Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Marsin rakentajilta  (Luettu 32584 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 18:27:41 »

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan rakentajana oman karttasi Marsille tulevista palkitsevista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän osioon liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään (Uusi aihe), mistä avautuu uusi keskustelualue. Smiley Smiley

Mars edustaa syntymäkartalla sitä osaa Sinussa, joka aktiivisesti laittaa asioita liikkeelle ja luottaa siihen, mitä on kulloinkin tekemässä. Mars toimii laukaisevana tekijänä niin isoissa kuin pienissä elämäsi kehitysprosesseissa. Ottaessaan vastaan nyt vuonna 2020 vahvan planeettaryhmän positiivia aspekteja lataa Mars Sinuun moninkertaisen määrän voimaa ja päättäväisyyttä täsmälleen sellaisiin tarkoituksiin, jotka sydämessäsi koet tärkeimmiksi. Henki on Marsin symboliikassa se liikkeelle laittava voima ja siksi oikea suuntaaminen edellyttää aitoa innostumista ja tekemisen iloa johtaakseen näkyviin tuloksiin. Kosmos joka tapauksessa tukee moninkertaisella positiivisella energialla aidoimpia pyrkimyksiäsi ja siksi voit tietoisesti valmistautua pikaisiin startteihin kerta toisensa jälkeen ilman, että jaksamisesi on kertaakaan vaakalaudalla. Kuulut siihen, onnelliseen ryhmään, jonka konkreettinen eteneminen tukee parhaalla mahdollisella tavalla Kulta-ajan toteutumista maapallolla. Sinulla on täysi vapaus ja oikeastaan velvollisuus täysin itsenäisesti päättää, mihin tätä ainutlaatuista lataustasi päätät käyttää. Kenelläkään toisella ei ole eväitä arvostella valitsemaasi suuntaa, olipa se mikä tahansa. Lentoon lähdettyäsi et ole valmis laskeutumaan ehkä mistään hinnasta, niin hyvältä se tuntuu.

Vuoden 2020 aikana tulet saamaan liikkeelle laittavia pysäyttämättömiä impulsseja joko kaikilta neljältä tekijältä eli Plutolta, Saturnukselta, Jupiterilta ja Marsilta tai osalta niistä. Astrokalenterista löydät tarkemmat ajankohdat ja merkitykset näille planeettaohituksille värikoodilla merkittynä. Tiedostamalla jokaiseen soluusi imeytyneen tekemisen voiman juuri näiden tiettyjen ajankohtien yhteydessä, jäävät ne pysyviksi osiksi persoonallisuuttasi tähän ja tuleviin elämiin. Opettele nauttimaan tästä jo syntymäsi hetkellä Sinulle osoitetusta toiminnan ajasta, jota varten olet koko elämäsi ajan harjoitellut.
tallennettu
anon24207
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2019 23:57:09 »

Kiitos rakas Seppo upean Kulta- Aika foorumin luomisesta! Huhhuh, kyllä todella tuntuu että tätä varten tänne ollaan tultu. Tuntuu kuin tähän minua ( ja meitä kaikkia!) olisi valmisteltu jo pitkään - jopa koko elämä.

Itse olen saanut "nauttia"  Pluton sekä saturnuksen yhtymistä kuulle ja auringolle (venus, merkurius ja mars yhtymät ovat vielä edessä), ja todella tuntuu että kaikki vanha ravistellaan pois. Vanhat ajatukset, tunteet, toimintamallit ja rakenteet saavat huutia, tehden tilaa täysin uusille tavoille olla, elää, tuntea ja ajatella. Samalla tämä on ollut hurjaa aikaa. Tuntuu että mikään vanhasta energiasta käsin luotu ei enää toimi. Jos olen jotain yrittänyt viedä eteenpäin mikä ei ole ollut todella aitoa ja puhdasta, se vain hajoaa. On aika antaa kaiken vanhan mennä ja luottaa siihen että elämä kantaa  smitten smitten

Tuntuu siltä että tässä ajassa kestävät asiat syntyvät vain olemalla syvästi linjassa itsensä kanssa. Kuuntelemalla omaa sydämen ääntä, sielun ikiaikaista viisautta, luottaen elämän virtaan. Ainoa kompassi on sisäinen tunne siitä mitä kuuluu tehdä ja minne kuuluu kulkea Mieli on jo saanut huomata sen, että parasta vain tehdä tietä, kun intuitio on vahvistuessaan ottanut ohjat käsiinsä. Jotenkin musta tuntuu, että me olemme tulleet tänne todella luomaan jotain täysin uutta. Olemme edelläkävijöitä siinä, kuinka asiat voi tehdä aivan uudella energialla, omasta intuitiosta käsin, omaa sydäntä kuunnellen. Siksi monet muut myös pelästyvät, oudoksuvat tai ihmettelevät. Uudenlainen tapa olla ja luoda herättää monissa sisäisiä pelkoja tai vastustusta - niin uusi aina tekee, mutta itselleni on ollut tärkeää oppia se, etten anna muiden pelkojen estää minua kulkemasta eteenpäin. On täysin luonnollista että reaktioita nousee, sillä monia niistä rakenteista ja asioista mitä olemme tänne luomassa (ja MITEN olemme luomassa) ei vielä ole ollutkaan! Kun äly vaihtuu intuitioon ja kontrolli ja valtapelit sydämen äänen kuunteluun, se on valtava muutos paitsi jokaisen ihmisen elämässä myös yhteiskunnassa.  Itselläni kesti pitkään oivaltaa se, että minun kuuluu toimia täysin omalla tavallani. Minun ei kuulu sopeutua joukoon, vaan minun kuuluu telää elämääni ja  luoda yritystoimintaa (ja rakenteita ) ilosta ja nautinnosta käsin. Luoda itse oma itseni näköinen polku!

Omalla matkallani olen tuntenut oloni yksinäiseksi, erilaiseksi, oudoksi, erikoiseksi - sillä en ole ns. sopeutunut joukkoon. >Mutta onneksi lopulta tajusin, ettei minun KUULUKAAN sopeutua joukkoon!  smitten smitten ... Sillä se on edelläkävijän rooli. Me olemme niitä jotka raivaavat tietä. Näyttävät omalla esimerkillään uusia tapoja elää ja olla - sekä toimia. Kun tajusin sen, että todella olen tullut luomaan tänne jotain aivan uutta (johon en saa toimintaohjeita keneltäkään muulta kuin itseltäni) , oma elämäni muuttui kyllä täysin. Sen sijaan että olisin kaivannut hyväksyntää ulkopuolelta, aloin astella rohkeammin omalla elämän polullani, itseäni toteuttaen ja omaa sisäistä totuuttani rohkeasti puhuen - ja kappas kappas! Sain seuraa muista oman elämänsä erityislaatuisista kulkijoista. Siitä niin niin kiitollisena! Meitä on kyllä ihana joukko luomassa uutta uutta aikaa!

Tämä polku vaatii rohkeutta. Se vaatii rohkeutta antautua ja hiljentyä kuulemaan omaa sydämen ääntä, intuition kuiskauksia. Se on polku, jolla ei ole olemassa karttaa. Mutta ainakin itselleni tämä polku on ollut kaiken sen alitajuisten pelkojen kohtaamisen, itkujen, raivon ja turhautumisen , sekä sisäisten lukkojen avaamisen- eli  transformaation arvoista. En vaihtaisi hetkeäkään, vaikka myllytys on ollut melkoinen!  Grin Mutta sitä mukaa kun asioita on vapautunut, on aivan uudenlainen ilo ja rakkaus päässyt virtaamaan elämääni! Vaikka haasteita toisinaan vielä onkin, niin ihanaa kun sen rinnalla elää elämän ilo ja nautinto! Sepon astrokalenterista on kyllä ollut näiden vuosien aika niin paljon iloa ja apua tällä ihan uskomattomalla matkalla, etten voi kuin kiittää koko sydämestäni. Ihanaa elää kanssanne tätä mieletöntä muutoksen aikaa, luoda todeksi uutta aikaa - iloineen, haasteineen päivineen!  smitten

Meera
tallennettu
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.2019 18:39:26 »

Minäkään en ole koskaan " kuulunut joukkoon" tai oikein sopeutunut tämän yhteiskunnan normeihin ja odotuksiin. Sen ole saanut huomata, siihen tottua ja sitä opetella koko ikäni. Olen saanut todeta, että nyt on menossa sellainen elämä ja vaihe kasvussa, että koulutetaan vähän kovemmalla kädellä. Aika rankasti ja tanakasti valmistautumista tähän aikaan tämä elämä on ollut. Kaikenlaista on koettu ja toivon mukaan jotain myös opittu ja oivallettu.
Viime ajat on olleet täynnä OIVALLUKSIA. Palaset ovat alkaneet ikään kuin loksahdella paikalleen ja on alkanut muodostua ikään kuin jonkinlaisia " aavistuksia" omasta roolista. Suurella mielenkiinnolla odotan mitä tämä aika tuo tullessaan. Minä olen myös huomannut, omaksi yllätyksekseni, aiempien suhtautumistapojeni muuttuneen.

Kirsi
tallennettu
tapis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 22.12.2019 11:32:52 »

Tämä joukkoon kuulumattomuus on myöskin leimannut elämääni.
Jo nuorena tajusin, että jos yhteiskunnan tasolla kilpailun sijasta tekisimme yhteistyötä, voisi elämä olla paljon helpompaa halvempaa ja mukavampaa.
Sittemmin olen kamppaillut kahden maailman välillä. Oravanpyörän ja henkisen tien. Oravanpyörä meinasi viedä terveyden ja pysäytti. ja nyt sitten olen tutkiskellut, kuinka ne saisi sujumaan sulassa sovussa. Aivan kuusen alle kun ei viitsisi muuttaa meditoimaan, niin tulee niitä laskuja jo pelkästä asumisestakin.  Cheesy
Sitä omaa tehtävää tai paikkaa tässä olen pohtinut ja ehkäpä juuri siksi, enenevässä määrin olen tuonut ihmisten kanssa kommunikoidessa henkisiä asioita esille.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #4 : 24.12.2019 07:52:58 »

En myöskään kuulu ikinä joukkoon, Edes ns kaltaisteni joukossa täällä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Maya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 25.12.2019 20:23:44 »

 Smiley Kiitos tästä kulta-aika tulkinnasta. Minäkään en ole koskaan kuulunut joukkoon ja olen aina inohonnutkaikenlaista kilpailua ja teennäisyyttä.
muutaman viimeisen vuoden aikana iso luuta lakaisi minulta ihan kaiken pois, työpaikan, parisuhteen ja vanhan asunnon...muutama hyvänä pitämä ystävä jäi myös. Nyt kohti uutta, ei auta, mentävä on eteenpäin. pluto uranus
tallennettu
piparis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #6 : 26.12.2019 17:37:51 »

Minä olen saanut niin paljon rohkaisua Kulta-ajan rakentajan ohituksista keskellä haasteellista elämäntilannetta.
Jos en olisi uskaltanut irtisanoutua vanhasta työstäni, olisi elämäni vaikeaa ja katkeraa. Uusi mahdollisuus tuli kuin tilauksesta, täytyi vain uskaltaa
ensin nähdä tilanne sellaisena kuin se oli ja tehdä ratkaisu.
Henkiset arvot korostuvat tässä ajassa ja kaikki pelkkään materiaan perustuva menettää arvonsa.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #7 : 27.12.2019 17:22:48 »

Tuore vuosiennuste kilahti juuri sähköpostiin eikä se nyt mitää kehnoa luvannut. Hieman on ollu unimaailmasta kyllä näistä viitettä, mutta ilman suoraa yhteyttä ei mitenkään ymmärrettävissä.

tallennettu

Kuuntele tuulta.
Evi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2020 17:56:46 »

Minä olen saanut niin paljon rohkaisua Kulta-ajan rakentajan ohituksista keskellä haasteellista elämäntilannetta.
Jos en olisi uskaltanut irtisanoutua vanhasta työstäni, olisi elämäni vaikeaa ja katkeraa. Uusi mahdollisuus tuli kuin tilauksesta, täytyi vain uskaltaa
ensin nähdä tilanne sellaisena kuin se oli ja tehdä ratkaisu.
Henkiset arvot korostuvat tässä ajassa ja kaikki pelkkään materiaan perustuva menettää arvonsa.
Kiitos,itse en ole myös astrologia asiantuneja. Toki 2 vuotta takaperin näin sen tulevan, mutta en uskonut sitä kulta aika. Miksi? Koska se tuntuu kummalista idiot2 hoito tarvitsen kun näkin sitä.
 Nyt uskon jota mutta mitä on eri asia. Vuosi 2019 oli itselle niin ranka ja nyt en usko kun itseni. Irtisanoo itse vanhasta työstä ja perustasin yritys nyt se on ohi ja lappu luukul.
Ymmärrän nyt että se ei olnut minu varten,kosko vuosi luku on 9 ja irtipäästamist ei uue loomist. Nyt uskon itseeni ei tämä myntologiline puhe on niin arha johtava ja yli ampumista.
Eile menin nukuma ja aino pyyntö oli päästäirti kaikesta mitä olen kokenut viime vuonna. Pääsin takasin olles taas vauva ja näkymätön maailma missä on rauha ja turva minulle näkymätön syli nestemäistä ainetta imemässä.
 Pitäs mennä lääkärin vastaanotolle.  Kiitos teille kaikille koko sydämes.
tallennettu
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 02.04.2020 16:17:58 »

Hei Mars rakentajat!
Millaisia fiiliksiä teillä on nyt? Minusta tuntuu todella siltä, että tätä varten on todellakin tämä elämä harjoiteltu. Itse olen kokenut aikanaan vakavan masennuksen, joka vei todella syvälle. Olin niin pimeässä paikassa, jossa ei ollut mitään valoa, toivoa, tulevaisuutta. Vain tuskaa ahdistusta ja pimeää. Syvimmässä aallon pohjassa en nähnyt mitään toivoa tai ratkaisua tilanteeseen. Ainut vaihto ehto vaikutti olevan päättää tämä elämä. Olin jo miettinyt keinonkin valmiiksi. Kuitenkin sain sen verran apua ja tukea, että pääsin sieltä ylös ja tässä olen vieläkin. Tämä kokemus oli kuitenkin sellainen pohjakosketus, että kun siitä kuitenkin selvisin ja sen jälkeen tapahtui hyviä asioita ja kaikki meni juuri niin kuin pitikin mennä, niin siitä olen saanut perusluottamuksen elämän kantamiseen. Nyt minun sisäinen rauhani ei enää vähällä horju.
 Vuonna 2015 minut pysäytettiin jälleen. Kaksi välilevyä kaularangassa hajosi niin perusteellisesti, että olin yhdeksän kuukautta sairaslomalla. Ensin odottamassa leikkausta hermosäryn ja osittain toimimattoman käden kanssa ja sitten toipumassa leikkauksesta. Asun niin syrjäisessä paikassa, että minulla on sieltä jonkinmoinen bussimatka palveluiden pariin. Tuolloin ei huvittanut paljon matkustaa sillä bussilla, kun rangan tärinä provosoi hermokipua, joten olin lähes yksin kotonani tuon yhdeksän kuukautta. Tuolloin ymmärsin, että minut on nyt tarkoituksella pysäytetty ja suostuin jo ihan sovinnolla kuulostelemaan ja miettimään, että miksiköhän. Tuolloin minun sisäinen rauhani ei enää järkkynyt. Joten tätä varten on tullut harjoiteltua.
 Ennen tämän rytinän alkamista, minulla oli jotenkin levoton ja painen olo. Pohdiskelin työni mielekkyyttä ja asunko oikeassa paikassa jne. Kun tämä " Korona kriisi" alkoi, minun stressini loppui siihen paikkaan. Se levoton odottava fiilis loppui. Voi vain todeta, että ai näin se tapahtui. Yhtäkkiä huomasin olevani oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Olen ihan oikeassa paikassa töissä ja asun ihan oikeassa paikassa. Minun sisäistä rauhaani ja perusturvallisuuden tunnettani tämä ei ole horjuttanut. Meditoimalla pidän yllä ja vahvistan sisäisä rauhaani.
Sillä että meidät on nyt osittain eristetty koteihimme voidaan kyllä hieman hidastaa valon leviämistä ja vahvistumista, koska kokoontuminen ja sitä kautta kollektiivinen oivallusten ja tuntemusten jakaminen ei ole niin tehokkaasti mahdollista. Mutta kyllä kollektiivisuus toimii silti, vaikka emme voi fyysisesti kokoontua yhteen. Tehdään kulta-aika meditoimalla ja siten lisäämällä valoa sekä nostamalla maapallon värähtelyä.
tallennettu
Maria Helena Anneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #10 : 15.04.2020 12:28:56 »

Hei! Olipa jotenkin ihanaa ja lohduttavaa kuulla, että täällä on muitakin, jotka eivät ns. kuulu joukkoon. Olen aina ollut yksinäinen, mutta en kyllä niinkään yksin. Kuin vaeltaisi vieraiden joukossa. Elämässä on ollut todella suuri pysäytyksiä niin terveyden, työn kuin parisuhteenkin saralla. Edelleen vähän vielä rämmitään työn suhteen, mutta saappaat nousevat sitkeästi mudasta  Smiley Mutta nyt meillä on uusi aika edessä ja varmasti kaikki koettu on valmistanut sitä varten  smitten
tallennettu
Sirpa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #11 : 14.05.2020 16:15:37 »

Erakko se huhuilee täälläkin Cheesy Jo niin tottunut erakoksi, että jopa nautin siitä  Cheesy Ja innokkaana odotan, mitä tulevaisuus tuo tulleessaan...jotain kivaa ja jännää, sen tiedän Smiley
tallennettu
Meri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #12 : 18.05.2020 21:40:58 »

Tunnen myös itseni ulkopuoliseksi, varsinkin sijaisperheessä. Hyvin harvojen kanssa voin jakaa tämän selvänäkijyyden kokemuksen ja ihanuuden, mutta onneksi heitäkin on sentään. Olen monta elämää läpikäynyt vanha sielu, joka ihmettelee elämän ja kuoleman mysteereitä ja haluaa päästä niistä jyvälle. Tahdon päästä harmoniaan universumin kanssa kaikilla eri tavoilla.

Minua on myös helppo lähestyä. Huomaan sen siitä, kun niin monet, niin ekstrovertit kuin introvertitkin tulevat helposti avautumaan minulle murheistaan ja asioistaan. Ikävä kyllä myös energiasyöpöt tahtovat päästä apajille, ja silloin täytyy varoa ettei minua imetä kuiviin. Ja kappas vaan kun itse tarvitsisin kuuntelijaa, sellaista ei hevin löydy. Paitsi onneksi harvoista ystävistäni, joita minulla jo on.

Hassua, että sieluni tässä elämässä päätti valita vanhemmiksi kaksi alkoholistia joista toinen on traumatisoinut selvänäkijä-äitini. Cheesy Jotain tekemistä karmalla on, että pitää tuon lapsuuden traumojen kautta seuraavaksi elämän oppiläksyä läpikäydä. Astrologisen kartan mukaan itsestä huolehtimista ja sopivaa itsekkyyttä, kun olen entisissä elämissä ollut aina vain parantajan roolissa. Tavallaan nytkin, mutta rajoitetummin. Uskokaa pois, tämän tajuttuani eräs kaunis kesäpäivä kaikki oli paljon helpompaa ja pystyin antamaan biologiselle äidillenikin anteeksi.  Grin
tallennettu
anon649572
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #13 : 02.03.2024 08:30:48 »

Hei kaikki kulta-ajan valonmestarit,

Minulla oli erityisen tapahtumarikas kulunut vuosi 2023. Syntymäkartallani aktivoituivat Merkurius, Kuu, Keskitaivas, Nousumerkki, Mars ja Aurinko (tämäkin vuosi lupaa mielekästä kulta-ajan rakennusta Merkuriuksen, Kuun, Auringon ja Keskitaivaan aktivoitumisilla).

Viime vuoden alussa tapasin ihanan, rakastavan ja viisaan miehen. Molemmat koimme jo ensitapaamisellamme, katsoessamme toisiamme silmiin että tunnemme toisemme ja olemme viettäneet monta elämää yhdessä jo aiemminkin. Tällaista kokemusta en aiemmin ole kokenut, ja hänen kauttaan ymmärsin, mistä rakkaudessa todella on kysymys: ymmärryksestä, läsnäolosta ja olemisesta, jossa kummatkaan ei vaadi toisilta mitään, molemmille riittii, että toinen on sellainen kun on,oma itsensä. Suhteemme oli hyvin tiivis ja avoin, ilman turhaa jännittämistä jo ensitapaamisesta lähtien. Hän tuntui heti kodilta. Ihan kuin hän olisi ollut mieheni aina. Hän jakoi tämän saman kokemuksen kanssani. Tämä rakkaus mullisti koko meidän elämän, ja ilmeisesti monen muunkin, sen verran paljon koimme yhdessä.

Hänen kanssaan kasvoin paljon, ja opin jo eletystä elämästänikin paljon, sekä pääsin käsiksi sisimmässäni olleisiin traumoihin, joista minulla ei ollut tietoakaan. Hän mullisti maailmani täysin, ja hän näytti minulle kuka todella olen, ja opasti minua henkisellä polulla  huimasti eteenpäin.

Hän oli henkisiltä taidoiltaan niin kehittynyt, että oli jo lapsesta asti saanut polulleen mitä maailmaa mullistavia asioita. Aluksi kun hän puhui näistä kokemuksistaan minulle, en millään pystynyt uskomaan, että ne olisivat totta. Olihan minulla hyvin rajoittunut maailmankuva vielä suhteemme alussa korkekoulutukseni johdosta, vaikka pidin itseäni jo valveutuneen ihmisenä. Hän oli kuitenkin aivan eri tasolla, olihan hän ollut vapaa luojaolento jo koko elämänsä, minä taas systeemissä kovin kiinni, vaikka aina koitin tehdä oravanpyörässä tilaa itselleni ja omille kiinnostuksen kohteilleni, ja ennen kaikkea rakkauden ja valon arvoille. Hän kuitenkin avasi rakkauden ja valon aivan uudelle tasolle elämässäni, ja huomasin hänen avullaan, että olin hyvin usein, etenkin työelämässä alistuva ja jopa hyväksikäytetty erinäisin tavoin.

Rakkautemme kukoistus kehitti meitä molempia sellaiseen suuruuteen, joita meistä kumpikaan ei vielä aiemmin ollut saavuttanut. Tämä laitettiin merkille jo ihan valtarakenteiden taholta, ja saimmekin tiellemme mitä rikastuttavia kokemuksia, jotka avasivat meidän tietoisuutta ja ymmärrystä yhteiskunnasta uusille tasoille. Kokemamme johdosta valtarakenteet näyttivät lähes kaikki aseensa kontrolloinnin ja tyrannian suhteen, ja vauhtia ei meidän vuodesta puuttunut. Minä Härkä ja hän Kaksonen, olimme juuri oikea tiimi kulkemaan tiellä eteenpäin ja tasapainottamaan valon kulkua kaiken sen sakeimman pimeyden keskellä, jota kuvitella saattaa, kun valtarakenteet koittavat saada valon sammumaan.

Lopulta elämämme kävi Suomessa turhankin hurjaksi, ja päätimme jatkaa eloa ulkomailla loppuvuodesta. Täälläkin meillä oli vastassa vaikka mitä, ja opimme todella, mitä kaikkea eräs ihmisryhmä on valmis tekemään, pitääkseen tiukasti vanhentuneista rakenteista ja vallastaan kynsin hampain kiinni. Mieheni teki matkamme aikana monia sankarillisia tekoja, joista hän sai kiitosta erinäisten tahojen kautta. Hänet on myös nimetty Oikeudenmukaiseksi kuninkaaksi ja hänen elämänpolkunsa täällä on verrattavissa Jeesuksen tehtävään, niin suuri mieheni todelliselta olemukseltaan on.

Hän kuitenkin väsyi isoista ponnisteluistaan johtuen, ja minäkin olin jo hetken ollut väsynyt. Lopulta pimeän voimat saivat hänet ja hänen maallinen elämänsä päättyi alkuvuodesta täällä, vasta 30-vuoden iässä. Hän kuitenkin jatkaa suurta työtään taivaasta käsin. Hänen energia on vahvasti läsnä, ja hänen avullaan olimme osana maadoittamassa taas jumalallinen rakkaus, feminiini ja maskuliini tasapainossa, osaksi maan värähtelytaajuutta. Ehdimme myös jo kesällä solmia välillemme taivaallisen avioliiton, vaikka virallisesti olimme vasta kihloissa. Rakkautemme todella oli niin suuri, että se sai ison kansainvälisen joukon varuilleen ja he tekivät kaikkensa tuhotakseen sen. Näin aitoa ja isoa rakkautta ei kuitenkaan voi mikään tuhota, tämä energia jatkaa leviämistään täällä maassa.

Kulunut vuosi oli minulle mullistava. Tapasin suuren oppaani ja elämäni rakkauden, ja koimme vajaan vuoden aikana yhdessä enemmän kuin mitä olen koko tähän menneen elämäni aikana kokenut. Oma käsitys itsestä muuttui täysin, hän näytti minulle, että olen taitava ja arvostettava nainen. Hän aina kutsui minua jumalattareksi, ja vasta nyt alan ymmärtämään, mitä hän sillä todella tarkoitti.

Hänen avullaan myös ymmärrän nyt konkreettisesti, että minun ei ikinä tule alistua muiden tahtoon, tai hyväksikäytettäväksi, ei edes työelämässä, mutta ei myöskään uhriutua. Hän antoi minulle paljon työkaluja ja oivalluksia omassa voimassa olemisessa.

Kulunut vuos oli todella Mars-vuosi itselleni. Kaikki kokemani oli valmistanut minua juuri tuohon vuoteen. Kaikki valheelliset ihmissuhteet, rakenteet ja näkemykset sortuivat ympäriltäni pala palalta. Mutta se ei meitä hämmentänyt, tiesimme tapaamisemme ensi hetkellä, että olemme elämää suuremman asian kanssa tekemisissä. Rakkautemme piti meidät viisaudessa, ja hänen viiseutensa ja kultainen olemuksensa antoi minulle aina rauhaa kaiken myllerryksen keskellä. Niin kuin edelleenkin. Suuri universaaliliike on lähtenyt liikkeelle, ja pimeän voimat heikentyivät lähes vuoden mittaisen operaationsa aikana paljon. Elämme todella hienoa aikaa. Minä koin kuin uudestisyntymän tämän kaiken jälkeen, ja olen entistä valmiimpi sieluni tehtävään näinä hienoina aikoina maassa. Tästä vuodesta on tulossa myös mullistava, olen entistä valmiimpi sieluni tehtävään Kulta-ajan rakentajana, sen tiedän ja tunnen vahvasti. On ihana kuulua teidän kaikkien mestareiden joukkoon❤️

Valoisat tervehdykset kaikille,
Karoliina A
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: