Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Nousumerkin parantajilta  (Luettu 32091 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 18:31:07 »

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan parantajana oman karttasi nousevalle merkille tulevista dynaamisista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän parantajan haasteeseen liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään (Uusi aihe), mistä avautuu uusi keskustelualue. Smiley

Elämässä on aina jotain korjattavaa ja tällä kertaa olet ottanut kantaaksesi parantajan roolin kosmoksen suuressa muutosprosessissa. Sielusi on vuoden 2020 aikana äärimmäisen herkistynyt vinoutuneelle värähtelylle, jonka korjaaminen ei ole mahdollista ilman Sinun apuasi. Tunnistat elämääsi häiritsevät ja rajoittavat asiat niin selkeinä ja voimakkaina, että niihin on pakko puuttua tavalla tai toisella. Tietoisena tästä tehtävästä pystyt helposti kääntämään aluksi esillä olevan ahdistuksen omaa ja läheistesi elämää parantavaksi ja hyvältä tuntuvaksi voimaksi. Jokainen tietoisesti parempaan suuntaan ottamasi askel on tärkeä osa Kulta-ajan rakentamista ja siksi myös palkkiot jaetaan lähes välittömästi uudistuvien ihmissuhteiden ja jopa parisuhteen muodossa. Uskomattoman paljon hyvää on odottamassa, kunhan vain olet hereillä silloin, kun toiminnan aika koittaa. Tämä on huikeaa aikaa uusille tai uusiutuville ihmissuhteille.

Pluto, Saturnus, Jupiter ja Mars tai ainakin osa näistä tekijöistä tekee dynaamista eli parantavaa aspektia Nousumerkkiisi vuoden 2020 aikana. Vaihtoehtoja ja ajankohtia on liian paljon tässä lueteltavaksi, mutta löydät niiden kannustavalla tavalla opastavat tekstit ja ajankohdat Astrokalenteristasi värikoodilla merkittynä aina kun on aika olla rehellinen itsellesi ja tunteillesi.
tallennettu
sham
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2019 11:10:14 »

En oikein ymmärrä, ensin luki rakentaja ja sen jälkeen parantaja, olenko kumpi vai molempia?  idiot2
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2019 17:26:56 »

Nää on ilmeisesti vähän sama asia, limittäin tässä hommassa, koska rakentaja on myös parantaja.
Askendenttinani on vinoutuneiden energioiden parantaja ensvuonna.  Ihmissuhteita on kuulemma luvassa, kiitoksena siis.
Anteeksi skeptisyyteni, mutta näin yksinäisenä ja itsenäisenä, mitenkähän uudet ihmissuhteet voi toimia mulle palkintona ja yltää "jopa parisuhteeksi"?
Niitäkö sitten vain tulla tupsahtelee?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
heinäkuu1961
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2020 13:26:18 »

Vaikka asumme Suomessa, jossa ihmisiä on harvemmassa kuin joissakin toisissa maissa,
niin kyllä täälläkin väistämättä törmää ihmisiin, jos et sitten ole muuttanut johonkin
luolaan asumaan! Moikataan kun tavataan!
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4 : 30.03.2020 14:24:26 »

On välillä aika epämääräinen olo kaiken tämän maailman menon keskellä. MInulla on kuitenkin luottavainen olo, että kaikki järjestyy. Vaikkakin samalla on olo, että on paljon tekemistä ja sopeutumista sekä asioiden loksahtamista paikoilleen ennen kuin voi huokaista helpotuksesta. Samalla siis jännittää, että mitähän kaikkea sitä vielä edestään löytää. Jotain asioita on jo tapahtunut yksityisessä elämässäkin koronan leviämisen lisäksi. Työt loppui yllättäen jo ennen kuin korona alkoi riehua. Ja tämä jollain oudolla johdatuksella, koska en vain pystynyt hyväksymään työpaikan juttuja ( vaikka tähän asti olen pitänyt työstä). No mitäåä siitä sen enempää, mutta on kyllä mielenkiintoiset ja rankat ajat edessä ja koskettaa jokaista...
tallennettu
amariia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 05.04.2020 10:53:32 »

Vähän samanlaista tunnelmaa kuin Katjalla: koronakriisin keskelläkin olo on rauhallinen ja luottavainen, melkein päivittäin tulee tuntemuksia, sekä arjen touhuissa että meditoidessa, että jotain uutta on syntymässä. Työt ovat yrittäjällä melkein kokonaan jäissä, mutta kaikesta huolimatta tuntuu hyvältä!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.2020 07:55:19 »

Mulla tää on lähinnä erittäin vahvaa hiljaisuutta nin henkisellä kuin fyysiselläki puolella. Ikäänkuin olisin sivustaseuraaja jonka ei oo tarkoituskaa olla mukana tässä.
Keskittyä vaa kattelemaan, mitä myrskyssä tapahtuu.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Ranya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Inhale sky, exhale stars.


Profiili
« Vastaus #7 : 27.04.2020 02:30:49 »

Tänä vuonna ollut todella ristiriitaisia tuntemuksia. Minulla on tämän parantajan/rakentajan lisäksi  aktivoitunit venus/rakentaja ja fiililset on sitä luokkaa, että haluaisin vain irtautua tämän hetkisest elämästäni ja kadota himalajan vuorille. Todella suuri halu aloittaa jonkin uuden ja hyödyllisen oppiminen -terveyden ja hyvinvoinnin parantaminen. Enkä tarkoita mitään lh:n hommia, vaan yhteistyössä luonnon kanssa, johon aivan liian monella tuntuu kosketus olevan hukassa.  Shocked
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #8 : 01.07.2020 21:55:21 »

Kiitos vaan heinäkuun videosta.  Vähän niskavillat nousi pystyyn kuis mimmi käy
tallennettu
ikisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #9 : 19.08.2020 04:43:46 »

Moikka vaan kaikille. Mun vuosi on ollut yhtä jatkuvaa muutosta varsinkin töiden osalta johtuen koronasta, johon en ole uskonut tässä mittakaavassa kokoaikana. :Smiley
Alkuun tosin yhtä järkyttyneenä seurasin jatkuvasti uutisia mitä kauhistuttavimmista kuvista ja uutisista maailmalta, kunnes aloin kyseenalaistamaan kaiken. Tällä hetkellä koko korona ei hetkauta mua muutoin, kuin että joudun töissäni pitämään älyttömiä hengitys suojaimia, jotka ei tee muuta kuin tuhoa käyttäjälleen. Olen varma, että totuus tässäkin asiassa on vielä tulossa.  tickedoff
Omassa elämässäni olen pyrkinyt nyt ensin parantamaan lähinnä itseäni ja sitä kautta lähipiiriäni. Olen tehnyt paljon asioita kehittyäkseni.
Mielenkiinnolla odotan mitä elämä tuo eteen. Olen aina tiennyt, että minulla tulee olemaan iso rooli tässä kultaisessa ajassa. Jaksamista kaikille. Kaikki tulee menemään hyvin angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: