Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anteeksianto  (Luettu 27094 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #15 : 05.01.2019 20:28:23 »

Tärkeä aihe...

Jos miettii tätä energian kannalta, mitä enemmän syytöksille antaa voimaa, sitä enemmän asia vahvistuu. Tapahtumat ja asiat eivät sinällään sisällä mitään tunteita, vaan kokija arvioi kokemaansa ja joko tuomitsee tai hyväksyy asiat annettuina.

Jos ajattelee asiaa toisin päin, mitä jos jokainen luo oman todellisuutensa? Sisäisesti tämä on ainakin totta, koska kokija antaa asialle merkityksen. Laajemmin, mitä jos tapahtumat ovatkin osia omasta tietoisuudesta? Tämä muuttaa peliä jo melkoisesti, koska kokija ja kokemus ovat yhtä.

Kokemuksen tarkoitus on tuoda asioita alitajunnasta tietoisuuteen, jotta niiden energia voi virrata vapaasti ja taustalla oleva energeettinen kuvio (ohjelma tai karma) on vapaa poistumaan loppuun käsiteltynä elämästä. Se että jatkuuko samankaltaiset kokemukset elämässä edelleen, riippuu siitä antaako kokemukselle energiaa tuomitsemisen muodossa vai hyväksyykö asian sellaisenaan.  Ei ole anteeksi antajaa, eikä annettavaa, on vain asioiden hyväksyntä ja kokemuksen arvon tiedostaminen, jolloin anteeksianto kaikin puolin tapahtuu automaattisesti.

Paljon ajatuksia ja näkemyksiä.  Smiley

Anteeksi, mutta rohkenen olla silti eri mieltä tuosta automaattisesta anteeksi antamisesta ihan vain omien kokemusten perusteella ja tarkoitukseni ei ole inttää. Olen omat kokemukseni kyllä käynyt käsittelemässä ammattiauttajilla mutta ainahan ne menneet kulkee mukana. Tapahtuneet ovat sellaisia jotka uutisissa kohahduttavat tänäkin päivänä ja en vaan koskaan hyväksy niitä ja ne tapahtumat ovat mieleistäni anteeksi antamattomia.

Kokemukseni ovat sellaisia jotka mieluiten olisi saanut jäädä kokematta ja näitä ei toivoosi pahimmalle vihamiehellekään. Ääh. Vaikea selittää. Haluaisin toisaalta saada selvyyden miksi niiden pahojen asioiden piti tapahtua juuri minulle.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #16 : 05.01.2019 20:39:24 »

Mä ajattelen, että asiat tapahtuivat, koska ihmiset ovat rikkinäisiä ja satuttavat toisia. Ja siksi, että sielusi valitsi tälläiset oppiläksyt tähän elämään, jos sitä puolta haluaa ajatella. Ei ole mitään sen kummempaa syytä, miksi se olit juuri sinä.
Ei niitä ikäviä asioita kuulukaan hyväksyä, ne ovat väärin, ehdottoman tuomittavia tekoja.
Kulkevat aina mukana, eikä niistä ehkä koskaan voi parantua...se on asia, joka pitää hyväksyä. Ja se, että vastuu on itsellä elää niiden seuraamusten kanssa, vaikka se ei missään nimessä omaa syytä ollutkaan. Mun vastuulla on omalta osaltani katkaista paskan kierre. Ei enempää, ei eteenpäin, vaikka kuinka rikkinäinen olenkin.
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #17 : 05.01.2019 21:00:48 »

 smitten smitten smitten

Kiitos teille, ajatusmalleissa minulla vielä varmasti työstämistä että voin oikeasti sisäisesti hyvin. Asia jota käsittelen itse hiljaa sisimmässäni.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: