Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Buddha pani paremmaksi!  (Luettu 2160 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 21.08.2021 09:45:30 »

Olikohan se Jo'el:in kirjassa kun Jahve tokaisee:

ve-haya aHare Hen: eshpokh et ruHi al-kol-basar (en mene takuuseen translitteraation "täydellisestä" eksaktiudesta)

Ja tapahtuu tämän jälkeen : Minä vuodatan (eshpokh) Henkeni (et-ruHi) kaiken (kol) lihan(basar) päälle (al)!

Kolmekasi käännös: 28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle,

(Älä) kuuntele täällä (peereg giimel = luku kolme) https://www.mechon-mamre.org/mp3/t1403.mp3

Takaraivoon on jostain vuosien takaa jäänyt sellainen (vale?) muisto että (Siddhaartha Gautama Shaakyamuni) Buddha aka Tathaagata* kehotti munkkejaan (saMskRta: bhikSu; paalii: bhikku?): Työskennelkää kunnes viimeinen ruohonkorsikin on valaistunut!

Tuntuuko vähän siltä että jumalat ja pyhät miähet on parantumattomia optimisteja? Taisi Jessekin möläyttää että tämä
sukupolvi ei katoa ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. Ja MMY uskoi että Kultainen Aikakausi alkaa viimeistään 2025!

Ja samalla entropia vie planeettaamme yhä pahempaan kaaokseen??

 Huh   coolsmiley

* tathAgata [...]`" he who comes and goes in the same way [as the Buddhas who preceded him] "'
Nythän on niin että tathaagata voidaan purkaa sekä tathaa + aagata (täthen tullut) että tathaa + gata (täthen mennyt)!

 Angry

« Viimeksi muokattu: 22.08.2021 16:38:30 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: