Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva Aurinko?  (Luettu 7153 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 24.07.2006 22:59:10 »

Onko kenelläkään kokemusta Nouseva Aurinko -henkisen uudistumisen keskus ry:stä?

Sain tänään siitä esitteen ja se toimii ainakin helsingissä ja turussa tarjoten avoimia Healing -iltoja ja erityyppisiä kursseja sekä chakrakuvausta jne.

Onko kenelläkään mitään tietoa ko. paikasta? :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 25.07.2006 09:09:07 »

Olen käynyt kerran Hesan matkallani tutustumassa paikkaan Avoimien Ovien päivänä (käsittääkseni avoimet ovet ovat joka tiistai). Sellainen pikkuinen, lämminhenkinen paikka. Tehtiin ryhmämeditaatio, sain reikihoitoa (ja molemmista pääni kipeäksi, koska en älynnyt tehdä suojausta), silloin paikalla oli mahdollisuus myös aurakuvaukseen.

Ihan mukava paikka, tosin en itse lähtisi mihinkään ryhmään mukaan. Suosittelen tutustumaan. Nousevalla Auringolla on myös pikkuinen kauppa tiloissa, josta voi ostaa esim. erilaisia ruokatarvikkeita ja musiikkia.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 25.07.2006 11:40:19 »

Turun Nouseva Aurinko

http://personal.inet.fi/yhdistys/nouseva.aurinko/_sgt/f10000.htm

Vastasinkin jo yksityisviestinä tästä. Olen käynyt auralukemuksessa kyseisessä paikassa, mutta muuta annettavaa ei sillä minulle ollut.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 27.07.2006 13:52:09 »

Heippa!

Mä olen myöskin käynyt tuolla Nousevassa Auringossa sekä avoimessa Healing -illassa että Auralukemuksessa. Molemmista on tosin jo useampi vuosi aikaa.
Sinänsä mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa kummastakaan, mutta jostain sytä visiittini loppuivat noihin kahteen käyntiin kyseisessä paikassa. Ehkä ilmapiiri oli jollain tapaa liian "sulkeutunut" tai rajoittunut minun maukuuni, en tiedä. 

Mutta suosittelen kyllä käymään tutustumassa paikaan, nuo avoimet Healing -illat on ainakin hyvä tapa aloittaa. Ehkä voisi itsekin käydä tsekkaamassa miltä paikka tuntuu nyt näin vuosien kulumisen ja oman kasvupyrähdyksen jälkeen..  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Aniel
Vieras
« Vastaus #4 : 21.08.2006 22:33:04 »

Juu minä myös jaksoin pyöriä siellä vuoden verran, sitten alkoi ahdistaa, jotain outoa paikkaan liittyy. En aio enää mennä. Jotenkin epäaito henkisyys tai joku ihme juttu niissä tyypeissä on.   Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: