Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suuri ihastus! Totta vai harhaa? Apua synastrian kanssa  (Luettu 10880 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« : 18.03.2018 01:14:46 »

Pyytäisin apua oheisen synastriakartan tulkintaan  Smiley

Tässä hieman taustaa. Elikkäs kyseessä ihminen, johon törmäilen aina välillä lähinnä ammatillisissa merkeissä ja jotenkin kyseinen ihminen on onnistunut vetämään allekirjoittaneelta jalat alta ihan täysin. En aikoihin ole törmännyt kehenkään yhtä kiehtovaan ihmiseen ja voisin keskustella hänen kanssaan loputtomiin. Usein törmätessämme jumitummekin juttelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä, ja tuntuu, että tuo toinenkin osapuoli nauttii ajatustenvaihdostamme. Tuntuu, että hänen seurassaan olen paras versio itsestäni ja kohtaamiset hänen kanssaan saavat minut leijumaan taivaisiin. smitten

Vetovoima on jotain aivan uskomatonta, mutta en ole toistaiseksi uskaltanut tuoda tunteitani suoraan esiin (mikä näin  venus  neitsyt vaatii muutenkin aika todella paljon rohkeuden keräämistä). Ihastustani varjostaa  huoli siitä, että entä jos vain kuvittelen kaiken ja olen täysin yksin tunteideni kanssa. Siis ainakin jollain tasolla kyseinen henkilö selkeästi pitää minusta, mutta silti pelkään, että entä jos ihastuksissani tulkitsen asioita ns. parhain päin.

Miltä tilanne näyttää synastriakartan valossa?

En tiedä toisen osapuolen tarkkaa syntymäkellonaikaa, joten hänen huonesijaintinsa ja kuun tarkka sijainti eivät välttämättä täsmää kartalla.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 18.03.2018 01:16:06 »

Kartta
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #2 : 18.03.2018 01:25:03 »

Ja tässä vielä tiivistelmä aspekteista synastriakartalla.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: