Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Metalli-Härän vuosi  (Luettu 13138 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« : 30.01.2021 19:13:30 »

Oletteko käyneet jo lukemassa Virpi Karjalaisen katsauksen kiinalaiseen Metalli-Härän vuoteen? https://www.astro.fi/kiinalainen/vuosihoroskooppi

Tykkään aivan älyttömästi Virpin tyylistä kirjoittaa. Muistan kun vuosi sitten luin Metalli-Rotan vuodesta ja minä tai kukaan muukaan ei siinä vaiheessa tiennyt millainen tuosta vuodesta oikein tuleekaan. Tavallaan hyvä niin. Melkoista kyytiä. Vaikka edelleen Metalli on vuoden elementti ja iloa tuova tuli puuttuu niin Härän oma elementti on maa, joten ihan niin hurjaa vuotta tästä ei tule kuin viime vuodesta, mutta ei myöskään pääse helpolla.

Itse olen Koira ja olipas aika hurja ennuste Koirille. Huh, mutta jotain totuutta tuossa taitaa olla. Vuoden päästä näkee...

Miten muut, noteeratteko yleensä mitenkään kiinalaista uuttavuotta tai tutkitteko vuoden eläintä ja omaa karttaanne?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #1 : 30.01.2021 22:16:18 »

Saa nähdä minkälainen vuosi tosiaan tulee, kukoille luvataan sadonkorjuuta ja olen metalli-kukko joten metalli-metalli on kiinnostava yhdistelmä. Tänä vuonna tulee täyteen anyway seuraava tasavuosikymmen ja kai sitä pitää jotenkin juhlistaa, tavalla tai toisella Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.02.2021 22:23:57 »

Tiikerille luvataan hyvää. Sellanen aloitusten vuosi vois olla, ensi vuotta ajatellen, joka on sitten oma vesitiikerin vuosi.
Oon yhistänyt tämän kiinalaisen horoskoopin länsimaiseen  jupiter :n kierron kautta; 12 merkkiä /  jupiter 12 vuoden kierto.
Ensi vuoden alussa on itelläni siis  jupiter :n paluu.
Tänä vuonna, just nyt on  saturnus :n paluu, ja nehän olivat tässä yhtymässä  vesimies :n alussa. Peruskiven muurausta  Smiley
Eli  jupiter:n transiitteja voipi mielestäni myös tutkailla, kuunpaluissa sijaintia, ap-kartalla jne..
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3 : 06.02.2021 15:54:07 »

Kyllä,  jupiter yhdistyy helposti kiinalaiseen astrologiaan juuri tuon 12 vuoden kierron kautta. Aina 12 vuoden välein kun on oman eläimen vuosi niin silloin on myös  jupiter paluu. Eläimien väliltä löytyy myös kolmen kimpat, jotka ovat "kolmiossa" ja kavereita keskenään. Aina vuorollaan yksi eläin hallitsee vuotta ja vuorollaan yksi eläin on sen oppositiossa paitsiossa. Härän vuonna paitsiossa on Vuohi.

Odotan ensi vuotta (siis Tiikerin vuotta, Koira on Tiikerin kaveri) mutta toivotaan, että tämä toinen metallivuosi peräkkäin ei ole liian raskas.

Ensi viikolla kiinalainen vuosi siis vaihtuu ja olen jo valmistautunut siivoamalla koko kodin. Sekä vein vanhoja lehtiä keräykseen ja katsoin kirjastonkirjojen pinosta palautettavaa. Tilaa uudelle.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2021 11:20:50 »

Huhuu, onko kaikki eläimet jo ihan musertuneita tähän Metalli-Härkään?  crazy2 Täytyy sanoa, että jos oli 2020 melkoinen Rotan vuosi niin jollain tavalla tämä vuosi on ollut jopa henkisesti vielä raskaampi. Varsinkin tämä syksy on ollu erityisen raskasta aikaa.

Tammikuussa 2022 on Metalli-Härän vuoden lisäksi vielä Metalli-Härän kuukausi eli varsinainen loppuhuipennus tälle Metallisaagalle, mutta sitten 1.2.2022 alkaa Vesi-Tiikerin vuosi ja uudet energiat, toivottavasti. Siitä alkaa myös kiinalaisen kalenterin mukaan kevät ja Tiikerin kuukausi. Sitä odotellessa yritetään nyt vielä jaksaa tämä joulukuun loppu ja tammikuu.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: