Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisin oivalluksesi astrologiaan liittyen  (Luettu 20744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4359



Profiili
« Vastaus #90 : 04.01.2024 15:28:39 »

Joo ei ole heikko tuo 10.huoneen saturnus ja se varmasti antaa auktoriteettia, voisin kuvitella Cool Saturnus on siitä huippu, että se tekee sitkeäksi vaikka tuliskin välillä turpaan. Se oli vissiin niin, että suomalaisilla on yleensäkin risti kartalla johtuen Suomen maantieteellisestä sijainnista joten ei se ihme että on olemassa termi "suomalainen sisu".
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6579


Profiili WWW
« Vastaus #91 : 05.01.2024 14:52:13 »

Löysin tämmösen Astro Logoksen lukumahdollisuuden etsiessäni puolineliöö,
siis täällä on artikkeli  saturnus :sta. Ja paljon muutakin mielenkiintoista.

https://sasseura.net/wp-content/uploads/AstroLogos/Astro%20Logos%20108%20(2019).pdf

Elwyn puhui rististä, jokaisella oma ristinsä kannettavanaan..Suomen  saturnus rx 14  leijona kuvannee myös ylpeätä kansaa, Suomen leijonaa,
sitä kiinteän tulen sisuakin, periksi ei anneta.
Ite miellän  saturnus :n hyvin henkiseksi planeetaksi, symbolin risti, joka kuvaa materiaa, on ylhäällä,
toisin kuin meidät maahan ja materiaan juurruttavat -risti alhaalla planeettasymbolit.
Ja onhan se Ajan herra, ajoittaja tapahtumille, kaikelle on aikansa.

Itellä on just tr  saturnus kalat aspect_con  jupiter kalat
ja kun tuo  saturnus on tuossa retroillut ja taas palannut yhtymään, koen tämän surutyöskentelynä, henkisenä kasvun mahdollisuutena.
Aika luopua ja katsoa tulevaisuuteen, vaikka edessä on vielä tr  saturnus aspect_con chiron kalat eli kipupisteitä kohdattavana.
No  kalat :jen teemaan sopinee myös elokuvat, visuaalinen näyttämö,
eli olen viettänyt pakkaspäiviä katsellen The Crown -sarjaa,
hyvinkin  saturnus jupiter hallinnassa olevan julkisuuden teemaa Elisabethin elämässä.
Margareth piristää sarjaa..

Sitten yks oivallus otsikkoon viitaten.
Hyllystä löytyy Ulla Kivistön laatima monistesarja: Astrologisten asteiden terveysmerkityksistä Ebertinien mukaan
ja siellä on 2  leijona asteessa aortta.
Itellä löytyy tuosta  kuunsolmu leijona  aspect_con  kuu  leijona
ja syvällisten kokemusten 8 huoneessa.
Kaksi itselle tärkeää ja rakasta ihmistä on kuollut aortan repeämään.
Eli olen joutunut kokemaan ja kohtaamaan kuoleman kautta tämän asteen ja  kuunsolmu merkityksen.
Eli en välttämättä itse kuole aortan repeämään, vaan olen joutunut läpikäymään, niin mitä,
aortan repeämisen aiheuttaman äkillisen kuoleman merkityksen.
Suhtautuminen kuolemaan, elämään, kun elämänlanka katkaistaan hetkessä poikki.
Mutta  skorpioni painotus kartallani antaa ilmeisesti voimavarat tämän kohtaamiseen.
Pikkasen sinänsä hirvittää, ei vaenkaa,
kun sitten löysin semmosen asteroidin kuin 7711 Rip (viittaa vuoreen, mutta voi tulkita R.I.P  angel )
joka on nyt 24  skorpioni  aspect_con mun  aurinko
ja  aspect_con ap  aurinko mars
ja ap Rip  aspect_con natal Atropos  skorpioni (elämänlangan leikkaaja)

joopati
jatkan Haaviston puolineliön tutkailua..
ulkona -40 täällä suoalueella
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #92 : 11.01.2024 23:32:22 »

No jo, tuossa linkissähän oli vaikka mitä. Luin vain tuon  saturnus aiheisen. Vähän saattoi olla vaikeaselkoinen ja ympäripyöreä, tai sitten olen vain väsynyt  Grin

Mutta joo,  saturnus se on reilu kaveri. Odottaa vain sitä, että olet itse yhtä reilu, erityisesti itseäsi kohtaan. Jos et, niin...noh, nytkin painan aivan liikaa kitupalkkaisia töitä  Undecided

Tuo auktoriteetti...sitä pitäisi oleman kait, kun lisäksi  pluto keikkuu  aspect_con keskitaivas ja  uranus  aspect_con jupiter nousulla. Varmaan onkin, mutta en osaa käyttää sitä muuhun kuin ongelmien kasaamiseen  laugh Auktoriteettiongelma on ollut aina...tai sitten joku minuun nähden auktoriteetti kokee uhaksi, ja tulee vaikeuksia. Tai esimies ottaa minusta tukea, tilanteessa jossa sen kuuluisi mennä toisin päin...tai pysäytän aggressiivisen, kimppuuni yrittävän henkilön vain sanomalla EI...kyllä se näkyy.

Onpa ollut ihana lueskella täällä foorumilla ainakin Elwynin, Meryemin ja nikin kuulumisia ja juttelua. Kaipaan sitä aikaa kun tämä oli aktiivisempi  smitten

Mielenkiintoinen tuo aorttajuttu.


tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4359



Profiili
« Vastaus #93 : 12.01.2024 17:52:33 »

Tuli jostain mieleen, että 10.huoneen saturnus voisi olla hyvä positio jos on yrittäjä tai haluaa olla yrittäjä. Oma leiviskä kyseessä yms ja oman itsensä auktoriteetti tjtn.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #94 : 13.01.2024 02:01:58 »

Mietin mistä kartalla tulee jotenkin sellainen, että haluaa olla esillä? Minun kartalta se joka tapauksessa puuttuu. En ole ikinä haaveillut siitä, että olisin jotenkin framilla ja minulle hurrattaisiin. En ole ikinä haaveillut olevani jotenkin näkyvästi esillä. Mun yökartalla ja 6.huone painotuksella tuo on varmaan ihan luontevaa. Mua kiinnostaa paljon enemmän se, mitä tapahtuu taustalla. Jos saisin jostain kunniaa tai näkyvyyttä niin toivoisin, että se tulisi siitä, että olisin ollut joku rikosetsivä, joka on ratkaissut vaikean jutun tai jostain lääketieteellisestä läpimurrosta.

Kiinnostaa kyllä kirjat ja sarjat, jotka kertoo ihmisistä, jotka on olleet julkisuudessa. The Crown on mielestäni tämän vuosituhannen paras sarja! Todella sellaista velvollisuudentuntoa, mutta myös sitä auktoriteettia ja jonkinlaista ylhäisyyttä, joka sopii kuninkaallisiin. Katsoin kaikki kaudet ja aloitin heti alusta uudestaan. Tykkään tuon sarjan tunnelmasta ja siinäkin tulee niin hyvin esille tuo, että jokaisella on oma ristinsä. Mikä se sitten on kenelläkin, se on aina traagista ja toisaalta kiehtovaa. Varmasti jotkut kokee sen tungettelevana, mutta mua aina kiinnostaa saada selville mikä on toisen elämän vaikein asia. Jonkinlaista  jupiter skorpioni kaivelua varmaan, mutta siinä ei ole mitään ivallista tai pahantahtoista. Aitoa kiinnostusta siihen mitä toinen on kokenut ja sitten myös sellaista ihmettelyä elämän mysteerien edessä ja voimattomuuttakin, mutta yhtä kaikki kiehtovaa. Mulla on teoria, että jokaisella on joku asia, jonka voi nimetä vaikeimmaksi asiaksi elämässään. Valitettavasti joillain niitä asioita voi olla paljon, mutta tavallaan jokaisella kuitenkin löytyy se jokin ydinasia, johon kaikki liittyy. Onko se sitten omalla tavallaan osa tehtävää selvittää itselleen mikä se on omalla kohdalla? Ehkä.

Kuuhilda, samoin muistelen lämmöllä miten vilkasta keskustelua täällä oli joskus 20 vuotta sitten. Huh, siitä on todella 20 vuotta kun sain vihdoin oman netin opiskelijakämppääni ja minusta tuli foorumin heviuser. Siihen aikaan olen varmaan ollut aktiivisin astroilija. Kiva, että joitain tuttuja täällä on edelleen, samoin teidän kuulumisia ja pohdintoja on aina kiva lukea  smitten
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6579


Profiili WWW
« Vastaus #95 : 13.01.2024 14:44:13 »

meryem
Tartuin tuohon haluaa olla esillä,
eli ei niinkään se, että joudut ehkä tahtomattasi julkisuuteen,
kuten esim. Marilyn  venus MC, ehkei hällä ollut tavoitteena olla seksisymboli,
tai vaikka Hector,  uranus MC, legenda jo eläessään, mutta ei hirveesti hakeudu valokeilaan,
eli pointtina se, että vaikka MC on se auringon näkyvin paikka keskitaivaalla,
niin se ei kuvasta sitä halua, tahtoa, päämäärätietoista esille tuloa.

No, tahto ja halu, energia, adrenaliinin nousu, tekemisen suunta
ja lähdin pohtimaan  mars :a ja tietenkin sitä  aurinko :a, joka säteilee ja nauttii siitä.
Näiden kahden suhdetta.

Nummelan kiteytys  mars:sta: aloitekyky, kunnianhimo, itsetunto, itsevarmuuden lisääntyminen, rohkeus..
Monilla urheilijoillahan on vahva  mars, joka saa veren kohisemaan adrenaliinista ja päämääränä on nousta säteilemään korkeimmalle korokkeelle,
mutta heillä se tahto kohdistuu suoritukseen, henkilökohtaiseen panostukseen.

Nummelan kiteytys  aurinko :sta: ego, sisäinen minuus, tahdonvoima, elämänhalu, itsensä tiedostaminen ja toteuttaminen, itseluottamus, itsetunto, tietoiset motivaatiot..


No, extempore haulla otin tähän muutamia henkilöitä,
ja katsoin kuitenkin Matti Nykäsenkin karttaa, koska hällä oli tarve olla esillä myös mäkimestaruuksien jälkeen.
 aurinko 24  rapu  aspect_sex  mars 24  neitsyt
tuo sekstiili-aspekti esiintyi muillakin.
Syntymäkartan sekstiili mahdollistaa transiittien myötä väliaikaisen yodin syntymisen,
ja liekö se yheltä osaltaan se laukaiseva tekijä, että ylipäätään pääset esille, ja sittemmin haluatkin olla esillä,
eli Nykäsen mestaruudet osuivat talviolympialaisten aikaan, jolloin  aurinko  vesimies
täydensi hänen sekstiilinsä yodiksi,  aurinko vesimies siis säteili yodin kärkenä.

Prinsessa Margaret
hänhän oli enemmän "kuninkaallinen" kuin järkevä Elisabeth, ainakin sarjan mukaan otti yleisönsä ja nautti siitä
 mars 25  kaksoset  aspect_sex aurinko 28  leijona
no  aurinko leijona ylväs kuninkaallinen jo yksistään

Julia Roberts ( tuli ekana mieleen, tiijä en miksi..ehkä alitajunta muistaa  aurinko skorpioni kuu leijona merkit..)
 aurinko 4  skorpioni aspect_sex  mars 3  kauris
ja hälläkin tuota kuninkaallisuutta (elokuvan alalla )  kuu leijona  aspect_squ neptunus skorpioni

Trump (esillä tahtoo olla hän...)
 aurinko 22  kaksoset  aspect_sex  mars 26  leijona
ja aina eetterissä (ilmassa..)  uranus 17  kaksoset aspect_tri  jupiter rx 17  vaaka

Maria Veitola (yövieraaksi tahtoo hän julkkisten kotiin..)
 mars 9  kauris aspect_sex  aurinko 7  kalat

Ja vielä Ismo Leikola,
hah, tarkka  aurinko mars 1  vesimies yhtymä ja  aspect_opp  jupiter rx 4  leijona

Eli kyllä sieltä löytyi sitten myös kontakti tuohon  aurinko :n omaan merkkiin  leijona :aan.
Ehkä sieltä tulee se sisäinen karisma, kiinteän tulen hehku? Palo.
Mutta että näillä henkilöillä on vahva itseluottamus ja ehkä tarve vielä kohottaa itsetuntoa.

Itellä on vahvaa  leijona energiaa, kyllä,  kuu leijona minussa kehrää huomiosta,
 mars leijona vahva tahto,
mutta  aurinko skorpioni 12 huoneessa mieluummin tutkii vähän niinku meryemin rikosetsivä,
jotta mitä ja miksi joku tahtoo esille
astrologisesti
ja esiintyen anonyymisti,
jolloin se asia ois niinku se pointti
ja jakaminen julkisesti  jupiter kalat koko parvelle...

---
Elwyn
vävy on yrittäjä, eikä vois ikkään kuvitella olevansa jonku käskyläinen,
ja hällä on johtavan tulen MC  oinas ja  aurinko harka siellä 10 huoneessa,
JA tuo  aurinko on t-ristinä  askendentti  leijona - DC  vesimies -akselille,
eli  aurinko toimii itse itsensä auktoritteettinä.
Lisäksi johtavan merkin  mars kauris aspect_tri aurinko harka
ja se  saturnus auringolle omistetussa 5 huoneessa.
tr  saturnus  aspect_con MC on aika usein? eläkkeelle lähtemisen / jäämisen merkki,
velvollisuudet on täytetty,
ja voihan tuo  saturnus 10 huoneessa olla hyvinkin 70-vuotias yrittäjä,
kun ei malta jäädä eläkkeelle..

---
lisäisin vielä tähän,
että tr  venus :lla sinä saat usein huomiota, koska siihen ajankohtaan voi osua käynti kampaajalla,
ja uusi kuontalo saa aina? huomiota, tai olet hankkinut uusia vaatteita, lähdet hyvin meikattuna seuraelämään..jne
ja taas tr  jupiter tuo sinulle julkisuutta, vaikka julkaisu toiminnan kautta.
Oisko ollu Mannine ku sanoi, jotta tr  jupiter aspect_con askendentti ois etusivun juttu..
« Viimeksi muokattu: 13.01.2024 15:09:39 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #96 : 13.01.2024 16:20:24 »

Ehkä  leijona ilmaisee nimenomaan sitä halua olla esillä. On tosiaan sitten niitä, jotka päätyvät julkisuuteen tahtomattaan, mutta toisaalta se huomio vie kyllä mukanaan, kun siihen pääsee. Voisin kuvitella, että kun kerran saa huomiota, sitä jää kaipaamaan. Prinsessa Margaret oli siitä jännä, että hän ei missään vaiheessa ollut kruununperijä, joten ehkä siitäkin syystä korostui tuo kuninkaallinen yleisönsä ottaminen ja siitä nauttiminen. Kruununperijä kuvaa enemmän sitä, että olet vain sattunut siihen asemaan ja saat huomiota, ilman, että sitä pitää erikseen jotenkin pyytää tai hakea.

Mutta tuo yrittäjä, joka ei malta jäädä eläkkeelle. Ihan nauratti, koska tunnen erittäin läheisesti yhden tuollaisen tapauksen

67v yrittäjä aurinko johtava  rapu  aspect_tri mars  kalat, yrittäjän täytyy olla aina "esillä", markkinoida itseään ja tiedottaa muille, että hei olen olemassa.
 saturnus 5. huoneessa, kuten itselläni. Tulossa tr.  saturnus aspect_con keskitaivas mutta en usko, että mitään aikeita on jäädä eläkkeelle. Yrittäjä painaa niin pitkään kuin vain jaksaa ja pystyy.
Mulla oli itsellä viime vuonna tr.  saturnus aspect_con keskitaivas enkä ole vielä eläkeiässä, lähinnä nyt kun tr.  saturnus liikkuu 10. huoneessa niin miettii, että tätäkö minun pitäisi jaksaa vielä 30 vuotta... Siinä vasta pohdintaa. Koska 30 vuoden päästä se  saturnus tulee sitten mulla uudestaan  keskitaivas kohdalle ja sitten sen eläkeiän pitäisi olla ajankohtainen. En usko, että nykyistä työtäni teen eläkeikään asti, mutta katsotaan.

Olen jotenkin ehkä jättänyt huomiotta nuo  venus ym. pienet ohitukset, mutta nyt kun hommasin astrokalenterin niin tutkailin, mulla oli tuossa loppiaisena  venus ohituksia, jotka on vaan kerran vuodessa. Kyllä, kävin kampaajalla ja oli ihana istua siellä hemmoteltavana ja juoda kahvia ja kuunnella kivaa musiikkia ja jutella mukavia. Kampaaja on tuttu ja olen käynyt monta vuotta samalla niin kiva vaihtaa kuulumisia. Eli kyllä täytyy arvostaa näitä vähän "pienempiäkin" transiitteja, jännä seurata miten ne oikeesti näkyy, kun tajuaa ajatella asiaa...


Vielä 1,5 vuotta, että mulla tulee tr.  jupiter aspect_con askendentti
täytyy vielä tehdä taustatyötä, että saa sitten oikeen hyvän etusivun jutun  Smiley Tuosta  jupiter askendentti kuviosta oli muuten mun astrokalenterissa, että vuosi aikaa paistatella, sen jälkeen alkaa taas ihan uusi kierros ja vanhat saavutukset ei paina. Että mielenkiinnolla odotan. Viimeksi toi oli merkittävä, uskon, että tälläkin kerralla.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #97 : 13.01.2024 18:53:32 »

Jäi kiinnostamaan tuohon The Crowniin liittyen myös kuningatar Elisabeth II kartta tarkemmin

Siellä on  saturnus aspect_con keskitaivas skorpioni

 aurinko eli ego on 3. huoneen kärjellä. Lähellä keskiyötä, jotenkin kuvaavaa, ego on laitettava syrjään kun velvollisuus kutsuu.

Ja  kuu leijona aspect_opp mars vesimies

 askendentti kauris ja  pluto kuunsolmu rapu 6.huoneessa, kuunsolmu melkein deskendentillä, puhui aina olevansa kansan palvelija.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4359



Profiili
« Vastaus #98 : 14.01.2024 00:39:39 »

Bowie sanoi dokumentissa, että kauriina hän ei ole halunnut paljastaa itseään yleisölle ja sen takia sillä on kaikki ne hahmot. Tuli muutenkin fiilis, että hänen kanssaan olisi varmasti ollut hienot astrologiset keskustelut Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6579


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 14.01.2024 14:14:28 »

meryem
Tulkitsen tuota Elisabethin karttaa vähän erilailla, enämpi hallitsijan näkökulmasta.
 aurinkoharka tarkalleen 3. huoneen kärjellä ( 4. huone on tyhjä )
hallitsijana hän piti puheita, teki konkreettista ajattelutyötä, opiskeli vielä aikuisiällä, matkusteli,
 seurasi lehdistön kommentteja (poliittisesti lehdistö kuuluu 3. huoneen piiriin kuin myös suhteet ulkomaailmaan )
ja yksityisesti hän seurasi siskonsa ja muiden sukulaisten tekemisiä ja heidän vaikutusta omaan elämäänsä.

1. huoneen  jupiter mars vesimies rohkeutta ja tahtoa kohdata poliittiset asiat, audienssit pääministerin ja muiden merkkihenkilöiden kanssa,
 aspect_opp neptunus Lilith  leijona Lilith ja naisen tasa-arvoisuus, mundaaniastrologiassa 7. huoneessa naisen / naisten asema valtiossa,
hän ei halunnut olla sinisilmäinen eikä tietämätön eikä varsinkaan hyväksynyt vähättelyä, vaikka hän oli nuori  ja nainen.
Suhteet, suhteet myös kansaan kuninkaallisena,  kuu leijona 7 huoneessa. Kansan / yleisön reaktiot.

Tuo audienssi, keskusteluna, neuvonpitona, kävisi kyllä myös  aurinko :n asemaan 3. huoneeseen ( merkurius :n huone )
ja  harka kiinteän maan merkkinä, perinteet, tietty kaavamaisuus, toisaalta konkreettiset toimenpiteet.
Tarve ilmaista itseään, myös se vaikutelma pukeutumista ja kampausta, hattuja myöten, minkä hän halusi muille välittää.

 kuunsolmu rapu jää kuitenkin 6. huoneen puolelle ja aattelin ekana, kun siihen kuuluvat myös kotieläimet,
jotta saivatkohan koirat enämpi sylihoitoa kuin lapset konsaan..
Mutta siis hänen tehtävänä oli myös huolehtia työväestön oloista,
vaikka Alasolmu  kauris 12 huoneessa olisi halunnut vain vetäytyä johkii maaseuden rauhaan.
Asemansa "vanki" ?

Ja tuo  saturnus  skorpioni jää kuitenkin 9 huoneen puolelle, uskonto, laki, kirkko, ulkopolitiikka.
ja yhdistän sen hänen asemaansa jumalasta seuraavana. Hän pohti  skorpioni syvällisesti esim. anteeksiantoa ( skorpioni ei unohda...)
ja joutui kirkon johdossa (kruunajaisten valat) pohtimaan hyvinkin syvällisesti esim. siskonsa suhteita ( myös se 7 huoneen  neptunus Lilith  leijona tässä, avioliitto, omakin, miehen pettämisineen.. neptunus )
Ja ne velvollisuudet, valtiovierailut. Vahva kontrolli, hyvin  skorpioni :maista.
 Ehkä myös pitkän iän salaisuus.

---
Elwyn
Bowien vahva itsetunto  mars 16  aurinko 17  kauris on 12 huoneessa luomassa kulissit tekemiselle,
 aspect_kvi  uranus rx  kaksoset leikitellen, yllättäen, shokeeraten? näyttämättä  aspect_opp suoraan mikä hän oikeesti on miehiään .. mars aurinko
Hän halusi reaktion yleisöstä, peilasi itseään siitä,  kuu leijona tarkalleen  aspect_con DC
ja tulikolmio MC  jousimies musiikki levisi laajalle ja antoi suuntaa ja ideoita musiikkipiireissä.
 askendentti vesimies jo itsessään on irrallaan, itsenäinen, omintakeinen, näin taitaa normitulkinta mennä.
Mentaalinen, kiinteän ilman merkki.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #100 : 16.01.2024 05:55:20 »

Tuosta teidän esillä olemisen keskustelusta aloin miettiä,
mulla on myös kartan alapuoli painavampi, jos asteroidit jätetään huomioimatta niin horisontin ylle on noussut vain R jupiter ja kuu rapu

keskitaivas on kuitenkin leijonassa, saaden neliön plutolta 1. huoneesta

leijona sta huolimatta olin lapsena niin ahdistunut sosiaalisissa tilanteissa, että lakkasin usein puhumasta kokonaan. sille on nimikin, selektiivinen mutismi. en tiedä löytyisikö tuo jollain ilveellä kartalta

siinä on varmaan äärimmäinen esimerkki ihmisestä joka ei kaipaa huomiota ja ahdistuu kun joutuu useamman silmäparin kohteeksi. Luulen että mun autonominen hermosto on jollain tapaa herkkä, jännitysaltis, ja siksi saatu huomio ei johdakaan automaattisesti hyvään oloon. oletan että parrasvaloista nauttivilla asia on toisinpäin, ja siksi en voi täysin ymmärtää sinne hakeutuvia, vaikka kuinka yrittäisin.

Nyttemmin toki olen oppinut muitakin selviytymiskeinoja asian kanssa, että harvemmin sanattomaksi jään. Jopa niin taitavia, että minun ajatellaan olevan rohkeakin esiintyjä Tongue Paras löytämäni keino taitaa olla keskittyä käsillä olevaan asiaan niin täydellisesti, että unohdan itseni. heittäytymistä, toimintaa mars aspect_tri aurinko

olen reissussa ja tässä yöpaikassa oli liian pehmeä sänky, ei tässä voi enää nukkua. huomisesta tulee kyllä pitkä päivä
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #101 : 27.01.2024 16:33:22 »

Opin viikko sitten ihan valtavasti Saros sykleistä! Tiedän nyt oman Saros syklini ja viimeksi oman syklini pimennys oli vuonna 2000. Usein noi on merkittävää aikaa ja toi todellakin oli. Se tosin osui juuri siihen kohtaan kun täytin 18 ja usein siinä elämänvaiheessa tulee muutenkin itsenäistyminen ja aika isoja muutoksia.

Vähän hirvittää kun tuntuu, että viime vuodet on ollut jonkinlaista tervassa tarpomista niin tuleva kiinalainen vuosi on mun törmäysvuosi. Koira ja Lohikäärme. Sitten mietin, että toisaalta kaikella voimalla on aina vastavoima ja oikeastaan se on aika merkittävä rooli olla noin voimakkaan eläimen vastavoima.

Tajusin myös, että kun mietin jotain ajankohtaa niin en ikinä muista miettiä kaikkia tekijöitä. Esim vuonna 2000 osui tuo pimennyssykli omani kanssa samaan (näistä en tiennyt mitään), minulla oli henkilökohtainen vuosi 11. Esim. noi on jo sellaisia asioita, jotka ei helposti toistu. Enkä muista tr. katsoa  kuunsolmu tai muita tuollaisia tekijöitä. Astrologia on siitä kivaa, että tässä ei ole ikinä valmis, aina on jotain uutta opittavaa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: