Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksinäisyys kartalla  (Luettu 7890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #15 : 10.04.2023 10:46:07 »

Kiitos kun nostit tämän vanhan keskustelun! Minulla on siis stellium  aurinko  uranus merkurius venus jousimies 6. huoneessa.  jupiter ei osu tuohon vaan on  skorpioni

Onko se tuo  uranus joka sitten tekee sen, että mulle on moni esihenkilö sanonut, että olen todella itsenäinen ja omatoiminen. Lisäksi vielä  keskitaivas vesimies joka voi ehkä korostaa tuota roolia.

Hyvin sanottu tuo, että ystävyydessä ei ole suotu tasaista polkua, ei tosiaan ole. Edelleen laittaisin osan siitä ton  kuu 11. huoneessa piikkiin, joka muuten on  vesimies huone, mutta varmasti myös tuo  uranus
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #16 : 01.04.2024 22:39:24 »

Luinpa pitkästä aikaa tätä yksinäisyys.teemaa.

Tajusin toistenkin karttapohdintoja lukiessani, että Daavidin tähti tekee karttani liian monisakaraiseksi, että toisten on turhan helppo saada yhteys. Joudun pakenemaan rauhaan = yksinoloon saadakseni mielenrauhan takaisin.
Onneksi kotihuoneessa vain Vesta ja laskusolmut, eli paikka on minulle pyhä. Voin huonosti, jos joku tuo energiansa pyhään tilaani.
Kirjoittaessani tätä oivalsin myös, että entiset elämäni olen uhrannut toisten palveluun. Nyt on minun elämä, jota en anna toisten sotkea.
Nuoruudestani muistan erään tilanteen, jossa annoin tulla turkin hihasta ihan kaiken. Mies sanoi julkisella paikalla, että tuossa on tulevien lasteni äiti. Noh, muutaman kerran vedin iskut perille itserakkaan p*sk*a*s*n nassuun, jopa lopetti luulonsa.
Mitä ihmeen siitettäviä nautoja meidän naisten pitäisi olla. Jollei mies osaa arvostaa naista, olkoon ilman.

Sainpa jatkaa työtäni, ei tarvinnut olla patjana ja tiskikoneena. Sain elää suunnitelmieni toteuttamista, opiskelujani, työosaamisen kautta asioitten syy.yhteyksien ymmärryksen lisäämistä.
Yksin viihtyminen ei ole yksinäisyyttä, vaan omaa rauhaa.
Miksi uhraisin aikaani keskusteluissa oman näkemyksen puolusteluun, kun olen itse nähnyt luonteelleni sopivan olla ja elää niin yksin kuin se on mahdollista tässä ylisosiaalisessa maailmassa.  Joka  yhä  vielä  sosiaalistuu!!!  Kertakaikkiaan hyi hyi.

Onneksi olen jo vanha. Tiedän, että yhteiskunta on rakennettu keskiverroille. Sekin on totta, että lapsia syntyy eniten alimpiin sosiaaliluokkiin ja heikoimmin koulutetuille.
Muistan joltain henkisen kurssin osallistujalta kuulemani lausahduksen:
 Ei sinun tarvitse synnyttää lapsia, jos olet edellisissä elämissä oppinut heitä hoitamaan.

Miten vapauttavaa!

Sosiaalinen kaava ei ole pakkopaita.
Eikä tarkoitettu ainakaan minulle.  Grin  knuppel2
 
« Viimeksi muokattu: 01.04.2024 22:59:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: