !  angel
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #12 : 22.09.2006 21:30:06 »

Hei Lez

Sinulle nousi Luonnonmullistukset, Alkuvoima, Rakeet-riimu, eli Hagalaz;

Muutos, vapaus, uudet keksinnöt,ulos murtautuminen ovat tämän riimun sanoja. Sen nostaminen osoittaa sielun pakottavaa tarvetta vapautua kuristavasta pitäytymisestä aineelliseen todellisuuteen ja tarvetta kokea arkkityyppisen mielen maailma.
Hajottavien alkuvoimien, täysin hallintasi ulottumattomissa olevien tapahtumien riimuna Hagalaz on vain yhdessä, oikeinpäin luettavassa asennossa, ja kuitenkin se toimii aina kaiken kääntämällä. Kun nostat tämän riimun, voit odottaa suunnitelmiesi kumoutumista, sillä riimu on suuri "herättäjä", vaikkakin herättämisen tapa saattaa vaihdella suuresti.
Ehkä koet tulevasi vähitellen järkiisi, kuin heräisit pitkästä unesta. Toisaalta herättäminen voi tapahtua sellaisella voimalla, että se repäisee kerralla rikki kankan jota pidit todellisuutenasi, turvallisuutesi, käsityksesi itsestäsi, työsi, ihmissuhteesi tai uskomuksesi.
Pidä kuitenkin mielessäsi, että se mikä toimii ei lopulta ole sittenkään mikään ulkopuolinen voima, sinä et ole minkään ulkoapäin tulevan armoilla. Sinun oma luonteesi luo sen mitä tapahtuu, etkä sinä suinkaan ole tässä tilanteessa voimaton. Se sisäinen voimasi jota olet elämäsi varrella kasvattanut tukee ja ohjaa sinua nyt, kun kaikki mitä olet pitänyt itsestään selvänä asetetaan kyseenalaiseksi.
Tämän riimun saaminen panee sinut varuillesi: voit kärsiä jonkin menetyksen- puu rojahtaa talosi päälle, ihmissuhde epäonnistuu, suunnitelmat menevät pieleen, varasto josta ammennat ehtyy.
Mutta älä masennu; olet saanut varoituksen ennakolta ja ymmärrät siksi että se mikä tapahtuu on välttämätöntä kasvusi kannalta ja sinä hyväksyt sen.
Tämä riimu ei puhu tyhjänpäiväisiä; mitä ankarampi mullistus elämääsi kohtaa, sitä merkittävämpi ja ajankohtaisempi on kasvun vaatimus elämässäsi nyt. " Radikaali murtuma"  Universumi ja oma sielusi todellakin vaativat, että kasvat angel
 
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #13 : 22.09.2006 21:36:16 »

Kiitos
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #14 : 22.09.2006 21:40:29 »

Hei Lilja-82

Sait riimun Merkit, Sanansaattajariimu, Loki-jumala eli Ansuz. Riimu tuli käänteisenä, joka tarkoittaa;
Saatat olla huolissasi kun jokin yhteys näyttää toimivan huonosti,kun joko lähimenneisyydessä tai nykytilanteessa tuntuu olevan jotain hämärää. Sinusta saattaa tuntua ettet voi ottaa vastaan sitä mitä sinulle tarjotaan. Kenties sinua masentaa ajatus, että jotain on tullut tehtyä turhaan, jokin matka olisi saanut jäädä tekemättä.
Muista kuitenkin että tämäriimu on yksi muuttumissarjan riimuista.
Se mitä tapahtuu kuuluu muutosprosessisi tähän vaiheeseen. Jos lähde on tukossa, se täytyy puhdistaa vanhoista roskista. Käänteisenä Ansuz sanoo: Mieti mitä hyötyä vastoinkäymisistä voi olla. angel

Toivottavasti avasi ajatuksia.... smitten

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: