Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs tästä pitäisi oivaltaa...?  (Luettu 4089 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 08.11.2006 15:07:27 »

Jos Daria ajelee kolareita ja hänen pitäisi ymmärtää jotain niin, miksihän minulla palaa koko ajan lamppu....? Olen viime aikoina koko ajan saanut olla vaihtamassa lamppuja, sellaisiinkin joihin olen juuri vaihtanut... Cheesy

Koko ajan jostain poksahtaa lamppu sammuksiin...  Huh

Olen yrittänyt tätä pohtia mutta en edelleenkään ymmärrä... Help -anyone? smitten
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.11.2006 15:44:58 »

Soittaa sähkömiehelle?

Vaihtaa sulake?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2006 16:52:52 »

Tästä aiheesta olikin jop keskustelua, taisi olla joko muiden kokemuksien tai selvänäön puolella. En valitettavasti muista. Moni muukin oli kokenut lamppujen poksahtelua ja sammumista. itse sanoisin, että kyseessä on vain energiapurkaus, joka pistää lampun mäsäksi. Ei mitään vaarallista siis. Pienimmillään tuollaiset energiakeskittymät saavat aikaan poksahtelevia ja rapsahtelevia ääniä (esim. meditoinnin aikaan) ja isoimmillaan hallitsemattomista energiapurkauksista puhutaan poltergeistien yhteydessä.
tallennettu
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #3 : 08.11.2006 17:33:09 »


Hei Astraali!

AthaMaarit tuossa jo vähän pohjustikin sitä, mitä itse olin sanomassa.

Yleensä varsinkin vihkimysten jälkeen (Esim. Reiki) tuo lamppujen posahteleminen on hyvin yleistä. Kuten myös muitten sähkölaitteitten tilttaaminen, tietokonettakin myöten joskus!

Se johtuu oman energiakentän muutoksista. Yleensä laajenemisesta ja kasvusta.
Reiki-ihmisillä varmasti jokaisella jonkinmoista kokemusta aiheesta? Tai ainakin joku kurssilaisista varmast törmännyt samaan ongelmaan...

Sen pitäisi ajan kanssa tasoittua, kun energiakenttäsi taas asettuu omaan muotoonsa.
Mutta siis, tämä on HYVÄ asia  Grin

Sanaya Romanin kirjassa (siinä violetissa) on ohje, miten estää tuo rikkoutuminen jos se yltyy. Pitää luoda uusi energeettinen suhde kaikkeen ympärillä olevaan...
Tai sitten vaan odottaa, että elämä asettuu takaisin normaaliin uomiinsa.

Ystävällisin terveisin sininen lilja
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 08.11.2006 18:04:22 »


Hei Astraali!

AthaMaarit tuossa jo vähän pohjustikin sitä, mitä itse olin sanomassa.

Yleensä varsinkin vihkimysten jälkeen (Esim. Reiki) tuo lamppujen posahteleminen on hyvin yleistä. Kuten myös muitten sähkölaitteitten tilttaaminen, tietokonettakin myöten joskus!

Se johtuu oman energiakentän muutoksista. Yleensä laajenemisesta ja kasvusta.
Reiki-ihmisillä varmasti jokaisella jonkinmoista kokemusta aiheesta? Tai ainakin joku kurssilaisista varmast törmännyt samaan ongelmaan...

Sen pitäisi ajan kanssa tasoittua, kun energiakenttäsi taas asettuu omaan muotoonsa.
Mutta siis, tämä on HYVÄ asia  Grin

Sanaya Romanin kirjassa (siinä violetissa) on ohje, miten estää tuo rikkoutuminen jos se yltyy. Pitää luoda uusi energeettinen suhde kaikkeen ympärillä olevaan...
Tai sitten vaan odottaa, että elämä asettuu takaisin normaaliin uomiinsa.

Ystävällisin terveisin sininen lilja

Ahaa.....  Grin Olen tosiaan juuri saanut vihkimyksen..... :Smiley
Voisiko todella johtua siitä.....? Vessan valo napsuu ja pitää omituista ääntä aina kun olen vessassa... Vaihdoin sinne jo kaksi kertaa sellaisen energian säästölampun, jonka pitäisi kestää kaksi vuotta. Kesti pari hassua päivää...  Shocked

Omituista, en ole koskaan kuullutkaan, että tällaisia asioita voisi tapahtua omien energioiden nousun jälkeen...

Kiitos Sininen Lilja ja Athamaarit! Ja Puma; kiitos vinkistäsi, tarkistin juuri sulakkeet ja kaiken pitäisi olla ok.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: