Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton syvyydet  (Luettu 7418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 17.10.2018 00:50:22 »

Oon kokenut sen syvyyden koska halusin aikani olla siellä, kunnes ymmärsin että valoon päin on ainoa vaihtoehto. Aika rajoilla mun elämä on välillä mennyt. Kuu ja Pluton yhtymä tekee kuitenkin vahvaksi. Enää en mieti menneitä, pinnalla se elämä kuitenkin on, vaikka pinnallakin myrskyjä joutuu kokemaan tämän  Skorpioni vesielementin kautta. Ehkä siellä syvyyksissä oli turvassa pinnan aaltoilulta, nyt uskallan kuitenkin olla pinnalla ja kohdata pelkoni nousta esiin. Syvyyksiin eristäytymisessä oli puolensa mutta juuri näin, omana persoonana ja näkyvämpänä muille, elämä on ihan mahtavaa Smiley Aikansa kutakin.
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2018 19:58:42 »

Oon huomannut että paljon riippuu omasta asenteesta. Skorpparin äärimmäisyys on huikeata. Ennen en puhunut juuri mitään kun olin 13-20 vuotias ja olin hyvin sulkeutunut. Sen jälkeen kun Pluto siirtyi Kauriiseen, askendentilleni, muutosta alkoi tapahtua. On ollut rankkaa kun Pluto on niin monessa mun kartalla mutta selvisin siitä voin nyt sanoa. Sain katkaistua läheisriippuvuuden mikä oli äitiini. Nyt kaikki menee sujuvammin. Plutohenkisesti pystyin tekemään muutoksen vain itse. Isääni välejäni on aiemmin hiertänyt Pluton ja Marsin neliö tai siihen sen ainakin olen liittänyt kun isäni on aurinkomerkiltään Marsin hallitsema Oinas. Äiti on Plutoninen  (yhtymä askendentti tai nousumerkki jopa).
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2018 20:41:44 »

Opin jotenkin tuntemaan kohtaamani ihmiset hyvin nopeasti. Ennustin kerran itsekseni kaverin sanovan joskus tietyllä tavalla, se toteutui. Mulla on Neptunus askendentilla ja sen sekstiili Aurinkoon Skorpionissa. Mummolla Neptunus-Aurinko yhtymä ha Skorpioni aurinkomerkki. Ymmärrettävästi hän on selvänäkijä.
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2018 12:07:47 »

Se on se Pluto mikä tuo ristiriitoja valtavirtaan. Ulla Palomäen kirjassa hän liittää Pluton myös yhteiskuntaan sopeutumattomuuteen. Kyllähän Pluto hallitsee symbolina myös rikollisuutta. Itse olen alkanut sopeutua, tällä kartalla ei ole mitenkään helppoa. Kuun ja Pluton yhtymä kyllä merkitsee sivullisuutta, erakonkin roolia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: