Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko härkien läheisiä, ja miten käsittelette niitä?  (Luettu 4771 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« : 25.03.2019 23:37:29 »

Oon välillä puhistumassa tuon paksukalloisen poikani kanssa, jestas sentään!!! Mutta sitten lopulta aikani kun jaksan, saan huomata, että on mulla kuitenkin kasa konsteja, jolla sen kanssa pärjää...vastaan ei kannata vängätä, tai laittaa kovaa kovaa vastaan, siitä ei tuu kyllä yhtään mitään, pahenee vaan  Grin
Mutta jos teillä on jotain hyväksi havaittuja  konsteja  harka taisteluun, niin kertokaa, jos ois vaikka hyötyä. Ja miksei härät itekki, mikä toimii, mikä ei?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2019 08:32:27 »

Joo, lapsi vähän eri juttu tietysti.
Mutta periksiantaminenkaan ei oo vaihtoehto. Kerrankin antas, nii se olis peli menetetty pidemmäksi aikaa, kunnioituksen siinä menettäis. Se vaatii semmosta jotai jääräpäistä luovimista, ja suorastaan manipulointia omat sarvet piilossa Cheesy

Ja se on ainakin yksi, että valitse taistelusi  Grin Ei kannata lähteä vääntöön ihan pikkujutuista.

Aikuisen  harka ukon kanssa on toiminut monesti ihan vaan lekkeriksi lyöminen ja huumoriksi heittäminen, tajuaa sitten itsekin, että jaa, hänellä on taas jumpitus päällä  Grin
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2019 16:59:54 »

Mulla työkaverina härkänainen. Laiska p*ska.
Ajaa kollegat hulluuden partaalle. Saa suoraa palautetta ja suorastaan vihaa päälleen. Ei osaa muuttaa käytöstään.
Ärsyttävä ämmä.

Onneksi en tunne paljon härkiä. Taidan pudottaa kyydistä ne, jotka voin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2019 19:35:50 »

 Grin Älä ny yhden sarvipään takia koko sakkia tuomitse
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #4 : 26.03.2019 21:59:46 »

Grin Älä ny yhden sarvipään takia koko sakkia tuomitse

No joo, totta. Kiitos muistutuksesta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #5 : 26.03.2019 23:52:06 »

Kirjoitin vielä pitkän lätinän tuon perään, mutta näyttää kadonneen jonnekin avaruuteen se. Inhottavaa.
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #6 : 28.03.2019 13:02:07 »

Perinteisesti ajatellen kannattaa varmaankin vedota hänen omaan mukavuudenhaluunsa: kun teet näin ja näin niin pääset helpommalla. Sitä voi höystää rationaalisilla perusteluilla, tepsii varmaan niihin härkiin, joilla on kaksosessa tekijöitä. Jos taas oinaan puolella on liikettä, esitä selvät kaavat miten homma mielestäsi hoituisi, eli suoraviivaisuutta ja yksinkertaistamista.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 28.03.2019 13:54:56 »

Tää mun on  aurinko  harka  kuu  harka  merkurius  oinas  venus  kaksoset  mars  kaksoset Ja kyllä pitää käyttää kaikkia noita.
Sille pitää antaa ajatus, jonka se voi kuvitella saavansa itse. Mutta ei se lähde edes ajattelemaan, ellei selviö ole, että tiloanteen ennalla pysyminen on hänelle itselleen äärimmäisen epämukavaa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 13.04.2019 00:13:52 »

Lainaa kirjastosta Markku Mannisen Pienten tähtien kirja.
Mannisen sanailu on niin osuvaa ja kiehtovaa luettavaa.
Itelläni on tuo kirja,
mutten viiti siteerata ja loukata tekijänoikeuksia.
Kiteytettynä Härkälapsi kartottaa luonnonlakeja,
mm. aikuisen pinnan pituutta...
Häntä kiinnostaa asioiden ja tavaroiden arvo,
keräilijä,
oppii parhaiten palkitsemisen kautta (mielihyvä)
ja aistit muutenkin tärkeitä, maku- , haju- ja tuntoaisti.
Luova, itseohjautuva ja varsin määrätietoinen.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: