Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelastettavat valkoiset hevoset unessa  (Luettu 2583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
norppa_pee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 13.02.2022 11:22:48 »

Näin unta, jossa heräsin yöllä katsomaan parvekkeelta, joka oli pikemminkin torni tms. Alhaalla näin lauman valkoisia hevosia, yksi niistä oli laikukas, Peppi Pitkätossun hevosen näköinen. Hevoset palelivat ja hädissään pyysivät minulta apua. Lunta oli niin paljon ja yksi hevosista yritti kaivaa lumiluolaa, että pääsevät lämmittelemään. Menin herättämään asuintoverini (asuin unessa ison meikkiporukan kanssa, meidän oli tarkoitus tehdä yhdessä töitä ja meikkasimme ihmisiä  Shocked ) Kerroin, että hevoset tarvitsevat apua, minun puhelimesta ei pystynyt soittamaan hätänumeroon ja pyysin hänen puhelintaan lainaksi. Se onnistui pätkittäin (puhelu katkeili koko ajan ja päivystäjä kyselisi tyhmiä)  mutta lopulta sain apua kutsuttua perille. Sitä tulikin runsaasti. Oli kaivinkoneet, paljon miehiä ja muita laitteita. Ei mennyt aikaakaan kun koko alue oli vehreä ja lämmin. Yö oli muuttunut päiväksi ja kaikki hevoset pelastui. Mutta siinä vaiheessa ne oli muuttunut kissoiksi  Shocked

Tilanne, jota käyn läpi: Tyttäreni on löytänyt asunnon ja muuttaa pois kotoa aloittaakseen itsenäistymisen. Tämä on hieno homma ja olemme olleet innoissamme tulevasta muutosta, koska nyt minäkin saan ensimmäistä kertaa oman huoneen ja asunto on aivan lähellä. Kuitenkin olen alkanut jännittämään, jos Kela ei maksakaan vuokravakuuksia ja olen alkanut siirtämään kaiken minkä pystyn niin säästöön. Samaan aikaan tiedän, etten saa 1500e yksin kokoon kolmen viikon sisään. Alkuun olinkin huoleton asiasta ja tiein, että universumi auttaa meitä tässä asiassa ja se kyllä järjestyy tavalla tai toisella. Pitää vaan pysyä positiivisena ja uskoa siihen. Apua olen heiltä pyytänyt ja muistanut kiitollisuuden. Nyt olen alkanut muiden ihmisten säksyttämisen vuoksi itsekin epäilemään ja stressaamaan hiukan asiasta. Aina kun huomaan ajattelevani koko asiaa, yritän poistua tilanteesta ja saada muuta ajateltavaa. En halua antaa stressille valtaa. Silti olen hieman hajamielisempi ja kyllä minä hiukan stressaan.

Voisiko lumi unessa kuvastaa stressiä jota käyn läpi? Entä valkoiset hevoset? Kissat? Olen iloinen ja kiitollinen kaikista tulkinnoista  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: