Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeettakoulut  (Luettu 26217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #45 : 04.09.2006 07:21:55 »

Alkaako menemään ohi aiheen jos minäkin kysyn että säteileekö minusta siniselle enkelille jotain viboja muista maailmoista? Smiley

Sellaisia viboja tuli, että sinun tulisi antaa aikaa kaikelle tapahtuneelle ja myös itsellesi. Olet varmasti toiminut oikein etkä olisi voinut enempää siinä tilanteessa tehdä. Ole vaan itsellesi armollinen.  Nyt saat vain ajatella itseäsi.  Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #46 : 04.09.2006 07:27:33 »

Hei Myria. Olen huomannut saman ja syöminen yleensä auttaa minua parhaiten ja nopeimmin maadoittumaan. Jokin tehtävä ei vain jätä rauhaan ja on koko ajan vaatimassa kirjoittelemaan tänne. Yritin jo tehdä tietoisen päätöksen etten kirjoita, mutta eipä onnistunut, joten tässä sitä vain ollaan.
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #47 : 04.09.2006 07:36:48 »

Sininen Enkeli, syöminen on minullakin tehokkain ja nopein maadoitustapa! Oikein kunnon lämmin ruoka, se on paras tapa saada jalat maahan. Olen myös huomannut tarvitsevani nyt erityisen valkuaispitoista ruokaa, saavuttaakseni maadoituksen.

hmmm, täytyykin mennä aamupalalle Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #48 : 04.09.2006 08:06:30 »

Aamupala olikin hyvä ehdotus, keitin vaihteeksi teetä ja söin voileipiä.  Tongue
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #49 : 04.09.2006 08:26:42 »

Teetä ja voileipiä oli mullakin Shocked
söin kyllä vielä sitten muroja mehukeiton kanssa, että tuli kunnon maadoitus Wink

Tuosta sinun tehtävästäsi, oletko saanut siitä mitään kiinni? Mitä se on, minkälaista, miten?

Minusta on tuntunut, että nyt on aika luoda yhteyksiä, verkostoitua, alkaa kerätä ryhmää ympärille, jonka kanssa sitten (ehkä jo hyvinkin lähi)tulevaisuudessa tulee tehtyä yhteistyötä.



tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #50 : 04.09.2006 08:34:00 »

En oikein tiedä siitä tehtävästä, mutta se voisi olla jotakin kirjoittamista. (kuten nytkin) Sama tunne mulla, että pitäis saada porukkaa kasaan ja jotenkin rohkaista ihmisiä tulemaan mukaan. Yhä useammalle tuleekin varmaan suurta tyytymättömyyttä tavalliseen elämäänsä ja jokin pakko ajaa hakemaan jotakin muuta.  Wink
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #51 : 04.09.2006 08:44:25 »

Ei muuta kun kerätään sitten kokoon kierrätyskama-ryhmä täältä foorumilta Grin

Paljon tuntuu nyt olevan ilmassa ihmisillä halukkuutta ryhmien muodostamiseen, yhteisöihin ja muuhun erilaiseen tapaan elää ja tehdä työtä.
Mutta kyllä sellaisessa ryhmässä, jossa on harmoniset energiat, onkin valtava voima tehdä vaikka mitä!
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #52 : 04.09.2006 08:50:39 »

Sulla ainakin sitä harmonista energiaa tuntuu olevan yllin kyllin.  smitten

Mä oon vaan tällanen huithapeli.  Embarrassed
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #53 : 04.09.2006 08:51:13 »

Kiitos kiitos... smitten

Ehkä juuri tuolta minusta tuntuukin. Jospa nyt oikeasti keskittyisi itseensä...
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #54 : 04.09.2006 08:57:00 »

Höh, Sininen Enkeli, ethän sinä mikään huithapeli ole, päinvastoin smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #55 : 04.09.2006 09:07:09 »

Kiitos, näköjään on vielä jotain läpikäytävää itsessäni.

Nimim. Sielun muinaiset seikkailut
tallennettu
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Minä olen rakkaus.


Profiili
« Vastaus #56 : 04.09.2006 12:12:44 »

Ystävät rakkaat, suosittelen lämpimästi ryhmää, meillä on jo oma. Jolloin kokoonnumme fyysisesti. Tarvitseeko tämän foorumin ryhmä olla aina fyysisesti kokoontuneena? Voisimmehan perustaa jonkinlaisen "astraaaaliryhmän", eli aihe , johon tarvitaan selvennystä... sovitaan aika, ne, jotka huomaavat/ehtivät/haluavat olla mukana voisivat osallistua ja kirjoitella tänne mitä tuli mieleen aiheesta.
Mitä mieltä olette? Shocked Cheesy smitten
tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #57 : 05.09.2006 17:47:44 »

Kirsimarita, hyvä idea Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: