Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkaat kanssasielut, mitä tämä mielestänne käytännössä tarkoittaa? T:Olli  (Luettu 26667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Olli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 19.04.2020 19:28:58 »

 Cheesy angel
tallennettu
unelmassa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #1 : 19.04.2020 20:33:11 »

Kultaaika vai.. coolsmiley voi saaha kultakimpaleen..  Cheesy  smitten 
tallennettu
Olli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2020 17:06:50 »

Hyvä vastaus Cheesy Tämä pyöri mielessä, ja varsinkin lause: "persoonalliset tekijät säästyvät työleirikomennukselta vuonna 2020".

Ja mietiskellyt tätä tekstiä kokonaisuudessaan:

"Ei osumia karttasi persoonallisille tekijöille.

Jostain merkityksellisestä syystä kuulut siihen häviävän pieneen erikoisryhmään, jonka kartan persoonalliset tekijät säästyvät työleirikomennukselta vuonna 2020. Alitajuntasi on ohjelmoitu toimimaan äärimmäisen itsenäisesti, jotta pystyt tasoittamaan ympärilläsi tapahtuvaa kiehuntaa tarvitsematta heittäytyä mukaan kenenkään muun kriiseihin. Sivusta katsojan rooli ei kuitenkaan ole mikään helppo nakki, sillä joudut useampaan kertaan kovettamaan mielesi Sinuun kohdistuvien toiveiden, odotusten ja vaatimusten ristiaallokossa. Sinut koetaan helposti parempiosaiseksi ja helpommalla selviäväksi, vaikka mistään sellaisesta ei ole kysymys.

Tällaisen tyhjiöaseman saavuttaneena saatat tuntea itsesi tavallista yksinäisemmäksi, koska sisälläsi oleva syvempi ymmärrys ei voi avautua edes lähimmille rakkaillesi samalla tavalla kuin itsellesi. Ota tämä asema vastaan kunnianosoituksena kosmoksen voimilta ja seuraa oman astrologisen karttasi johdatusta tietoisena tavallista suuremmasta vastuusta Kulta-ajan rakentajana ja oman elämäsi eläjänä."
tallennettu
mummolantyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.2020 09:44:24 »

Olen kokenut jotain tämän tapaisia kokemuksia tässä lähiaikoina ja kokenut, ettei minua ymmärretä. Toisaalta on ollut myös helpottavaa sulkeutua ympäröivältä ihmisten tunne-energioilta ja saanut ikäänkuin olla rauhassa itseni kanssa.  smitten
tallennettu
unelmassa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.2020 12:05:07 »

Meikäläistä  uglystupid2 ei ole ymmärretty pitkään pitkään aikaan..vaikka kuinka yrittänyt selittää.. uglystupid2
Mutta minkäs sille voi, jos ei mee perille. coolsmiley
Oon kyl karsinu mm sukulaisia..omasta elämästä.. uglystupid2 Ei vaan jaksa.. uglystupid2
Onneekss saa olla rauhassa..kun ei vastaa.. smiley6600
Erakko viihtyy aika hyvin ..yksin.. uglystupid2 Tongue
tallennettu
Blomman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #5 : 01.07.2020 15:32:14 »

No mutta sehän on mukavaa, että säästyy työleiriltä. On vähän sellainen olo kuin Harry Potterilla lapsena, kun hän tajusi olevansa kuuluisampi kuin mitä luulikaan  Tongue
tallennettu
Kerran
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #6 : 31.07.2020 20:12:40 »

Hieman hymähdin, sillä ainakin kysymykseen "miten corona on vaikuttanut sun arkeen?" olen huomannut vastaavani, että ei oikein mitenkään Cheesy samaa rämpimistä, kuin aina ennenkin... Parisuhderintamalla kyllä nuo toisen toiveet ja odotukset aiheuttavat haasteita, ja myös parempiosaiseksi minut koetaan, kun on työ- ja talousasiat kunnossa. Nämä ei kyllä liity mitenkään tähän vuoteen, olleet jo pidempään, kuin myös yksinäisyys... Tavoitteena ollut jo pitkään saada parisuhde ja muita läheisiä ihmissuhteita, mutta ei vissiin sitten hyvältä näytä Cheesy toisten hankalat tunnetilat vaikuttavat hyvin paljon minuun ja fyysiseen kehoon, en osaa niiltä suojautua. On raskasta, kun tulee tahattomasti omilla sanomisillaan nostaneeksi toisessa pintaan vaikeita asioita, jolloin helposti toinen alkaa syyttää minua milloin mistäkin ja pahimmassa tapauksessa katkaisee välit ja laittaa estot. Vaikka ymmärrän että toinen kokee omia juttujaan jotka ei oikeasti liity minuun, on kovin raskasta ottaa vastaan kohtuutonta haukkumista ja päälle vielä vihainen välien katkaisu, vaikka miten itse vastaisi rakkaudella. Eli en tule kyllä ollenkaan ymmärretyksi... Kun yrittää selittää, tulee vain haukkuja. Ei mene perille edes se, että en tarkoittanut mitään pahaa enkä edes tiennyt että tuollaisesta asiasta voi loukkaantua. Haluaisi olla toisen tukena ja ymmärtää, mutta toinen vain sulkee pois. Ei jaksa sellaista, kun on se omakin elämä ja yksinäisyys kannettavana. Pitäisi kai sitten koittaa löytää toinen tähän häviävän pieneen erikoisryhmään kuuluva Cheesy
tallennettu
mummo 2007
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2020 11:28:31 »

Hei.
Luin tekstisi ja tuntuu niin omakohtaiselta. Tunnistan samankaltaisuutta omasta elämästäni. Olen huomannut itsestäni, tai katsonut paremmaksi olla ottamatta kantaa jos sitä ei erikseen kysytä. Niin tai näin aina tulee selkkaus ja välirikko. Syyllistäminen omien mielipiteiden takia tuntuu todella uskomattomalta. Miksi pitää kysyä jos ei saa olla omaa mielipidettä? Tämä ehkä selittää miksi omalla kartalla ei näy kulta-ajan symbolia koko vuonna. Mitähän seuraisi jos näkyisi. Ilman symboliakin tuntuu olevan kaikenlaista pyöritystä ja mikä huvittavinta näitä et pysty aina edes estämään. Mukaan vaan tempaistaan halusit tai et. Se siitä sivustakatsojan roolista. T.mummo
tallennettu
vaakasoturi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 16.10.2020 16:23:23 »

Mulle tämä sanoittaa kokemustani tästä ajasta. Olen omassa keskuksessani, joku voisi sanoa kuplassani Cheesy sillä hyvin usein huomaan tarkkailevani maailmaa, kuin en itse kuuluisi kuvioon. Kuin olisin ulkopuolinen tai irrallinen. Ympäröivä todellisuus näyttäytyy minulle tällä hetkellä hyvinkin kahtiajakautuneena, ja minä seilaan jossain välitilassa. Elän intuitio edellä, enkä osaa perustella tekemisiäni. Vaikka olen ympäröity ihanilla ihmisillä, ja sieluperheeni tuntuu koko ajan kasvavan, niin yksinäisyyden tunne valtaa aika-ajoin, kun en tule ymmärretyksi ajatuksineni. Olen melko radikaali toimissani, ts. pystyn helposti päästämään irti aikansa eläneistä tarinoista. Nautin yksinolosta niin paljon, että luovun siitä vain jos seura on minulle mieluisaa crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: