Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tosi kumallinen päivä 18.1. - kohtalotovereita  (Luettu 7835 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« : 19.01.2018 19:27:00 »

Huomasiko kukaan muu mitään mullistuksia eilen? Mä olin ihan sekopäinen. Cafe Astrologyn horoskoopissa Mars ja Chiron yhtymässä, muttei pitänyt olla kummempaa.
Mulla on ollut kyllä aika paljon muutoksia elämäässä ja stressipisteitäkin siinä ihan kiitettävästi, eli voi sitä ilman tähtien asentojakin olla  uglystupid2. Sain kyllä myös uuden ihailijan.Huh
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2018 20:27:35 »

Osuuko transiitti OOB-Merkurius johonkin?

https://astrologiantaika.wordpress.com/2018/01/
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2018 21:46:31 »

Eipä osunut kartalla, mutta yleisesti nimenomaan höpöttely ryöstäytyi kyllä käsistä. Venus vesimiehessä voisi jotain selittää myös: mulla oli pakkomielteinen tarve saada kaikki olemaan onnellisia ja hyvällä tuulella noin niinkuin periaatteen vuoksi. En ole yleensä niin päällekäyvä vaan annan jokaisen pitää murjotuksensa, jos niin tahtoo.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2018 10:10:51 »

Ei ollu mitään ihmeempiä siinä päivässä, muuta kuin perilliseni vietti syntymäpäiväänsä  Cheesy
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #4 : 25.01.2018 13:06:42 »

 Juuri sinä päivänä sain vimman etsiä käsiini erään kirjailijan tuotoksia. Kolusin netissä, ja päätin kuitenkin jättää asian lauantaille, jolloin ehkä ehtisimme appivanhempiemme luona käymään päivällä. Heidän lähellään on antikvariaatti.

No, käymättä jäi lauantaina ja ajattelin tilata noita teoksia. Kun googlasin kirjailijan nimen selvisi, että hän oli kuollut 18.1.2018

Olin hetken ihan kyllä todella ymmälläni!

No tilasin kirjat, mutta mikä ihme iski juuri tuona päivänä etsimään kyseistä kirjailijaa?!

Olen elämäntilanteessani täysin tyhjän päällä nyt. Mietin mitä haluaisin. Kunpa sekin selviäisi yhtä mystisesti!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: