Sivuja: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2084265 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #3870 : 25.02.2017 15:51:09 »

Ikitosi
Homma etenee
step by step
vaikka ns. talonmies pitääkin hommaa niinniinjoojoo-yhdentekevänä

Jos Antilla väliä,
niin se tarkoittaa miehekästä,
Andrea, opetuslapsi,
ja 30.11. nimipäivänään ois hidasta liikettä  saturnus merkurius jousimies muodossa.
Tai valmista.

Oliko värillä väliä ?  Smiley
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3871 : 25.02.2017 17:46:37 »

Onko kalalla jokin merkitys unessa?

Melko sekava uni ja en siitä muuta muista kuin et olin keittiössä ja siinä lattialla oli allas missä ui lohi ja mietin et toikin tarvis tosta pyydystää   uglystupid2 2funny
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #3872 : 25.02.2017 21:20:03 »

Domo
Kalat asustavat vedessä, joka on syvyyspsykologiassa käsitetty tiedostamattoman vertauskuvaksi,
ja siksi ne on koettu persoonallisuuden syvemmistä kerrostumista nousevan "elävän" sisällön ruumiillistumiksi.
Hedelmällisyyttä, elämää antavia voimia..kuitenkin kala on "kylmäverinen", jolla ei ole kuumia intohimoja,
ja siksi sitä on nautittu pyhillä aterioilla ja käytetty uhrimenoissa.

Suuri symbolikirja

Kalahan liitetään vahvasti kristinuskoon,
astrologiassa  jupiter saturnus kultaiseksi yhtymäksi kolmasti Kalojen merkissä 7eKr.
Viisi leipää ja kaksi kalaa..
Ihminen ei elä ainoastaan leivästä,
vaan kaipaa muutakin.
Sinun kalasi ei uinut kovin syvissä vesissä,
mutta keittiön eli arkiaskareiden ja tekemisen keskellä
tuntuviksi kaipaat kuitenkin myös ns. henkistä ravintoa.
Muistan vieläkin yhen unen, missä exällä oli eron jälkeen tarjolla kirkon liepeillä paistettua kalaa,
mutta minä valitsinkin grillimakkarat...  Tongue
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3873 : 26.02.2017 07:05:44 »

Kiitos Smiley

Ehkä pakanan sitten pitää etsiä täältäpäin jotain pakanallista seuraa Wink
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #3874 : 26.02.2017 11:31:38 »

Ikitosi
Homma etenee
step by step
vaikka ns. talonmies pitääkin hommaa niinniinjoojoo-yhdentekevänä

Jos Antilla väliä,
niin se tarkoittaa miehekästä,
Andrea, opetuslapsi,
ja 30.11. nimipäivänään ois hidasta liikettä  saturnus merkurius jousimies muodossa.
Tai valmista.

Oliko värillä väliä ?  Smiley

Sinäpä sen selkeytit! Kiitos Nikki smitten
Tosiaan tässä olen tietyllä tavalla askeleita ottamassa, hyvinkin konkreettisesti eräässä projektissa. Ja vähän pitää tässä vaiheessa tehdä taustatyötä, ennenkuin pääsee korkeammalla tasolla toteuttamaan ja lentoon!
"Talonmies" on vissiin mun sisäinen mieheni? Vai kuvastaisko projektikumppaniani, jonka nimi muuten on Antti! Nyt vasta tajusin! Kumpi hyvänsä onkaan, niin miehekäs on iso-Antti jo nimeltäänkin, mutta kyllä sitä on niinniinjoojoosti vähän laiskottanut viime aikoina, ei ole jaksanut ottaa tätä meneillään olevaa projektia ihan vakavasti crazy2

Jatkoa sille varmaankin viime öinen uneni, jossa pestauduin pelleksi Cheesy
Tivolin johtajatar villasukkajalat kirjoituspöydällä lupasi palkkaa tonnin viikossa, jota pidin oikein kivana, olihan mukava majoituspaikka vieressä ja hauskaa hommaa! 2funny
tallennettu
valkoinentaikuri.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3875 : 27.02.2017 11:25:22 »

Tatuointi on mielenkiintoinen. Olen itse joskus nähnyt unta, että minulla on iso tatuointi selässä ja mietin onkohan puolisoni nähnyt sen, onhan sen täytynyt nähdä! Ajattelen sen olevan joku, kiinteä, oleellinenkin osa minua, joka on tullut jonkun kokemuksen kautta. Esimerkkinä vaikka että masennuksen läpikäyminen elämässä tuo tietynlaista elämänkokemusta ja vaikka se ei olisi sillä tavalla enää läsnä elämässä niin onhan se kuitenkin aina, se kokemus, että olet sen käynyt läpi ja se on varmasti muokannut paljon millä tavalla ajattelet ja elät tänä päivänä. Ajattelen siis tatuointia pysyvänä merkkinä ihossa, niin lähellä sinua, kuin pääsee. Se, miten sen kanssa elää on itsestä kiinni. 
  minustakin mielenkiintoista! Tatuointi oli unessani ensimmäistä kertaa ihan vasta. Näin noin viikko sitten unen, jossa menin kirpputorille ystävän kanssa. Hän ojensi mekon käteeni, ja sanoi että sopisi minulle. Totesin mekon olevan tyyliäni ja sovitin ylle. Nyt mekko päällä kirpputorin myyjä tuli luokseni ja kertoi olevansa myös tatuoija.Hän tarjoutui tekemään minulle tatuointia ja suostuin. Sen kummemmin ei kuvasta ollut puhetta vain sanattomasti annoin hänelle luovat kädet. Lopulta tatuointi oli valmis ja hän oli tatuoinnut minun nilkkaan minun omat kasvoni, ja kehona oli valtava sydän.
tallennettu
valkoinentaikuri.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3876 : 27.02.2017 11:38:03 »

Tatuointi on mielenkiintoinen. Olen itse joskus nähnyt unta, että minulla on iso tatuointi selässä ja mietin onkohan puolisoni nähnyt sen, onhan sen täytynyt nähdä! Ajattelen sen olevan joku, kiinteä, oleellinenkin osa minua, joka on tullut jonkun kokemuksen kautta. Esimerkkinä vaikka että masennuksen läpikäyminen elämässä tuo tietynlaista elämänkokemusta ja vaikka se ei olisi sillä tavalla enää läsnä elämässä niin onhan se kuitenkin aina, se kokemus, että olet sen käynyt läpi ja se on varmasti muokannut paljon millä tavalla ajattelet ja elät tänä päivänä. Ajattelen siis tatuointia pysyvänä merkkinä ihossa, niin lähellä sinua, kuin pääsee. Se, miten sen kanssa elää on itsestä kiinni. 
  minustakin mielenkiintoista! Tatuointi oli unessani ensimmäistä kertaa ihan vasta. Näin noin viikko sitten unen, jossa menin kirpputorille ystävän kanssa. Hän ojensi mekon käteeni, ja sanoi että sopisi minulle. Totesin mekon olevan tyyliäni ja sovitin ylle. Nyt mekko päällä kirpputorin myyjä tuli luokseni ja kertoi olevansa myös tatuoija.Hän tarjoutui tekemään minulle tatuointia ja suostuin. Sen kummemmin ei kuvasta ollut puhetta vain sanattomasti annoin hänelle luovat kädet. Lopulta tatuointi oli valmis ja hän oli tatuoinnut minun nilkkaan minun omat kasvoni, ja kehona oli valtava sydän.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3877 : 28.02.2017 09:12:32 »

Olin lähdössä johonkin etelän lämpöön porukalla, vähän extempore, koitin kiireessä haalia vaatetta kasaan ja miettiä mitä tarvitsen. Kävin hakemassa jotain kaupasta, kun näin yhden seurueen jäsenen ja kysyin millä hän aikoi tulla lentokentälle, hänen vastatessa polkupyörällä. Olin ihan et no tyylinsä kullakin ja jotenkin sitten sinne kentälle päädyin, kun selvisi että oli joku julkisen liikenteen lakko, joka koski myös lentokentän huoltoliikennettä. Kone lähtisi kyllä, mutta sinne pitäisi itse kävellä ja rahdata laukkunsa. Tässä vaiheessa suurin osa porukasta palautti lippujaan ja itsekin peruin, mutta yksi jäi surkuttelemaan, että hänellä ei ole vaihtoehtoja ja jotenkin päädyin sitten lähtemään hänen seurakseen ja lapsetkin tupsahti kuvaan, joten heidät piti ottaa mukaan. Otin tiskiltä ruttaamani lipun, katsoin kuinka ryppyinen se oli ja koitin oikoa, ihmetellen siinä olevaa puhelinnumeroa ja muutenkin se näytti ihan kirjekuorelta.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #3878 : 28.02.2017 11:24:07 »

Kyllikki6
Et haluaisi nähdä vaivaa jonkun asian suhteen,
vaan päästä helpolla ( etelän lämpöön),
halveksit omatoimista pyörälläajajaa, joka ei kuitenkaan ole riippuvainen minkään sortin lakosta,
jotakin pitää tehdä, etkä haluaisi,
pitäisi kävellä, lapset piti ottaa,
kuulostaa tekosyiltä, pakenemiselta,
ja viestin ( kirjekuoren) käsittelyn välttelemiseltä
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #3879 : 28.02.2017 11:33:29 »

Mä näin unta, että maalla, siinä kivikaivon ympärillä oli meri,
 ja sen meren rannassa iso vaalea venäläinen laiva, ei sotilaslaiva, vaan risteilyalukselta näyttävä,
ja toinen paljon pienempi jonkun muun maan laiva sillain neliökulmassa siihen toiseen.
Se venäläinen laiva aikoi hyökätä sen pienemmän laivan kimppuun,
mutta se pienempi laiva osas muuttaa sitä neliökulmaa sen kaivon taakse siten,
 ettei se isompi laiva nähnyt sitä,
ja pelastui.

Joskus muinoin näin sen kaivon rinteesssä ison joukon ihmisiä kuuntelemassa jotain
"profeettaa" joka puhui sen kaivon kannella. Elikkä se kaivo on jäänyt mieleen ns. pyhänä paikkana.

Sitten unessa piti maalata valkoiseksi jotain metallisekote-narunpätkiä,
ja joitain seiniä kanssa, valkoiseksi.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3880 : 28.02.2017 13:21:43 »

Kiitos nikki, osui ja upposi, tuskastuttavan tehokkaasti  smitten

Muoks! Tai ehkäpä se oli "vain" enneuni: http://yle.fi/uutiset/3-9489912 Cheesy
« Viimeksi muokattu: 03.03.2017 09:59:30 kirjoittanut Kyllikki6 » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3881 : 01.03.2017 07:57:52 »

Säännöllisesti toistuva uni; sähellän jotain puhelimeni kanssa ja mokaan (painan jotain väärin tms). Melkein pahempi kuin työunet, viimeyönäkin taas heräsin kiroillen  tickedoff
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3882 : 01.03.2017 20:13:29 »


Tuosta laivaunesta tuli mieleen Suomen ja Venäjän suhde. Ehkä suomalaiset osaavat käyttäytyä siten, että uhkaa ei ole.  smitten Pieni ja nokkela.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3883 : 03.03.2017 23:16:52 »

Viime yönä alkoi sota.

Olin kotitalossani, ikkunan sisältä katselin kun korkealla taivaalla lensi matkustajalentokone johon osui ohjus. Se putosi suoraan taloani päin. Se hajosi pitkin pihaa, mutta ei osunut taloon. Palasia jäi seinän viereen.

Taivaanranta näkyi keltaisena ja punaisena, kaikki oli tulessa kauempana. Mutta jotenkin tuli se tunne että sisällä olen turvassa vaikka kauhea ahdistus oli päällimmäisenä mielessä.

Olen nähnyt vastaavanlaisen unen ennenkin, mikä on harvinaista. Yleensä unissani asiat eivät toistu.

Kyllä oli valtava helpotus herätä omasta sängystä eikä sotaa ollutkaan.

Sotatunne tuli pään sisäisenä asiana, ei sitä missään kerrottu. Se alkoi vain, yhtäkkiä.
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3884 : 04.03.2017 13:21:17 »

Voisiko joku tulkita? Olisin kiitollinen  Smiley

Olin entisen mummolani pihan perällä, missä aikoinaan oli tunkio. Siinä oli nyt kukkaniitty. Erilaisia perennoja ja hienoja värejä, sinistä, violettia, punaista, vaaleansinistä yms. Edesmennyt mummoni oli muistaakseni unessa mukana katselemassa kukkia. Katsoin myös lehtimetsää kauempana. Osa puista oli täysin punaisia, osa oransseja ja vihreitä. Oli siis syksy. Mitään sen kummempaa unessa ei tapahtunut, tärkeintä oli mummola ja ne kukat, puut ja värit. Oli ihana värillinen uni  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: