Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka monesta tuntuu siltä, että oma syntymäkartta olisi huonoin ikinä?  (Luettu 2079 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yumyum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 01.07.2023 14:57:32 »

Kuinka monesta tuntuu, että oma syntymäkartta olisi huonoin ikinä?

Olen tässä muutaman vuoden tutkinut säännöllisen epäsäännöllisesti karttaani ja tullut siihen tulokseen, että karttani on kuin suunniteltu luomaan mahdollisimman paljon kärsimystä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.2023 14:37:48 »

Mitä sun kartalla sitten on, joka tuntuu olevan huonointa ikinä?

Syntymälarttahan osoittaa vain potentiaalin, haasteita ja mahdollisuuksia.
Esim. auringonpaluut ja proge muuttavat sen värejä melkoisesti.
Ei kartta ole hyvä tai huono lähtökohtaisesti, kyllä se vastuu on itsellä. Asiat voivat toki olla haastellisempia, mutta ei se kartasta huonoa tee.
tallennettu
yumyum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2023 17:22:38 »

Mitä sun kartalla sitten on, joka tuntuu olevan huonointa ikinä?

Syntymälarttahan osoittaa vain potentiaalin, haasteita ja mahdollisuuksia.
Esim. auringonpaluut ja proge muuttavat sen värejä melkoisesti.
Ei kartta ole hyvä tai huono lähtökohtaisesti, kyllä se vastuu on itsellä. Asiat voivat toki olla haastellisempia, mutta ei se kartasta huonoa tee.

Juu, yritän välillä ajatella positiivisesti. Joskus asiat vaan tuntuvat ylivoimaisen hankalilta. Välillä kaipaisi, että joku kertoisi kädestä pitäen mitä kannattaisi tehdä, jotta kartan ongelmat järjestyisi.
tallennettu
yumyum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #3 : 04.07.2023 17:29:27 »

Olen rapu kuu ja suhtaudun asiohin vielä ekstratunteellisesti silloin kun on huono päivä.
Olen myös miettinyt miten syntymäkarttaan pitäisi suhtautua.. onko se koko elämän pohjakaava vai vaan enemmänkin lähtötilanne tänne elämään synnyttäessä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: