Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poikani aurinko ja nouseva on kaksonen  (Luettu 8775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Niina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 16.03.2020 12:37:12 »

Onko miten yleistä että nouseva on sama kuin itse horoskooppimerkki eli kaksonen. Mitä tämä kertoo? Itse olen vesimies ja nouseva vaaka. Joku voi sanoa mielipiteensä myös tästä.
tallennettu
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2021 08:56:18 »

Oli niin erikoinen asia, että jollakin on todella aurinko ja nousumerkki samassa merkissä. Monillakin voi todella olla. Nousumerkki on (tai Nouseva merkki tai Askendantti) on kartalla itäinen pää ja laskeva merkki (Deskendantti) taas läntinen pää.
Siksi on tärkeää olla tarkka syntymäaika ja paikkakunta, kun aletaan tehdä astrologista karttaa. Tässä tapauksessa on tämän henkilön syntyessä sattunut olemaan Kaksoset nousevana merkkinä. Ja aurinko on siinä samassa merkissä.
Eli pieni kuvaus Aurinko Kaksosesta, jonka hallitsija planeetta on Merkurius.(Haluaa pitää kanavat auki koko ajan ulkomaailmaan ja voi puhua ja kuunnella yhtäaikaa) Itse Aurinko Kaksoset on usein utelias ja kokeilunhaluinen. Tunteet pinnalliset jopa viileät. Silti ystävät ovat tärkeitä. Ehkäpä keskittymisvaikeuksia? Osaa sopeutua nopeasti erilaisiin tilanteisiin. Aurinko Kaksonen voi pysyä hyvin nuorekkaan näköisenä oli ikä mikä hyvänsä. Eräs erikoisuus Kaksosille. Heillä voi vaihtua päivän mittaa oma olotila. Aamulla voi olla hyvällä päällä ja aikaa kuluu voi hän olla hyvinkin ärripurri, eikä aina tiedä mikä sen nyt aiheutti.
Nousumerkki Kaksoset(1 huone) ja Deskendantti (7 huone) Jousimiehessä. Tällainen henkilö voi hoitaa ongelmat lähtemällä muihin maisemiin. Liikkuvuus ja vaihtuvuus ykkösasioita. Vilkas ja älykäs. Kokeilunhalua ja ne aiheuttaa ongelmia. Puhuminen on tärkeä asia ja silloin tietää mitä elämässä tapahtuu.ym. Eli mielenkintoinen kaveri Aurinko Kaksonen ja Nousumerkki Kaksonen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: