Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Indigon kartalla  (Luettu 25629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« : 18.01.2020 20:20:40 »

Indigon kartalla kvinkunssit Venukselle/ saturnus  pluto  jupiter  mars vuodelle 2020.
Venus  kaksoset
Vuoden alusta asti on ollut olo kuin hyppy kengässä - joku hirveän levoton olo kuin en tietäisi missä pitäisi olla ja mitä tehdä!
Parin yön aikana olen nähnyt unta suurella rakkauden tunteella höystettynä. Ensimmäisessä unessa olin lähdössä myöhään illalla, lenkkivaatteet päälläni, kävellen Helsinkiin, 200 km. Firmani suuri johtaja kuitenkin odotti tuolissa lojuen, että lähtisin hänen kanssaan autolla Fiskarsiin. Yllättäen hän kaappasi höyhenenkevyesti minut syliinsa ja alkoi kantaa minua.
...jaha loppu tekstini ei tullutkaan, yritän uudelleen...

Toisessa unessani edesmennyt mieheni rakensi hyvälle tuoksuvasta puusta meille uutta taloa järvenrannassa. Hän rakensi juuri saunaa, siellä oli uusi kiuas. Nyt jo aikuinen poikani oli unessa noin kuusi vuotta vanha.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2020 22:48:37 kirjoittanut Indigo » tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #1 : 18.01.2020 22:53:51 »

Yhtäkkiä muistin että näin tammikuun alussa unta että olin raskaana. Iso maha oikein tuntui raskaalta.

Reilu viikko sitten näin unta että minulla oli jo vauva... mutta sitä unta en enää muista enempää.

Jotain uutta on siis jo syntynyt ?
tallennettu
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« Vastaus #2 : 22.01.2020 11:17:47 »

No ihan selvästi jotain upeaa on tapahtumassa. Silmät ja sydän auki läpi koko vuoden. Kyllä se vielä selviää, mistä tässä on kysymys. :Smiley
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #3 : 22.03.2020 12:15:27 »

Kiitos Seppo
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #4 : 22.03.2020 12:18:03 »

Kiitos Seppo
« Viimeksi muokattu: 22.03.2020 12:33:47 kirjoittanut Indigo » tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.2020 23:32:44 »

19.4.2020
Soittamista ja huopaamista on ollut ihmissuhteessa.
Olen yrittänyt mennä neutraalilla linjalla, mutta eihän se ole onnistunut. Koronavirus on saanut meidät kaikki pysymään kotona tai ainakin pienessä piirissä, joten eipä tässä uusia ihmisiä ole tullut kohdattua.
Nykyinen näyttäisi nyt olevan matkansa päässä.
 pluto  aspect_kvi venus
Ja  jupiter aspect_inc venus
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: