Sivuja: 1 ... 269 270 [271] 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083425 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4050 : 03.01.2020 09:10:11 »

Ne pyhät unet alkoivat jouluaatosta joulupäivään, 1. uni ja vastas tammikuuta ja sitä rataa..
ainakin yhen laskutavan mukaan.
Ehkä sun uni vastas kesäkuuta, en tiedä,
sopis toukokuun lopun kuunpaluuseen, nyt kun mainitsit vielä tuon kuolemanvietinkin,
 mars :n pelko ja kauhu, huolenpito  ceres, suuri opettaja  chironuranus kohti taivasta,
semisekstiiliketju
ja  uranus :sta 13 harmonian kautta suhde kuolemaan  aurinko kaksoset
ehkä se liittyy työhösi,  merkurius vesta,
ja nyt mulle tuli mieleen se Lauri Viidan runokin..
Äidit vain, nuo toivossa väkevät,
Jumalan näkevät.
Heille on annettu voima ja valta
kohota unessa pilvien alta
ja katsella korkeammalta

 ceres

oli miten oli,
merkittävän tuntuinen kuunpaluu,
siinä voi olla joku läheltä piti tilanne,
ei välttämättä sinulle, mutta sinun läsnäoloa vaatien,
entiijä
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #4051 : 06.01.2020 16:55:53 »

Unia kiipeilyistä kallioilla, sukeltamisest luolissa yms. Sitten hampurilaisten syömistä ja herkuttelua.
Ei näis unissa oo päätä eikä häntää idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #4052 : 07.01.2020 06:40:02 »

Uni todella surkeasta seksistä uglystupid2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #4053 : 26.01.2020 19:39:34 »

Siis nythän on niin, että mä näen pitkästä aikaa unia. Muistan ne vielä hyvin aamulla.
1. Oli sellainen, jossa mulla oli pieni lapsi ja olin raskaana päälle. Kantelin tätä muksua vähän kaikkialle. En tiedä mihin lapsi meni siksi aikaa kun juttelin komean poliisi miehen kanssa. Tämä mies oli juuri mennyt naimisiin ja silti hän halusi että lähden mukaan. Niin ja tässä unessa oli päiväys 28.3. Vuosiluku vaan puuttui. Nyt jännityksellä mietin, että mitä silloin tapahtuu?
2. Oli puhdas seksiuni tuttavan miehen kanssa  mitäs näistä sitten sais
« Viimeksi muokattu: 26.01.2020 19:44:06 kirjoittanut Liev » tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4054 : 29.02.2020 09:47:52 »

Näin tällä viikolla unta, että ex-appiukkoni totesi savupiipun ja takan purkamisen olevan edessä ja että siitä tulee valtavasti tiiliä ja muuta jätettä. Itse olin tuossa unessakin puoliunessa, makoilin sängyllä ja kuuntelin häntä, kun hän sitten alkoi pyrkiä viereeni ja totesin, etten halua enää yhtään kyseenalaisempaa mainetta ja hän meni matkoihinsa.

(Jännä "sattuma", että tuon unen jälkeen vilkaisin yhtä pitkään himoitsemaani remppakohdetta, jossa siis todellakin pitäisi purkaa piippu ja takka ja lähestulkoon kaikki ja sen hinta oli yllättäen laskenut  idiot2)
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4055 : 19.05.2020 04:15:03 »

Jaa, hyvä Anonyymi (nimimerkki olis aika kova sana.)

Moni joka on liekkipolulle joutunut, on saanut siitä ennakkovaroituksen jollain lailla, että miksei voisi ollakin, ja eritoten, kun itsestäsi siltä tuntuu ja olet asiaa tutkinut.

Toki unet voivat tulla siksikin, että olet asiaa tutkinut.

Voi myös olla, että uni kuvaa kaikenlaisia tunteita, toiveita, uhkaakin, jota voisi tulla oman suhteen ulkopuolisesta ihastuksesta...ehkä kannattaisi pohtia niitä ja omaa suhtautumistaan asiaan? Yksin omalla kohdalla, ja kumppaninkin kanssa?

Urheilija voi olla unessa symbolinen, vaikka onkin tuttu kasvo. Tulee mieleen  mars, ja teemat joita se edustaa. Seksi, maskuliinisuus, mies, taistelu, itsepuolustus, jotain.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4056 : 23.07.2020 10:56:23 »

Kehonkieli unessa mietityttää..
Olin siis hakemassa jotain vanhalta työpaikaltani, kun pomoni tuli pihalla vastaan ja keskustelimme jotain niin, että olin kyykyssä ja selin häneen, samalla kun hän liikutteli jalkojaan ja ikäänkuin "potki" selkääni.. Lopuksi hän kumartui ylitseni ja pussasi suoraan suulle. Samassa unessa myöhemmin uusi "työparini" istui tuolini käsinojalla, viittä vaille sylissäni.. ja kommentoin olevani pinon alimmaisena.

Kiinnostaisi näiden symboliikka, jos joku osaisi avata?
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #4057 : 10.09.2020 19:46:24 »

Tämä ei ole yksittäinen uni vaan näin tätä teemaa 4-5 kertaa unissani kesällä. Tässä oli taustalla sellaista että tuossa loppu talvesta intuitioni oli sanonut että tulen tapaamaan vanhan tuttuni ja tulevan mieheni tänä kesänä. Aiemmin jos hänestä näin unta niissä mies ei huomioinut tai osoittanut mitään mielenkiintoa kohtaani, mutta toukokuusta lähtien näin unia missä tämä mies oli taas meistä se aktiivinen osapuoli, ei mitenkään liian, mutta osoitti kiinnostusta. Unissa minä itse en tiennyt mitä ajatella kuin että ”tämä etenee liian nopeasti, tarvitsen aikaa, en halua sitä näin” ja läsnä oli vain koko ajan paheneva ahdistus. Nuo unet vain ihmetyttivät voimakkaina tunteineen sillä näin hereillä ollessa en pitänyt intuitioni ennustusta kiveen hakattuna enkä pitänyt sitä pahana asiana jos tosiaan tämän miehen kanssa jotain tulisi.

Ps. En tavannut tätä miestä kesällä myöskään   2funny
tallennettu
anon18287
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4058 : 20.11.2020 07:20:57 »


Unessa lapsella näytti ensin olevan sylissä iso merilokki jota retuutti. Otin sen häneltä päästääkseni sen vapaaksi ja se olikin pieni kili, vuohi, jolla pää roikkuu ja oli henkihieverissä. Huusin ja itkin apua ja yritin lohduttaa kiliä,  mutta kukaan ei auttanut. Katsoivat vain. Kaikki olivat ulkomaalaisia vaatteiden ja ihon perusteella.
Heräsin ahdistuneena ja itkien.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4059 : 10.03.2021 01:08:38 »

Ei mitään yksittäistä unta, mutta oon viimesen viikon nähny erittäin selkeitä unia, joissa joku tuntemani ihminen on roolissa, ja sitä kautta selviää jokin tunnemöykky, joka on vaivannut mieltä. Ei tarvitse tulkintaa, kun on aivan päivän selvä.
Kyseiset unet eivät liity millään tavoin niissä esiintyneisiin henkilöihin, pelkästään tunnejälki ko. ihmisestä on "totta".
Ihan uus kanava selvitellä omia pööpöjään  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4060 : 17.03.2021 12:35:19 »

Ja taas.

Hyvin yksinkertainen ja selkeä, voimakas uni, omista tunteistani, jotka olen jättänyt huomiotta.
Ilmeisesti nyt ei ole mahdollista välttää niitä, alitajunta heittää ne silmille.
Todella kätevää!
tallennettu
Mii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #4061 : 02.04.2022 09:10:03 »

Näin unta, että ruumisauto tuli pihaamme. Ihmettelimme mieheni kanssa, mitä se meille tuli. Mitä mahtaa tarkoittaa?
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #4062 : 20.05.2022 11:49:29 »

Olin syksyisellä pellolla ja sudet kiertelivät läheisessä metsikössä. Yksi niistä tuli lähemmäksi ja hyökkäsi kimppuuni. Heräsin omaan huutooni.

Nukahdin uudelleen ja näin saman suden mutta nyt olin saanut sudesta jonkinlaisen ystävän, vähän sillä oli kettumaisia elkeitä ja ilme ei ollut niin kovin luotettavan oloinen mutta juttelimme ihmisen kielellä suden kanssa, halasimme ja suukotimme. Sanoin sudelle, että tarvitsemme toisiamme. Susi oli vähän epäileväisen oloinen ja niin olin minäkin sydämessäni.

Mitähän tarkoittanee?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #4063 : 17.09.2022 12:51:44 »

Tässä viime aikoina arjessani on pyörinyt melkoisesti
uusia ihmisiä.
Niinpä hämmästyin, kun eräs heistä - ihan mukiinmenevä mies
tarjosi unessani parina eri yönä puuroa, siis ihan peruspuuroa
jossain aamiaistilassa.

- - -
Tulemme oikein hyvin toimeen, tosin tässä 'vanhuuden' kynnyksellä
miettii sen tuhannen kertaa salliiko uuden ihmisen uida liiveihin.
- - -
Siis kysymykseni on, mitä ajatuksia teille herää tästä puuron-
tarjoaja- unesta?
 Cheesy Wink
« Viimeksi muokattu: 17.09.2022 12:53:44 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4064 : 17.09.2022 23:25:03 »

Mitä ite aattelet siitä, että mies tarjoo puuroa eikä kynttiläillallista..?
Tahtooko hän sun aamukahvipöytään ja pyykkipäivään,
eli elämään tavallista arkea, kumppanina,
entä itse?
Vai aatteletko häntä liian arkisena vaihtoehtona, mukiinmenevä
ja pidät välimatkaa ( ..jossain aamiaistilassa elikkä ei sinun aamukahvipöydässä kuiteskaa..)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 269 270 [271] 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: