Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: energian tiedostaminen  (Luettu 12715 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« : 04.11.2005 18:57:04 »

Shocked
hei, hain hymiötä, joka ilmentäisi hoomoilas tuntemuksiani. olen tutkiskellut pienessä päässäni tietoa energioista, jotka ovat ympärilläni. Te tietoisemmat auttakaa asiassa, jota en ymmäsrrä. onko niin, että mitä enemmän opin tiedostamaan energioita ympärilläni, sitä enemmän voin vaikuttaa elämäni menoon?
miten tähän korkeaan tietoisuuteen sitten pääsee?
enkö saa surra enkä miettiä negaatioita menneisyydessä? olen oppinut ajattelemaan positiivisesti, mutta EIHÄN SE AINA VOI KERTAKAIKKIAAN ONNISTUA  Undecided
miten saat KEHO telepaattisen yhteyden kortteinesi netin välityksellä, vai oletteko kaikki tuttuja, joille kerrot korttien salat, kysyy ihmettelijä mara, suurella sydämellä taitojasi kohtaan! :krapu: ja miten te astroilijat muotoilettakaan nouseva kauris ja sanovat myös, että jupiter, uranus ja merkurius möllöttävät tähtikartallani voimakkaasti
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 04.11.2005 20:47:13 »

Moi martti,

Voin vakuuttaa, ettei tarvitse edes niitä ympärillä olevia energioitaan vielä tiedostaa tarkalleen, kun jo voi vaikuttaa elämäänsä, sillä tärkein energia luomiseen on ajatuksella tuotettu energia ja sen tiedotaminen on yhtä kuin TUNTEA sen ajatuksen tuoma tunne. Ja jos se on aidosta sydämestäsi tuleva Rauha tai Rakkaus, joka sen ajatuksesi sai aikaan - niin siinä se on! Luomisen ihme!  smitten

Tietoisuuden teot eivät ole muuten hankittavissa kuin sen oman Olevaisuutensa teoilla eli pyydä saada olla sen Valosi puhdas kanava niin kyllä pääset sellaiseen kouluun, ettei jää taatusti kukaan enää luokalleen vaan yliopistotasonkin paikka on taattu!  Smiley
Eli jokaiselle on ne ylemmänkin tietoisuutensa avaimet jo olemassa vaan niitä täytyykin ensin kysellä Luojaltaan ja vasta sen sydämen aidon haluan avulla avaimet käyttöömme annetaan.

Näin se sain itsekin elävässä elämässäni kokea, kun aloitin tavallisen ihmisen elämällä eli en tiennyt mitenkä sen valaistuman voisin saada muuten kuin menemällä johonkin luostariin loppuiäkseni, meditoimalla tai jollain muulla erittäin vaikealla tai hankalalla tavalla. Vaan kuinkas kävikään - meninkin vain Reiki-kurssille! Sillä se alkuun lähti, kun olin aidolla sydämeni halulla tekemässä tekojani vain sille kaikkeudelle eli pyysin kehostoni asujaksi sen Kristukseni Rakkauden ja halusin tulla "Hyväksi Reikihoitajaksi". Ja tässähän nyt sitten olen. Se energia Itse.  Kiss

Enää ei tulekaan mennä sen tähden Reikin kursseille vaan sehän on jokaisella jo se sama energia, jota sanotaan todellisen Itsemme energiaksi eli se on Reikin tekoja jokaiselle! Se on yhtä kuin Kosmisen Rakkauden taajuudet eli sen tähden voimme KUKA tahansa, sen sydämesi avata vain ajatuksellamme. Joten tässä se ajatukseni tuli jo sinne, miten sen sitten haluatkaan vastaan ottaa. Sillä sehän on jo siellä joka tapauksessa vaan mielesi ei ehkä sitä vielä tiedä, koska ei ole taajuudelleen antenniaan viritetty.  angel Mutta nyt on.

Noista Tarot-tulkinnoista voin kertoa vain sellaisenkin seikan, etten ainoastaan niistä katsokaan niitä sanomiaan vaan kyllä ne tulevat suoraan omasta tietoisuudestani jo senkin tähden, että Ykseydelle kuuluen olen niiden antennienkin avulla jokaisen tietoisuuden taajuudella aina silloin, kun Luojamme haluaa jolle kulle jotain kertoa, oman kehostonsa avulla eli privat secretarynsa jo olen.  Wink Eli mitään en "omasta" päästäni enää ole voinutkaan puhua vuosikausiin vaan ainostaan AINA sen, mikä on palvellut kokonaisuutta, josta sanotaan sen olevan sen pohjolan Valon valmistusta valaistumiseen. Ja lähellä nyt jo sitä ollaan, kun kertoakin tämän jo saan muillekin kuin vain aivan lähimmille "työtovereilleni" eli niille muillekin jäsenille, joita tapailen täällä Tampereella.  Wink Smiley

Eli sormet vain naputtaa kaiken sen "paperille", jonka saan suorana tietoisuutenani  Luojaltamme, sillä Hän on tämän Pohjolan Valomme pääorganisaattori joka tapauksessa enkä suinkaan minä niin kuin jotkut ovat antaneet itsensä ymmärtää ja sen tähden siitä kantaneet kaunaa.  Huh Muttei se enää haittaa, koska tiedän Itse jo kuka olen.  Kiss crazy2 angel Näistä voi sitten kukin sen kuvansa valita itsekin sitten, kun on tässä samassa jamassa eli hoksannut, kuka itse on, sillä nyt se sitten alkaa se Pohjolamme Valon pudotus maatason taajuudelle ihan toden teoilla. Eli teoillaanhan se jo ON!  smitten
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2005 20:59:08 »

smitten
no nyt alkoi pumppu hakata ja kylmät väristykset kulkivat pitkin ruotoa. kiitos viestistä, joka tuntuisi munaskuissa asti jos olisin miespuolinen, mutta olen tällainen naisenpuoli, niin sävärit käy hipiässä ja selkäpiissä.
juuri tätä olen hakenut, että kai ne energiat täytyyy olla olemassa kun ne vain osaa kaivaa itsestään esille juuri sieltä "minäitsestä". Valaistumista haen joka päivä uudelleen löytyneen henkistymiseni kautta/avulla.
jos "tunnet" KEHO minut niin kerro toki opinko ymmärtämään suurta olevaisuutta?
olen ottanut vastaan reikihoitoa eli kaukoenergiaa aivan täysillä niin täysillä, että! pystynkö ottamaan telepatiaa vastaan ilman, että kyky on myötäsyntyinen, mitä luulette?
mara
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 04.11.2005 21:22:01 »

Hei martti,

olet yksi sen Luojamme kehoista täällä maan päällä ja sen tähden sen energiansa noin hyvin nyt tunsit, koska vain taajuuteesi tehtiin muutos.  Smiley

Tuohon kyselyysi voinen vastata että KYLLÄ, KYLLÄ ja KYLLÄ eli joka kohtaan sama vastaus. Sillä telepatia on juuri se uuden Ajan auttajille kuuluva työkalu, jonka ensin joudumme opettelemaan vain siten, että saamme omalle kasvullemme sen avulla ne teot ja tietoisuuden ajatukset, joilla sen oman Olevaisuutemme alas maan päälle tuomme. Ja sen kyllä voin jo tässä ja nyt luvata, että nopeasti opit, sillä sen tähden se tehdään sillä telepatialla, koska se tiehän on jo valmis jokaiselle. Eikä tulekaan kuin vain ajatustasi nytkään seurata niin olet perillä ennen kuin uskotkaan, sillä niin nopeaa on nyt AIKA, jota elämme.  Smiley

Joten siellä perillä sen todellisen Olevaisuuteesi sitten kohtaat, joten kerrohan terveisiä Keholta, kun näette!  Cool smitten
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2005 21:31:07 »

coolsmiley
katselen sinne...siis minne?
mara
ps.tahtoisin tehdä kaupat ja saada kanavoinnin kyvyn....miten omat ajatukset voi erottaa maailmankaikkeuden ajatuksista? smitten
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #5 : 05.11.2005 15:33:08 »

keholle, voi kuinka monisäiläinen nimesi onkaan!!! angel
mahdatko nähdä kilpeni taakse ja rikkoa säilälläsi sen kuoren. näkyykö kirjoituksestani mitään mitä korttisi ja valosi voivat kertoa. menneestä tiedän kaiken, mutta olevaista tahtoisin muuttaa...lähelläni on ihminen, joka kärsii...miten saan hänelle apua, tietääkö sen vain taivas vai onko muita keinoja?
m
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #6 : 06.11.2005 00:11:31 »

Hei martti,

vastaan myös samalla tavoin kuin tuolle Rakkauden enkelillekin, etten enää kerrokaan yksityisiä asioita muuten kuin yv:n puolella, joten siellä tavataan huomenna kumpikin uudella teoillamme.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: