Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Venuksen parantajilta  (Luettu 23288 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 19:10:24 »

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan parantajana oman karttasi Venukselle tulevista dynaamisista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän parantajan haasteeseen liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään (Uusi aihe), mistä avautuu uusi keskustelualue.  Smiley

Venus kuvaa astrologisella kartalla arvomaailmaasi ja rakkauselämääsi myös parisuhdetta laajemmassa merkityksessä. Tämän hurjan planeettaryhmittymän osuessa Venukselle dynaamisessa parantajan kulmassa, nostaa se uudelleen ja uudelleen näkyviin sellaisia asioita ja ihmisiä, jotka ovat aivan eri aaltopituudella kanssasi. Tällainen haitallinen resonanssi häiritsee molempien osapuolten elämää joskus kohtuuttoman raskaasti, ilman että kumpikaan tietää syytä keskinäiseen epätasapainoon. Välttämättä ei tosiaan tarvitse olla mitään näkyvää syytä sille, että yhteys ei kerta kaikkiaan toimi. Ulkopuolisen silmin ja käytännön tasolla kaikki saattaa olla suorastaan loistavalla mallilla. Vuonna 2020 ei siis ole aihetta etsiä syytä tai syyllistä sille, että yhteys kumppanin tai kenen tahansa muun läheisen kanssa ei pelitä. Riittää oikein hyvin, kun tunnistaa itsessään tuon häiritsevän energian ja hyväksyy, että tiedostettuna se on aivan varmasti poistumassa tavalla tai toisella. Ensimmäistäkään ihmissuhdetta ei pidä mennä rikkomaan väkivaltaisesti, eikä provosoivasti. Melkoista rohkeutta kysytään nyt siihen, että pystyt sydäntäsi kuunnellen hiljaisesti ja ärsyyntymättä poistumaan tuosta ikävältä tuntuvasta kentästä ensin, vaikka hetkellisesti, jolloin tunnistat siitä seuraavan helpotuksen. Loppu tapahtuu melkein itsestään. Näin toimien kohennat omaa sydän koherenssiasi ja olet jokaisen helpottavan ratkaisun myötä parantamassa oman elämäsi lisäksi kaikkien osallisina olevien elämää. Jos jonkun värähtely häiritsee Sinua, niin silloin Sinun värähtelysi häiritsee häntä ihan yhtä paljon.

Vuoden 2020 aikana tulet saamaan tietoa värähtelysi epätasapainosta joko kaikilta neljältä tekijältä eli Plutolta, Saturnukselta, Jupiterilta ja Marsilta tai osalta niistä. Astrokalenterista löydät tarkemmat ajankohdat ja merkitykset näille planeettaohituksille värikoodilla merkittynä. Nämä ajankohdat tiedostamalla toivon Sinun olevan henkisesti valmiimpi vapauttamaan itsesi ja toiset epämiellyttävästä keskinäisestä häiriötilasta, sikäli kun sellaista on olemassa. Mikäli taajuudet ovat kohdallaan, ei tietenkään mitään häiriöitä esiinny ja voit onnitella itseäsi henkisestä kypsyydestä.
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 03.12.2019 16:50:17 »

Kannattaisiko astrokalenterin rinnalle ottaa jotain lisää tukea? Itse olen ainakin ulalla tämän kanssa mutta taitaa kuulua ajan henkeen Grin
tallennettu
HildamarjaN89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 17.12.2019 20:21:04 »

 Olen asunut yhdeksän vuotta kerrostalossa. Meitä on eri kansallisuuksia. Esimerkiksi jos ovipumppu ei toimi ulko- tai varastonovissa kunnolla niin oven kovaa pamahdusta karmeihin käytetään kiukun purkaukseen ja lapset turhautuneina odottaa vanhempiaan.  Olen myös havainnut kuukauden lopussa ovien paukuttelut oikein kiihtyy.  Olenkin laittanut huoltoyhtiöön heti vika-ilmoituksen, kun olen havainnut ovipumppujen toiminnoissa häiriöitä. Se, ettei ovi hidasta lainkaan vaan täydellä volyymilla jysähtää metalliseen karmiin.   Nämä häiritsevän energian parannuskonstit ovat rauhoittaneet kerrostalon rappua ja ei heti ulko-ovelta sisääntultaessa esimerkiksi saa alkaa kiukkuaan purkamaan.  Smiley
tallennettu
HildamarjaN89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 26.12.2019 11:54:41 »

Kotini työ- ja ruokailutasojen pinnat ovat kiiltäviä ja kovapintaisia. Olen laittanut tabletteja kahvikupin ja lautasten laskupaikoille estämään teräviä kovia kopsahdus ääniä.  Parempi vaihtoehto onkin ollut puolen sentin vahvuinen huopa, jonka olen levittänyt koko ruokailutason päälle. Pinnalle kosteussuojaksi kangaspäälinen vahvistettu pöytäliinakerni.  Huopaa saa ostaa metreittäin hyvin varustetuista kangaskaupoista ja niiden verkkokaupoista.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #4 : 27.12.2019 17:30:22 »

Jaa, tämän merkin alla tulee kiinnittää huomiota siihen, etteivät jutut vaan toimi, mutta mitään ei saa rikkoa provoillen tai väkivalloin. Kaikesta vastakarvaisesta pitää vain kävellä ulos ja jättää niikseen. En muista koskaan ennen saaneeni tämmöistä ohjetta.
Onko tämä nyt hyvä vai ei, että näitä vastakarvaisia on luvassa yllinkyllin?  Jokseenkin ristiriitainen tuon Parantajan askendentin kanssa, joka lupaa sitten uudistuvia ihmissuhteita ja Marsin ennennäkemätöntä puolustusta ja kovia vastavoimia idiot2 buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
HildamarjaN89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2019 09:34:40 »

Tarkastelin vuotta 2020 ja näitä häiritsevän energian ajankohtia.  Osuvat pääsääntöisesti täysikuun ja uusikuun päivien molemmille puolille.  Tarkkana olen aiemmin ollut täydenkuun ja uudenkuun ajankohtina.  Häiritsevän energian olen tunnistanut olemalla tietoinen ajankohdasta.  On esimerkiksi tullut yllättävä puhelinsoitto, jossa ei niin tuttu pyytänyt nimiä nopeasti epäilyttäviin papereihin.  Vastaukseni oli ei ja heti puhelin kiinni. 
tallennettu
HildamarjaN89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #6 : 27.01.2020 11:25:42 »

    Tänään aamulla herätessäni oli todella euforinen olo.   Kartallani Pluto sulkeutuva kvinkunssi Venus.  Juuri nyt 27.1 "huippu" xxxxxx (=siis 6 tähteä).   Kaffeet juotuani ja avattuani netin silmieni eteen avautui sivu, jossa oli uusia autoja.  Yhden uuden maasturin kuva nosti sellaisen autokuumeen, että on kyllä laitettava heti jarrut päälle.   Nimittäin luovuin omasta autosta jo 2000-luvun alkupuolella, kun totesin, että on muitakin vaihtoehtoja kulkemiseen.  Tämä ihan tosissaan häiritsee päivääni.  Onneksi pystyn välillä rauhoittumaan tässä euforiamyrskyssä.  Maasturia en aio ostaa, vaikka olisi niin turvallinen täällä pääkaupungin liikenteen vilinässä. Nautiskelenkin maasturien kuvista    Smiley 
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #7 : 28.01.2020 10:24:12 »

Ollu tosi voimakas epätasapaino viikonloppuna ja vielä rippeitä eilenkin. En muista olenko koskaan itkenyt "syyttä" koko viikonloppu aihan vaan siksii, että sattuu vaa itkettää? idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Maryam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #8 : 16.04.2020 14:59:32 »

Häiritsevän energian tuntijat...kyllä, allekirjoitan! Olen jo pitkään tunnistanut, että kun yöllä ei saa nukutuksi, vaikka yleensä nukun hyvin, jotakin odottamatonta ja negatiivista on tulossa seuraavana päivänä vaikka siitä / niistä asioista ei ole mitään etukäteistietoa. Eikä nämä negatiivinen ole mitään pieniä pikkuharmeja, vaan lunta tulee tupaan joka raosta ja välistä sekä aivan odottamattomista asioista tai ihmisiltä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #9 : 16.10.2022 08:26:15 »

Mietin pyhäisessä aamurauhassa kuinka suhtautua tunteitaan ja käyttäytymistaän hallitsemattomaan ex.nistiin -nykyisin korvaushoidossa- johon olosuhteitten vuoksi en saa pysyvästi hajurakoa tehtyä. Eräänä päivänä sitten laitoin / aloitin energiahoidon hänelle, kun aistimukseni kertoi, että hän kokee minut vahvuuteni vuoksi varsin hankalana tyyppinä.  Vaan hänestäpä ei löytynyt lainkaan persoonaa, johon voimistava energia voisi imeytyä. Vastassa oli vain "tuulitunneli", jonka läpi lähettämani energia virtasi täysin esteettä.
Hän tulee milloin missakin uhkailemaan minua kenenkään estämättä. Keksii perättömiä juttuja minusta ja levittää niitä, 'koska olen kieltänyt häntä etsiytymasta seuraani'.  
Eräs hänen auktoriteettina kokemansa henkilö sanoi, että sellainen tuo tyyppi on,. tuhonnut persoonansa kaiken maailman mömmöilla.
Olen pari viikkoa tietoisesti pyrkinyt olemaan ajattelematta häntä, kun hän ilmestyy läheisyyteen. Muutama kerta mennyt, ettei hän havaitse minua tai ei muista 'vihaavansa', kuten itse asian ilmaisee. Eli kokee vihaa, koska ei pysty neutraalin kontaktiin kanssani, täysin vieras ihminen.  idiot2 Miksi edes kontaktoida?

Itse nautin tietoisuudesta, miten paljosta säästyy, hän ken ei ole käyttänyt mömmöjä lainkaan.
Mikä yleensäkin saa ihmisen sotkeutumaan hallusinogeeneihin ?  
 crazy2
Njet ponj mai.
.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2022 08:28:11 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: