Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Negatiiviset energiat +ihmiset  (Luettu 25100 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #30 : 30.11.2009 11:33:31 »

Tulipas tässä taas mietittyä tuota negatiiviset ihmiset ja energia-asiaa, kun kirjoitin toiseen topicciin.. Mua raivostuttaa lähinnä sellainen paskan jauhanta ja negatiivinen energia, johon ei itse halua olla osallisena ja yrittää kaiken tavoin päästä eroon näistä henkilöistä ja energioista mutta ei, nämä tyypit painaa vielä kovemmin päälle..Ja se, että, jos en ole tehnyt kenellekään heistä mitään enkä vaikuta heidän elämäänsä mitenkään, niin siltikin pitää kettuilla...Tuo Sashan antama häiriköinti-tapaus on yksi hyvä esimerkki tällaisesta negasta, jonka tukahduttamiseen ei juuri itse pysty vaikuttamaan...

Olen yrittänyt tietoisesti vältellä näitä nega-tyyppejä, poistanut messengeristä, pitänyt facebookista taukoa, ollut kylmän asiallinen nähdessäni mutta ei...Kesällä esim. tuli muutama kutsu "kahvikesteille", joissa sitten yritettiin systemaattisesti udella yksityiselämästäni, josta kerroin hyvin ympäripyöreästi..Yksiin valmistujaisiin oli pakko mennä ja siellä myös tämä utelu jatkui..Toisaalta minun seuraani ei sitten kaivata missään pienemmillä kekkereillä, joita he keskenään järjestävät (tod.näk. nämä ovat sellaisia oman itsetunnon kohotustapahtumia, joissa juorutaan ja haukutaan järjestelmällisesti heidän vihan ja pilkan kohteensa)...Lisäksi tätä paskan puhumista on esiintynyt myös minun ollessa kesteillä mukana, sellaisista henkilöistä, jotka ovat opiskeluympäristössämme, mutta joita he eivät tunne lainkaan tai joilla ei ole mitään vaikutusta heidän elämäänsä...Monesti on jauhettu esim. yhden lesbopariskunnan naimisiin menosta, että kuinka paheksuttavaa se on, ja vähän ajan päästä tällä pääpaskanpuhujalla oli sormus sormessaan, että tästä voi päätellä, mistä tämä paskan jauhanta johtuu...Lisäksi he puhuvat siitä, kuinka puolison työ/opiskelupaikka ei saisi olla oman työn esteenä, mutta siltikin he itse menevät puolisonsa mukana, että voisivat asua samassa paikassa...Ja puhuvat esim. minulle, että olen etulyöntiasemassa kun voin lähtä minne vaan ja että kannattaisi jo nyt etsiä työpaikka, tilanteeni kuitenkin on,että minulla on kaikki täällä, joten en halua tehdä hätiköityjä päätöksiä lisäksi olen sen verran nuori, että kiirettä työelämään ei vielä ole..Tämän kertoessani he pyörittelevät silmiään ja puhuvat paskaa siitä, kun en hanki töitä juuri silloin kun he sitä toivovat..Tuntuu, että heitä ei kiinnosta kuin repiä jotain draamaa elämästäni omaan elämäänsä ja saada materiaalia juorujen levittämiseksi...Nyt kun olen päässyt vähän irrottautumaan näistä paskiaisista, niin eiköhän yksi mulkku ole alkanut piirittää minulle läheiseksi tullutta opiskelutoveriani, tämä mulkqvisti on ennen pitänyt kaveriani heittopussina ja harrastanut hänen eristämistään porukasta, mutta nyt on ihan eri ääni kellossa, koska sattui kuulemaan, että tämä hyvä toverini pitää minua parhaana kaverinaan..Että tällaista paskaa tänne Grin Naurettavaa vielä on, että tämä päämulqvisti on minua 3 vuotta vanhempi ja muut tähän hoviin kuuluvista vuoden/pari vanhempia...
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #31 : 30.11.2009 11:38:23 »

Lisäys vielä tähän, että olen aikaisemmin ollut niin tyhmä/naiivi, että olen kertonut avoimesti asioistani heille, koska olen luullut, että kaikki ovat samanlaisia ymmärtäväisiä ja erilaisuuden hyväksyviä ihmisiä kuin minun lapsuuden ystäväni...Voin kuvitella, että heillä on ollut hauskaa keskenään voivotellessaan, kuinka "idiootti" olenkaan Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 30.11.2009 11:39:26 »

ei voi muuta sanoa kuin, että "normaaleissa" piireissä ollessani, ihmisillä on tavalliset murheet ja ilonaiheet; henkisissä piireissä voi olla kiistaa mutta esim eilinen tilanne oli kohottava; mutta sitten jos sohaisee oikein ongelmapalstaa, tulee niin ällö olo että siellä ei halua olla ollenkaan.  buck2  poistan juuri alkamani nicin eräältä palstalta.

se mitä N222 sanoo tuossa; meinasin alkaa puhua yksityisasioista eräällä palstalla mutta ei missään nimessä, he ovat tosi vihaista porukkaa. huh, onneksi jätin sanomatta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 30.11.2009 11:47:24 »

mutta kaikkihan on vain energiaa.. positiivista tai negatiivista. onhan henkimaailmassakin negatiivisia olentoja.. kaikkia hoitomuotoja esim joista itse tiedän, en voisi neuvoa kaikille.

kuvittele että esim ystäväsi tai hänen tuttunsa sairastaisi vakavaa tautia. etkö neuvoisi jotain vaihtoehtoista hoitoa hänelle, jos tunnet sellaista? miksipä ei? palaute voi olla sitten monenlaista.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #34 : 30.11.2009 11:48:08 »

N222,
tuo vaikuttaa ihan ala-aste meiningiltä, kaikilla se aikuiseksi kasvaminen ei oo niin helppoo näköjään...
Tsemppii sulle!
 knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 30.11.2009 12:12:43 »

heh, palsta jolla ei tullut kovin mukava vastaanotto, kaatui kokonaan. ehkä negatiivisen energian kuormitusta; mutta kyllä ne sieltä kömpii ongelmineen esiin. ymmärrän tietty jos kaikki henkinen auttaminen ei kolahda kaikkiin; mutta jos joku haluaa neuvoja, kannattaa olla avoin.. hauskaa vkoa..   Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #36 : 30.11.2009 12:19:33 »

Kiitos kannustuksesta Kimo, sitä todella tarvitaan Wink Saturnalia: aivan, haasteena mulla on varmaan oppia, ettei kaikille kannata olla niin avoin ja luottavainen, voi tulla tikusta silmään Cool Wise Star: Ihan ymmärrettävää ehdottaa vaihtoehtoista hoitoa, jos sellaista on olemassa...Joidenkin "henkinen taso" ei välttämättä ole vielä niin kehittynyt vastaanottamaan toisenlaista apua tai vaihtoehtoisia hoitomuotoja, voi tulla kovaa vastustusta, varsinkin jos sairaus-asiaa ei ole itsekään vielä kunnolla käsitellyt..Eräällä ystävälläni epäiltiin MS-tautia, ja lääketiedettä lukeneena tiedän asiasta jonkun verran. Ystäväni sitten kysyi taudista ja kerroin rehellisesti, minkälainen tauti on ja mitä muotoja sillä on...Noh, ystäväni äiti oli sitten tiuskaissut, että "mikä lääkäri se N222 on!". Ymmärrettävää häneltä, koska oli huolissaan tyttärestään eikä pystynyt sulattamaan faktoja taudista tai ylipäänsä sitä, että tyttärellä olisi mitään tautia.. Tämä faktatieto kuitenkin auttoi ystävääni ja hän piti siitä, etten vältellyt tai sivuuttanut asiaa niin kuin muut...

Mutta tuosta opiskeluympäristössäni tapahtuvasta draamasta voisin kirjoittaa vaikka romaanin Grin Nämä henkilöt ovat itse kokeneet nuoruudessaan todella kovia: syömishäiriöitä, masennusta ja kiusaamista..Siksi ihmettelenkin, että miksei se empatia-kyky ole kehittynyt näiden kokemusten myötä lainkaan?! Tästä turhasta paskan jauhamisesta kertoo myös se, että tämä päämulqvisti oli päivitellyt tälle parhaalle opiskelutoverilleni, että "miksihän N222 ei ole kutsunut neiti X:ää toisen neiti Y:n tupareihin" En kai minä voi kutsua ketään ihmistä jonkun toisen tupaantuliaisiin??!?! Lisäksi viime vappuna minua ei kutsuttu heidän tapaamiseensa, koska olin edellisenä vuonna juonut tämän päämulkqvistin juomat->>tilanne oli sellainen, että tämä itse tarjosi minulle juomaa, ja satuin kyllä juomaan sitä enemmän kuin olisi pitänyt, mutta pahoittelin asiaa seuraavana päivänä ja sanoin, että voin ostaa uudet juomat jos hän haluaa...Asia oli silloin hänelle ok...Muutkin porukassa olivat ihmetelleet, että missä N222 on Grin Kukaan ei tietenkään tajunnut, että taustalla oli jonkun "pikku juonet"..Lisäksi olin aiemmin ystävystynyt yhden tähän porukkaan kuuluvan kanssa, kun vietimme iltaa kahdestaan hän sanoi, että "toivottavasti päämulkqvisti (ei tietenkään tällä nimellä Grin) ei kuvittele, että vien tämän ystäväni häneltä" Minusta aika kummallinen kommentti, koska olimme jo aiemmin ystävystyneet, ennen kuin hän oli tutustunut tähän mulkkuun Huh Tämän jälkeen välimme ovat viilentyneet paljon, hän ei varmaan saa viettää aikaansa minun kanssa....Olen huomannut, että tämä mulkku on todella mustasukkainen ystävistään ja he eivät saa olla keskenään kavereita..Itse olen huomaamattani ystävystynyt paremmin näiden muiden kanssa, yhteisiä harrastuksia tai illan viettoja, tämä on kai sitten ärsyttänyt tätä päämulkkua...Tässä porukassa on kaksi naista, jotka eivät tule keskenään toimeen, jostain ihmeen syystä, he eivät esim. kutsu toisiaan illanviettoihin...Epäilen, että taustalla on tämän päämulkun juonet, hän puhuu ristiin pahaa näistä kummastakin naisesta näille kummallekin, jos ymmärsitte Grin Tätä asiaa vahvistaa se, että kutsuin itse synttäreilleni nämä kaksi naista (päämulkku ei tietenkään ollut paikalla), ja he tulivat todella hyvin toimeen keskenään...Jokin ulkopuolinen tekijä on siis vaikuttanut heidän mielipiteisiinsä toisistaan...Tuntuu, että tämä päämulkqvisti haluaa kaiken huomion itselleen ja raivostuu, jos huomaa, että kaikki ei pyörikään hänen napansa ympärillä...Hänellä on aurinko jousimies,  kuu rapu ja askendentti leijona, asc ja kuu voivat olla toisin päinkin, en nyt muista tarkkaan....Tuli vielä mieleen, että tämä päämulkku heikensi yhden meidän opiskelijan mahdollisuuksia päästä harjoitteluun puhumalla paskaa hänestä tänne harjoittelupaikkaan..Hän itse nimittäin sattui olemaan siellä ensin harjoittelussa, että tällainen mukava kaveri...Osaa olla hurmaava ja tulee näennäisesti toimeen kaikkien kanssa, mutta kun tutustuu paremmin, niin huh huh...Olet "sielusi" menettänyt, jos häneen tutustut paremmin: hän joko eliminoi sinut tai valjastaa sinut tähän "piiri pieni pyörii" hoviin..Tulipa taas avautuminen, pakko purkautua jonnekin, enhän voi tästä puhua julkisesti, koska hän leimaisi minut hulluksi huolellisella paskan jauhannalla..  
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 30.11.2009 12:31:01 »

arkaluonteinen kysymys; eikös kaikesta tuollaisesta pitäisi päästä IRTI päästämisellä?

kuten sanottu, itseä ei reaalimaailmassa kukaan kiusaa, VAIN nettikeskusteluissa. tai no ihan hieman eräät hlöt.. joten koetan visualisoida että tilanne on selvä.

- ei eilisessä tilaisuudessa, ei ystävät, ei työtoverit, ei miekkonen/miekkoset. eilenkin sain tuntemattomalta kyydin!  angel

pyydä vaikka tuolta Ylhäältä apua että kaikki ongelmat raukeaa.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 12:33:26 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #38 : 30.11.2009 12:46:33 »

Irti päästämisellä hyvinkin pitäisi ratketa, ehkä se kyky kehittyy tässä iän myötä  Grin....Tuppaan ottamaan nuo asiat melko henkilökohtaisesti, vaatii myös suurta itseluottamusta irroittautua ja antaa tapahtumien olla vaikuttamatta omaan itseenä ja ylipäänsä olla oma itsensä tuollaisen keskellä... askendentti neitsyt tuppaa olemaan melko itsekriittinen ja  aurinko oinas haluaisi tietenkin olla kaikkien kaveri ja suosiossa Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 30.11.2009 12:53:34 »

sitähän juuri on henkinen kasvu. lähdin toiselta palstalta, katsotaan vieläkö ne siellä vastailee, ainakin vaihtoehtoiset hoidot herätti rajua keskustelua. joskus jotain hyvää seuraa. tuo kanavointi olisikin varmaan nostanut niiden karvat pystyyn  Grin

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.150

eilen olin tosiaan ihan eri sfääreissä, puhuttiin planeettapalvelusta, valotyöstä jne ja sitä todella tarvitaan. eräs saksalainen kaveri jonka vielä tapaan, ei pidä Saksan ilmapiiristä.. henkisesti siis.. en puhunut sen tarkemmin.  angel

kaikelta voi aina pyytää suojautumista, vaikka enkelien nimeen. Mikael ehtii joka paikkaan.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 13:36:03 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 30.11.2009 14:45:42 »

löysin tarkempaa tietoa erään palstan ylläpitäjästä, mm linkki Käräjäoikeuden julkistamaan tietoon, henkilö on ilmeisesti moninkertainen rikollinen.. että se niistä energioista. 20 rikosasiaa, loput riita-asioita jne. > out!  Cool 
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 14:50:31 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 07.12.2009 03:44:33 »

crazy2 Tämä kuulostaa niin kreisiltä, uglystupid2 että vaikea edes uskoa todeksi,  Shocked mutta eräs henkilö joka käyttäytyi minua kohtaan hyvin negatiivisesti/alistavasti Angry knuppel2 tickedoff (energianikin jotenkin hylki häntä).

Itse ajatuksissani "löin vastapalloon" ja lähetin "piruja" hänelle tavalla jos toisellakin, niin hän sairastui vakavasti ja myöhemmin menehtyi ja se vielä, kun hän tuli unessa luokseni surullisen oloisena, Embarrassed itse käskin hänen mennä valoon.

Se on viime aikoina mietityttänyt, että jos olisin lähettänyt enkeleitä, niin olisiko hän vielä keskuudessamme?

Vaikka kyllä se kuulostaa aika mahdottomalta aiheuttaa toiselle luonnollinen poistuma, ellei se sitten tapahdu tuolla henkimaailmassa jotenkin sielujen sopimuksesta.



Naa... Olen minäkin tehnyt ajatustyötä viiden eri henkilön puolesta toivoen niiden kuolemaa,
useamman vuoden, kun ne olivat niin pahantahtoisia minulle ja niin ne prkleet kuoli,
kuka milläkin tavalla.  Tongue

Tuskin kuitenkaan minun toiveillani oli mitään merkitystä, olin sitä paitsi lapsi-nuori aikuinen,
vaan kyllä ennen pitkää sillä asenteella ja muille pahaa tehden myrkyttää oman kehonsa
ja aivonsa/mielensä huonosti toimivaksi ja jos ei jokin tappava tauti iske,
niin harkintakyvyn ja tarkkaavaisuuden puute ajaa onnettomuuteen. Wink

Siitä sitten jotain oppineena ja hoksanneena olen ajatellut, että prkles,
kuolema on aivan liian hyvä ja helppo homma oikein pahoille ihmisille
ja pahempaa niille (ja parempaa minun pahan puoleni tarpeiden tyydyttämiseksi)
on niiden olla hengissä tässä elämässä, juuttua paikoilleen elämässään
saavuttamatta mitään tai sairastua vakavasti tai olla muuten vain saamatta mitään
iloa tästä elämästä. Tongue

Mitä tämä tekee minusta, niin varsin inhimillisen ihmisen,
joka näyttäytyy toisille enkelinä toiselle piruna ja jotka yhdessä ovat luovuus, eli elämä itse. Smiley

Minä en koskaan tulisi saamaan tasapainoista minää ja elämää
ja suoritettua ihmiselämän tehtävääni tällä Telluksella,
jos kieltäisin omat hyvät puoleni ja huonot puoleni.

Meistä jokainen lyhentää tai ainakin vaarantaa elämänsä negatiivisuudella,
jota on myös se, kun aliarvioi, epäarvostaa ja epärakastaa itseään niin paljon,
että esim. hakeutuu vartavasten, kun se ei elämässä ole enään mikään pakko,
itselleen huonoon/negatiivisen seuraan.

Ymmärrän tämän omasta kokemuksestani, että kun olin lapsi, en päässyt eroon moisista ihmisistä
muutoin ja niiden kuolema oli välttämätöntä, ja eikä ainoastaan minun etuni vuoksi, vaan muidenkin
-ainakin niin sen olen itselleni ajatellut.  Tongue Jessusmaria, mitä niistäkin olisi tullut
ja mitä kaikkea pahaa ne olisivat saaneet aikaan..! Shocked

Ja nyt puhun todella läpeensä silmittömän tunteettomista ihmisistä,
joilla ei ole minkään valtakunnan tajua, mikä on oikein ja väärin
ja siitä, että ihmiset tuntevat kipua fyysisesti ja henkisesti oikeassa elämässä,
kuten ei myöskään sitä, että mitä on nauru ja onnellisuus, eivät edes osaa pyrkiä siihen,
koska eivät ole sitä kokeneet, muuta kuin lukeneet, kuulleet tai katsoneet televisiosta.


Jos taas puhutaan yleisesti, niin se ihminen, mikä toiselle on huonoa/negatiivista,
ei ole sitä jollekulle toiselle, joten ei pidä tuomitseman ketään oman tuntemuksen
tai edes samahenkisten mielipiteen mukaan. Wink

Uskon, että jotkin ihmiset näyttäytyvät meille "pahana" ja "negatiivisena",
koska sellaiset ihmiset opettavat meille jotain itsestämme.  Wink
« Viimeksi muokattu: 07.12.2009 04:17:24 kirjoittanut Sasha » tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #42 : 09.12.2009 00:49:19 »

Minä olen käytännön elämässä hyvin tarkka seurastani.
Olen mieluten yksin kuin huonossa seurassa tai seurassa,
joka saa minut tuntemaan oloni ahdistuneeksi tai voimattomaksi.

Minun ei kuin vain haistaa/aavistaa, että ongelmia on tulossa jossain muodossa
ja aloitan en vastaa-puheluihin kampanjan ja jos törmään vahingossa,
niin vetoan johonkin menoon/kiireeseen, vaikka ei olisikaan
tai sitten ihan annan sanattomasti ymmärtää, siis aikalailla sanattomasti, :Smiley
vastailemalla niukasti yhdellä pienellä nyökkäyksellä ja kääntymällä puhumaan jollekin toiselle,
että ko. henkilö ei ole tervetullutta.
Toimii esim. yöelämässä ja paikoissa jossa on muitakin ihmisiä -> työpaikka vaikka. Wink

Yleensä kyllä uskon siihen, että sitä saat, mitä (pyrit/yrität) lähetät. Wink
Jos lähden vastaamaan ongelmiin tai vastaan negatiivisesti, niin sitäpä sieltä tulee takaisinkin.
Parempi kääntää selkä ja antaa negan lähettäjän ottaa vastaa ihan itse se oma energiansa,
mitä antoi minule päin tullakin. Smiley

Toinen käytännön juttu on, että Suomessa on pimeää nyt ja ihmiset herkistyneitä
henkisesti. Esim. meillä töissä on olo Ruostin konttorin kanssa hankalaa,
kun pitäisi olla silkkihansikkaat käsissä, kun kirjoittaa meiliä tai on puhelimessa sinne,
ettei räjähdä käsiin mitään.  Kiss




Sama juttu mulla Sasha  Wink ennen yksin kuin negatiivisessä seurassa. Olen ottanut sellaisen aenteen, että jos toinen ei ymmärrä, niin mie en ala selittelee parempi pistää vaan välit poikki negatiivisiin persoonoihin, niin välttyy monelta asialta ja pääasia, että itselle tulee mielen rauha Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 09.12.2009 01:09:37 »


Sama juttu mulla Sasha  Wink ennen yksin kuin negatiivisessä seurassa. Olen ottanut sellaisen aenteen, että jos toinen ei ymmärrä, niin mie en ala selittelee parempi pistää vaan välit poikki negatiivisiin persoonoihin, niin välttyy monelta asialta ja pääasia, että itselle tulee mielen rauha Smiley

Sawotar!  smitten Missä sinä olet ollut!!???
Mulla on ollut aivan kamala ikävä sua!
Ihana "nähdä" sinua täällä.  Smiley

Laitan YV:tä...  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: