Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesi-Tiikerin vauhtivuosi  (Luettu 5249 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« : 06.08.2022 10:02:02 »

Niin vauhdikas on tämä Vesi-Tiikerin vuosi ollut, että nyt vasta aloitan aiheen. Mutta onpahan nyt jotain käsitystä jo millainen Tiikeri tämä vuoden eläin on.

Lähipiirini (eli erittäin suppean otoksen  Grin ) mukaan niille, joilla on jossain kohtaa kiinalaisella kartallaan Tiikeriä on tänä vuonna ollut ja menossa muutosten vuosi. Ainakin työelämässä tuntemani Tiikerit ovat kiivenneet ylöspäin. Sekä vuosipilarin että päiväpilarin. Päiväpilarin Tiikerillä on muutenkin isoja muutoksia.

Itselläni on Vesi-Koirana ja Tiikerin kaverina ihan ok vuosi menossa. Mutta päiväpilarini on Vesi-Rotta ja Rotat katselevat tänä vuonna vähän sivusta ja yrittävät olla katkaisematta kaikkia ihmissuhteitaan niin olen ottanut aika rauhallisesti. Mielenkiinnolla kyllä seurannut näiden Tiikereiden menoa, ja heillä tosiaan vauhtia riittää.

Mitä huomioita olette muut tehneet ja onko teillä itsellä Tiikeriä jossain kohtaa pilareissa?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.08.2022 20:28:48 »

Vesi-Tiikeri vastaa harrikan murinalla..
eli on ollut vauhdikas, vähän vissiin ylinopeuttakin, kesä harrikan kyydissä, siellä kuskin takana..
Muutama tuhat kilometriä lähellä ja kauempana, Suomen länsirannikkoa ylös ja täällä Savossa pienempiä lenkkejä.
Aivan  jupiter mahtavaa smitten
Siis täähän on myös  jupiter :n paluuvuosi,
 jupiter sosiaalisena planeettana on tuonut elämään uusia tuttavuuksia, vertaisryhmän toukokuulla ja ahkeran viestittelyn watsup-ryhmässä.
Sitten  jupiter on myös julkaisutoimintaa, joten oli tässä yks käsitöihin ja museotoimintaan liittyvä julkaisukin,
mikä vei aikaa kaikkine kieliopillisine kiemuroineen.
Ja mitähän vielä,
ehkä semmonen elämästä nauttimisen tarve, että mieluummin tien päälle ja porukkaan,
kuin arkisia touhuja ja möllöttämistä.
Matot on kyllä pesty ja marjat kerätty, mutta on myös nautittu tyttären ja pikkumiehen seurasta,
isoäitiydestä, onhan mulla syntymäkartalla  jupiter chiron kalat aspect_opp uranus ceres ja  ceres jos mikä on myös isoäitiyttä.
En niinkään ehkä uraan tai töihin tuota osaa yhdistää,
no, pomo sanoi yks päivä kun kysyi, että pärjäätkö, niin sanoin että tottakai, ja hän siihen, että niin, sinähän vastaatkin 4 -5 ihmistä samassa hommassa....
Ei oo noussu päähän. angel
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2 : 29.08.2022 19:07:49 »

Just tätä mä tarkotan, että teillä Tiikereillä vauhtia riittää. Cheesy Mä kattelen vähän sivusta ja hämmästelen sitä miten paljo tapahtumia tänä kesänä on taas järjestetty kun pitkästä aikaa pystyy. Monilla on ollu just aistittavissa sellanen tien päälle ja porukkaan meininki.

Mulle on ollu vaikeempaa sopeutua taas tollaseen menoon. Mutta kyllä niitä kilometrejä on autolla kertynyt tänä kesänä muutama tuhat, että ihan riittävästi. Moottoripyörän kyytiin mua ei saa, ihan niin hurjapää en ole  Grin mutta nikki jatka samaan malliin niin kauan ku kelejä riittää  coolsmiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.2022 19:36:29 »

Mullakin nouseva tiikeri. Kait se selittää miksi olen keskellä toista tämä vuoden muuttokaaosta.  Viimeisiä pakkailen pikkuhiljaa. En ees etsinyt asuntoa, huokailin vaan että sais olla kymmenisen neliöö lisää. Tultiin kysymään talon isännöitsijän taholta, kelpaisko.
Sain kaipaamani tupakeittiö kaksion,
neliömäisellä parvekkeella. Nyt saan yrttejä kasvamaan ikkunalle tai partsille. Rahapuu jo siellä onkin, ei lopu kolikot.  Smiley .
Olin ihan unohtaa, kun tuli pyyntö osallistua käsityökilpailuun. Tänään laitoin matkaan pari työtä. Saas nähdä mitä tästäkin tulee. Koronavuosina en pitänyt yhtään näyttelyä
 Kohta pitäs sekin laittaa. Mieluusti laitankin. Mallit jo piirretty..
Olipa hyvä tämä otsikko, selvis tämänkin vuoden liiat kiireet, syy ainakin.
Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 31.08.2022 19:44:10 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #4 : 15.10.2022 18:15:52 »

Käsityökilpailusta tuli tänään kunniamaininta ja lahjakortti. Taidan laittaa pöytään capuzzinot ja karjalanpiirakat.
Sitten laulan onnittelut itselleni ja juhlin aamuun asti.
Onneks hain ison juustopalan tulomatkalla kaupasta.
Tää on sitä tiikerin vuotta.
Koetan kestää.
Ens vuonna taitaa ääni kellossa muuttua.
Eikös se ole jäniksen vuosi. Kai se hyppää pöydälle.

Hmmmm!

Se puuronkeittaja on jäniksen merkeissä kait syntynyt.
Voihan kääk.
Pitää pitää kiirettä jos meinaa ehtiä vielä tänä vuonna.
Pakko varata kermakahvia ennen kuin laittaa sen ( jäniksen) uuniin.
Sillä kun valelee useasti kesken paiston, tulee hyvää.
 Cool Grin
Anteeksi brutaali huumorini. Siis tiikerin huumori.  Wink

Pikku korjaus, onkin kauris/sika yhdistelmänä länsimainen/ kiinalainen merkki

Vastuullinen nautiskelija.
Kantaa vastuuta läheisistään myös.
Tiedä sitten jaksanko lojua takan ääressä.
Mutta kokkipojaksi kelpaisi kyllä.
Pistetään harkintaan...
« Viimeksi muokattu: 23.10.2022 21:07:49 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: