Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu ennustusten pariin :)  (Luettu 6490 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hangentaika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 25.04.2017 18:35:58 »

Hei kaikille ihanille astroilijoille! Olen palannut tekemään tulkintoja pitkän hiljaiselon jälkeen. Elämäni on ollut aika myllerryksessä parisen vuotta, joten intuitioni ei ollut vahvimmilllaan, enkä halunnut antaa puoli varmoja tulkintoja kenellekkkään.

Ellanora on siis uudella nimimerkillä vahvempana kuin koskaan ja valmiina auttamaan teitä elämää askarruttavissa asioissa. En siis tee ennustuksia korteilla, vaan ja ainoastaan selvännäkökykyäni käyttäen intuition voimin. Toivon, että voin olla avuksi sinulle. Laitathan yv:tä tulemaan, niin keskustellaan lisää.

Huomioithan että tulkinnat ovat yksityisiä ja maksullisia.   Toivottavasti voin auttaa sinua! smitten
« Viimeksi muokattu: 26.10.2017 18:53:30 kirjoittanut hangentaika » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2017 10:51:05 »

Hei,

kerrohan minulle tulevasta työstäni?

Voit laittaa vastauksen kysymykseeni YV:nä tai laittaa sen tänne, miten vain haluat.

Terv. minsa
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 08.08.2017 12:12:45 »

Jos tehdään auttajan töitä rahaa vastaan, olis äärimmäisen suotavaa ilmoittaa hinta heti kättelyssä, sillä muuten on suuri vaara että asiat kääntyvät sinua itseäsi vastaan.  Huh
tallennettu

Kuuntele tuulta.
hangentaika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2017 20:26:40 »

Jos tehdään auttajan töitä rahaa vastaan, olis äärimmäisen suotavaa ilmoittaa hinta heti kättelyssä, sillä muuten on suuri vaara että asiat kääntyvät sinua itseäsi vastaan.  Huh

Korjasin asian tuohon ylemmäs. Olen aikaisemmin täällä tehnyt jo vuosia tulkintoja ja unohdin sen vain tuohon ylös ilmoittaa. Viesteillähän sen olen heti kuitenkin julki tuonut. Pahoittelut.  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: